>
Ontvangen bedankjes 253
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
penalty weggeven? heb je een pan los ? Schwalbe.Dennis schreef : Manmanman!!
Hoe Mares die penalty weggaf was ook weer veelzeggend trouwens...
Als MVV iedere wedstrijd op deze manier op de counter wint, is het mij best.houtengerard schreef : Ik vrees dat Telstar aangifte gaat doen van diefstal. Dit was namelijk de grootste roofoverval uit de moderne geschiedenis... Er is al door Interpol een opsporingsbericht online gezet voor Koen.
Laten we hopen dat de chauffeur de bus al voor het doel gestart heeft, want het is veiliger om thuis te douchen! Mijn god wat een avond. Uiteraard blij met de drie punten!
Ik vind het wel heel snel om Mickels nu al af te schrijven. Ik vind dat je wel kunt zien dat dit een speler is die een actie in huis heeft en die dreigend is. Het is ook wel typisch aan zo`n speler dat er veel acties mislukken, maar ondertussen veroorzaakt hij wel met zo`n actie de strafschop die tot de 0-1 leidde. Je ziet ook wel de aanvallende spelers nog nooit hadden samen gespeeld. Hierdoor waren er veel misverstanden tussen Kostons, Duin en Mickels. Als zij meer op elkaar ingespeeld raken en beter gaan weten van elkaar hoe zij lopen, gaan er ook betere aanvallen te zien zijn. Verder toch maar geluk dat Kostons wel op het veld stond... Met een 4/9 en een vrij zwaar programma heeft MVV zijn start alleszins niet gemist. En het is duidelijk dat de kwaliteit van het voetbal nog een heel stuk omhoog kan, dat zal ook wel gebeuren als deze ploeg wat meer op elkaar ingespeeld raakt.Karakter schreef : Het lijkt er weer op dat alles op tegenhouden wordt gezet, net zoals tegen Almere. Kan die Mickels trouwens retour afzender? Zet dan maar Joerie naast Duin in de spits, ik denk dat daar meer muziek in zit. Wat een waardeloze voetballer die jongen.
houtengerard schreef : Ik vrees dat Telstar aangifte gaat doen van diefstal. Dit was namelijk de grootste roofoverval uit de moderne geschiedenis... Er is al door Interpol een opsporingsbericht online gezet voor Koen.
Laten we hopen dat de chauffeur de bus al voor het doel gestart heeft, want het is veiliger om thuis te douchen! Mijn god wat een avond. Uiteraard blij met de drie punten!
lMaastrichtl schreef : Kostons niet van eigen bodem maar van Genk.
Kom er maar in Kostons scoort een “ intikker “
Klopt. Hele mooie aanval!Jack Luijten schreef : Doech ös allemaol e plezeer en gaank slaope. Kostons zèt de aonval zelf op mèt de deeptepass op Joeri en daoropvolgend 'n gooie laopactie. Kostons heet bij MVV in de jäög gevoetbald dus is zeker eine vaan ös