*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020)

15 nov 2020 10:28
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #91
Hoewel Roda even belabberd als MVV speelde, komen die er wel. Met name de achterban-en dan bedoel ik sponsoren- verschilt giga met ons. Hebben jullie gezien welke spandoeken er over de hele breedte van de tribune gespannen waren. Allemaal in dezelfde (#$%^) kleuren. Vergelijk dat eens met het huidige spandoekje in de Geusselt. Er staan hier zoveel namen op dat het onderhand onleesbaar geworden is.
En waarom is er geen fatsoenlijk persbericht uitgegaan over de uitzwaai-actie, dan had de pers daar volgens mij niet haar eigen draai aan kunnen geven. Nu staan we te boek als anti-corona maatregelen protesteerders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 10:37
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #92
Wat een dramatisch voetbal. Het enige wat dit MVV nog aan de praat zou kunnen krijgen, zijn de supporters met hun aanmoedigingen. Door Covid-19 moet dit dolende team het echter helemaal alleen doen: de twaalfde man wordt node gemist.

We kunnen dit seizoen qua positionering op de ranglijst in november al als verloren beschouwen. Ik zou zeggen: geef de jeugd zo veel mogelijk speelminuten. Laat spelers als Last, Zeegers, Van Bommel, Lathouwers en Visser ervaring opdoen en geef hen voor de rest van het seizoen een basisplaats. De aflopende contracten van de routiniers (heeft MVV die?) niet verlengen. Geloof in de eigen jeugd en zoek in elke linie een speler van hoog niveau. Geef je geld liever uit aan drie kwalitatief goede spelers i.p.v. aan een stuk of tien zogenaamde buitenkansjes. Bouw nu al aan seizoen 2021-2022. En behoud Deom; de enige echte voetballer in deze selectie.

Als een jeugdig elftal ervaring kan opdoen, is dit seizoen helemaal niet verloren. Dat gaat gepaard met nog meer nederlagen, maar van een jong team is dat beter te verdragen omdat dit als investering gezien kan worden voor de toekomst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, opadiehard, Lassie80, itsman, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 10:52 15 nov 2020 10:55 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #93
Zie net die Salasiwa wat zitten lachen na zijn rode kaart. Ik vind het schandalig! Je staat op het punt om, een van de belangrijkste wedstrijden voor de supporters, te verliezen en hij meent te moeten lachen?? Helemaal klaar met deze ervaren spelers!! Als het salaris maar binnenkomt iedere maand. Om de club mvv geven ze helemaal niets!!!

Hoop dat Darije dit ook ziet en die gast (en nog een paar van die ervaren toppers) er naast zet de komende tijd! Het resultaat zal er misschien niet eens beter op worden, maar slechter (voor zover dat nog mogelijk is) maar dit seizoen is toch al zo goed als afgelopen... laat dan maar de jeugd wat leren in het betaald voetbal, misschien kunnen we er daar een stuk of 3 van behouden voor volgens seizoen. De rest allemaal uit het contract lopen en ik hoop ze na dit seizoen nooit meer in ons prachtige tenue te zien spelen. Ook Joeri, want dat is ook gewoon een hele hele matige speler. Zul je ook zien dat als die transfervrij is, voor hem ook de clubs niet in de rij staan. Ook niet NAC waar die Kwakman van dacht dat Joeri mee zou kunnen, hahaha laat me niet lachen.. weet je ook gelijk wat het niveau is van die fox-analisten.. mvv-niveau

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 10:53
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #94

Napoleon schreef : Het was een hele matige wedstrijd van 2 kanten, vooraf wordt er een enorm verwachtingspatroon gecreert op de internet media en komen spelers en trainers voor de camera's die ons doen geloven dat het een wedstrijd wordt die je niet wilt missen
Het tegendeel is waar , als je niet had gekeken gister dan had je niks gemist .

Ik vind dat het ook dan maar eens tijd wordt dat we vooraf niet de zaak zo enorm moeten opblazen , laten we dat na de match doen als het resultaat er naar is of als de wedstrijd er naar was . Deze week als je de internet media volgde was het een week van de enorme successen van de club een een EK finale waardige wedstrijd in het vooruitzicht. Ik ben eigenlijk ( als ik dat toe zou laten ) alleen maar teleurgesteld in deze week .

Wat is nu het vooruitzicht , volgens Kalazic is het een overbruggingsjaar ?! Maar wat zou er dan in 2021-2022 beter moeten gaan... we zijn dit jaar 400.000 aan spelers budget omlaag gegaan tov van verleden jaar en dat was al een rampjaar. Welke toverstaf ligt er dan klaar ???
Vooraf werd er gesproken dat MVV wilde verassen ...okay we zijn 12 wedstrijden weg en bijna op een derde van de competitie en wat mij betreft verassen we alleen in negatieve zin.
Met de komst van Kalazic zag je toch bij vele supporters een fonkel in de ogen na het ehec van Usta maar tot heden maakt Kalazic als trainer niks paraat ...heeft hij wel duidelijke en heldere teksten in de media maar of hij daar zijn proces beter mee maakt laat ik even in het midden.

Als ik dit berichtje schrijf lopen mijn zoontjes zo af en toe langs , ik kijk hun recht in de ogen , zie hun onschuld en puurheid en denk dan ... zullen jullie ooit naar MVV kunnen gaan zoals ik dat kon ... ik vraag me dat echt af en maak me grote zorgen dat onze club een hele langzame en tergende dood voor ogen heeft .

De roep om een investeerder begrijp ik maar ik geloof niet dat gezien we te beiden hebben een partij vinden die past...we zullen als club eerst interessant moeten worden voor een partij of partijen , we zullen eerst een model moeten laten zien dat innovatief vernieuwend maar wat vooral perspectief biedt .
In mijn wereld begint alles met passie en kennis .... passie heeft MVV wel , de kennis ontbreekt en de kennis is de sleutel tot geld, duurzaamheid, innovatie , groei en noem maar op ....

Ik hoop en ik ga hier geen mensen meer aanvallen , dat mensen die nu een bestuurlijke en of directie rol hebben ook eens in belang van de club en de nazaten denken van de club om eens heel goed een spiegel voor te houden ... je kunt beter via de voordeur "vertrekken" dan met veel gedoe via de achterdeur....

tegen beter weten in hopende op betere tijden voor MVV en haar supporters , je moet maar denken deze fase gaat ooit voorbij.... de vraag is alleen wanneer en hoe !


Eindelijk eens een goed betoog zonder dat je hetzelfde projecteerde kwa tekst.
Vanaf de eerste tot de laatste letter goed weergegeven,wie reikt ons de helpende euro’s om de zaak een positieve draai te geven?...Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 10:53
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #95
Het doet echt pijn dat Mvv zo ver is afgegleden. Gisterenavond nog kippenvel hoe de spelersbus werd uitgezwaaid, was echt indrukwekkend!
Dit is echter het zwakste team ooit, vorige twee seizoenen waren al bar slecht en dacht dat het niet slechter kon maar dit is zo diep triest.
De wedstijd van gisterenavond:
Havekotte vond ik maar onzeker, de backs Zeegers en Last zijn er nog lang niet, het zijn middelmatige spelers, Mares is altijd tikkie breed en maakt altijd de bekende dekkingsfouten, Salasiwa mag lij zij dat hij betaald voetbal mag spelen, Heerings en vd Acker hebben geen enkele meerwaarde voor Mvv, Deom is een waardevolle speler, steekt er met kop en schouders bovenuit, Kostons heeft te weinig kwaliteit voor de KKD divisie, Zamouri speelde zwak, Stavitski laat soms zien dat hij wel degelijk kan voetballen maar scoort wekelijks een onvoldoende, Schroyen speelt al hele seizoen ver ondermaats, Naudts heeft niets te zoeken in de KKD.
Alles heeft te maken met geld en dat is er niet bij Mvv.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 10:56
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #96

Kloeteklaos schreef : Voor mij hoeven ze het niet eens te doen, maar wel voor mijn ouwe heer. Mijn vader heeft nog met de reclamekarren over de sintelbaan in de oude Geusselt gereden. De beste man is op dit moment ernstig ziek en heeft letterlijk als enige wens dat we die mijnwerkers nog één keer pakken. Dat is verdomme toch niet teveel gevraagd.


Het was teveel gevraagd. Veel te veel gevraagd. Je ogen onderdompelen in een bak chloor zou beter zijn geweest dan deze parodie op voetbal te bekijken.
De enige die een bal structureel bij de goede kleur kan inleveren is Deom. Laat ik de jonge jongens buiten schot laten aangezien die in ieder geval ervoor werken, maar bij 95% van de selectiespelers vraag ik me af hoe slecht hun vooruitzichten op hun maatschappelijke carrière zijn dat ze in plaats daarvan, voor een salaris lager dan dat van een doorsnee full-time baan, ervoor kiezen wekelijks op het voetbalveld een poging te doen de ondergrens wat verder naar beneden op te schuiven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 10:58
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #97
Ik mag hopen dat ons geweldige bestuur bij ad aan de bel trekt dat t geen corona demonstratie was maar n geweldige uitzwaaiactie (niet dat onze sterren er ook maar een meter harder door gaan lopen) en bij se gemeente maastricht met n doldwaze actie om 20 politieautos te sturen. Mevrouwtje penn zal wel jammer hebbe gevonden dat er geen enkele supporter was dan had ze weer munitie gehad richting de doorsnee maastrichtenaar waar zij haar neus voor ophaalt. Liever demonstranten op t vrijthof en tweede kerstdag winkele open.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 11:53
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #98
Dit is het slechtste seizoen in 20 jaar! 18e begroting, het is te zien op het veld. Een speler die eruit steekt is Deom. Hij is de enige die kan voetballen. Zeegers en Last komen er ook wel. Maar de rest allemaal brandhout. Komen allemaal te kort voor betaald voetbal. En komend seizoen zal het niet in een keer meer geld komen of dat het beter zal worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 13:38
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #99
En weer zijn we zo aardig om een negatieve reeks van een tegenstander te eindigen...
Alleen 1 negatieve reeks krijgen we niet beëindigd en dat is onze eigen.
We komen werkelijk op ALLE fronten te kort. Zowel binnen als buiten (niet de fans) het veld komt MVV veel te kort. Clubjes als Oss, Telstar en Almere halen ons gewoon in.
Roda heeft veel meer (geleend) geld dan wij en zij moesten daarom ook winnen. 0-0 is eigenlijk in zo'n beetje alle wedstrijden het maximaal haalbare voor ons, want scoren doen we niet. Ook gisteren hadden we nog wel 434 jaar kunnen doorspelen zonder te scoren.
Werkelijk geen 1 nieuwe speler heeft een toegevoegde waarde. En dat mag Elsen zich aanrekenen.
Deom heeft in zijn kleine teen nog meer voetbaltechnische kwaliteit dan de rest van de selectie bij elkaar.
Eens met zoveel schrijvers: dit seizoen was al verloren, maar flikker al die oudere zogenaamde ervaren spelers er maar uit en bouw met de jeugd. Verliezen doen we toch, maar ervaring opdoen is nu mogelijk. We kunnen niet degraderen, er zijn geen fans in het stadion die betalen voor een wedstrijd.
Heerings, Mares, Schroijen, Kostons, Salasiwa, Martina, Van Acker en Naudts: allemaal zouden ze zoveel ervaring hebben. NIEMAND haalt een voldoende. En dat al weken niet.
Gisteren was roda de minst slechte, maar beide clubs zijn sportief profvoetbalonwaardig.
Normaliter zou ik na een verloren derby toch wel een week slechte zin hebben, nu is er vooral berusting. Ik zap net zo makkelijk weer naar een ander kanaal op tv.
We hebben in 20 jaar eerste divisie veel diepe dalen meegemaakt, maar dit dal (en het diepste punt is echt nog niet in zicht) is enorm.
Ieder jaar opnieuw zien we weer andere teams afstand van ons nemen.
Zonder investeerder slaat het boek MVV binnenkort keihard dicht. En dan kunnen we best fanatieke fans hebben en Maastricht een fantastische stad vinden, maar daar pakken we geen punten mee helaas.
Dit MVV zoals het nu gaat, heeft geen enkele toekomst. Niet op het veld, niet naast het veld op kantoor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 13:58
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #100
Spijker op zijn kop, ik heb niets toe te voegen aan het bovenstaande.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 14:06
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #101
En dan schrijft de Limburger zulke stukken.....

www.limburger.nl/cnt/dmf20201115_09844701

Je zou haast denken dat dit een vooropgezet plannetje is van de gemeente.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 15:03 15 nov 2020 15:17 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #102
"Boze MVV-supporters werden niet rond die tijd gesignaleerd." Het mag allemaal wat kosten afgelopen jaren bij deze Penn. Als je je in deze tijd nog zoveel extra inzet kunt veroorloven, hoef je niet te zeuren voor extra politiepersoneel. Misschien moet iemand in de gemeenteraad eens een kostenspecificatie opvragen van onnodige politieinzet mbt voetbal rondom de Geusselt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 15:11 15 nov 2020 15:18 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #103
www.facebook.com/TrepkeB1902/videos/878363549571676/
Hoor hier op Trepke B maar eens wat die mafkees van een Spillmann zegt in de bus als honderden supporters de spelers een hart onder de riem proberen te steken. En dan in Kerkrade afgezeikt worden. Oprotten Spillmann !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 15:22
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #104
Wie zegt er de straat is nog lang? Een van onze grote verlossers die dit jaar zijn binnengehaald? Spillman zegt met deze woorden precies wat wij over dit ploegje denken. Enige wat nog leeft binnen dit mvv zijn de supporters de rest is op sterven na dood.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 15:23
BOCA
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #105
Wij hebben ieder jaar voor ruim 600 euro aan seizoenskaarten en ik ben de club altijd blijven steunen, maar ik kan je verzekeren dat als dit enorme stuk vuil na morgen nog in dienst is bij MVV dit mijn laatste seizoenskaart is geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden