MVV oefenwedstrijden 2023-2024

10 juli 2023 09:43
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #16

LRB schreef : [En hoop veur eederien oonder de 30 tot veer us oppe Vriethof of de Merret zien...

Ik hoop het ook voor iedereen boven de dertig!
Ergens sta ik ook in deze menigte (maar niet op deze foto). Wil dat best nog eens meemaken...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2023 13:14
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #17

Jacques schreef : Ik heb die foto al vaker gezien, LRB, maar het valt me nu pas op dat daar iemand op staat die een paar jaar later bij de selectie van het eerste elftal zou zitten. Volgens mij staat Shisayo Luthuli op de tweede rij aan de rechterkant. Was een groot talent maar nog voor hij doorbrak sukkelde hij al met veel blessures.

Is als ik het goed heb inmiddels Officier van Justitie.


op 'nne get breijere foto is 't trepke nog te zien met dao unne jonge Mellek drop....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2023 10:26 12 juli 2023 10:26 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #18
Voor zover er ook maar iets zinnigs te zeggen valt over een oefenwedstrijd hier mijn bevindingen.
De pot tegen Scharn (8-0 winst) vond ik rommelig, waarschijnlijk ingegeven door meerdere zaken: Scharn kon het (logischerwijs) voetballend amper bolwerken en dus moest MVV zich door een muur heen voetballen. Bovendien stonden er in de eerste en tweede helft twee totaal verschillende teams op het veld met veel nieuwe gezichten en veel jeugdig enthousiasme. Dat ging ten koste van de lijn in het spel. Maar goed, dit soort wedstrijden is dan ook precies bedoeld om te kijken wie er dan kwalitatief komen bovendrijven.
- Ondanks het rommelige spel zag je dat Smeets (in de eerste helft) en Souren (in de tweede helft) precies doen wat ze moeten doen. Rust bewaren, spel verleggen, de regie vanaf het middenveld voeren. Waarbij Smeets een paar prachtige diepe balletjes vanaf zijn schoen liet vertrekken, die overigens niet allemaal op waarde werden geschat door zijn teamgenoten. Souren was als vanouds, een bijna foutloze regisseur op het middenveld.
- El Basri viel op door zijn techniek, strijdlust en drive. Dat gold ook voor Buifrahi. Heel behendige voetballer die vooral over de grond sterk is. Kop- en fysieke duels zijn minder aan hem besteed.
- Kostons werkte als een paard. Hij was een paar keer succesvol, maar had het niet makkelijk. Had meer goals kunnen maken.
- Een aantal jeugdspelers gezien met potentie.
- Matthys en Kleinen speelden niet. Waren wel aanwezig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2023 10:30
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #19

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2023 20:33
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #20

M.V.V. 1902 schreef : Voor zover er ook maar iets zinnigs te zeggen valt over een oefenwedstrijd hier mijn bevindingen.
De pot tegen Scharn (8-0 winst) vond ik rommelig, waarschijnlijk ingegeven door meerdere zaken: Scharn kon het (logischerwijs) voetballend amper bolwerken en dus moest MVV zich door een muur heen voetballen. Bovendien stonden er in de eerste en tweede helft twee totaal verschillende teams op het veld met veel nieuwe gezichten en veel jeugdig enthousiasme. Dat ging ten koste van de lijn in het spel. Maar goed, dit soort wedstrijden is dan ook precies bedoeld om te kijken wie er dan kwalitatief komen bovendrijven.
- Ondanks het rommelige spel zag je dat Smeets (in de eerste helft) en Souren (in de tweede helft) precies doen wat ze moeten doen. Rust bewaren, spel verleggen, de regie vanaf het middenveld voeren. Waarbij Smeets een paar prachtige diepe balletjes vanaf zijn schoen liet vertrekken, die overigens niet allemaal op waarde werden geschat door zijn teamgenoten. Souren was als vanouds, een bijna foutloze regisseur op het middenveld.
- El Basri viel op door zijn techniek, strijdlust en drive. Dat gold ook voor Buifrahi. Heel behendige voetballer die vooral over de grond sterk is. Kop- en fysieke duels zijn minder aan hem besteed.
- Kostons werkte als een paard. Hij was een paar keer succesvol, maar had het niet makkelijk. Had meer goals kunnen maken.
- Een aantal jeugdspelers gezien met potentie.
- Matthys en Kleinen speelden niet. Waren wel aanwezig.

aanvullend: het eerste half uur werd jammer genoeg het balletje breed gespeeld ipv een dieptepass te versturen op Koen die op scherp stond.
Daarnaast vond ik in vergelijking met Berg Maho beter uit de verf komen als rechtsbuiten dan die jongen in de eerste helft tegen Scharn en ging er wat meer dreiging van hem uit toen hij een enkele keer mee naar voren ging.
Ook vind ik het samenspel van Koen met Smeet uitstekend uit de verf komen: alsof ze al lang samen spelen; kwestie van niveau dat beiden hebben !
Daarnaast laat Bouchentouf zien dat hij zeker een aanwinst in de breedte isl hopelijk maakt hij het waar !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2023 07:38
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #21
Toch fijn dat we onze regionale krant hebben voor een inhoudelijk en diepgaand verslag van onze oefenwedstrijd…
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2023 08:11
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #22

Brncic schreef : Toch fijn dat we onze regionale krant hebben voor een inhoudelijk en diepgaand verslag van onze oefenwedstrijd…


En in het online verslag hadden we nieuwe speler: Lars Remans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2023 10:06
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #23
Waarom speelt Hofland maar steeds 20 minuutjes mee ? was tegen Berg ook al ingevallen en daarna weer gewisseld.

Woensdag uit naar Meerssen, angstgegner :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2023 10:29
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #24
In Rothem een leuke wedstrijd gezien met een op sommige momenten een snel combinerend MVV.
Na een Lucky goal(veel wind) van RVU wist MVV de stand om te buigen en was dit ook aan zijn stand verplicht.
Na rust uiteraard mede door het conditie gebrek van RVU liepen we uit tot 1-12.
Opvallende speler was uiteraard Aktas heerlijk om hem daar hebben staan eindelijk een leiding gevende laatste man.
Je zag zo mensen die de taken uit deelden nl Smeets/Souren/Aktas.
Je zag wel duidelijk dat als Smeets invalt er meer structuur ontstaat maar zijn passing word niet altijd goed begrepen,blij dat hij naar MVV is gekomen.
Wel ben ik ,,bang,,dat Souren alsnog gaat vertrekken maar dat is meer een onderbuik gevoel,zou wel blij zijn als dit in een vroeg stadium gebeurd zodat Ome Ron weer iemand van zijn lijstje kan afhalen/binnen hengelen….Mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2023 21:11 19 juli 2023 21:20 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #25
MEERSSEN-MVV 0-6….lekker opgebouwd die oefenwedstrijden 5de klasser/3de klasser/2de klasser en nu een derde divisionist ……44 doelpunten gemaakt in de voorbereiding niet verkeerd toch?…
Ik zie de wedstrijd tegen Patro Eisden 29 juli als een soort van testcase hopenlijk met nog wat aanvulling binnen de selectie….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2023 21:17
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #26
18-0/8-0/12-1/6-0 = 44 doelpunten Opa
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2023 22:17
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #27
Live
Komende zaterdag speelt MVV de volgende oefenwedstrijd. Dan is OH Leuven de tegenstander. Die wedstrijd is vanaf 19:00 uur live te zien op het YouTube- en Facebook-kanaal van 1Limburg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2023 22:22
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #28
Is er al bekend hoe het met Remans is?
Leek een zeer zware blessure te zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2023 22:56
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #29
Toch een aantal leuke dingen gezien:
El Basir gaat dit jaar echt wel doorbreken, fysiek enorm gegroeid. Ook andere jeugdspelers zit wel iets in.
Bufrahi gaat de publiekslieveling worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2023 23:05
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #30
Mijn eerste oefenwedstrijd gezien vandaag. Het is me toch niet tegengevallen. Veel talentvolle jonge spelers. Buifrahi wordt er volgens mij een van de buitencategorie. Snel, technisch en een neusje voor de goal en de combinatie. Veel toeschouwers waren zeer onder de indruk van hem. Ook onze eigen jeugdspelers lieten leuke dingen zien tegen een normaal toch wel sterke tegenstander. Souren licht geblesseerd maar waar was Smeets? Heb hem ook niet als toeschouwer gezien, maar het was flink druk dus misschien was hij er wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.442 seconden