MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur.

15 mrt 2024 23:45
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #31

Sander70 schreef : Hoeveel kaarten verkocht? Mag toch hopen op een volle bak in deze cruciale wedstrijd?


Geen uitverkochte Geusselt maar wel goed vol tot nu toe.
Als je een kaartje wil kopen kun je bij de vakken zien hoeveel stoeltjes er nog vrij zijn per vak.
Angel side is wel al een week uitverkocht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2024 15:22
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #32
Volgens Jurgen Simon in het interview met Verberne zijn er bijna 7000 kaarten verkocht.
Toch best netjes en er zijn nog wat uurtjes te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2024 16:47
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #33
Geloof ik niets van .
Hoofd tribune vak b goede bezet ...vak A nog bijna niets de andere vakken niet in de verkoop .

Angelside uit verkocht .

Garmin tribune allen vak D uitverkocht ..

Boschpoort alleen vak D uitverkocht vak C zo goed als uitverkocht de rest zo,n 10 procent verkocht ,

Uitvak niets verkocht .........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2024 16:54
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #34

bokkesprongen schreef : Geloof ik niets van .
Hoofd tribune vak b goede bezet ...vak A nog bijna niets de andere vakken niet in de verkoop .

Angelside uit verkocht .

Garmin tribune allen vak D uitverkocht ..

Boschpoort alleen vak D uitverkocht vak C zo goed als uitverkocht de rest zo,n 10 procent verkocht ,

Uitvak niets verkocht .........


De Gamin is op de andere vakken ook niet veel meer over.
Vooral inderdaad Boschpoort vak F en A nog aardig was over.
Dan vraag ik me af hoe ze op 7000 komen.
Ben benieuwd morgen dan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2024 23:10 16 mrt 2024 23:12 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #35

Kay schreef : Laten vooral naar plek 8 kijken. Jammer dat Emmen nog terugkomt in blessuretijd, maar concurrenten VVV, Cambuur en Helmond verliezen allemaal. Zondag winnen en we staan er toch weer bij.
Nu al zenuwen.




Je moet wel de werelds grootse optimist zijn als je denkt dat MVV de play offs nog haalt . Van de 9 ploegen die we nog tegenkomen staat alleen Den Bosch nog onder ons . Vorig jaar had de nummer 8 57 punten . Dat zou betekenen dat MVV 7 van de 9 wedstrijden moeten winnen . Dream on ..lol

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2024 23:47 16 mrt 2024 23:57 door Kay.
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #36
Erop rekenen doe ik ook niet, maar het is echt te vroeg om de hoop al op te geven. Bij winst morgen hebben we in acht wedstrijden twee punten goed te maken op VVV en Emmen, en eentje op Helmond die een wedstrijd meer gespeeld hebben. En Helmond en VVV krijgen we nog thuis. Of het lukt betwijfel ik ook, maar ik denk niet dat er 58 punten nodig gaan zijn voor plek 8 / 9.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 08:06
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #37
Ik verwacht een eenvoudige overwinning vandaag.

Want VEER ZIEN MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 14:23
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #38
De gemeente Kerkrade/Heerlen tegen een tandenloos, en totaal op zichzelf aangewezen MVV =/wordt puur kwaliteits verschil. Meer is het niet mensen. Dan kun je geen wonderen meer verwachten. Het is wat het is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 14:30
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #39
Kansloos zielloos iinspiratieloos. Geen enkele wil om te winnen als je beduidend minder bent vecht dan

En die hersenloze “supporters” maak je club nog verder kapot

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 14:43
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #40
De balance van Verberne 1 puntje in 4 wedstrijden tegen de Pruuse (an vorig jaar hadden ze de spelers om te promoveren)
Ik dacht zou hij ze een vriendendienst willen bewijzen ...aan zijn oude werkgever,
want de 3 wissels hadden al bij rust moeten komen, niet toen het 0-3 stond, maar dat zijn we inmiddels gewend.
Hij zei ook nog in een interview, hij had hier graag meer willen leren….? We hebben een trainer nodig die het kan en niet die komt leren.

Zeegers doet pijn aan je ogen, meteen contract ontbinden (zelfs te slecht voor de amateurs).
Sleegers speelt ook als een pupil, de jongen heeft geen biss en over mijn lijk mentaliteit, ook terugsturen naar Genk, heeft wel de pech dat hij een aanval op moet bouwen met Zeegers (mission impossible).

Als ze dan ook nog het contract ontbinden van Schenk, dan koop ik volgend jaar misschien weer een seizoenskaart… tegen beter weten in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 14:44
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #41
Grrrr…. Ik ben pissed!
Wat een slechte wedstrijd van onze kant.. besef dat dit DE wedstrijd van het jaar is voor ons, was er geen seconde. Maurice dat reken ik je zwaar aan!

En dan het ergste van vanmiddag….. weer gaat het mis met ‘supporters’ die zich niet kunnen gedragen. WEER!
Die wedstrijd zonder thuispubliek gaat er aan komen, daar ben ik van overtuigd. Echt waar man waarom leren die sukkels het nou nooit?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 14:50
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #42
Wat een matte en inspiratieloze vertoning van MVV. Geen druk op de bal, geen duels, geen pit in het spel. Roda kon de wedstrijd op 60 procent spelen. Goeie ploeg overigens, die gaan echt meedoen om promotie. Maar ze kregen ook geen strobreed in de weg gelegd. Enige die af en toe eens de tanden liet zien was Aktas. Verder was het slappe hap, voetbal ook zonder idee. En die ‘supporters’ in de gracht… Het zal wel weer aan de veiligheidsorganisatie liggen ofzo
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 14:52
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #43
Misschien snapt verberne na vandaag wel waarom ie wegmoet... als je dit zooitje niet gemotiveerd krijgt voor de wedstrijd van t jaar, dan hou maar op. Doelloos, inspiratieloos, vechtlust ontbrak, voetballend lijkt t nergens op. t Waren 11 makke lammetjes tegen 11 hongegerige wolven die koste wat kos willen promoveren, tegen die van ons die niet weten of de bal rond is of vierkant. Ik zeg nu verberne ontslaan, want t leek wel werkweigering van onze kant uit... souren en smeets probeerden t nog, maar voor de rest zielloos, de wil om de bal te krijgen was er niet, de wil om te vechten voor iedere meter niet gezien. Schaam je kapot, laat de supporters in de steek. Stop met voetballen en ga knikkeren, dammen of pikvogele. Iedere amateurploeg heeft t beter voor elkaar organasitorisch mvv op alle vlakken. Ik hoop dat roda promoveert, hoef ik me daat niet meer druk om te maken. We zijn t lachertje van limburg en ver daarbuiten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 14:53 17 mrt 2024 14:55 door aait wief.
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #44
Dit is het MVV op dit moment: bestuurlijk, directioneel, operationeel, financieel, op supportersgebied en vooral op het veld: Waardeloos, hopeloos en vooral uitzichtloos.
Het terug en rondspelen stug blijven volhouden en afwachten totdat het weer fout gaat, heel sterk concept Verberne...! je ziet verdomme dat een aantal spelers zich als zoutzakken zich over het veld bewegen en grijpt weer veel te laat in. Geen greintje inzet, passie of derby gevoel bij zeker 80% van de spelers, domme persoonlijke fouten. Roda troeft MVV vervolgens met 2 vingers in de neus op alle fronten af. De slechtste derby van MVV-zijde sinds jaaaaren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 15:04
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #45
Gewoon lekker 4-3-3 blijven voetbal, zoals altijd zonder diepgang. Buitenspelers komen de bal centraal vragen.. alleen Livramento voorin. Smeets moet alles doen op het middenveld, steekt er met kop en schouders bovenuit.

En dan gewoon de spelers gewoon laten aanmodderen.. roda vond het wel prima zo. Niet eens een poging tot tactische omzetting. Afschuwelijk. Ja we gaan met 0-3 een extra man voorin gooien.

Verder vrij gezapig in zijn algemeen. Bij de derby horen gewoon supporters van beide kanten aanwezig te zijn. Dat zorgt ook aan onze kant voor meer beleving.

Al met al treurig. Al moet ik wel nog even terug kijken wat die keeper daar doet. Ook dit hoort niet thuis op een voetbal veld, en zorgt voor meer problemen.

Roda gaat gewoon promoveren. Stabiele ploeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.425 seconden