Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00

13 sept 2020 23:58
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #76
Ik begrijp sommige kritische reacties niet zo goed. MVV speelde verdedigend gegroepeerd. De organisatie was in ieder geval veel beter dan tegen Cambuur. Ik vond Martina en Swanson elkaar goed ondersteunen; Martina is belangrijker in de verdediging dan menig fan beseft. En Swanson was toch een stuk beter dan tegen Cambuur.

Heerlijk om een meelevende coach te hebben. Nog net niet die van Atletico Madrid, al scheelt het niet veel.

Kostons blijft zwak in de duels, maar die goal zat er goed in!

Knap hoe Lathouwers keepte. Mooi hoe hij die penalty (;scheidsrechterlijke cadeautje) stopte. Een jonge gast met veel ontwikkelingsmogelijkheden. Goed dat de trainer hem weer opstelt en vertrouwen geeft

Je weet gewoon dat er voor de uitspelende ploeg altijd kansen komen. Joerie (viel goed in) miste een kans. Telstar bleef drukken en voetbalde va-banque. MVV hield het koppie erbij en wachtte met wat geluk, af.

Een verdiende overwinning? Zeker niet. Maar de ploeg vertoonde veerkracht na de afdroogwedstrijd tegen Cambuur. Dat alleen al is een compliment waard. Voetballen naar je kwaliteiten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kay, Brncic, De Zwarte Vogel, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 00:11
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #77
Schroijen overigens niet “ gepasseerd “ maar had lies klachten. Zou eigenlijk niet spelen, maar de trainer had hem nodig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 06:03 14 sept 2020 06:04 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #78

lMaastrichtl schreef : We spelen 11 tegen 10 Kostons doet niet eens iets!!! Haal die eraf

Kostons go away


Kalezic bedankt...sorrie maar de aanhouder wint....machwinner kostons ..Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 07:36 14 sept 2020 07:36 door lMaastrichtl.
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #79
Als je Kostons matchwinner vindt dan hebben we beide naar een andere wedstrijd gekeken. Lathouwers duidelijk weer MOTM!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 08:40
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #80

lMaastrichtl schreef : Als je Kostons matchwinner vindt dan hebben we beide naar een andere wedstrijd gekeken. Lathouwers duidelijk weer MOTM!

Matchwinner en MOTM zijn twee verschillende begrippen. Kostons was matchwinner (hij scoort immers de 1-2 en maakt daarmee de winnende treffer), maar zeker geen MOTM (beste man over de gehele wedstrijd).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Brncic, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 08:42 14 sept 2020 08:45 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #81

lMaastrichtl schreef : Kostons niet van eigen bodem maar van Genk.
Kom er maar in Kostons scoort een “ intikker “

lMaastrichtl schreef : Leuk voor je dat het “ eine van ös is “ maar hij is niet van EIGEN bodem!!





Je bent relatief nieuw hier dus ik geef je een kans maar ik stoor me ontzettend aan je manier van posten. Ik zou Kostons ook niet in de basis zetten maar om werkelijk tien berichten in één wedstrijdtopic over Kostons te schrijven, dat is ronduit irritant. We weten wel wat je van Kostons vindt, houdt het bij één bericht.


Daarnaast is Kostons in het ziekenhuis van Genk geboren, maar is een jongen uit Lanaken. Als dat voor MVV-begrippen al niet meer eigen bodem is... Voor alle duidelijkheid; Kostons heeft bij Lanaken gevoetbald als kleine jongen en is als 13jarige in de jeugdopleiding van MVV terecht gekomen. Die heeft geen seconde voor Racing Genk gespeeld. Je zwetst uit je nek met "niet van eigen bodem" en "van Genk". Alleen maar omdat je op wikipedia geboorteplaats Genk ziet staan of zo.

Daarnaast ben ik wel benieuwd; hoe ver denk je eigenlijk dat Genk en Maastricht uit elkaar liggen? Doet voor deze discussie niet zo ter zake maar als je je berichten leest zou je denken dat Genk in Kenia of Zimbabwe ligt in plaats van hemelsbreed 20 kilometer verderop.

En uiteraard was Kostons matchwinner, zoek even op wat dat woord betekent voor je reageert.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u john68, opadiehard, Brncic, Jim Cemint, Ekstertjj, De Zwarte Vogel, Zeikbak, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 08:57
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #82
Zoals ik al vaker heb geschreven , Kostons is een hele intelligente voetballer... zo ook gister dat doet hij toch knap !
Verder na een avondje Telstar ( op uitnodiging en nog wat zaken kunnen doen ) mag je als MVV supporter weinig te klagen hebben.
We zijn na een sterke openingsfase ( dat was ook tegen Almere en Cambuur) daarna gewoon 80 minuten weggespeeld . Dat we hem winnen , tja dat is voetbal als Telstar de 5-6 100 procent kansen waaronder een pingel niet maakt dan is MVV in de omschakeling heel effectief met een zeer slimme Koen Kostons die hier idd veel te vaak te negatief wordt weggezet... ik kan wel genieten van Koen ... hij denkt echt over alles na wat hij doet , het lukt niet altijd maar er zit een gedachten achter

Bij MVV speelde Deom en ook Lithouwers sterk... de 5-2-3 of de 3-5-2 hoe je hem wilt noemen was met de opkomende zijkanten niet effectief als het om het voetballende gedeelte gaat. Wat dat betreft laat Jonker met het kleinste budget/begroting zien wat leuk voetbal is, want dat kan Telstar leuk voetballen en verzorgd spelen... dat ze gister niet winnen , tja zo'n wedstrijd kun je hebben maar op basis van alles was Telstar gister beter.
Met hun nieuwe aanwinsten gaan die gewoon rond plek 10 spelen en dan is heel knap van Telstar

Jonker is een genie een toptrainer die zijn ploeg(en) voetbal laat spelen zoals ik dat jaren niet gezien heb in Maastricht , een idee een plan een visie en hij heeft het netwerk , nu met van Velzen erbij die voor bijna niks komt spelen daar krijgt hij ook voorin meer scorend vermogen.

Gestolen punten voor MVV maar die tellen ook , alleen als we gaan kijken naar "het proces"dan zal het de komende weken veel spelen worden vanuit een defensieve opstelling , met wedstrijden als Den Bosch en Oss voor de boeg zelfs gelijkgestemde en daar liggen dus kansen. Zou je voor een MVV op dit moment naar het stadion gaan , nee dat niet , het is vaak niet om aan te zien . Maar goed als supporter prik je daar maar door heen.
Een zeer gedreven MVV bank Met Kalazic, Vrede en Servais alle drie heftig coachend om het gelijk spel in eerste instantie veilig te stellen en daarna de 3 punten. Het is Darije en zijn team gegund want vanuit een voetbal oogpunt was het huilen met de pet op voor MVV... de 3 punten hebben er voor een gezorgd dat de busreis heerlijk moet zijn geweest....

Een leuke avond gehad in UIjmuiden en man of the match Andries Jonker....
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 09:07 14 sept 2020 09:09 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #83
Gestolen 3 punten. En daar is ook alles mee gezegd, want het voetbal was niet best. Daartegenover stond wel een flinke portie strijd en inzet en dat is dan wel een compliment voor de ploeg.

Fijn voor Lathouwers dat hij zich na vorige week herpakt heeft, en daarbij stopt hij die pingel formidabel. De verdediging stond grotendeels goed, vond Swanson nog wat uit de maat springen, maar die jongen heeft wedstrijdritme nodig. Nooit gedacht om het ooit te zeggen, maar Martina is toch wel nodig in de verdediging. Ook ik zie Kostons liever niet in de basis. Gister ging wederom aan de bal veel mis bij hem, maar eerlijk is eerlijk, hij is wel belangrijk bij beide doelpunten en dat deed hij toch zeer goed! Verder Mickels voorin die voor veel dreiging zorgt, maar nog erg ongelukkig is in zijn acties. Duin kan me wel bekoren, prima spits. Joeri als invaller had gelukkig toch dat beetje extra’s dat we nodig hadden.

Verder heb ik begrepen dat Napoleon fan is van Andries Jonker. Wisten we gelukkig nog niet. Prima trainer inderdaad, maar laten we niet doen alsof het Mourinho is. Laten we vooral focussen op onze eigen technische staf, waar ik zeer tevreden over ben. Fel coachend langs de lijn, 90 minuten lang, wat een verademing vergeleken met vorig jaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 09:09
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #84
Kalezic gaat voor resultaatgericht voetbal. Daar kan ik mij prima in vinden. Maar er waren gewoon lange fases in de wedstrijd waarin het tegenhouden was, wegperen en twee keer overspelen naar de juiste kleur niet mogelijk was. Dan merk je toch dat je tijdens sommige momenten een glas bier nodig hebt om het enigszins te kunnen aanschouwen.

Vooraf was ik terughoudend over Lathouwers. Ik zal hierin alle woorden terugnemen, want hij keepte een fantastische pot. Ook veelzeggend voor Kalezic, die iedere dag met hem werkt, dat hij hem laat staan. Ook het punt om te ''bouwen'' zal hierin meespelen. Bill heeft een amateurcontract en kan, als hij het goed doet, een contract tekenen voor de langere termijn. Een doelman dan ''om op te bouwen''. Havekotte is slechts huurling , al loopt zijn contact wel af. Als hij zo door gaat, is het een topper. Vraag me alleen af hoe hij de volgende omgaat met tegenslagen.

Achterin vond ik Heerings heersen. Ik vind hem tot nu toe de enigste constante factor achterin. Die Swanson komt van het 6e elftal van Arsenal waar hij de pionnen na de training mocht oprapen? Ik snap dat je wellicht enige tijd moet aanpassen, maar die komt gewoon niveau tekort. En dan bij Arsenal met het eerste meespelen? Ik had echt meer verwacht van deze jongen. Dan zie ik nog liever, in de 5-3-2 formatie dan, Werker tekenen en centraal spelen en Martina op de back. Salasiwa op de linksback was ook een verademing bij sommige momenten.

Van Acker vond ik gister zeer zwak. Werd vaak voorbij gelopen, won geen duels en foute passes. Deom daarin tegen werkte ontiegelijk hard.

Kostons blijf ik een zwakke speler vinden. Ik heb specifiek op hem gelet en hij had 5x achter elkaar balverlies. Vorige week had Zamouri dit ook twee keer waaruit direct werd gescoord. Kostons maakt wel een belangrijk doelpunt, waardoor hij volgende week weer gewoon zal spelen. Ik zie toch nog altijd liever Zamouri op die plaats spelen.

Voorin is Duin een talent. Snel, kopsterk en fysiek. Wellicht is dan het 5-3-2 niet het ideale systeem voor hem, maar hij liet zich bij tijden goed zijn. Mickels is grillig. Kan mooie acties hebben, maar ook lomp en ongeïnteresseerd overkomen.

Hopelijk worden we door Kallon nu niet voor diefstal aangeklaagd daar we de overwinning gestolen hebben. Nu al benieuwd naar de volgende wedstrijd trouwens. Geweldige dag, namelijk op dinsdag...

Nog een toevoeging: we hebben nu drie wedstrijden gespeeld. Op de wissels na en puur kijkend naar de basis, hebben we toch best een aardig team staan. Dat is tijdens de overige seizoenen wel eens anders geweest. Ik zou nu zo 1-2-3 op wellicht Swanson na niet weten waar een directe versterking noodzakelijk is. Sommige vinden dan een aanvallende middenvelder, maar daar heb ik nog altijd graag Zamouri.

LAOT US DRUIME!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 09:25 14 sept 2020 09:26 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #85
Misschien is het mogelijk om Salasiwa en Last beide op te stellen als back (een van de twee dan onvertrouwd op rechts). Al is een goede relatie met Arsenal natuurlijk ook wat waard, misschien sturen ze in de toekomst dan wel eens goede spelers deze kant op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 09:27
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #86
Gestolen overwinning of niet, interesseert me geen zak :P . Hoe vaak is MVV in het verleden (zeker thuis, ik kan me nog wedstrijden tegen VVV, Cambuur en De Graafschap herinneren) bewierookt om zijn spel maar gingen de punten naar de tegenstander?! Die punten zijn binnen en de verdediging van Telstar was gewoon niet best. Leuk dat ze aanvallend beter waren maar verdedigen is ook belangrijk. MVV heeft een perfecte counter afgeleverd met een goede afronding en dat op precies het goede moment. Het feit dat men MVV tegenwoordig als een soort lachertje ziet leidt er ook toe dat men alles op de aanval gooit (Almere en Telstar) de verdediging naar wat laat aanrommelen. Dan krijg je het deksel op de neus. Nu twee interessante tegenstanders (Den Bosch uit en Oss thuis) die er financieel ook niet echt warmpjes bijzitten dus als die twee gewonnen worden draaien we we voorlopig gewoon mee in de top 5 (de nummer 3 heeft nu slechts twee punten meer). Natuurlijk zal dat aan het eind van de competitie niet het geval zijn, maar alles wat je binnen hebt is meegenomen.

Ik denk dat MVV elke wedstrijd langzaam wat gaat groeien dit seizoen. Zeker als de automatismen erin komen. Verdedigend staat het best OK. Vooral Martina doet het prima met Heerings. Op het middenveld mag er nog wel wat bij. Dat wordt me iets teveel overlopen. Mij kan tot nu toe (maar OK, pas enkele wedstrijden gespeeld) Mickels niet bekoren. Heeft niets gebracht gisteren. Hopelijk komt hij nog in zijn spel. De reactie van de trainer is wederom realistisch en ik ben wel blij met deze 'normaal' overkomende man. Op naar DB-uit en naar weer 3 'gestolen' punten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 11:41
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #87
Ik heb het idee dat ze door de weinig oefenwedstrijd niet op elkaar zijn ingespeeld, na de wissels laat in de 2de helft, zag je dat er meer voetbal in elftal kwam, meteen veel meer dreiging naar voren. Kostongs leed veel bal verlies en slechte passes, maar wat heeft hij dan dat verschillende trainers in hem zien???
De volgende gebruiker (s) zei dank u lMaastrichtl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 12:54
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #88
Ongelofelijk..zelfs als matchwinner wordt hij nog zo benaderd. Wat heeft hij? Lengte, techniek en een neusje voor de goal, niet ‘bang’ om te scoren waar andere van de zenuwen gekke dingen gaan doen als ze een grote doelkans krijgen. En ook mindere kanten zoals duelkracht en niet altijd even goed opbouwend maar dat is al meerdere zeer uitgebreid uit de doeken gedaan hier. Kostons kan gewoon uitgroeien tot een goede spits denk ik. Net als Martina zich ontwikkelt tot een goede verdediger. Is het nodig ze op de weg daarheen steeds af te branden...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, De Zwarte Vogel, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 13:11
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #89
Kostons als spits inderdaad! Niet als middenvelder. Snap ook niet wat de trainers in hem zien en raar dat Usta hem niet weggestuurd had ipv Gunst. Ik weet nog 1/2 jaar geleden op Facebook het bericht van MVV dat hij bijgetekend had. Daaronder reageerde ik, waarom dit is de slechtste speler op Nys na. Beide heren (Kostons & Nys) likde deze reactie. Nys werkt nu volgensmij? En nu Kostons dus nog ooit weg. Want als ik eerlijk ben zie ik hem niet vertrekken welke club wil hem hebben?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 13:24
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #90

lMaastrichtl schreef : Kostons als spits inderdaad! Niet als middenvelder. Snap ook niet wat de trainers in hem zien en raar dat Usta hem niet weggestuurd had ipv Gunst. Ik weet nog 1/2 jaar geleden op Facebook het bericht van MVV dat hij bijgetekend had. Daaronder reageerde ik, waarom dit is de slechtste speler op Nys na. Beide heren (Kostons & Nys) likde deze reactie. Nys werkt nu volgensmij? En nu Kostons dus nog ooit weg. Want als ik eerlijk ben zie ik hem niet vertrekken welke club wil hem hebben?


Heb jij soms ooit een negatieve persoonlijke ervaring met dhr. Kostons gehad of met iemand uit zijn directe omgeving? Kan me niet voorstellen waar anders die haat richting hem vandaan komt. Dat je hem geen goede voetballer vind of dat hij op de verkeerde plek staat, dat is een mening en daar mag je van alles van vinden, dat is je goed recht, maar om iemand zo de grond in te boren vind ik te ver gaan. Het begint ook redelijk irritant te worden dat elke post van jou dezelfde inhoud predikt, zodra ik je naam zie staan weet ik weer hoe laat het is: ‘zeik-Kostons-af-tijd’...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Ekstertjj, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.454 seconden