*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020)

14 nov 2020 23:35
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #76

Hill28 schreef : Tja..het onloopt elkaar niet veel. Roda gaat ook niks maken dit seizoen.
Over een paar maanden revanche in de Geusselt.

Positieve puntjes, dat Last goed speelde. Stavitski ook niet verkeerd. Goeie invalbeurt weer V Bommel..hopelijk volgende keer 20/30 minuten. Deom, goeie voetballer. Nu nog een spits.


Last goed? Werd constant voorbij gelopen, aan alle kanten. Vond ik één van de zwaksten bij ons, samen mèt Schroijen, Kostons en Salasiwa. Alleen Havekotte, Zeegers en Mares een voldoende wat mij betreft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2020 23:50
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #77
Je moet niet boos zijn op de spelers die kunnen gewoon niet beter.
De boosheid moet liggen bij diegene die de spelers halen!
Ieder jaar opnieuw is het ellende en als er niks veranderd zal dat de komende jaren ook zo blijven.
Het roer moet om en snel dit is de uitgelezen kans om orde op zaken te stellen en volgend jaar fris te beginnen met echt bouwen aan de toekomst.
Maar zoals alle treinen boten die we gemist hebben zal deze ook zonder ons verder rijden varen.
Ik geloof niet meer in deze mensen maar het ergste is zij zullen nooit zelf opstappen en bij mvv hebben ze de ballen niet om beslissingen te nemen. Ik weet in ieder geval wel ik breng er geen stuiver meer naar toe zolang bepaalde figuren daar rond blijven lopen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2020 23:51
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #78

Hartmans1973 schreef : Je moet niet boos zijn op de spelers die kunnen gewoon niet beter.
De boosheid moet liggen bij diegene die de spelers halen!
Ieder jaar opnieuw is het ellende en als er niks veranderd zal dat de komende jaren ook zo blijven.
Het roer moet om en snel dit is de uitgelezen kans om orde op zaken te stellen en volgend jaar fris te beginnen met echt bouwen aan de toekomst.
Maar zoals alle treinen boten die we gemist hebben zal deze ook zonder ons verder rijden varen.
Ik geloof niet meer in deze mensen maar het ergste is zij zullen nooit zelf opstappen en bij mvv hebben ze de ballen niet om beslissingen te nemen. Ik weet in ieder geval wel ik breng er geen stuiver meer naar toe zolang bepaalde figuren daar rond blijven lopen!


Mischien moeten we ze dan een handje gaan helpen, met opstappen
De volgende gebruiker (s) zei dank u SintServaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 00:02 15 nov 2020 00:04 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #79

Last goed? Werd constant voorbij gelopen, aan alle kanten. Vond ik één van de zwaksten bij ons, samen mèt Schroijen, Kostons en Salasiwa. Alleen Havekotte, Zeegers en Mares een voldoende wat mij betreft.

De enige MVV-er met een voldoende was Deom.. Het duurde lang voor Last zijn draai gevonden had, maar hij groeide in de wedstrijd.
Het ontbrak MVV aan het vinden van oplossingen ! Zamoiuri, Salasiwa, Heerings, Naudts, je had gehoopt dat ze versterkingen zouden zijn, maar wat vallen ze tegen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 00:22
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #80
Ik vond dat Last uiteindelijk een redelijke wedstrijd speelde, zijn tegenstander judas Goppel was de beste speler. Zeegers was ook prima. Gewoon laten staan. Haverkotte is een stabiele keeper. Deom is de enige echte voetballer bij usmvvke.
Martina geeft prioriteit aan andere wedstrijdjes en speelt ook maar matig.
Het zijn de aangetrokken spelers Duin, Mickels, Zack, Stavinski, Nauds die niks extras brengen. Dan mag van mij betreft de jeugd een kans krijgen
Hopelijk volgend jaar meer budget of een betrouwbare investeerder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 07:58
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #81
Um te jenke,eke week het zelfde...selectie komt voetbal te kort in elke linie...mestreech onwaardig dit verdienen we niet.....Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 08:27
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #82

opadiehard schreef : Um te jenke,eke week het zelfde...selectie komt voetbal te kort in elke linie...mestreech onwaardig dit verdienen we niet.....Gr opa.


Klopt, dit doet pijn, veel pijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 08:46
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #83
Zeer gezapig potje waarbij Roda de minst slechte van de twee was. Dat kwam namelijk wel tot een handje vol kansen. Als bij ons alleen de verdwaalde voorzet van Last als doelpoging kan worden gezien dan weet je het wel.
Zeggen dat spelers gewoon niet beter kunnen, vind ik iets te makkelijk. Een bal over een paar meter naar dezelfde kleur spelen (meerdere spelers), ballen achter de man (meerdere spelers), niet ‘in de bal komen’ (meerdere spelers) en een vrije schietkans vanaf de rand zestien (Kostons) niet eens tussen de palen krijgen... Het gros van het team presteerde ondermaats. Een aantal spelers was nauwelijks zichtbaar (voorhoede), op het middenveld werd de strijd verloren en achterin had de jonge Last het moeilijk tegen de snelle Goppel. Pas toen die zijn energie had verspild kwam er minder gevaar over rechts. Maar goed, zo’n jonge gast mag ook wel wat meer rugdekking verwachten. En in het centrum kregen ze het zelf nauwelijks geregeld.
Positief: Zeegers deed het behoorlijk en Deom steekt voetballend met kop en schouders boven de rest uit.
Voorheen kon ik nog wel eens goed ziek zijn van zo’n nederlaag. Nu ben ik er gelaten onder. Misschien is dat wel het ergste.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Lassie80, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 09:34
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #84
Die gelatenheid voel ik ook. Is misschien wel het ergste inderdaad. Komt misschien ook omdat we niet kunnen kijken in het stadion? Je krijgt er zo geen gevoel bij.

Tied veur unne rieke Arabier of zoe

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 09:35 15 nov 2020 09:37 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #85
Het was een hele matige wedstrijd van 2 kanten, vooraf wordt er een enorm verwachtingspatroon gecreert op de internet media en komen spelers en trainers voor de camera's die ons doen geloven dat het een wedstrijd wordt die je niet wilt missen
Het tegendeel is waar , als je niet had gekeken gister dan had je niks gemist .

Ik vind dat het ook dan maar eens tijd wordt dat we vooraf niet de zaak zo enorm moeten opblazen , laten we dat na de match doen als het resultaat er naar is of als de wedstrijd er naar was . Deze week als je de internet media volgde was het een week van de enorme successen van de club een een EK finale waardige wedstrijd in het vooruitzicht. Ik ben eigenlijk ( als ik dat toe zou laten ) alleen maar teleurgesteld in deze week .

Wat is nu het vooruitzicht , volgens Kalazic is het een overbruggingsjaar ?! Maar wat zou er dan in 2021-2022 beter moeten gaan... we zijn dit jaar 400.000 aan spelers budget omlaag gegaan tov van verleden jaar en dat was al een rampjaar. Welke toverstaf ligt er dan klaar ???
Vooraf werd er gesproken dat MVV wilde verassen ...okay we zijn 12 wedstrijden weg en bijna op een derde van de competitie en wat mij betreft verassen we alleen in negatieve zin.
Met de komst van Kalazic zag je toch bij vele supporters een fonkel in de ogen na het ehec van Usta maar tot heden maakt Kalazic als trainer niks paraat ...heeft hij wel duidelijke en heldere teksten in de media maar of hij daar zijn proces beter mee maakt laat ik even in het midden.

Als ik dit berichtje schrijf lopen mijn zoontjes zo af en toe langs , ik kijk hun recht in de ogen , zie hun onschuld en puurheid en denk dan ... zullen jullie ooit naar MVV kunnen gaan zoals ik dat kon ... ik vraag me dat echt af en maak me grote zorgen dat onze club een hele langzame en tergende dood voor ogen heeft .

De roep om een investeerder begrijp ik maar ik geloof niet dat gezien we te beiden hebben een partij vinden die past...we zullen als club eerst interessant moeten worden voor een partij of partijen , we zullen eerst een model moeten laten zien dat innovatief vernieuwend maar wat vooral perspectief biedt .
In mijn wereld begint alles met passie en kennis .... passie heeft MVV wel , de kennis ontbreekt en de kennis is de sleutel tot geld, duurzaamheid, innovatie , groei en noem maar op ....

Ik hoop en ik ga hier geen mensen meer aanvallen , dat mensen die nu een bestuurlijke en of directie rol hebben ook eens in belang van de club en de nazaten denken van de club om eens heel goed een spiegel voor te houden ... je kunt beter via de voordeur "vertrekken" dan met veel gedoe via de achterdeur....

tegen beter weten in hopende op betere tijden voor MVV en haar supporters , je moet maar denken deze fase gaat ooit voorbij.... de vraag is alleen wanneer en hoe !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 09:42
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #86
Een prima post, Napoleon!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 09:50 15 nov 2020 09:52 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #87
Day after. Een ding is zeker, de supporters is het beste wat mvv momenteel heeft. Niet alleen dit verlies is pijnlijk. Elke week zichtbaar, dramatisch voetbalniveau. De voetbalbasis van de meesten is zo ontzettend laag (tactisch, technisch, snelheid, slimheid, conditioneel). Wat gebeurt er op die trainingen. Maar ja, 7.5 uur trainen, wat wil je.

Alleen Deom kan echt voetballen en heeft daarnaast een flinke inzet. En de jonkies doen het in verhouding tot de ervaren spelers (heerings, mares, salasiwa, naudts, schrooijen) niet eens slecht. Stel me wel de vraag bij een aantal keuzes. Havekot, heeft werkelijk niks klem, alles wegboksen, geen goede trap. Zet de jonge Lathouwers erop en ga met hem aan de slag. Salasiwa, veel te traag. (Wellicht van Acker naar achteren en zet Mares daarvoor? ). Kostons kon wederom niet bekoren op die positie. Wat moet je ervan zeggen, je wordt steeds gelatener.

Maar niemand kan me wijsmaken, ondanks zo'n laag budget dat Elsen goed genoeg is voor de rol van technisch directeur, twee jaar achter elkaar. En wellicht zit het ook wel op andere posities niet goed. Wat is bijvoorbeeld de professionele en toegevoegde waarde van alle bestuursleden om maar wat te noemen. Van hoog tot laag moeten de juiste mensen op de juiste plek zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 09:52
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #88
Je hebt gelijk Napoleon. Heel fijn dat de trainer aangeeft dat we in een proces zitten, maar ik voorzie ook voor volgend seizoen alleen maar dezelfde ellende. Enige wat ik nog kan bedenken is dat de contracten van duurdere jongens aflopen, wie ook niet presteren naar wens, en die gaan eruit. Daarvoor heb je hopelijk wat budget over.. al weten we allemaal dat we daar waarschijnlijk ook niet veel soeps voor terug krijgen.

Het begint in mijn optiek bij het bestuur.
Pure onkunde. Daar moet wat veranderen. Elsen een andere positie binnen de club, voor deze functie is hij niet de man die we moeten hebben. Kalezic zelf zijn selectie laten samenstellen volgend seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 10:08 15 nov 2020 10:08 door Ster_Drager.
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #89
@zakelijk je hebt natuurlijk gelijk, maar zoals @napoleon ook al aangeeft, voor volgend seizoen een fatsoenlijke selectie samen te stellen is een FLINKE zak geld nodig.
Als die zak geld niet komt dan gaan we financieel er alleen maar op achteruit !

Dus word de selectie met het jaar slechter....
Er moet bestuurlijk iets veranderen want met alleen de kleine sponsors (met alle respect natuurlijk) halen we veel te weinig binnen.

Wat sponsors betreft zit MVV al op zijn maximum, meer komt er niet bij. Dus lijkt een investeerder(s) de enige oplossing.
Of een investeerders groep van uit de omgeving.
Ik krijg het gevoel dat het huidige bestuur een investeerder niet toe laat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 10:18
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #90

Ster_Drager schreef : @zakelijk je hebt natuurlijk gelijk, maar zoals @napoleon ook al aangeeft, voor volgend seizoen een fatsoenlijke selectie samen te stellen is een FLINKE zak geld nodig.
Als die zak geld niet komt dan gaan we financieel er alleen maar op achteruit !

Dus word de selectie met het jaar slechter....
Er moet bestuurlijk iets veranderen want met alleen de kleine sponsors (met alle respect natuurlijk) halen we veel te weinig binnen.

Wat sponsors betreft zit MVV al op zijn maximum, meer komt er niet bij. Dus lijkt een investeerder(s) de enige oplossing.
Of een investeerders groep van uit de omgeving.
Ik krijg het gevoel dat het huidige bestuur een investeerder niet toe laat.


Het huidige bestuur laat ook totaal niets los. Ze begonnen met een leuke berichtgeving over Noor en kennismaking hiervan. Gesprek in het stadion waar Napoleon als lastpak werd neergezet en waar transparantie werd beloofd. Nu horen we helemaal niks meer vanuit het bestuursorgaan. Niet dat dat moet, maar begin dan ook niet over transparantie. We weten op dit helemaal niet hoe de zaken ervoor staan. Niet kwa sponsoren, niet kwa overige zaken. Het zou MVV sieren hier wat meer over bekend te maken. Ook voor wat betreft eventuele investeerders die op dit moment interesse zouden hebben, of die er eventueel zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.486 seconden