Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00

15 sept 2020 10:21
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 757
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #106
Ik betrap me er zelf op dat ik ook vaak kritisch ben over Koen Kostons. Maar dan vergeet ik dat die jongen nog 21 moet worden (over een paar dagen). Als je dat beseft, dan kun je er niet omheen dat hij wel veel talent heeft. Mogelijk dat hij een groeibriljant is, waar MVV nog veel plezier kan hebben. Ik vind wel dat hij in verdedigend opzicht feller mag zijn in de duels.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2020 13:33
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 795
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #107
Klopt Frank. Ik deel je mening dat hij in verdedigend opzicht feller moet zijn. Het is allemaal zo vlakjes. Ik wil daar nog aan toevoegen dat hij ook aan zijn passing moet werken. Je zag het bijvoorbeeld bij zijn pass bij de aanval waar die strafschop uit komt. Die was gewoon slecht maar valt door een gelukje uiteindelijk toch goed. Bij het spelen van de bal naar iemand in het juiste kleur shirt levert hij de bal nog te vaak te eenvoudig in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2020 16:56 15 sept 2020 16:57 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #108
Tijdje gewacht met reageren en ik zie dat inmiddels bijna alles wel gezegd is. Maar toch nog een paar kleine toevoegingen.
- Lathouwers revancheerde zich sterk voor de blamage tegen Cambuur. Knap dat je dat mentaal lukt als jonge gast. Als die zich goed ontwikkelt, kunnen we daar nog veel plezier aan beleven.
- Duin vond ik redelijk sterk als aanspeelpunt. Zocht de diepte, ging kopduels aan (won af en toe ook) en pikte een doelpuntje mee.
- Ik heb eens goed op Swanson gelet. Hij speelt bijna alle ballen terug of breed. Of het moet een peer naar voren zijn. Zo’n bal die je moet opruimen. Ik heb één kaats naar voren gezien in de tweede helft. Dat was een mislukte een-twee. Niet dat ik die jongen nu al wil afschrijven, maar iets meer durf en drang om naar voren te spelen mag toch wel. Dat zie ik Zeegers bijvoorbeeld vaker doen.
- Ik ben niet zo kapot van Kostons op dit moment. Zoals vaker gezegd: hij is te lief. Klapt niet in de duels, terwijl-ie dat met zijn fysiek wel zou kunnen. Kijk bijvoorbeeld naar Deom. Die heeft zijn fysiek minder mee dan Kostons, maar is ontzettend venijnig in de duels. Ik zie Kostons liever als reserve spits achter Duin. Op de bank laten beginnen en laten invallen op momenten dat het kan (of eventueel moet). Van de andere kant: hij maakt de winnende en dan heb je als trainer gelijk gekregen door hem te laten staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2020 18:59
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 692
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #109
Ik heb nog weinig over de rol van Kalezic gelezen. Ik vond het erg prettig dat er zo dicht bij Kalezic een microfoon stond. Je merkte dat hij continue aan het coachen was, vooral op het doorjagen en positioneren. Daarnaast gaf hij Lathouwers bij elke goede bal een flink compliment. Als een vader die zijn zoon na een slechte wedstrijd op wil peppen. Ik weet niet of dat heeft bijgedragen aan de rol van de doelman, maar het gaf mij wel een soort inkijkje in het people management van hem. Mickels kreeg overigens een aantal keer flink op zijn flikker, maar dat terzijde.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2020 11:21
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #110
In V I van deze week krijgt KOSTONS een 6,5 voor de wedstrijd tegen Telstar ........een van de weinige vodoendes ....

Larhouders een 7 Mares 4 v/d Acker 4 Martina 5,5 Duin 6 de rest 5 of minder ..........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2020 11:29 17 sept 2020 11:30 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #111
V/d Acker een 4....die heeft zich het schrompes gerend tegen Telstar en was zeer waardevol.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2020 11:47
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #112

bokkesprongen schreef : In V I van deze week krijgt KOSTONS een 6,5 voor de wedstrijd tegen Telstar ........een van de weinige vodoendes ....

Larhouders een 7 Mares 4 v/d Acker 4 Martina 5,5 Duin 6 de rest 5 of minder ..........


Moeten we daar waarde aan hechten dan? Die beoordelingen in de VI? Als we vaker zo met 1-2 winnen dan mag VI wat mij betreft iedereen een 5 of minder geven, slaap ik alsnog als een roosje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2020 11:53
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #113

Schapendonk schreef : V/d Acker een 4....die heeft zich het schrompes gerend tegen Telstar en was zeer waardevol.


Ik vond VD Acker tegenvallen tegen Telstar. Sterker nog: vind hem in de rol van verdedigende middenvelder minder dan centraal achterin (zoals vorig seizoen).
Ja, hij renden veel rond, maar kon de bal ook niet vasthouden of fatsoenlijk opbouwen. Was geen rustpunt zoals misschien van hem verwacht wordt.
Die rechtsback is (vooralsnog) geen meerwaarde tov onze eigen (jeugd)spelers. Als dat zo blijft, dan moet je m.i. altijd starten met je eigen kapitaal en niet met gehuurde spelers.
Keeper herpakte zich goed na de zeperd van vorige week. Is wel een heetgebakerd mannetje volgens mij, maar ook nog heel jong.
Kostons vind ik echt te zwak voor betaald voetbal. Ook al scoorde hij de winnende goal. Zou daar toch liever Zamouri zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2020 15:25
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #114
De beoordeling van VI wordt tegenwoordig gebaseerd op statistieken. Dus dat is anders dan dat een verslaggever punten uitdeelt. Ik weet niet precies welke data het zijn, maar het lijkt me op zich niet verkeerd. Wij zien dat hij zich te pletter werkt, maar als dat op papier maar weinig oplevert qua rendement krijg je alsnog een lagere score.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2020 17:56
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #115

Maosbrögk schreef :

Schapendonk schreef : V/d Acker een 4....die heeft zich het schrompes gerend tegen Telstar en was zeer waardevol.


Ik vond VD Acker tegenvallen tegen Telstar. Sterker nog: vind hem in de rol van verdedigende middenvelder minder dan centraal achterin (zoals vorig seizoen).
Ja, hij renden veel rond, maar kon de bal ook niet vasthouden of fatsoenlijk opbouwen. Was geen rustpunt zoals misschien van hem verwacht wordt.
Die rechtsback is (vooralsnog) geen meerwaarde tov onze eigen (jeugd)spelers. Als dat zo blijft, dan moet je m.i. altijd starten met je eigen kapitaal en niet met gehuurde spelers.
Keeper herpakte zich goed na de zeperd van vorige week. Is wel een heetgebakerd mannetje volgens mij, maar ook nog heel jong.
Kostons vind ik echt te zwak voor betaald voetbal. Ook al scoorde hij de winnende goal. Zou daar toch liever Zamouri zien.


Vd Acker stond vorig jaar de eerste wedstrijden ook op het middenveld en speelde daar erg ongelukkig.
Toen hij later een linie naar achter schoof speelde hij veel verdienstelijker en stond de hele verdediging beter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2020 19:00
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 757
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #116
Ik denk ook dat Van Acker centraal achterin, naast Heerings, een goede zet zou zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2020 19:18
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #117

Frank Salemans schreef : Ik denk ook dat Van Acker centraal achterin, naast Heerings, een goede zet zou zijn.


Van acker speelt het liefs op het middeveld , maar daar speelt ie wederom niet goed, maar ik zou niet weten wie we daar anders moeten neerzetten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.566 seconden