>
Ontvangen bedankjes 1256
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
lMaastrichtl schreef : We spelen 11 tegen 10 Kostons doet niet eens iets!!! Haal die eraf
Kostons go away
Matchwinner en MOTM zijn twee verschillende begrippen. Kostons was matchwinner (hij scoort immers de 1-2 en maakt daarmee de winnende treffer), maar zeker geen MOTM (beste man over de gehele wedstrijd).lMaastrichtl schreef : Als je Kostons matchwinner vindt dan hebben we beide naar een andere wedstrijd gekeken. Lathouwers duidelijk weer MOTM!
lMaastrichtl schreef : Kostons niet van eigen bodem maar van Genk.
Kom er maar in Kostons scoort een “ intikker “
lMaastrichtl schreef : Leuk voor je dat het “ eine van ös is “ maar hij is niet van EIGEN bodem!!
lMaastrichtl schreef : Kostons als spits inderdaad! Niet als middenvelder. Snap ook niet wat de trainers in hem zien en raar dat Usta hem niet weggestuurd had ipv Gunst. Ik weet nog 1/2 jaar geleden op Facebook het bericht van MVV dat hij bijgetekend had. Daaronder reageerde ik, waarom dit is de slechtste speler op Nys na. Beide heren (Kostons & Nys) likde deze reactie. Nys werkt nu volgensmij? En nu Kostons dus nog ooit weg. Want als ik eerlijk ben zie ik hem niet vertrekken welke club wil hem hebben?