>
Ontvangen bedankjes 430
pinobel schreef : Mijn eerste oefenwedstrijd gezien vandaag. Het is me toch niet tegengevallen. Veel talentvolle jonge spelers. Buifrahi wordt er volgens mij een van de buitencategorie. Snel, technisch en een neusje voor de goal en de combinatie. Veel toeschouwers waren zeer onder de indruk van hem. Ook onze eigen jeugdspelers lieten leuke dingen zien tegen een normaal toch wel sterke tegenstander. Souren licht geblesseerd maar waar was Smeets? Heb hem ook niet als toeschouwer gezien, maar het was flink druk dus misschien was hij er wel.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boredass schreef :
pinobel schreef : Mijn eerste oefenwedstrijd gezien vandaag. Het is me toch niet tegengevallen. Veel talentvolle jonge spelers. Buifrahi wordt er volgens mij een van de buitencategorie. Snel, technisch en een neusje voor de goal en de combinatie. Veel toeschouwers waren zeer onder de indruk van hem. Ook onze eigen jeugdspelers lieten leuke dingen zien tegen een normaal toch wel sterke tegenstander. Souren licht geblesseerd maar waar was Smeets? Heb hem ook niet als toeschouwer gezien, maar het was flink druk dus misschien was hij er wel.
Die was aanwezig maar kreeg rust
Buurke76 schreef : Ik lees ook met verbazing enkele zaken hierboven.
Ik vond Schenk net veel te vaak NIET over Buifrahi heen gaan, erg zoekend naar hoe hij moet staan in balbezit en balverlies.
El Basri dramatische 1e helft...geen bal goed gegeven. Inzet prima maar ik zag gisteren toch dat veel reserves de komende tijd geen basisspeler worden. Schenk, Penders, El Basri zijn niet beter geworden dan dat ze waren in de voorbereiding een jaar geleden.
Maho viel me erg positief op, net als Emre die laat inviel. Leuke aanvallende spelers met acties, denk geen basisspelers in de KKD maar zeker talenten die vanaf de bank minuten kunnen gaan maken.
Centraal achterin prima duo met inderdaad tweelingbroer van Waem . Tholens prima back up.
Ky als rechtsback als alternatief voor Zeegers ook prima bezet.
Mathys was er niet...geruchten over een transfer deden de ronde..
Ik wil toch echt Buifrahi benoemen, 18 jaar pas. Heerlijke voetballer met acties in huis. Na stroef begin lukte steeds meer en zag je hem groeien. Hier gaat Hansie Hansie erg enthousiast over worden bij ESPN
Basis staat goed als Souren en Smeets centraal spelen met Slegers er voor. Een backup voor Kostons moet er nog bij, basisspeler rechtsbuiten en ben bang dat er een nieuwe keeper gekocht moet gaan worden.
Het ziet er in vergelijking met vorig seizoen toch echt top uit. De verwachtingen bij de achterban zullen toch wel hoog zijn voor komend seizoen.
Mathys was aanwezig. Al blijft de kans natuurlijk reëel dat hij een transfer gaat maken. Robbie Servais was er overigens ook.Buurke76 schreef : Mathys was er niet...geruchten over een transfer deden de ronde..
Zou me niet verbazen. die zat schuin achter ons met nog eentje van die club. Onder de rust zijn ze opgestaan en niet meer teruggezien.Mosae schreef : Oh ja, dan zal die wel met het gemeentegeld zijn komen shoppen en naar het oosten vertrekken.