MVV oefenwedstrijden 2023-2024

19 juli 2023 23:09
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #31

pinobel schreef : Mijn eerste oefenwedstrijd gezien vandaag. Het is me toch niet tegengevallen. Veel talentvolle jonge spelers. Buifrahi wordt er volgens mij een van de buitencategorie. Snel, technisch en een neusje voor de goal en de combinatie. Veel toeschouwers waren zeer onder de indruk van hem. Ook onze eigen jeugdspelers lieten leuke dingen zien tegen een normaal toch wel sterke tegenstander. Souren licht geblesseerd maar waar was Smeets? Heb hem ook niet als toeschouwer gezien, maar het was flink druk dus misschien was hij er wel.


Die was aanwezig maar kreeg rust

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2023 23:10
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #32

Boredass schreef :

pinobel schreef : Mijn eerste oefenwedstrijd gezien vandaag. Het is me toch niet tegengevallen. Veel talentvolle jonge spelers. Buifrahi wordt er volgens mij een van de buitencategorie. Snel, technisch en een neusje voor de goal en de combinatie. Veel toeschouwers waren zeer onder de indruk van hem. Ook onze eigen jeugdspelers lieten leuke dingen zien tegen een normaal toch wel sterke tegenstander. Souren licht geblesseerd maar waar was Smeets? Heb hem ook niet als toeschouwer gezien, maar het was flink druk dus misschien was hij er wel.


Die was aanwezig maar kreeg rust


Lichte liesklachten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2023 23:42 19 juli 2023 23:57 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #33
Wat ik vanavond gezien heb, stemt mij hoopvol voor het komende seizoen. 6-0 winnen bij Meerssen is niet niks. En dan deden Smeets en Souren nIet eens mee!

Enkele opvallende spelers:
2 Aktas: zeer gedegen centrale verdediger met veel power. Speelde een foutloze wedstrijd. Aanwinst!
4 Coomans: verdedigend prima, maar wat onzeker aan de bal bij uitverdedigen. Het zou qua uiterlijk overigens een tweelingbroer van Warm kunnen zijn.
34 Schenk: verdedigend sterk. Kwam ook goed mee op en kon het qua samenspel uitstekend vinden met Buifrahi.
39 Sy: vulde verdedigende en aanvallende taken als rechtsback goed in.
11 Buifrahi: de smaakmaker als linksbuiten. Voor dit soort spelers kom je naar het stadion. Uitstekende passeertechniek. Zelfs dubbele dekking van Meerssen mocht niet baten.Daar gaan we heel veel plezier aan beleven.
?? Maho: was gretig en scoorde twee goede goals.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2023 07:24
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #34
Op zich een leuke oefenpot gezien waar behoorlijk wat publiek op af kwam. Dat Meerssen van een ander niveau was dan de vorige tegenstanders uit de oefencampagne bleek wel uit het feit dat het tot vlak voor rust 0-0 bleef. Ballen werden niet zomaar weggeschoten, maar de kersverse derde divisionist (met volgens mij oud-MVV’ers Cem
Unal en Raoul Last) probeerde het voetballend op te lossen. Uiteindelijk brak Maho de ban. Hij kwam er in voor Remans, die geblesseerd uitviel. MVV speelde zonder Smeets, Souren, Kleinen en Matthys.
Na rust was het Meerssens verzet gebroken. Via snelle aanvallen liep de score op tot 0-6. Daarbij viel Buifrahi weer op. Spelend vanaf links zocht hij meermaals zijn tegenstanders op. Het zou zomaar kunnen dat hij voorin voor de broodnodige creativiteit gaat zorgen komend seizoen. Verder werd er vrij solide gespeeld, waarbij enkele gevaarlijke momenten van Meerssen werden ingeleid door ‘schoonheidsfoutjes’ aan de kant van MVV. Overigens, viel El Basri me ook weer op in positieve zin. Die jongen gaat voorop in de strijd en is behoorlijk handig aan de bal. Het niveau van de tegenstanders neemt langzaam toe. Benieuwd hoe MVV daar zaterdag mee omgaat tegen Leuven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2023 09:13
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #35
Ik weet niet welke wedstrijd iedereen heeft gezien , maar ik zie een aantal dingen toch echt anders.

Eerste helft speelt MVV met de sterkste 11. Souren en Smeets waren er niet bij en zijn zeer bepalend, maar de eerste helft kwam MVV er amper doorheen en ontbreekt het aan stootkracht. Voorin zijn echt nog versterkingen nodig. Zeker nu Remans ook nog uitvalt.

Achterin vond ik Coomans juist sterk in uitverdedigen. Aktas staat zijn mannetje, maar ook beide backs zijn te zwak voor de KKD een heel seizoen mee te draaien.

Tweede helft win je puur op conditie en niet op voetballend vermogen. Daarbij heeft Meerssen pas 3x getraind en misten zij volgens eigen zeggen 9 spelers. Dus ik plaats deze overwinning iets meer in perspectief. Tuurlijk zijn er al vastigheden te zien en zijn sommige spelers gretig en met potentie, maar er moet nog een hoop gebeuren en bijkomen!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2023 11:47
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #36
Ik lees ook met verbazing enkele zaken hierboven.

Ik vond Schenk net veel te vaak NIET over Buifrahi heen gaan, erg zoekend naar hoe hij moet staan in balbezit en balverlies.
El Basri dramatische 1e helft...geen bal goed gegeven. Inzet prima maar ik zag gisteren toch dat veel reserves de komende tijd geen basisspeler worden. Schenk, Penders, El Basri zijn niet beter geworden dan dat ze waren in de voorbereiding een jaar geleden.

Maho viel me erg positief op, net als Emre die laat inviel. Leuke aanvallende spelers met acties, denk geen basisspelers in de KKD maar zeker talenten die vanaf de bank minuten kunnen gaan maken.

Centraal achterin prima duo met inderdaad tweelingbroer van Waem :). Tholens prima back up.
Ky als rechtsback als alternatief voor Zeegers ook prima bezet.

Mathys was er niet...geruchten over een transfer deden de ronde..

Ik wil toch echt Buifrahi benoemen, 18 jaar pas. Heerlijke voetballer met acties in huis. Na stroef begin lukte steeds meer en zag je hem groeien. Hier gaat Hansie Hansie erg enthousiast over worden bij ESPN :)

Basis staat goed als Souren en Smeets centraal spelen met Slegers er voor. Een backup voor Kostons moet er nog bij, basisspeler rechtsbuiten en ben bang dat er een nieuwe keeper gekocht moet gaan worden.

Het ziet er in vergelijking met vorig seizoen toch echt top uit. De verwachtingen bij de achterban zullen toch wel hoog zijn voor komend seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2023 11:58
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #37

Buurke76 schreef : Ik lees ook met verbazing enkele zaken hierboven.

Ik vond Schenk net veel te vaak NIET over Buifrahi heen gaan, erg zoekend naar hoe hij moet staan in balbezit en balverlies.
El Basri dramatische 1e helft...geen bal goed gegeven. Inzet prima maar ik zag gisteren toch dat veel reserves de komende tijd geen basisspeler worden. Schenk, Penders, El Basri zijn niet beter geworden dan dat ze waren in de voorbereiding een jaar geleden.

Maho viel me erg positief op, net als Emre die laat inviel. Leuke aanvallende spelers met acties, denk geen basisspelers in de KKD maar zeker talenten die vanaf de bank minuten kunnen gaan maken.

Centraal achterin prima duo met inderdaad tweelingbroer van Waem :). Tholens prima back up.
Ky als rechtsback als alternatief voor Zeegers ook prima bezet.

Mathys was er niet...geruchten over een transfer deden de ronde..

Ik wil toch echt Buifrahi benoemen, 18 jaar pas. Heerlijke voetballer met acties in huis. Na stroef begin lukte steeds meer en zag je hem groeien. Hier gaat Hansie Hansie erg enthousiast over worden bij ESPN :)

Basis staat goed als Souren en Smeets centraal spelen met Slegers er voor. Een backup voor Kostons moet er nog bij, basisspeler rechtsbuiten en ben bang dat er een nieuwe keeper gekocht moet gaan worden.

Het ziet er in vergelijking met vorig seizoen toch echt top uit. De verwachtingen bij de achterban zullen toch wel hoog zijn voor komend seizoen.



Grotendeels mee eens! Selectie ziet er idd wel leuk uit.
Voor de ontwikkeling hadden Penders en El basri vorig jaar meer minuten moeten maken. Helaas is het dramatische niveau van de o21 geen juiste plek om te ontwikkelen. Daarom had ik graag afgelopen seizoen, en komend seizoen gezien dat zulke spelers meer minuten gaan maken, in tegenstelling tot spelers die of al zeker weggaan, of niks toevoegen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Buurke76

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2023 12:02 20 juli 2023 12:04 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #38

Buurke76 schreef : Mathys was er niet...geruchten over een transfer deden de ronde..

Mathys was aanwezig. Al blijft de kans natuurlijk reëel dat hij een transfer gaat maken. Robbie Servais was er overigens ook.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Buurke76

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2023 13:39 20 juli 2023 13:42 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #39
Oh ja, dan zal die wel met het gemeentegeld zijn komen shoppen en naar het oosten vertrekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2023 13:47
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #40

Mosae schreef : Oh ja, dan zal die wel met het gemeentegeld zijn komen shoppen en naar het oosten vertrekken.

Zou me niet verbazen. die zat schuin achter ons met nog eentje van die club. Onder de rust zijn ze opgestaan en niet meer teruggezien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2023 13:57
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #41
Matthys lijkt me niet echt een speler die je moet bekijken om hem te kopen. Alleen al op data zou hij blind gekocht worden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2023 22:21
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #42
En met alle respect … Mathys gaat echt niet naar de nummer 15 van de KKD. Ook al heeft Roda een hoger spelers budget en groter stadion. De prestaties daar zijn echt zijn bijzonder veel beter afgelopen jaren. Ik zie hem wel naar Sparta vertrekken als Olij daar vertrekt. Of een club hoogste divisie in Belgie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2023 22:34
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Onderwerp Auteur
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #43
Die mafkezen daar kunnen nooit een paar ton neerleggen voor een keeper.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2023 06:13
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #44
Zodra er een keeper vertrekt in de eredivisie ( Olij, Noppert) zal Matthys in beeld komen bij die clubs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2023 20:13
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #45
Misschien een domme vraag , maar waarom staat MVV - Patro op 29 juli als eerst volgende wedstrijd op deze site ?? Ik lees overal dat MVV morgen tegen Leuven speelt . Of gaat deze wedstrijd niet door ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.458 seconden