*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020)

15 nov 2020 16:09 15 nov 2020 17:35 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #106
Laten we nu niet meteen hoe een baviaan iemand zwart/wit gaan veroordelen op zijn uitspraken. Laten we het stukje pandemie ook even meewegen in het perspectief van die uitspraak. Dagelijks werken in een bubbel. zorgen dat niemand in je team besmet wordt, totale zelf-isolatie. En opeens sta je omringd door een gezelschap dat niets begrijpt van microbiologie en alle economische en maatschappelijke gevolgen die daarbij horen. Ik kan mij zo'n reactie wel indenken, of ik het zou zeggen is een tweede. Maar het woord 'sukkels' kan anders geinterpreteerd worden in dit tijdperk.

Wat ik kwalijker vind is dat dit filmpje in handen komt van supporters. De persoon die dit heeft gedeeld hoort niet bij MVV te voetballen of werkzaam te zijn bij deze club, en is duidelijk geen onderdeel van het collectief, en verstoort hiermee het groepsproces. Wat er in de bus gezegd wordt, hoort in die bus te blijven! Deze persoon mag van mij zijn koffers pakken. (Tenzij die persoon echt zo dom is om niet naar de audio te luisteren, voordat je iets op internet plaatst natuurlijk.)

Edit:
Trepke B verklaart dat Spillmann zelf de bron is van het filmpje. Er is dus geen rat in de bus (gelukkig), wel pure domheid/onachtzaamheid. De eerste kandidaat voor de cursus "Hoe omgaan met sociale media" is al ingeschreven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, Kloeteklaos, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 16:10
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #107
Het verwijderen van de rotte appels begint dus met onze keeperstrainer. MVV moet mensen met hart voor de club hebben, niet deze misselijkmakende passanten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 16:20 15 nov 2020 16:22 door Punterke.
Punterke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #108
Heeft spillman het over de gehele actie? Dan vind ik het heel kwalijk. Of reageert hij op iets dat gebeurt buiten zijn raam wat hem dit doet zeggen? Laat het hem maar uitleggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 16:34 15 nov 2020 16:42 door Boys_in_Red.
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #109
Spillman heeft al meerdere malen bewezen een man te zijn die je niet in je BVO wilt hebben. Na de verhalen rond zijn webshop en het op achterbakse wijze vertrekken naar Aachen, is dit toch zeker de druppel.
Het enige dat MVV onderscheidt van een FC Dordrecht of Telstar is de achterban. Als het bestuur zulke uitspraken richting de fans accepteert, dan kunnen ze de club opdoeken.
Spillman Out!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 17:07
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #110
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat Hans Spillman een agressieve en onbetrouwbare rat is. Ik was al niet blij toen hij een paar maanden geleden werd aangesteld maar dit is voor mij de druppel. Wegwezen dus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief, De Zwarte Vogel, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 17:39
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #111
Houtengerard...dus je gaat nu een virus erbij halen dat dit soort uitspraken zou uitlokken en het begrip daarvoor. De bubbel, de isolatie van de buitenwereld. En het lage maatschappelijk bewustzijnsniveau van de honderden mensen buiten(!!) de bus en de manier waarop men met coronamaatregelen (nogmaals buiten de bus!) omgaat. En dat jij hetzelfde gezegd zou kunnen hebben of in ieder geval gedacht. Wow! Je moet als speler en staf kippenvel krijgen van deze actie gvd. Ene voor in de bus zegt ook nog ene als reactie daarop, de straat is nog lang dus Spillmann heeft het echt wel over het feit dat de bus wordt opgehouden, het vuurwerk, op de bus kloppen etc. Goed, mbt het delen heb je wellicht een punt. Denk dat dit stukje onderdeel uitmaakt van een langer filmpje gedeeld op social media en dat wat gezegd is toevallig bijvangst was. Soms luister je een filmpje niet af voordat je iets snel wil plaatsen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 17:50 15 nov 2020 17:51 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #112

Roed en Wit 70 schreef : Houtengerard...dus je gaat nu een virus erbij halen dat dit soort uitspraken zou uitlokken en het begrip daarvoor. De bubbel, de isolatie van de buitenwereld. En het lage maatschappelijk bewustzijnsniveau van de honderden mensen buiten(!!) de bus en de manier waarop men met coronamaatregelen (nogmaals buiten de bus!) omgaat. En dat jij hetzelfde gezegd zou kunnen hebben of in ieder geval gedacht. Wow! Je moet als speler en staf kippenvel krijgen van deze actie gvd. Ene voor in de bus zegt ook nog ene als reactie daarop, de straat is nog lang dus Spillmann heeft het echt wel over het feit dat de bus wordt opgehouden, het vuurwerk, op de bus kloppen etc. Goed, mbt het delen heb je wellicht een punt. Denk dat dit stukje onderdeel uitmaakt van een langer filmpje gedeeld op social media en dat wat gezegd is toevallig bijvangst was. Soms luister je een filmpje niet af voordat je iets snel wil plaatsen.



Ik probeer alleen aan te geven dat het oordeel 'Sukkels' niet gericht hoeft te zijn op het fanatisme en een afkeur daarvan. Maar op de coronaregels die worden overtreden (Vuurwerkverbod, geen 1.5 meter afstand houden etc.). Misschien keurt Spillmann dat gedrag af, niet het clubsupport of dat MVV een fanatieke aanhang heeft die de spelers komt aanmoedigen. Deze mensen pakken maandag weer het dagelijks leven op en verspreiden weer wat ze met elkaar gedeeld hebben die avond aan kwetsbaren. Dat er een derby op het programma staat, maakt je opeens niet immuun voor overdracht. Maar dat is natuurlijk niet de populaire en ruige gedachte die bij het voetbal hoort, maar wel een maatschappelijke gedachte. Mocht dat zijn insteek zijn geweest, moet je hem daar dan op veroordelen? Ik ben benieuwd naar zijn verklaring.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 18:16 15 nov 2020 18:17 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #113
Het filmpje is zelf door Spillmann doorgestuurd aan derden (al dan niet spelers) en was oorspronkelijk 2m15 lang ipv de getoonde 15 seconden. En uiteindelijk bij trepke B terecht gekomen die dacht dat het enkel mooie sfeerbeelden waren. Dus wie is nou zo dom om zijn eigen gemaakte filmpje niet eerst te beluisteren. En dan nog zou je meer onder de indruk van de actie zelf moeten zijn en daar kippenvel, opgepompte adrenaline, extra zenuwen van moeten krijgen dan het feit dat je afkeurt dat mensen kort op elkaar staan of verboden vuurwerk gebruiken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 18:27 15 nov 2020 18:46 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #114

Roed en Wit 70 schreef : Het filmpje is zelf door Spillmann doorgestuurd aan derden (al dan niet spelers) en was oorspronkelijk 2m15 lang ipv de getoonde 15 seconden. En uiteindelijk bij trepke B terecht gekomen die dacht dat het enkel mooie sfeerbeelden waren. Dus wie is nou zo dom om zijn eigen gemaakte filmpje niet eerst te beluisteren. En dan nog zou je meer onder de indruk van de actie zelf moeten zijn en daar kippenvel, opgepompte adrenaline, extra zenuwen van moeten krijgen dan het feit dat je afkeurt dat mensen kort op elkaar staan of verboden vuurwerk gebruiken.


Dat is waar jij je waarden legt en hoe jij het geheel graag ervaart en wilt dat anderen dat ervaren. Spillmann heeft misschien een hele andere belevenis hierbij, heeft misschien privé iets heel anders meegemaakt die zijn kijk hierop verandert, je weet het niet, je kunt er alleen naar gissen. Daarom zou ik op zijn verklaring wachten waarom hij deze uitspraak deed. Het is makkelijk om iemand te veroordelen, maar je moet hem wel het recht geven om zich te verdedigen. Soms zit er een plottwist in die nuance.

Jerry De Jong kreeg uiteindelijk ook de kans om de pinpas terug te geven en een ophelderende verklaring te geven. Onze vorige trainer wenste dat iemand zich om een boom heen zou vouwen en bood excuses. Dus waarom hij ook niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 18:46
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #115
Er is op dit zinkende schip is geen plek voor mensen als Spillmann! Pak je spullen, vertrek en kom alsjeblieft nooit meer terug! Ondanks alle ellende waar we als MVV supporter al jaren doorheen gaan blijft de achterban trouw! Als Spillmann, of welke andere toevallige passant, daar last van heeft, dan sodemieter gewoon op!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Kletswief, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 19:18 15 nov 2020 19:20 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #116
Houtengerard. Ok, als je het sec bekijkt, is dat idd eigen supportersinzicht tav beleving door spelers/staf bij zo'n gebeurtenis. We zullen wel horen of en zoja welke reactie/plottwist er komt. Misschien moeten we het hele filmpje zien om een nog betere mening te vormen, waarom zou je dik 2 minuten filmen als je afkeer van bepaalde dingen hebt ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 19:20
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3824
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #117
Lekker he, om bij een kansloze derbynederlaag en nu al weggegooid seizoen de frustraties op een keeperstrainer die toch al niet populair is bot te kunnen vieren.

(Ik lig er trouwens geen seconde wakker van als Spillmann vertrekt hoor, onbetrouwbaar figuur. )

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 21:57 15 nov 2020 22:44 door houtengerard.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #118
We komen weer lekker in het nieuws..... erg kansloos ook om via sociale media iemand van de tegenpartij k....r aap te noemen. Dan hoef je wat mij betreft nooit meer in ons stadion te komen, idioot.

Hoe erg kun je jezelf en de club voor lul zetten tsjongejongejonge.....

www.limburger.nl/cnt/dmf20201115_97393365

De ingevoerde Tweet ID is fout

Edit door houtengerard: Ik heb je bericht aangepast. We gaan hier geen namen plaatsen. Deze heb ik verwijderd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 23:19
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #119
Verklaring MVV over de uitspraak van Spillmann:
www.mvv.nl/nieuws/hans-spillmann-lsquo-u...nd-gerukt-en-excuses

Het ging blijkbaar om de bescherming van de bus. En niet om de sfeeractie zelf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2020 01:15
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #120
MVV en deze halve duitser probeert zich eruit te lullen... maar het filmpje gehoord te hebben interpreteer ik het trouwens anders.
En veer zien mvv heeft geld uitgetrokken om deze halve duitser ook nog wat extra uurtjes te laten maken. Supporters die buiten staan om het team een hart onder de riem te steken.
Het is al triest dat MVV deze amateur wederom in dienst heeft genomen... Een gepaste sanctie zou op zijn plek zijn i.p.v. een excuusbericht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.838 seconden