Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00

14 sept 2020 13:26
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #91
Nogmaals, ik heb Dhr Kostons nooit gesproken.

Toen iedereen vol over een bijvoorbeeld Ogunjimi ging was het wel grappig he. Oude zeikers

Kostons kan het gewoon niet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 13:29 14 sept 2020 13:30 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #92

lMaastrichtl schreef : Nogmaals, ik heb Dhr Kostons nooit gesproken.

Toen iedereen vol over een bijvoorbeeld Ogunjimi ging was het wel grappig he. Oude zeikers

Kostons kan het gewoon niet


Ogunjimi zelfde verhaal destijd: eerst zien, dan pas oordelen en die zakte volledig door het ijs met zijn status en ervaring. Koen is wisselvallig, mag op die leeftijd. Heeft niets met zeiken te maken. Je kunt en mag zeker kritisch zijn, alleen jij begint een beetje erg hard door te slaan zonder dat daar een aanleiding voor is. Zeer onprofessioneel. Kostons is zeker geen Messi nee, maar om te zeggen dat die helemaal niks kan. Misschien jij de volgende keer erin, Pietertje? :thinking:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 13:29
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #93
Hierbij mijn laatste opmerkingen over “ Dhr “ Kostons. Hij moet niet op het middenveld maar in de Spits (Bank dus) want je hebt ook Mickels en Duin nog. Zamouri moet op de plaats van Kostons deze speler heb je ook niet voor niks gehaald. Anders ben ik bang dat Zamouri, Kot 2.0 gaat worden net hoe vorig seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 13:33
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #94
Beste moderatoren, kan deze persoonlijke vete tussen |Maastricht| en Kostons verwijderd worden?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, opadiehard, De_Lange, mvvke4life, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 14:21 14 sept 2020 14:25 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #95
Nou, ik heb toch een aantal mensen op fox( inclusief een gerenommeerde trainer) al vaker horen zeggen dat ze zeer gecharmeerd zijn van Kostons, een echt talent. Deze mensen verdienen hun brood met voetbal! Dus wie ben jij om over Kostons te oordelen??
Ja natuurlijk maakt hij fouten, en is hij niet perfect. Maar hij heeft wel degelijk kwaliteit!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 14:57
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 179
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #96
Kostons komt waarschijnlijk beter tot zijn recht in de spits. Dat was gisteren toch een spitsen-goal?
De voorzet was eigenlijk bedoeld voor Stavitski (kijk nog maar eens terug). En tegen Roda vorig jaar dat was de mooiste goal van het seizoen (was dat dan geluk…?)
Echter Kostons heeft (nog?) niet de kwaliteiten van een Smeets of Ippel. Bij Smeets zag het er in het begin ook een beetje sloom uit, maar je zag wel meteen dat hij een enorme techniek had.
Tja in de Spits hebben we Duin. Prima concurrentie!
Je zou tijdens de wedstrijd Duin kunnen wisselen en Kostons doorschuiven naar de Spits, of beiden in de Spits de laatste 10 min. als je achter staat. Of als je Va Banque wilt spelen bij gelijke stand de laatste 5 minuten. Zamouri heeft waarschijnlijk zijn verdedigende taak niet goed uitgevoerd tijdens Cambuur maar die kan ook een mannetje voorbij pingelen (net als Deom)…..
Worden dus moeilijke keuzes (daarom vaak wisselen alle 5 wissels gebruiken met vers bloed …je zag gisteren al welke impuls dat geeft). En die nieuwe rechts back van Antwerpen klopt ook aan de deur Waem of zoiets).
Natuurlijk mogen we spelers hier kritisch bespreken ...alleen zo komen we evtl verder. (Eigenlijk hoop ik dat de trainer niet meeleest maar zijn eigen plan trekt a la van Gaal). Echter in het stadion staan we achter onze mannen (net als bij Standard Luik)... (Genoeg jonkies nog om mee te experimenteren ...dat gaat een heel seizoen duren voordat hij weet wat ze allemaal kunnen en niet kunnen).
ps Zolang Martina achterin staat en niet Mares is het al goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 15:52
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #97

De Zwarte Vogel schreef : Beste moderatoren, kan deze persoonlijke vete tussen |Maastricht| en Kostons verwijderd worden?


Beter nog: geef deze troll een ban

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 15:56
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #98
Welke troll? Ik geef mijn mening zeer duidelijk en vaak aan over een speler, en dan ben ik meteen een troll? Heren kunnen jullie hier niet eens 65+ forum van maken dan, Gr

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 15:59
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #99

lMaastrichtl schreef : Welke troll? Ik geef mijn mening zeer duidelijk en vaak aan over een speler, en dan ben ik meteen een troll? Heren kunnen jullie hier niet eens 65+ forum van maken dan, Gr


Nee , hij is duidelijk geen troll. Eerder een broer van dreekemvvke ;)

Je mening is duidelijk, dank daarvoor. Dat hoef je nu niet nog in 8 verschillende berichten hier te verkondigen en op iedere andere mening te reageren.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Ekstertjj, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 16:00
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #100
En een verre neef van Napoleon ;)


Ik zal me rustig houden :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 16:55 14 sept 2020 16:55 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #101

lMaastrichtl schreef : Als je Kostons matchwinner vindt dan hebben we beide naar een andere wedstrijd gekeken. Lathouwers duidelijk weer MOTM!


Ik bedoelde hij maakte de winnende goal dan ben je machwinner.....Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 19:50
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #102
Ik heb een mvv gezien met een geweldige vechters mentaliteit ,en voor de rest niets een bal in de ploeg houden niets van gezien een fatsoenlijke aanval niet gezien .maar laten we het er maar ophouden dat ze nog niet op mekaar zijn ingespeeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 20:07
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #103

dreekemvvke schreef : Ik heb een mvv gezien met een geweldige vechters mentaliteit ,en voor de rest niets een bal in de ploeg houden niets van gezien een fatsoenlijke aanval niet gezien .maar laten we het er maar ophouden dat ze nog niet op mekaar zijn ingespeeld.

Nou aan beide doelpunten van MVV ging toch een goede aanval aan vooraf. Voor de rest inderdaad niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u josoetgebrook

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2020 05:49
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #104
Waem is geen rechtsback maar een linksvoetige centrale verdediger (4) dat uit tactische overweging op de 5 werd opgesteld.

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2020 09:03 15 sept 2020 09:05 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #105
Vond het een beetje weinig ,maar hoop dat deze punten een stap in de goede richting zet En dat er een team staat dat beseft dat er misschien meer kan uitkomen als dat ze zelf ooit gedacht hadden,want dit zijn de wedstrijden waar het in één keer kan omdraaien. Er allemaal in geloven en gaan ervoor .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden