>
Ontvangen bedankjes 130
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
met dat Olsen buikje...? kan ik inkomen...Jacques schreef : Ik was heel even enthousiast over de gigantische kast van een nieuweling op proef in het wit-zwart, maar toen besefte ik dat dat onze assistent trainer is
Karakter schreef : Om terug te komen op de voorspellingen: 1-0 voor MVV. Dit zal een grillig seizoen worden, eens te meer omdat er wat jonge jongens op cruciale plekken staan. Denk hierbij aan een Bill Lathouwers. Na de zeperd afgelopen weekend, zie ik het dan ook zomaar gebeuren dat MVV nu een puike (vecht)wedstrijd op de mat legt.
Lijnsje@tappunt schreef :
Karakter schreef : Om terug te komen op de voorspellingen: 1-0 voor MVV. Dit zal een grillig seizoen worden, eens te meer omdat er wat jonge jongens op cruciale plekken staan. Denk hierbij aan een Bill Lathouwers. Na de zeperd afgelopen weekend, zie ik het dan ook zomaar gebeuren dat MVV nu een puike (vecht)wedstrijd op de mat legt.
Ik neem toch aan dat Lathouwers zijn plek mag gaan afstaan aan Havekotte. Die had, ondanks de 3 doelpunten, toch wel enkele mooie reddingen in huis.
Achterin benieuwd wat Kalezic gaat doen. Swanson was ik niet van onder de indruk, maar die jongen moet toch kwaliteit hebben neem ik aan. Ik ga dit echt super raar vinden om te schrijven, maar ik hoop ook op Martina ten faveure van Mares. Mares is altijd een zesje, nooit speciaal en zakte zaterdag volledig door het ijs. Op linksback hoop ik op Salasiwa. Niets ten nadele van Last, maar de beste moet in mijn ogen spelen.
Deom aflopen zaterdag alles fout gespeeld wat je maar kon spelen in mijn ogen. Zie graag Kostons - Van Acker als twee controleurs.
De drie ervoor Schrooijen, Zamouri en Stavitski. Ik begreep de wissel van Zamouri eerlijk gezegd niet, maar Kalezic vond het na afloop ook geen harde nederlaag. Ik snap dus meer beredeneringen / uitspraken van onze trainer niet zo goed.
Voorin zal Duin toch wel zijn basisplek krijgen. Vond hem niet zo zwak spelen, mocht wel de kans afmaken. Dan heb je Mickels (als hij kan blijven staan) een prima invaller evenals Deom.
0-1! Kopgoal Heerings
Eddie schreef : Nondeju Zamouri en Salasiwa waren zelfs bij Telstar wissels. Wat een niveau.
Ik zie het somber in. Telstar begint met 4 punten uit 2 lastige potjes en dan hadden ze welgeteld 1 voorhoede speler. Inmiddels hebben ze er 2 man voorin bij en die Amerikaan schijnt er wel wat van te kunnen.
Vorig jaar kwamen we er in beide wedstrijden niet aan te pas en ik vrees dat het dit jaar niet anders gaat worden en dan heb je het over Telstar, Telstar! Daar moet je normaal toch dik boven eindigen