*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020)

22 okt 2020 14:35 22 okt 2020 14:44 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 577
Meer
Onderwerp Auteur
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #1
Es iech aon dees wedstrijd dink, daan is ein vaan de eerste herinneringe zoe roond 1976




dus toen moste veer 't aoch met minder maan doen daan tot veer geweent waore...
( Darije R U watchin'...niks nuits oonder de zon dus)

boe veer met d'n trein vol gooje mood nao tow gingen um 10 oor...
Opa waor dao zoe vreug nog neet beij ( mog neet vaan zien vrow hahahahaha)...
veer es jonge tieners (pielemuiskes dus met laank haor)
vol überheblichkeit gefühle wie men dat zoe sjoen in pruusies zeet ( kiekend nao de knipselkes boove)
vol testosteron...

mer ut leep aanders...krijg iech nog steeds 'nne vieze smaak, want daan dink iech aon
ze lielik deeje teege Pinobel...de braafste oet de klas !
kraog iech nne boevijee agter miech aon...
Marleentje kraog ze met de maatrak...
moste alle MVV supporters agter de gool Kaalheij oet...
en verloore veer met 0:2

Okee...'mer gelökkig woonte veer laater toes met 2:0

Gein gezeiver euver vreuger mie vaan miech, mer nao 't heede:

tog gaon iech daovaan oet tot die vaan us goon winne.
En winne veer op zien pruusies in de letste minute met 0:1 door 'nne k-beep-t gool!~
Duin maag häöm veur miech drin sjeete....maak heer ziech heij metein onsterfelik
Wijer alles geeve, volle petaj draon goon met 't mets tösse de tan !

Laote veer dus mer met 'n opwermingsrunde beginne...

Tot die matadoore vaan us door kreige tot dit veur us geine kattepis wedstrijd is veur de bok zien kloete...
mer get boe jeker vaan us GRUUTS op is


NO SURRENDER...NO ONE GETS OUTTA THERE ALIVE !
NO PASARAN!
ON NE BOUGE PAS !

veur uzze gooje vreund Darije in zien taol


wat dink Geer tot 't weurd...





met daank aon Heugem veur get pleetsjes oet 2006-2010 :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458, Ekstertjj, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2020 15:57 22 okt 2020 15:57 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #2
1976 ben ik getrouwd dus weet ik nog goed,jazeker ik was er al vroeg bij pakte ook toen dat dieseltje richting kaalheide maar moesten al vroeger uitstappen.
Ik stond er ook toen die bouvier naar onder stormde,was een pakt met supporters/politie van 045 enerzijds en mvv supporters daar onder op de tribuun.
Na de wedstrijd is alles goed gekomen kwa treffen tussen de supporters groeperingen,was 0-3 voor die roeie:thumbsup: :thumbsup:...gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2020 20:54 24 okt 2020 20:55 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 577
Meer
Onderwerp Auteur
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #3
tegen de voorloper van *oda


wat veer nog kinne doen is die vaan us 24 oor op 13 november opsleete met dit leedsje :


zoetot ze totaal bröl draon goon en us sezoen nog good kinne maake !
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2020 23:29 28 okt 2020 23:35 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #4
Net Roda - Fortuna gezien. 3 punten kunnen we al bijschrijven!! Dat Roda stelt niks voor. Die gaan wij gewoon pakken!

Voorspelling: 0-3 3x Duin

KOM OP MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2020 15:03
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #5
Gelukkig is MVV in vorm zoals Ajax, dus Roda rollen we vast en zeker op...

SARCASM OVERLOAD
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2020 15:20 29 okt 2020 15:28 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #6
Ja precies haha iemand die zegt "Roda stelt niks voor, die pakken wij gewoon even" kan je niet serieus nemen. Ook al is Roda zeker geen kampioenschapkandidaat, ze spelen (en staan) 7 of 8 plekken hoger dan vorig seizoen, dat zegt al genoeg.
Daarbij worden wij bijna wekelijks weggespeeld en hebben we na 9 wedstrijden al 22 tegendoelpunten.
Ik teken voor één punt, zonder aarzeling. Dat Roda niet van Fortuna kan winnen zegt mij niks, een paar weken geleden speelde Fortuna zelfs een puike pot in Eindhoven en hadden ze daar een punt zeker verdiend.
Wij zijn van een andere orde dan Fortuna gister, en als wij gelijk kunnen spelen dan hebben we het echt héél prima gedaan. Laten we eerst morgen maar eens een resultaat zien te halen tegen Helmond Sport, dat wordt al ontzettend zwaar. de graafschap won pas nog met 2-1 vlak voor tijd daarzo, en ook Volendam en NAC wonnen met de grootste moeite in Helmond. Ik zie het voor ons morgen behoorlijk somber in, al laat ik me graag verrassen, en een geniepige 0-1 accepteer ik zonder enig gemor :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2020 17:34 29 okt 2020 17:35 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #7
Wij gaan daar gewoon winnen!! Wij hebben Joeri! De derbykoning. Dat mvv alle voorgaande wedstrijden waardeloos voetbal heeft laten zien en met het nodige geluk wat punten bij elkaar gesprokkeld heeft, zegt me helemaal niks. Dit zijn wedstrijden op zich. 0-3.

KOM OP MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2020 23:54 06 nov 2020 23:54 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 577
Meer
Onderwerp Auteur
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #8
Veer kinne neet daobij zien....

mer in uzze geis en ziel...

stoon veer 100 % agter us Matadoore...



veur us en veur gans Mestreech

De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 16:12
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #9
Lees net dat Martina is opgeroepen voor nationale team van Curacao en hierdoor de wedstrijd tegen Aachen-Nord "helaas" moet missen.
Kan iemand s.v.p. de stamboom van Mares, Heerings en Kostons uitpluizen of zij soms ook niet ergens een verre link met het eiland hebben....?;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 16:17
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #10
Martina was anders wel een van de betere in de vorige editie tegen die feiselijke club. Het is ook maar net wat je om je heen hebt staan. En ik vind m op rechtsback niet optimaal renderen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2020 09:41
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #11

Hill28 schreef : Martina was anders wel een van de betere in de vorige editie tegen die feiselijke club. Het is ook maar net wat je om je heen hebt staan. En ik vind m op rechtsback niet optimaal renderen.


Nee, als centrale verdediger ook niet hahaha
Waarom is hij anders uit het centrum gehaald? Omdat we geen rechtsback hebben (Swanson is niks en Zeegers te vroeg). Als Martina beter is dan Mares of Heerings centraal achterin, dan had hij daar toch wel gespeeld.

Tegen 045 maar eens proberen met Mares-Waem als duo. Ik ben ook totaal geen Mares fan, komt veel te kort, maar hij weet wel wat er gevraagd wordt in dat soort wedstrijden. Of van Acker met Waem en Mares of 6.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2020 10:56
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #12
Martina heeft inmiddels ruim 120 wedstrijden profvoetbal in de benen en is zelfs international. Van hem zou je inmiddels mogen verwachten dat hij een van de sterkhouders van het team is, maar hij zakt even hard door het ijs als de rest van het team. Wijzen naar de spelers die hij naast zich heeft staan of dat hij allicht niet op zijn favoriete positie speelt, vind ik een zwaktebod. Hoe hij tegen NAC weer die penalty weggeeft heeft niets te maken met zijn medespelers of de positie waarop hij geposteerd staat. Net zoals de vele dekkingsfouten, wilde acties, onnodige overtredingen en vele balverlies. Deze jongen overstijgt het niveau rechterrijtje Keuken Kampioen Divisie gewoon niet.

Overigens kan datzelfde ook gezegd worden van Mares en Heerings, dus wat mij betreft zijn die jongens inwisselbaar. Martina en Van Acker in het centrum hebben we nog niet geprobeerd en ik kan met niet voorstellen dat dit duo het slechter gaat doen dan Kai en Luc. Met Martina in het centrum en Last en Zeegers op de backposities behaalden we (overigens met meer geluk dan wijsheid) ons beste resultaat van het seizoen: 0-0 op bezoek bij Almere.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2020 11:50
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #13
Het beste resultaat van het seizoen tot nu toe vond ik meer de 1-2 in Telstar. Dat leverde tenminste nog 3 punten op. Maar ja, als je daar als MVV opeens super blij mee moet zijn, zegt al genoeg. Overigens, zou het voor 045 wel erg slecht zijn als ze nog niet eens van dit MVV zouden winnen. En dat gaan ze dan (denk ik) ook niet doen. Mijn voorspelling is 3-0. En daar hoeft verder niemand om te rouwen, want dat werd het in het verleden wel vaker. So be it.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2020 12:21
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #14
Voor mij leeft deze derby voor het eerst in jaren niet meer zo. Natuurlijk door corona en zonder publiek, maar ook omdat het voetballend allemaal niet zoveel meer voorstelt. Ik verwacht helaas een ruime nederlaag.
De spelers neem ik niks kwalijk aangezien de kwaliteit er gewoon niet is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2020 12:31 09 nov 2020 12:43 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #15

mvvke4life schreef : Voor mij leeft deze derby voor het eerst in jaren niet meer zo. Natuurlijk door corona en zonder publiek, maar ook omdat het voetballend allemaal niet zoveel meer voorstelt. Ik verwacht helaas een ruime nederlaag.
De spelers neem ik niks kwalijk aangezien de kwaliteit er gewoon niet is.


Je hebt gelijk ik verwacht dat we na de volgende speelronde mede door deze uitslag(nederlaag)bijna laatste zullen staan...helaas pindakaas...zie in dit elftal totaal geen potentie...so be it...Gr opa.

Ps Zelfs de wedstrijden waar we de punten hebben binnen gehaald hebben we niet een keer fatsoenlijk voetbal op de mat gelegd.
Zie in de toekomst helaas geen verandering,huidige materiaal ontbeerd het om beter voetbal te produceren,in alle linies ontbreekt het aan leiderschap/daadkracht,en killerinstinct.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.684 seconden