MVV oefenwedstrijden 2023-2024

22 juli 2023 21:25 22 juli 2023 21:44 door Sjarel.
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #61
Achterin zie ik bij Zeegers (die nog steeds verkeerd uitstapt/hapt) en Kleinen (die de tegenstander vrij voor de goal zet) geen progressie helaas.
Aan hun inzet valt niks aan te merken..
Kostons maakt goals vandaag maar 'n goede KKD keeper pakt die ballen wellicht, wel weer erg goed als aanspeelpunt/assists.
Livramento 2 x buiten bereik v keeper gescoord, maar staat/loopt soms nog verkeerd.
Na die 2e gooit ie 'n flesje water achteloos weg en mag de verzorger dat op gaan rapen ?
Is hij misschien al naast z'n schoenen aan 't lopen...nou ja, als ie er 2 per wedstrijd blijft maken...
Sy goed aan de bal/actie, mist nog snelheid/loopactie daarna, maar zeker potentie.
Die Tholens breekt misschien wel door dit seizoen, stevige kerel en hopelijk goed duo met Aktas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2023 21:44 22 juli 2023 21:45 door ASR.
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 303
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #62
Coomans en Aktas zéér solide en eindelijk lengte achterin. Hopelijk blijft Romain dan gaan we een stuk minder goals tegen krijgen.
Zet hier Souren en Smeets nog bij en we hebben een héél leuk elftal. Hoop alleen nog op een goeie diepe spits. Livramento kan mij ondanks een prachtig doelpunt vanavond ( nog) niet bekoren. Kostons is goud waard. Wat heb ik hem gemist tegen NAC...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2023 21:58
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #63

MF schreef :

Mithrandir schreef :

Sjonnie schreef : Die Livramento verdiend toch wel een kans in de basis .


En op welke positie dan? In mijn optiek komt hij in alles te kort. Kijken of hij zich met meer minuten kan ontwikkelen, maar ik zie in hem weinig potentie.

Vandaag een leuke pot gezien, vooral eerste helft vond ik MVV wel leuk spelen. Tegenstander was natuurlijk niet veel bijzonder. Jonge jongens op het middenveld deden het vrij aardig. Centrale duo is krachtig met voetballend vermogen.

Er zit wel muziek in deze selectie. Zeker met Smeets en Souren er nog bij. MVV zou nog hopen op wat ervaren krachten.. hebben we dit jaar een mooie mix van jong en oud.


Als back-up voor Koen. Of, als rechtsbuiten. Hoe kan je weinig potentie zien? Heeft in 6 wedstrijden qua minuten 4x gescoord vorig seizoen. En nu ook weer 12 doelpunten gemaakt. Die jongen is nog heel erg jong en zit zeker potentie in met meer minuten. Hij is pas 22 geworden.


12 doelpunten tegen wie? Kom op daar gaan we toch niemand op beoordelen. Tegen amateurs wat net in training zijn…

Ik kijk vooral naar zijn spel. Als ik even de NC tegen NAC kijk; heel vaak de verkeerde keuze maken. Op momenten dat je de bal in de ploeg kan houden, gaat hij voor een actie vooruit. 9 van de 10 acties zijn balverlies.
Het doelpunt die hij maakt tegen Nac , daar krijg hij het voor elkaar op de bal op de achterlijn nog te missen.

Ik vind dat hij voetbal intelligentie mist. Dat heb je of dat heb je niet. Als ik dat zou zien had ik zeker hoop gehad. Hij is snel, maar daar heb je ook alles mee gezegd. Verder zie ik totaal niks speciaals.

Kostons erger ik mij ook soms de pleuris aan, maar hij gaat diep, heeft goede loopacties, weet wanneer hij de bal moet vasthouden, maakt af en toe hele mooie goals. Hij is alleen geen echte killer, maar dat kan zeker komen met de jaren. Iets rustiger voor de goal. Voetballend heeft hij ook nog winst te boeken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2023 22:01 22 juli 2023 22:01 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 584
Meer
Onderwerp Auteur
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #64
Eerste helft een heel gretig MVV gezien die flinke druk moest zetten van Verberne.
2e helft wat minder, maar dat kwam ook omdat er meer jeugd in stond.
Leuke combinaties gezien met mooie passjes van El Basri en Buifrahi.
Livramento en Koen lieten leuke dingen zien.
Raar dat Livramento dat in de voorbereiding nu en vorig jaar wel liet zien maar in het seizoen zelf te weinig.
Misschien toch meer minuten geven of anders gebruiken.

Maho laat leuke dingen zien maar zal denk ik voor de basis te kort komen.
Wel een leuke backup.
Al moet ik het tegen echte tegenstanders nog maar zien.

Het centrale duo Aktas en Coomans vind ik erg solide achterin.
Duels worden gewonnen en er werd goed uitgevoetbalt.
Net zoals hierboven al vernoemd werd, denk ik dat als Matthys blijft er een goed duo staat.
Al zie ik er nog wel graag een extra bij, zodat we er altijd een achter de hand hebben.

Slegers vond ik toch wel tegenvallen en Sy vind ik af en toe erg wild.
Fijn dat Kleinen weer minuten kon maken.
Ik vond van de jonge invallers Bouchentouf en Tholens opvallend leuk voetballen.
Bouchentouf een leuke actie maar ook best nog wat wild en druistig.
Tholens die pas 18 is en toch best flinke kerel, zette het toen Aktas en Coomans er uit waren prima neer.

Souren geen idee waarom die er niet was? Denk richting de uitgang of een blessure. Hopelijk is Smeets snel weer de oude.
Als er nog 3-4 spelers bij komen die er gelijk staan dan heb je een prima elftal als je het mij vraagt.

Volgende week tegen Patro komt pas de echte graadmeter van het zelfde niveau. Aangezien Leuven O23 speelt op het 3e niveau van België.

Hoofdtribune zat toch aardig vol en ben benieuwd hoe druk het volgende week word.
Heb er in ieder geval zin in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2023 22:16
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #65
Vooral een leuke eerste helft gezien. Veel beweging in de aanval en op het middenveld, sterk centraal duo met Aktas en Coomans. Maho en Buifrahi konden me ook wel bekoren, al zal MVV vast nog op zoek zijn naar een nieuwe rechtsbuiten.
Tweede helft rommelig door alle wissels. Bouchentouf en Tholens hebben volgens mij de meeste potentie van de U21-jongens. Met nog wat versterking achterin en voor ziet het er goed uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2023 22:33
Sjiek
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #66
Effe een domme vraag: ik dacht dat we met witte kousen gingen spelen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2023 23:20
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #67

CatenaccioMestreech schreef : Souren geen idee waarom die er niet was? Denk richting de uitgang of een blessure. Hopelijk is Smeets snel weer de oude.

Souren was aanwezig. Zat net als Smeets in MVV-trainingsoutfit op de tribune. Wellicht nog wat klachten? Iemand hier meer info over?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2023 23:24
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #68
Mvv twitter: MVV mist vanavond de geblesseerden Nicky Souren, Bryan Smeets, Mart Remans en doelman Niels Martens #MVVohl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2023 23:28
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 584
Meer
Onderwerp Auteur
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #69

Sjiek schreef : Effe een domme vraag: ik dacht dat we met witte kousen gingen spelen?


We spelen nog niet in het nieuwe tenue.
Ook bij de uitwedstrijden is het nieuwe uit tenue nog niet gedragen.
Snap ook niet waarom.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjiek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2023 02:32 23 juli 2023 03:00 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #70

M.V.V. 1902 schreef :

CatenaccioMestreech schreef : Souren geen idee waarom die er niet was? Denk richting de uitgang of een blessure. Hopelijk is Smeets snel weer de oude.

Souren was aanwezig. Zat net als Smeets in MVV-trainingsoutfit op de tribune. Wellicht nog wat klachten? Iemand hier meer info over?


Maarten oflee de commentator bij L1 tijdens de live wedstrijd zei dat ze alle twee door liesblessures er niet bij waren,hij zei dat dit meer uit voorzorg was?
Ook gaf hij aan dat remans met zijn enkelbanden problemen heeft,maar vertelde er niet bij hoe ernstig?…Mvrgr Opa.

Ps…Aanvullende info:
Zag net in de nabeschouwing bij L1 dat Maurice aangaf dat Souren en Smeets deze week weer zouden aansluiten op de training.
Maar er werd ook aangegeven dat remans er 6/7 weken uit zou liggen,dat betekent toch enkelbanden gescheurd(zelf ook ooit meegemaakt).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2023 09:16
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 89
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #71

CatenaccioMestreech schreef :

Sjiek schreef : Effe een domme vraag: ik dacht dat we met witte kousen gingen spelen?


We spelen nog niet in het nieuwe tenue.
Ook bij de uitwedstrijden is het nieuwe uit tenue nog niet gedragen.
Snap ook niet waarom.


Tegen Leuven speelde mvv wel degelijk in het nieuwe tenue

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2023 09:37
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #72
Topscorerslijst voorbereiding 2023-2024

Dailon Livramento - 14 doelpunten
Koen Kostons - 7 doelpunten
Keone Maho - 6 doelpunten
Rayan Buifrahi - 6 doelpunten
Khallil Dahmani - 4 doelpunten
Bryan Smeets - 2 doelpunten
Mart Remans - 2 doelpunten
Justin Tholens - 2 doelpunten
Ferre Slegers - 2 doelpunten
Emre Yetimoglu - 2 doelpunten
Wout Coomans - 1 doelpunt
Saul Penders - 1 doelpunt
Nabil Idriss - 1 doelpunt
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2023 09:39
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 303
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #73

Vriethof18 schreef :

CatenaccioMestreech schreef :

Sjiek schreef : Effe een domme vraag: ik dacht dat we met witte kousen gingen spelen?


We spelen nog niet in het nieuwe tenue.
Ook bij de uitwedstrijden is het nieuwe uit tenue nog niet gedragen.
Snap ook niet waarom.


Tegen Leuven speelde mvv wel degelijk in het nieuwe tenue


Klopt hoor, dit waren de nieuwe shirts.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2023 09:54 23 juli 2023 09:54 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 493
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #74

Sjonnie schreef : Die Livramento verdiend toch wel een kans in de basis .

Dat heeft die wel al gehad tegen NAC in de NC. Toen stampte hij nog geen deuk in een pakje boter. En in de voorbereiding is het "schiet maar raak voor een knaak". Had hij dit dan ook maar tegen NAC gedaan. Maar ja, je moet ergens beginnen. Fijn dat hij zich verder kan ontwikkelen. Ik hoop op een vervolg van dit!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2023 12:41
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 584
Meer
Onderwerp Auteur
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #75

Vriethof18 schreef :

CatenaccioMestreech schreef :

Sjiek schreef : Effe een domme vraag: ik dacht dat we met witte kousen gingen spelen?


We spelen nog niet in het nieuwe tenue.
Ook bij de uitwedstrijden is het nieuwe uit tenue nog niet gedragen.
Snap ook niet waarom.


Tegen Leuven speelde mvv wel degelijk in het nieuwe tenue


Raar dat we dan nog niet met witte sokken spelen,
Of hebben we toch rode sokken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.466 seconden