*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020)

09 nov 2020 12:43
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #16
Ik hoor vanuit onze trainer enkel het woord proces meerdere malen terugkomen. Iedereen vraagt zich af welk proces hij hiermee bedoelt. We zien allemaal dat dit proces duidelijk of A) niet werkt of B) nog in de kinderschoenen staat. Als je al in de afgelopen 10 wedstrijden met 1-4, 1-5 en 1-7 op de broek heb gehad kun je best afwijken van je opstelling die bij het proces hoort. Zoals ik al eerder heb gezegd; verdedigen begint bij de aanval. Maar ik denk dat er niemand momenteel rouwig om is als er zeer verdedigend wordt gespeeld en uitslagen als 1-5 voortaan een bloedeloze 0-0 gaat worden. Beter iets dan niets namelijk.

Ik zie graag komende week tegen de ploeg die natuurlijk volgens eigen zeggen een titelkandidaat is en bij verlies vanavond slechts enkele puntjes meer heeft dan onze topploeg een 5-3-2 gaat spelen. Parkeer de spelersbus, aanhangwagen, bussen van de supporters maar voor het doel en hoop maar op die ene snelle uitbraak (doet Stavitski mee i.v.m. interlands?)

Havekotte
Zeegers-Mares-Van Acker-Heerings-Salasiwa
Deom Zamouri Kostons
Schrooijen Stavitski/Naudts/Duin

Want veel slechter dan afgelopen weken kan het niet gaan. Nu zal de trainer dan denken ''het kan alleen beter gaan, dus laten we deze opstelling vasthouden''. Ik ben benieuwd. Hoop overigens dat Croux en met name topaankoop met een dik contract Goppeltje meedoen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2020 13:14 09 nov 2020 13:15 door Hartmans1973.
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #17
Ik zou eens de jeugd er in gooien wat heb je te verliezen behalve de wedstrijd?

Geef die jongens gewoon de kans om te laten zien wat ze kunnen en laat ze ervaring op doen.

Ik zou zo spelen:

Lathouwers


Zeegers. Van Acker. Heerings. Last

Deom.

Stavitski. Van Bommel. Kostons Visser

Nauds


Lathouwers omdat die jongen op wat schoonheids foutjes gewoon goed is.

Van acker om meer rust in de verdediging te krijgen en omdat hij niet voldoet op middenveld.

Deom misschien niet zijn favoriete rol maar goed loopvermogen brood nodig op die plaats.

Van Bommel fris onbevangen spelen met deom in de rug.

Nauds om de bal vast te houden voor in zodat de rest kan aansluiten.

Schrooien achter de hand als joker voor visser of stavitski.

Belangrijkste eens de nul houden achter in en met wat geluk een goal van de jongelingen op middenveld.

Ik hoop dat zolang je niet kunt degraderen we eens de jeugd een kans gaan geven met alleen in de as ervaren spelers.
wat maakt het nou uit of we om plaats 8 of plaats 15 spelen met 15 gelukszoekers of eigen jeugd die ervaring op doet en je in de toekomst misschien nog wat voor kunt vangen.

Je houd geld over door minder spelers kosten en de jeugd doet ervaring op.

Met dat geld kun je over een paar jaar steeds meer ervaren spelers inpassen.

Je hebt niks te verliezen tegenover de huidige situatie alleen maar wat te winnen.
De gemiddelde supporter ziet liever een jeugdspeler wat minder kost en nog ervaring kan opdoen als een speler die meer kost ervaring heeft en er niks van bakt.

Kom op laat die ster weer stralen en flikker die onbekwame krachten eens er uit dan kost dat maar 1 jaar geld wat een opluchting zal dat het jaar erop zijn!

En anders dabbel lekker verder tot het moment dat er niemand meer zit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2020 13:17
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #18
Ik vrees dat de enige processen die we voorlopig gaan zien die in de VS zijn.
Maar goed, aangezien het zaterdag de lamme tegen de blinde is weiger ik te zeggen dat we in het droefgeestige Spekholzerheide geen resultaat gaan halen.

Geloof het of niet vrienden, het gaat gebeuren.
Daar, op de rokende ruïnes van SV Kerkrade, Bleijerheide, Juliana en Rapid'54, waar de gesloten mijnschachten nog niet half zo diep zijn als de zakken waarin alle gemeentesubsidies voor de Roda Juliana Combinatie verdwijnen, jawel, daar gaan wij voor het eerst sinds de ondertekening van het Verdrag van Maastricht met de zege naar huis.

Voor mij hoeven ze het niet eens te doen, maar wel voor mijn ouwe heer. Mijn vader heeft nog met de reclamekarren over de sintelbaan in de oude Geusselt gereden. De beste man is op dit moment ernstig ziek en heeft letterlijk als enige wens dat we die mijnwerkers nog één keer pakken. Dat is verdomme toch niet teveel gevraagd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, Ekstertjj, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, Lijnsje@tappunt, M-MVV, Hier menier, Dennis, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2020 15:52
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #19
Mooi vehaal! Tranen staan me nog net niet in de ogen. Geweldig! Dank voor het delen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2020 17:16
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #20

opadiehard schreef :

mvvke4life schreef : Voor mij leeft deze derby voor het eerst in jaren niet meer zo. Natuurlijk door corona en zonder publiek, maar ook omdat het voetballend allemaal niet zoveel meer voorstelt. Ik verwacht helaas een ruime nederlaag.
De spelers neem ik niks kwalijk aangezien de kwaliteit er gewoon niet is.


Je hebt gelijk ik verwacht dat we na de volgende speelronde mede door deze uitslag(nederlaag)bijna laatste zullen staan...helaas pindakaas...zie in dit elftal totaal geen potentie...so be it...Gr opa.

Ps Zelfs de wedstrijden waar we de punten hebben binnen gehaald hebben we niet een keer fatsoenlijk voetbal op de mat gelegd.
Zie in de toekomst helaas geen verandering,huidige materiaal ontbeerd het om beter voetbal te produceren,in alle linies ontbreekt het aan leiderschap/daadkracht,en killerinstinct.


Achja..je kunt ook miljoenen uitgeven, steun bij de gemeente vragen, spelers wegkopen bij je naaste concurrenten, en dan nog niks presteren ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2020 17:17
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #21

Lijnsje@tappunt schreef : Havekotte
Zeegers-Mares-Van Acker-Heerings-Salasiwa
Deom Zamouri Kostons
Schrooijen Stavitski/Naudts/Duin


Dit vindt de scheidsrechter nooit goed!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2020 18:58
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #22

De Zwarte Vogel schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Havekotte
Zeegers-Mares-Van Acker-Heerings-Salasiwa
Deom Zamouri Kostons
Schrooijen Stavitski/Naudts/Duin


Dit vindt de scheidsrechter nooit goed!


Als je al niet meer met 11 man mag spelen, dan slaat de corona wel behoorlijk door! ;)

Stavitski/Naudts/Duin = 1 positie , dus dan kom je netjes op 11 spelers.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2020 20:13
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #23

Lijnsje@tappunt schreef :

De Zwarte Vogel schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Havekotte
Zeegers-Mares-Van Acker-Heerings-Salasiwa
Deom Zamouri Kostons
Schrooijen Stavitski/Naudts/Duin


Dit vindt de scheidsrechter nooit goed!


Als je al niet meer met 11 man mag spelen, dan slaat de corona wel behoorlijk door! ;)

Stavitski/Naudts/Duin = 1 positie , dus dan kom je netjes op 11 spelers.


Nou, ik zie op zijn “Bok-iaans” toch een paar halven en kwarten in je elftal, dus wat mij betreft heb je nog plek over ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Lassie80, Ekstertjj, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2020 21:30 09 nov 2020 21:33 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 300
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #24
Nog nooit zo weinig met de derby bezig geweest als dit keer. Komt door het slechte voetbal en de belabberde resultaten, maar natuurlijk ook door corona en de lege stadions, waardoor de beleving toch een stuk minder / anders is. Maja, het zal donderdag of vrijdag wel gaan kriebelen hopelijk. ;)

Ik werk zelf in de regio 045 en volgens een collega van me zijn ze daar na een goede start ook niet meer tevreden. Maar ik kan me toch echt niet voorstellen dat R#da (zeker met het materiaal dat ze hebben) nóg slechter voetbalt dan dat wij dit seizoen. Derhalve zie ik het duister in voor zaterdag.

Maar! De ervaring leert dat de resultaten en het voetbal in de weken voorgaand aan een derby uiteindelijk inherent zijn aan de derby zelf. Daarom durf ik me niet aan een voorspelling te wagen, het is immers de lammen tegen de blinden, het kan alle kanten op dus. :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2020 22:07 09 nov 2020 22:10 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 300
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #25
Wilde mijn post nog bewerken, ging niet meer, dus daarom maar ff een aparte post er achter aan: nogmaals de resultaten en voetbal in de voorgaande wedstrijden zijn inherent aan de uitslag van de derby, want in dit soort wedstrijden wint uiteindelijk toch degene met de beste wedstrijdmentaliteit en degene die de minste fouten maakt (kijk bijvoorbeeld naar vorig seizoen, wij 0-2 verdiend voor maar toen toch nog 2 domme fouten op het einde...).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2020 23:10
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #26
Jong FC Utrecht wint - overtuigend - van Roda JC, pardon Aken Noord. De druk op de ketel daar aan de Duitse grens neemt meer en meer toe. Dat er geen publiek mag zijn, is - denk ik - voor de officials een grote geruststelling.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2020 00:57 10 nov 2020 01:30 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #27
Ik kijk eerlijk gezegd meer uit naar de thuiswedstrijd MVV - RJC op 9 april volgend jaar. :blush:
Ik vind derby's gewoon zó veel leuker als mijn/onze club dan thuisspeelt in onze eigen kolkende Geusselt; dat heb/had ik ook altijd tegen Fortuna en, in mindere mate, tegen VVV-venlo.
Hopelijk mogen we rond Maart/April het stadion weer in (als de vaccins aanslaan die nu positief schijnen te gaan) en heb ik ook me gedroomde auto en kan ik weer fijn naar mie leef Mestreech toe voor dé derby van Limburg :thumbsup:

Dit wil ik nog even toevoegen (ook al heb ik me berichtje al een half uur geleden gemaakt)
Ik zat op een website voor meest fanatieke/mooiste derby's van Nederland te kijken en ook buiten Limburg geven mensen aan dat Roda - MVV (en andersom) als dé derby van Limburg wordt gezien :thumbsup:
MVV - Fortuna en Fortuna - Roda kregen beide maar 2% van de stemmen terwijl de derby Roda - MVV 11% stemmen kreeg!! (Qua procenten gelijk aan de derby's Sparta - Feyenoord en FC Twente - Heracles) dat is toch wel super mooi of niet mensen? :) :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2020 04:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #28
Niet lullig bedoeld, maar het interesseert me eigenlijk geen fluit wat ze buiten de provincie “de derby van Limburg” vinden. Interesseert me zelfs binnen Limburg niet, gaat er om wat wij als MVVfans vinden. En dat is wel duidelijk ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2020 09:46
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #29
Ik heb gisteren in het kader van ''de tegenstand analyseren'' met volle glorie 90 minuten een met passie spelend Roda aanschouwd. Kolere zeg, wat maken die hun uitspraken waar; ervaring die de ploeg op sleeptouw neemt, een plek innemen waar je meedoet voor de prijzen en sprankelend aanvallend voetbal! Nee mensen, we hoeven voor zaterdag niet te vrezen. Daarbij heb ik altijd het idee dat spelers vanuit MVV meer strijd en passie in dit soort wedstrijden op de mat leggen dan onze buren.

Ik heb gisteren nog een kaarsje aangestoken dat de ervaren captain Luijckx geen gele kaart ging pakken. Deze man hebben we simpelweg nodig aanstaande zaterdag! Die Lambrix ging ook volle petaj in de fout bij de 2-0. Tel daarbij op dat die Jensen die in de Geusselt aan alle kanten voorbij werd gelopen door Joeri nog geblesseerd is, hebben die echt niet veel te brengen.

Aanvallend is het enkel mister X aan de rechterkant die kan rennen, rennen en nog eens rennen maar volgens mij niet beseft dat de bal binnen de lijnen moet blijven. Wat een beperkt voetballertje is dat toch ook voor veel geld. Croux en Alberg die na 45 minuten werden gewisseld. Nee, het gaat alles behalve lekker bij hun!

Zaterdag gaan wij terugleunen en counteren. Joeri doorgaans scoort tegen deze toppers, dus een mooie 0-2 zege!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Lassie80, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2020 14:46
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #30
Hopelijk kan usmvke boven zich zelf uitstijgen en 200% geven tegen Aken noord... oftewel het Manchester City van het zuiden.... na de 25 miljoen van heeft een schroef los... nu ook weer een miljoenen spelersbudget en ipv bovenin meedraaien staan ze een paar punten boven usmvvke.

Wel teleurstellend dat Martina kiest voor Curacao in plaats van zijn werkgever.... usmvvke heeft nu één van de twee belangrijkste wedstrijden, dan had hij mijn inziens deze keer kunnen passen. Dat hij een voorbeeld neemt aan de vvv-speler, die de voorkeur gaf aan vvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden