>
Ontvangen bedankjes 22
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
MF schreef :
Mithrandir schreef :
Sjonnie schreef : Die Livramento verdiend toch wel een kans in de basis .
En op welke positie dan? In mijn optiek komt hij in alles te kort. Kijken of hij zich met meer minuten kan ontwikkelen, maar ik zie in hem weinig potentie.
Vandaag een leuke pot gezien, vooral eerste helft vond ik MVV wel leuk spelen. Tegenstander was natuurlijk niet veel bijzonder. Jonge jongens op het middenveld deden het vrij aardig. Centrale duo is krachtig met voetballend vermogen.
Er zit wel muziek in deze selectie. Zeker met Smeets en Souren er nog bij. MVV zou nog hopen op wat ervaren krachten.. hebben we dit jaar een mooie mix van jong en oud.
Als back-up voor Koen. Of, als rechtsbuiten. Hoe kan je weinig potentie zien? Heeft in 6 wedstrijden qua minuten 4x gescoord vorig seizoen. En nu ook weer 12 doelpunten gemaakt. Die jongen is nog heel erg jong en zit zeker potentie in met meer minuten. Hij is pas 22 geworden.
Souren was aanwezig. Zat net als Smeets in MVV-trainingsoutfit op de tribune. Wellicht nog wat klachten? Iemand hier meer info over?CatenaccioMestreech schreef : Souren geen idee waarom die er niet was? Denk richting de uitgang of een blessure. Hopelijk is Smeets snel weer de oude.
Sjiek schreef : Effe een domme vraag: ik dacht dat we met witte kousen gingen spelen?
M.V.V. 1902 schreef :
Souren was aanwezig. Zat net als Smeets in MVV-trainingsoutfit op de tribune. Wellicht nog wat klachten? Iemand hier meer info over?CatenaccioMestreech schreef : Souren geen idee waarom die er niet was? Denk richting de uitgang of een blessure. Hopelijk is Smeets snel weer de oude.
CatenaccioMestreech schreef :
Sjiek schreef : Effe een domme vraag: ik dacht dat we met witte kousen gingen spelen?
We spelen nog niet in het nieuwe tenue.
Ook bij de uitwedstrijden is het nieuwe uit tenue nog niet gedragen.
Snap ook niet waarom.
Vriethof18 schreef :
Snap ook niet waarom.
Tegen Leuven speelde mvv wel degelijk in het nieuwe tenue
Dat heeft die wel al gehad tegen NAC in de NC. Toen stampte hij nog geen deuk in een pakje boter. En in de voorbereiding is het "schiet maar raak voor een knaak". Had hij dit dan ook maar tegen NAC gedaan. Maar ja, je moet ergens beginnen. Fijn dat hij zich verder kan ontwikkelen. Ik hoop op een vervolg van dit!Sjonnie schreef : Die Livramento verdiend toch wel een kans in de basis .
Vriethof18 schreef :
Snap ook niet waarom.
Tegen Leuven speelde mvv wel degelijk in het nieuwe tenue