MVV oefenwedstrijden 2023-2024

30 juli 2023 13:29
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #91
Nu we de start van de competitie naderen, lijkt het sentiment toch om te slaan en wat negatiever te worden. Iets waar ik mij niet helemaal in kan vinden. Afgelopen seizoen wist MVV niet eens te winnen van Meerssen in de voorbereiding en kijk eens hoe het seizoen uiteindelijk is verlopen. Het is nu echt nog te vroeg om te bepalen waar we staan. Zo verwacht ik minstens nog dat een nieuwe rechtsbuiten wordt aangetrokken. En laten we niet de langere termijn uit het oog verliezen. We weten dat er in MVV geïnvesteerd gaat worden. Dus een overgangsjaar vind ik minder erg dan voorheen, omdat er een doel tegenover staat. MVV huurt bewust geen spelers meer, maar investeert in de jeugd en trekt talentvolle spelers aan en/of spelers met langere contracten.

Verder is de sfeer rondom de club goed, er wordt weer over MVV gesproken, op de tribunes leeft het. Gisteren een geweldige sfeeractie van supporters die zonder twijfel thuis horen in de Eredivisie. Laten we dat einddoel voor ogen houden!

Verberne zal de voorbereiding gebruiken om spelers te testen, bepaalde situaties tijdens een wedstrijd, trainingsintensiteit, etc. En de spelers zullen echt niet volle petaj spelen nu. Niemand wil tegen een blessure aanlopen, dat is logisch. En dat maakt het ook logisch dat jeugdspelers er nu uit springen, die geven net dat beetje extra gas om zich te bewijzen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, Jacques, opadiehard, LRB, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2023 15:21
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #92
Ik ben gisteren niet aanwezig geweest, maar ik ben op papier niet ontevreden met een 'saaie' 0-0.
Vorig jaar scoorde onze voorhoede met Steuckers,
Blummel en Van Bommel echter wel, maar kregen we ook 65 doelpunten tegen.
De focus van de technische staf lijkt dit jaar in eerste instantie daarop te liggen. Met Aktas en Coomans zijn we mijns inziens sterker geworden dan met Waem en Van Helden. Met Smeets, Souren en/of Kleinen daarvoor heb je ook een beter en 'volwassener' verdedigingsblok dan vorig jaar. De backs zijn vrijwel hetzelfde gebleven op Essers na, maar daar lag het probleem niet. De meeste doelpunten kregen we tegen via het centrum.

De 0-0 van gisteren geeft mij in ieder geval een gevoel dat die verdedigende basis veel beter staat dan vorig jaar.
Natuurlijk moet er voorin nog wat gebeuren, maar als je de helft minder goals tegenkrijgt hoef je er ook maar de helft te maken... :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2023 16:09
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #93
Groet geliek Loyaal !

Smeets heet ziech in de oefenwedstrije beweeze es ziende vaan towgevoogde weerde en unne gooje rezjiseur deelijne oetzet, aonspeulpunt is en deeptepasses gief. Pak Soure daoneeve! Daan kinste met zoe’n middeveld toeskoume.
Väöre steitKoen good op sjerp en met Maho en Livro zitdat wel snor.
De achterhoude, saame het de jäöhd en Belsj / Waolse talente wie Rayan en de twie Nabil-kes geeve vertrowwe en in eeder geval genog breidte in de seleksie.
Hoongerige hun lieken ze …zjus wie die gamins destieds oonder de Körver…dat belaof get goods.

En uzze badjakkers vaan de AS? Die laote jaor op jaor zien tot ze mie es volwasse zien en boe al de Huilenders uit de damstedsjes, Alkmaar of Agterhook ziech e puntsje aon kinne zoeke ! En wie !!!
Al de aksies al die jaore, vaan haw pin via father2son , eweejdeejs in erremeujjaore boe veer oet e flinke tet kreege en tog blieve goon
en de sfeer aksies: uniek in NL en groete chapeau !
Allein…zörg ezzebleef tot piewie weer kump….

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2023 17:38 30 juli 2023 17:40 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #94
Met Livro en Maho zit t wel snor? Aan de backs heeft t niet gelegen vorig seizoen?

De Limburger vond ik een tikje te negatief, maar dit soort opmerkingen zijn ook niet realistisch. “Livro” heeft geen idee waar hij moet lopen of hoe hij in het spel kan komen, een bal moet vasthouden, laat staan een actie maken. Is gewoon echt kwaliteitsgemis.

Onze slechte backs werden vorig jaar in aanvallend opzicht gecompenseerd door bovengemiddelde vleugelspelers die we hadden. Maar nu die zijn weggevallen heb je backs nodig die ook aanvallend wat kunnen. Daarom zag je ook direct verschil toen Labylle inviel tegen Patro. Die kan aanvallend wél wat. Onze vleugelspelers kwamen gisteren welgeteld 0x langs hun man, dat lijkt me vrij weinig. En ik denk niet dat het niveau van tegenstanders komend seizoen veel minder zal zijn dan dat van Patro.

Een gelijkspel is aardig en we zijn niet volledig door de mand gevallen tegen Patro, Smeets en Labylle oogden fit, goed combinatiesl, dat is positief. Meerssen idd goed van gewonnen. Maar vragen om aanvallende versterking en een fatsoenlijke back erbij, en benadrukken dat MVV zn best moet doen om Souren te behouden vind ik vanuit voetbaltperspectief echt heel begrijpelijk en passend.

Nog belangrijker is dat er duidelijkheid komt over het veld. Ik hoorde gisteren al mensen die wachten met een seizoenskaart bestellen totdat er duidelijkheid is. Zelf ga ik nu Noor weg is in elk geval wel weer bestellen dit jaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjiek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2023 17:49
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #95
Ik snap die negatieve reacties over Livramento wel maar waarom wordt hij weer als linksbuiten opgesteld? De hele voorbereiding speelt ie op zn eigen plek en nu weer niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2023 18:38
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #96

Hill28 schreef : Met Livro en Maho zit t wel snor? Aan de backs heeft t niet gelegen vorig seizoen?

De Limburger vond ik een tikje te negatief, maar dit soort opmerkingen zijn ook niet realistisch. “Livro” heeft geen idee waar hij moet lopen of hoe hij in het spel kan komen, een bal moet vasthouden, laat staan een actie maken. Is gewoon echt kwaliteitsgemis.

Onze slechte backs werden vorig jaar in aanvallend opzicht gecompenseerd door bovengemiddelde vleugelspelers die we hadden. Maar nu die zijn weggevallen heb je backs nodig die ook aanvallend wat kunnen. Daarom zag je ook direct verschil toen Labylle inviel tegen Patro. Die kan aanvallend wél wat. Onze vleugelspelers kwamen gisteren welgeteld 0x langs hun man, dat lijkt me vrij weinig. En ik denk niet dat het niveau van tegenstanders komend seizoen veel minder zal zijn dan dat van Patro.

Een gelijkspel is aardig en we zijn niet volledig door de mand gevallen tegen Patro, Smeets en Labylle oogden fit, goed combinatiesl, dat is positief. Meerssen idd goed van gewonnen. Maar vragen om aanvallende versterking en een fatsoenlijke back erbij, en benadrukken dat MVV zn best moet doen om Souren te behouden vind ik vanuit voetbaltperspectief echt heel begrijpelijk en passend.

Nog belangrijker is dat er duidelijkheid komt over het veld. Ik hoorde gisteren al mensen die wachten met een seizoenskaart bestellen totdat er duidelijkheid is. Zelf ga ik nu Noor weg is in elk geval wel weer bestellen dit jaar.


Wat heeft het veld met een seizoenkaart te maken????
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2023 18:53
Kuul
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #97
Hill wat heeft Eric noor met het bestellen van een seizoenkaart te maken?
Dit slaat nergens op. Kom
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2023 19:07
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #98

Vluuzak schreef :

Hill28 schreef : Met Livro en Maho zit t wel snor? Aan de backs heeft t niet gelegen vorig seizoen?

De Limburger vond ik een tikje te negatief, maar dit soort opmerkingen zijn ook niet realistisch. “Livro” heeft geen idee waar hij moet lopen of hoe hij in het spel kan komen, een bal moet vasthouden, laat staan een actie maken. Is gewoon echt kwaliteitsgemis.

Onze slechte backs werden vorig jaar in aanvallend opzicht gecompenseerd door bovengemiddelde vleugelspelers die we hadden. Maar nu die zijn weggevallen heb je backs nodig die ook aanvallend wat kunnen. Daarom zag je ook direct verschil toen Labylle inviel tegen Patro. Die kan aanvallend wél wat. Onze vleugelspelers kwamen gisteren welgeteld 0x langs hun man, dat lijkt me vrij weinig. En ik denk niet dat het niveau van tegenstanders komend seizoen veel minder zal zijn dan dat van Patro.

Een gelijkspel is aardig en we zijn niet volledig door de mand gevallen tegen Patro, Smeets en Labylle oogden fit, goed combinatiesl, dat is positief. Meerssen idd goed van gewonnen. Maar vragen om aanvallende versterking en een fatsoenlijke back erbij, en benadrukken dat MVV zn best moet doen om Souren te behouden vind ik vanuit voetbaltperspectief echt heel begrijpelijk en passend.

Nog belangrijker is dat er duidelijkheid komt over het veld. Ik hoorde gisteren al mensen die wachten met een seizoenskaart bestellen totdat er duidelijkheid is. Zelf ga ik nu Noor weg is in elk geval wel weer bestellen dit jaar.


Wat heeft het veld met een seizoenkaart te maken????


Als het veld niet klaar is en mensen weten miet waar en wanneer thuiswedstrijden worden gespeeld kan ik me voorstellen dat mensen wachten op duidelijkheid, als je puur een kaart koopt om te besparen tov gewone kaartjes. Maar goed ik ga toch wel kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2023 19:40
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #99

Kuul schreef : Hill wat heeft Eric noor met het bestellen van een seizoenkaart te maken?
Dit slaat nergens op. Kom


Idd, wat een droeftoeter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2023 19:54 30 juli 2023 19:56 door Vluuzak.
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #100

Hill28 schreef :

Vluuzak schreef :

Hill28 schreef : Met Livro en Maho zit t wel snor? Aan de backs heeft t niet gelegen vorig seizoen?

De Limburger vond ik een tikje te negatief, maar dit soort opmerkingen zijn ook niet realistisch. “Livro” heeft geen idee waar hij moet lopen of hoe hij in het spel kan komen, een bal moet vasthouden, laat staan een actie maken. Is gewoon echt kwaliteitsgemis.

Onze slechte backs werden vorig jaar in aanvallend opzicht gecompenseerd door bovengemiddelde vleugelspelers die we hadden. Maar nu die zijn weggevallen heb je backs nodig die ook aanvallend wat kunnen. Daarom zag je ook direct verschil toen Labylle inviel tegen Patro. Die kan aanvallend wél wat. Onze vleugelspelers kwamen gisteren welgeteld 0x langs hun man, dat lijkt me vrij weinig. En ik denk niet dat het niveau van tegenstanders komend seizoen veel minder zal zijn dan dat van Patro.

Een gelijkspel is aardig en we zijn niet volledig door de mand gevallen tegen Patro, Smeets en Labylle oogden fit, goed combinatiesl, dat is positief. Meerssen idd goed van gewonnen. Maar vragen om aanvallende versterking en een fatsoenlijke back erbij, en benadrukken dat MVV zn best moet doen om Souren te behouden vind ik vanuit voetbaltperspectief echt heel begrijpelijk en passend.

Nog belangrijker is dat er duidelijkheid komt over het veld. Ik hoorde gisteren al mensen die wachten met een seizoenskaart bestellen totdat er duidelijkheid is. Zelf ga ik nu Noor weg is in elk geval wel weer bestellen dit jaar.


Wat heeft het veld met een seizoenkaart te maken????


Als het veld niet klaar is en mensen weten miet waar en wanneer thuiswedstrijden worden gespeeld kan ik me voorstellen dat mensen wachten op duidelijkheid, als je puur een kaart koopt om te besparen tov gewone kaartjes. Maar goed ik ga toch wel kijken.


MVV kan er niks aan doen dat het veld is afgekeurd, wat een onzin, dat ze helemaal weg blijven, wat een azijnzijkers. Dit soort trieste figuren zal ik echt niet missen in de Geusselt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2023 21:40
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2370
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #101
Geusseltsport-Mvv(Onder 18/23) hoofdzakelijk de jeugd dus 0-4,leuke uitslag op een ander veld nl in Arnhem Vitesse-Patro Eisden 2-2 dus hebben wij het toch niet zo slecht gedaan afgelopen zaterdag!…mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2023 21:53
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #102

opadiehard schreef : Geusseltsport-Mvv(Onder 18/23) hoofdzakelijk de jeugd dus 0-4,leuke uitslag op een ander veld nl in Arnhem Vitesse-Patro Eisden 2-2 dus hebben wij het toch niet zo slecht gedaan afgelopen zaterdag!…mvrgr Opa.


Dat waren ook de reserves van Vitesse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2023 23:00
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #103
De wedstrijd tegen Luik was er een met twee gezichten. De eerste helft vond ik heel behoorlijk. Goede combinaties en een mooie goal van Slegers. Het liep bij vlagen vlotjes op het middenveld.
Ik neem aan dat Smeets en Souren onbetwiste basisspelers zijn. Ik zou - indien fit - graag Kleinen daarbij zien. Hij voetbalt makkelijk, in dienst van het team en kan het spel simpel verleggen.
De tweede helft was echt ondermaats. Het leek erop of met Kleinen, die werd gewisseld, ook de lijn uit het spel was verdwenen. Niets lukte meer. El Basri viel helaas heel slordig in. Het vuur van de eerste helft was gedoofd. Luik kwam er via counters over de vleugels simpel uit. De backposities van MVV blijf ik dan ook de achilleshiel vinden. Lichtpuntje vandaag was Aktas. Hij zit er kort op, wint veel persoonlijke duels en straalt onverzettelijkheid uit. Ik hoop dat hij samen met Matthys (als-ie blijft), Smeets, Souren en Kostons de rest op sleeptouw kan nemen.
Opvallend aan de laatste twee wedstrijden is dat zowel Luik als Patro achterin heel compact spelen met de linies kort op elkaar. Daar had MVV het, m.u.v. gedeeltes van de eerste helft vandaag, moeilijk mee. Vaak ontbrak het aan de handelings- en spelsnelheid om er doorheen te voetballen. Nu spelen KKD-ploegen over het algemeen wat anders dan deze twee, maar het geeft te denken. Benieuwd of MVV er klaar voor is. Er zit zeker potentie in, maar er is wel werk aan de winkel. Hoe zeggen ze dat ook alweer? Een slechte generale belooft een goede première.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, Lassie80, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2023 00:49
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #104
Zonder goede backs gaan we dit seizoen geen potten breken. jammer!
Het is als bij schaken … als je je torens niet weet te gebruiken dan kun je niet winnen (of slechts sporadisch door toeval).
Maar ik betwijfel of onze torens zelfs voorzetten kunnen blokkeren, laat staan aanvallen.
Labylle alleen is helaas niet genoeg.
Ik had liever Essers en die andere Zeegers gezien, ook geen hoogvliegers; wie maakt deze keuzes ?
(of is het een kwestie van geld? het mis-management (te weinig geld vangen voor Waem en van Bommel) maakt zich nu bemerkbaar?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2023 09:57
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #105
Topscorerslijst voorbereiding 2023-2024

Dailon Livramento - 14 doelpunten
Koen Kostons - 7 doelpunten
Rayan Buifrahi - 7 doelpunten
Keone Maho - 6 doelpunten
Khallil Dahmani - 4 doelpunten
Ferre Slegers - 4 doelpunten
Bryan Smeets - 2 doelpunten
Mart Remans - 2 doelpunten
Justin Tholens - 2 doelpunten
Emre Yetimoglu - 2 doelpunten
Saul Penders - 2 doelpunten
Wout Coomans - 1 doelpunt
Nabil Idriss - 1 doelpunt
Guillerme Da Silva Sousa - 1 doelpunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden