MVV oefenwedstrijden 2023-2024

05 juni 2023 17:32 05 juni 2023 19:58 door Ben Salemans.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
Onderwerp Auteur
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #1
De tweede oefenwedstrijd van MVV is bekend: 1 Augustus Geusselt Sport - MVV Maastricht 19:00

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2023 10:07
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #2
Za. 15-07: RVU-MVV (??.?? uur)
Wo. 19.07: SV Meerssen-MVV (19.00 uur)
Di. 01.08: Geusselt Sport-MVV (19.00 uur)
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2023 16:11
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #3
Donderdag 08 juni 2023

De trainingen van MVV starten weer op 1 juli. En zoals ieder jaar zullen dan de oefenwedstrijden snel volgen. De eerste oefenwedstrijd staat gepland op zaterdag 8 juli tegen SV Berg.

In totaal staan er nu al zeven wedstrijden gepland. Hier worden nog twee wedstrijden aan toegevoegd.

In eigen Geusselt wordt op zaterdag 29 juli en op zaterdag 5 augustus geoefend. Dan speelt MVV achtereenvolgens tegen Patro Eisden en FC Luik (aanvang 19.00 uur).

Het voorlopige oefenprogramma:

Zaterdag 8 juli, 18.00 uur, SV Berg-MVV.

Dinsdag 11 juli, 19.00 uur, Scharn-MVV.

Zaterdag 15 juli, 16 uur, RVU-MVV.

Woensdag 19 juli, 19.00 uur, Meerssen-MVV.

Zaterdag 29 juli, 19.00 uur, MVV-Patro Eisden.

Dinsdag 1 augustus: 19.00 uur, Geusselt Sport-MVV.

Zaterdag 5 augustus, 19.00 uur, MVV-FC Luik.

Start competitie: 11 augustus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2023 20:19
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 703
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #4
Berg 28-MVV 0-18
Eerste helft vijf goals van Livramento. Opstelling: Matthys, Sy, Yetimoglu, Coomans, Schenk, Smeets, Souren, Penders, Maho, Livramento, Dahmani.
Tweede helft: Lambrix, Zeegers, Hofland, Tholens, Labylle, Bouchentouf, Bartele, Slegers, Remans, Kostons Buifrahi.

Natuurlijk helemaal niks over te zeggen maar van de nieuwelingen vond ik Sy, Coomans en Buifrahi geen verkeerde indruk maken. Smeets gaan we echt veel
Plezier aan beleven. Eist elke bal op en je ziet dat hij nu al goed klikt met Nicky Souren.
De kop is eraf!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2023 21:18
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #5
Geen oefenwedstrijd van MVV , maar wist niet waar ik het anders moet plaatsen . St Truiden wint met Steuckers en van Helden in de basis met 2-1 bij PSV1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2023 21:30
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #6
Ruben van Bommel scoort zijn eerste doelpunt tegen Sjachtar donetsk voor AZ.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2023 22:19
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #7
Nicky Souren aanvoerder in het eerste oefenduel. Lijkt mij dat Verberne dit alleen doet wanneer hij er zeker van is dat hij blijft. Als dat zo is - geweldig nieuws!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2023 01:53
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #8

Loyaal schreef : Nicky Souren aanvoerder in het eerste oefenduel. Lijkt mij dat Verberne dit alleen doet wanneer hij er zeker van is dat hij blijft. Als dat zo is - geweldig nieuws!


Super ja om je tweede aanvoerder op een rij gratis te zien vertrekken ;)

K N I P O O G

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2023 02:41
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #9

Lijnsje@tappunt schreef :

Loyaal schreef : Nicky Souren aanvoerder in het eerste oefenduel. Lijkt mij dat Verberne dit alleen doet wanneer hij er zeker van is dat hij blijft. Als dat zo is - geweldig nieuws!


Super ja om je tweede aanvoerder op een rij gratis te zien vertrekken ;)

K N I P O O G


Welk punt probeer je hier te maken? Er komt ook nog een transferperiode in de winter. Souren verkopen in de winter lijkt mij ook verstandiger. Souren is de man met ervaring momenteel. Je kunt de jongere gasten hun minuten laten maken en beter laten worden. Daarna Souren verkopen, en een van de jongere jongens zijn plaats laten innemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Loyaal, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2023 07:59
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #10
Je kunt inderdaad niet al je beste spelers verkopen, dat is ook afhankelijk van een aantal factoren:

- de geïnteresseerde clubs (je wil liefst niet een van je beste spelers aan de concurrentie verkopen)
- het bedrag (Souren begint aan zijn laatste contractjaar en is geen talent meer van 19 jaar, dus zal niet de jackpot zijn)
- rol binnen het team (vorig seizoen was hij één van de sterkhouders van MVV, dit seizoen aanvoerder. Oftewel, een speler waarvoor andere spelers en supporters naar MVV komen)
- financiën (wens der gedachte is natuurlijk dat MVV door de aanstaande investeerders minder dringend op zoek is naar centjes en dus alleen een speler hoeft te verkopen wanneer het juiste bedrag op tafel wordt gelegd)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2023 10:43
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #11
Je zegt het zelf al, dat er weinig over te zeggen is.
Maar spelers beoordelen tegen een 3e of 4e klasser heeft totaal geen nut.
Waarschijnlijk kan het merendeel van het forum daar nog in mee :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2023 11:02 09 juli 2023 11:07 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #12
Beetje kort door de bocht; los van het niveau van Berg kun je wel zien :

- hoe of dat er in dit vroeg stadium al een interactie is tussen en met de nieuwkomers.
- de functie van Smeets al uit de verf komt
- of de kwaliteiten van de jonge honden die vanuit de jäögd of elders komen al zichtbaar zijn
- de patronen die Sieske & Co wil zien al op ‘t veld naar voren komen


Dat doe je niet tegen topploegen zoals we dat in het verleden Real Madrid, Celta de Vigo, Standard Liege, Trabzon of Porto hadden.

En als je de wedstrijd zag, dan kun je postitief antwoorden op alle bovenstaande vragen;
Smeets was goed aanwezig als aanspeelpunt, verdeler die ook het spel breed hielt, een dieptepass gaf en de jonge gasten coachte
Nabil, Rayan en Maho waren goed om te zien en een versterking in de breedte met potentie.
Souren en Livramento scherp en King Koen in de spits ontzettend gedreven en een Killer.

Dink tot alle “ van Gaal-tjes” oppe forum heij kontent kinne zien en tot dat get belaof veur koumend sezoen.
Sieske, de trainer, waor ouch kontent veur de wedstrijd en vol feduusie!
Waor zellef geine fan vaan Smeets, mer nao wat iech zaog bin iech um: steit unne gooje volwasse voetballer vaan ziet towgevoogde weerde veur us team!
En de ploog is sjerp en dao zit meziek in.

Noe is ‘t aon us um de Geusselt wie vreuger tot e vesting te maake met uzze bonte störm dee vaan de tribuun nao ‘t veld aofdaolt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2023 11:09
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #13
Ik zag het gisteren op twee punten net iets anders:
King Koen was inderdaad super fanatiek en maakte mooie goals. Maar ook miste hij twee of drie keer toen hij alleen op de tweede keeper van Berg ( met bierbuikje) af ging; ook Maurice schrok daar zichtbaar een beetje van.
Bryan had super veel mooie passes en assists. Maar ik zag hem niet heel veel coachen. Dat deed Souren veel meer. Had ook eigenlijk verwacht dat Bryan meteen aanvoerder zou zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2023 11:48
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #14

Puime schreef : Ik zag het gisteren op twee punten net iets anders:
King Koen was inderdaad super fanatiek en maakte mooie goals. Maar ook miste hij twee of drie keer toen hij alleen op de tweede keeper van Berg ( met bierbuikje) af ging; ook Maurice schrok daar zichtbaar een beetje van.
Bryan had super veel mooie passes en assists. Maar ik zag hem niet heel veel coachen. Dat deed Souren veel meer. Had ook eigenlijk verwacht dat Bryan meteen aanvoerder zou zijn.


höbs geliek, klop veur e deil; motte neet vergeete tot Koen get wedstrijdritme mis door dat Telstar verrekke, mer kwa inzat kump 't wel good !
Smeets waor good nao Maho bezig 't ierste keteer, ouch wie heer ziech trök leet valle um get plaots te maake zoetot die gaste in de spits nao väöre koste goon.
Daan hoofste neet per se verbaal te coache, mer ieder door de meugelikheede te laote zien. Is 'nne inteliigente speuler gewoore.
Mottte zoewiezoe aofwachte wie 't de koumende tied ziech weijer ontwikkeld en es 't drum geit en ech begint veer us neet laote verasse en neet ein op die kokkel kriege....
Meh dink tot veer get sjoen tegemoot kinne zien....! En hoop veur eederien oonder de 30 tot veer us oppe Vriethof of de Merret zien...
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, johan, Boschpoort, Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2023 09:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3814
Meer
MVV oefenwedstrijden 2023-2024 #15
Ik heb die foto al vaker gezien, LRB, maar het valt me nu pas op dat daar iemand op staat die een paar jaar later bij de selectie van het eerste elftal zou zitten. Volgens mij staat Shisayo Luthuli op de tweede rij aan de rechterkant. Was een groot talent maar nog voor hij doorbrak sukkelde hij al met veel blessures.

Is als ik het goed heb inmiddels Officier van Justitie.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden