*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020)

16 nov 2020 09:58
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
*oda JC -MVV Mestreech (14-11-2020) #121

Frank Salemans schreef : Wat een dramatisch voetbal. Het enige wat dit MVV nog aan de praat zou kunnen krijgen, zijn de supporters met hun aanmoedigingen. Door Covid-19 moet dit dolende team het echter helemaal alleen doen: de twaalfde man wordt node gemist.

We kunnen dit seizoen qua positionering op de ranglijst in november al als verloren beschouwen. Ik zou zeggen: geef de jeugd zo veel mogelijk speelminuten. Laat spelers als Last, Zeegers, Van Bommel, Lathouwers en Visser ervaring opdoen en geef hen voor de rest van het seizoen een basisplaats. De aflopende contracten van de routiniers (heeft MVV die?) niet verlengen. Geloof in de eigen jeugd en zoek in elke linie een speler van hoog niveau. Geef je geld liever uit aan drie kwalitatief goede spelers i.p.v. aan een stuk of tien zogenaamde buitenkansjes. Bouw nu al aan seizoen 2021-2022. En behoud Deom; de enige echte voetballer in deze selectie.

Als een jeugdig elftal ervaring kan opdoen, is dit seizoen helemaal niet verloren. Dat gaat gepaard met nog meer nederlagen, maar van een jong team is dat beter te verdragen omdat dit als investering gezien kan worden voor de toekomst.



Volledig eens met deze post. Ik heb me uitermate zitten 'sjaggerneere' afgelopen zaterdagavond. Geen enkele dreiging vanuit MVV. Die kunnen inderdaad nog 500 minuten doorvoetballen zonder ook maar een keer gevaarlijk te worden. Ik snap ook niet dat Kalezic zo 'tevreden' is met de inzet van de spelers. Hoezo veel strijd geleverd? Salasiwa, die mijns inziens helemaal niets toevoegt aan MVV (behalve tikkies breed en tikkies naar achteren) is de slechtste speler van het stel. Gaat doodleuk zitten lachen bij een oliedomme rode kaart. Gelukkig is hij er volgende keer niet bij. Ook Kostons, Mares, Naudts en Martina (die er zaterdag niet bij was, maar de afgelopen weken als ervaren speler de ene na de andere grote fout maakte) voegen niets toe aan dit elftal. Inderdaad, laat de jeugd de rest van het seizoen afmaken. Ik ben al heel lang MVV-supporter maar na het zien van de afgelopen zes - zeven wedstrijden kom ik tot de conclusie dat er niets meer over is van het plezier dat ik altijd aan MVV heb beleefd. Je mag gerust een keer verliezen maar als je helemaal niets presteert voorin en geen enkele dreiging brengt is er voor de gemiddelde supporter niets meer aan. Mijn groot respect voor de supporters die de spelers hebben uitgezwaaid zaterdag. Ik kan dat niet meer opbrengen. het is best vervelend dit te moeten schrijven, ik zou graag enige positiviteit brengen maar ik zie wat MVV betreft weinig lichtpuntjes meer. Alleen de jeugdspelers van Bommel, Visser, Zeegers, Kleijnen en Last kunnen misschien nog enig licht brengen. Wat te doen?! Zo kan het niet langer. Ben zelfs blij dat we niet naar het stadion hoeven. Erg he?!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.211 seconden