Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00

13 sept 2020 22:17
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #61
Leuk voor je dat het “ eine van ös is “ maar hij is niet van EIGEN bodem!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2020 22:17
Farty
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #62

jeoff schreef : Zouden we zo'n pot ook onder Usta gewonnen hebben? Ik twijfel maar heb toch zo'n gevoel dat Kalezic iets extra's brengt in dit soort wedstrijden.


Eens. Kalezic heeft vrijwel onophoudelijk - en met regelmaat duidelijk hoorbaar op tv - gecoacht. Usta daarentegen kreeg tijdens wedstrijden geen woord over zijn lippen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2020 22:20
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #63
Kan ik een seizoenskaart kopen voor de uitwedstrijden van MVV?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2020 22:21
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #64
Uiteraard een gestolen driepunter, maar daar maal ik geen seconde om. Groot compliment aan de mentale veerkracht van deze ploeg. Na de 1-7 vorige week, zijn ze opgestaan en hebben zich herpakt. Dat is knap.
Kalezic past zijn ploeg aan aan de tegenstander. Dat vond ik in eigen huis tegen Cambuur een verkeerde inschatting, vandaag pakte dat goed uit. Natuurlijk had Telstar meer de bal en kreeg de ploeg meer kansen, maar MVV stond goed. Goeie teamprestatie. Dan individueel: Lathouwers weer goed gekeept, pingel goed gepakt. Swanson vond ik de zwakste man aan MVV-zijde. Wordt veel te makkelijk voorbij gelopen. Martina, Mares en Heerings: heel degelijk. Salasiwa: meer rust en ervaring dan Last, prima. Déom en Van Acker: hard gewerkt. Kostons: deed inderdaad niet veel goed, maar stond wel aan de basis van beide goals. Mickels: hard gewerkt en heeft dreiging, wel ongelukkig vaak. Duin: kon mij prima bekoren. Sterke jongen, goeie kopper.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, opadiehard, Medusa, lMaastrichtl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2020 22:24 13 sept 2020 22:26 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #65

Jack Luijten schreef :

lMaastrichtl schreef : Kostons niet van eigen bodem maar van Genk.
Kom er maar in Kostons scoort een “ intikker “


Doech ös allemaol e plezeer en gaank slaope. Kostons zèt de aonval zelf op mèt de deeptepass op Joeri en daoropvolgend 'n gooie laopactie. Kostons heet bij MVV in de jäög gevoetbald dus is zeker eine vaan ös ;)


Daoneeve heet jeekere Mestreechteneer mieh Belsj blood in daan tot de mieste zowwe dinke . Zowel Belsj Limbörg als Waols ...
Ein Limbörg veurtot Dibbets aon de slaag ging ...Twiehierigheid en gaank mer door !

Mer laote veer geneete vaan d'n euverwinning !


en e sjörtsje veur de azienzeikers....:lol:
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2020 22:24
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #66

ASR schreef :

houtengerard schreef : Ik vrees dat Telstar aangifte gaat doen van diefstal. Dit was namelijk de grootste roofoverval uit de moderne geschiedenis... Er is al door Interpol een opsporingsbericht online gezet voor Koen.

Laten we hopen dat de chauffeur de bus al voor het doel gestart heeft, want het is veiliger om thuis te douchen! Mijn god wat een avond. Uiteraard blij met de drie punten!


Zelfs een gelijkspel was te veel geweest. Het spel leek helemaal nergens op. Hopelijk is deze driepunter goed voor het zelfvertrouwen zodat we in Den Bodch weer gaan voetballen , maar ik ben bang dat deze Berlijnse Muur nog wel even blijft staan...


Verdedigend voetballen en wachten op de counter is ook een manier van voetballen. Had je gedacht dat we hier gingen domineren op balbezit? Word wakker, we hebben het minste spelersbudget van de eerste divisie....
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2020 22:24
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #67
"Duidelijk het betere spel maar afgetroefd op effectiviteit". De samenvatting van 3 tot 5 thuiswedstrijden per seizoen. Gelukkig was het nu eens een keertje andersom. Wat was het spannend op het eind.
Het afbranden van Mickels vind ik overdreven. Geen afmaker tot nu toe maar hij brengt wel veel dreiging.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Ster_Drager, opadiehard, Brncic, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2020 22:27 13 sept 2020 22:31 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #68
Die scheids had MVV haast genaaid. Aan die penalty, die Bill Lathouwers (voor mij de man van de wedstrijd) zo goed stopte, ging absoluut geen overtreding vooraf van Mares. En de scheidsrechter liet bijna 7 minuten doorspelen om Telstar de gelegenheid te geven te scoren!

Mares speelde trouwens stukken beter met Martina in zijn buurt. De verdediging stond gewoon goed. Zak Swanson begon zwak maar groeide in de wedstrijd. Salasiva beviel me ook wel.

Zo blij met drie onverwachte punten!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2020 22:29 13 sept 2020 22:33 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #69
Wat een wonder drie punten voor usmvvke!

Ik vond het een zeer matige tot slechte wedstijd van usmvvke. Tuurlijk ingespeeld moeten ze nog worden... maar er zit bijna geen extra surplus in dit team. Ja, inzet was er! En compact voetbal voor de goa... maar dan houdt het ook op.
Strafschop van usmvvke vond ik er één, maar die van Telstar was een kadootje. Keeper hield hem goed tegen, had ook een paar goede momenten. Maar voornamelijk in de 2e helft ook een aantal mindere. Pakte nog een gele kaart, tijdrekken kon Bertrams veel beter. Eigenlijk verraste het me dat Haverkotte er niet in stond. En ging in de extra tijd nog een keertje in de fout.
De verdediging vind ik heel matig. Vooral Zack vind ik dramatisch. Afkomstig van de jeugdopleiding van Arsenal en dan heb je toch verwachtingen. Maar Zeegers heeft in zijn speeltijd meer laten zien en verdient dadelijk ook zijn kans. Deom moet helaas veel te veel mee verdedigen in plaats van dreigend naar voren kunnen zijn. En met Youri kwam toch weer dreiging in het spel. Hij is nog één van de weinige die wel nog wat extras heeft.
Telstar had een paar leuke voetballers zoals van Lieshout en Patinama. Hopelijk levert de jeugdopleiding van usmvvke eens iets op in de toekomst.
Maar toch drie punten!!! Sjengen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2020 22:30
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #70
zoals ik al zei... ik denk dat de selectie bevrijd van alle druk, nu in het begin uit beter zal presteren ... net zoals in het eerste Trost jaar.
Laat Darije maar verder aan de slag gaan ; is geine braggeleer en dao steit us get sjoens te wachte ( los vaan die tet veurige week) !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2020 22:54
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2020 22:58
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 179
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #72
Goed zo trainer 4 wissels al kwamen die laatste 2 minimaal 10 minute te laat.
Volgende keer wil ik ook nog Bommel, Vissers, Kleinen of een ander jongky zien debuteren…. kan ze nog niet beoordelen (en het deed echt pijn aan mijn ogen).
Naar vanavond kom ik toch echt tot de conclusie dat Kostons een spits is en geen middenvelder (zie ook de goal tegen Roda)
Deze goal was niet zo gemakkelijk en de voorzet van Schroijen was meer een gelukje dat hij überhaupt nog daar terecht kwam.
Ik zal maar niet te veel meer analyseren nu.
Ps Bij Groningen-PSV zaten toch echt veel meer mensen achter de goal…wie controleert eigenlijk de aantallen, die Helmondse.....toch niet ?
Bij no. 1400 moeten de E-tickets weer bij 1 beginnen te tellen, zo kunnen al seizoenskaart-houders naar binnen:
a non-problem (geen haan die hier naar kraait)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2020 23:18
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #73
Vanmiddag bij Amigo op zondag voorspelde Huib al deze afloop: drie punten verduisterd vlak voor tijd!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2020 23:51
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #74
Ok

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2020 23:53
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #75
Fijne overwinning en toch de winnende van uzze eige spits Kostons. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.475 seconden