MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur.

17 mrt 2024 15:04
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 297
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #46
Wat mij betreft mag Verberne inderdaad nog worden ontslagen. Gaat toch al weg na dit seizoen. En krijgt ze niet meer gemotiveerd (bewust?). Ga maar voor het shock effect

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 15:20
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #47
Ontslaan hoeft niet meer. Is toch al te laat….. seizoen is nu echt voorbij

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 15:21
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #48
Volkomen terechte nederlaag, we werden op alle fronten volledig afgetroefd door een tegenstander die volgens mij niet eens op 100% speelde. Verder wil ik over het spel en de spelers eigenlijk niets meer kwijt maar toch een klein dingetje. Tijdens de wedstrijd vroeg ik mij af welke spelers van de basiself van vandaag ik volgend jaar nog terug zou willen zien in de Geusselt. Ik kwam niet verder dan Smeets, Livramento en Aktas.

Ook weer een geweldige actie van onze "supporters" toen die aanvoerder van Roda geblesseerd bij de boarding lag. We hebben nog wat voorwaardelijke straffen staan en het lijkt mij dan ook logisch dat wij de resterende thuiswedstrijden niet allemaal met publiek spelen. Maar ja, het missen van een thuiswedstrijd van dit MVV voelt voor mij niet als een straf.

En dan nog iets: kunnen die ballenjongens niet eens (beter) geïnstrueerd worden? In de eerste helft wilde Smeets snel een corner nemen (hoek Boschpoort en uitvak) maar hij had geen bal. De dichtstbijzijnde ballenjongen zat met zijn voeten op een bal en verder ging hij helemaal op in zijn telefoon, hij had niet eens in de gaten dat MVV een corner wilde nemen.

Kortom, een en al treurnis en geen hoop/zicht op verbetering.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 15:21
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #49
Kom weer overal voorbij op sociaal media dat accident
Gaat M.V.V weer een hoop geld kosten gelukkig hebben we toch genoeg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 15:24 17 mrt 2024 15:27 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 297
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #50
x.com/yungjanssen_/status/17693475213634...-Ztm7EzEb1YHgyjsIylQ

Serieus man… WHAT-THE-FACK?!
Gedraagt zich als een tokkie en ziet er ook nog uit als een tokkie, blijf toch weg bij de club als je je niet kan gedragen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 15:34 17 mrt 2024 15:35 door Silverav.
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #51

Sander70 schreef : x.com/yungjanssen_/status/17693475213634...-Ztm7EzEb1YHgyjsIylQ

Serieus man… WHAT-THE-FACK?!
Gedraagt zich als een tokkie en ziet er ook nog uit als een tokkie, blijf toch weg bij de club als je je niet kan gedragen.


Zal wel weer goed gepraat worden
en heeft natuurlijk aan andere gelegen
Straks weer iedereen binnen M.V.V de schuld geven dat er geen thuis publiek mag behalve hun zelf
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 15:43
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #52
Ik ben nu echt klaar met Verberne. Als je na zo een dramatische eerste helft niet ingrijpt dan stop er maar mee. De wissels na de 0-3 hadden VOOR rust al moeten plaatsvinden.

wat een amateurisme zeg. Staan 20 stewards bij een leeg uitvak. De enige plek waar het mis zou kunnen gaan is bij de spelers tunnel.

Ik heb er geen zin meer in, wat een amateurs op en naast het veld. Als er geen 10 miljoen binnenkomt kunnen we net zo goed stoppen. Totaal geen enkel perspectief meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 15:48 17 mrt 2024 15:49 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #53
Wat moet je hier nog van zeggen? Denk de slechtste derby van MVV kant die ik in die dik 30 jaar heb gezien. Deze club is op alle fronten op sterven na dood, behalve qua aantal toeschouwers.

Sportief gezien was dit het definitieve failliet van de trainer. Zowel tactisch als qua mentaliteit heeft hij vandaag gefaald, laat staan qua wissels, maar dat laatste is niks nieuws. Wat betreft de spelers, Smeets steekt met kop en schouders boven iedereen uit. Aktas gaat in elk geval voorop in de strijd. Daarmee is alle positiefs gezegd. Verder haalde iedereen een diepe onvoldoende. Remans, Zeegers, Sleegers, wat die jongens laten zien heeft niks met betaald voetbal te maken, zelfs de meest simpele passes en aannames mislukken. Dat de trainer hen tot na de 0-3 laat staan is echt totaal onbegrijpelijk. Ook Matthys vind ik toch echt ver teruggezakt ten opzichte van vorig jaar.

Als ik naar de expected goals kijk was het redelijk close (0.9 om 1.2), en qua kansen was dat ook wel denk ik. Zie je ook weer aan dat die statistieken vooral dat zijn, statistieken, in werkelijkheid is MVV op een fase voor rust na op geen moment in de wedstrijd geweest. Roda bleef simpel overeind. Ik neem inderdaad aan dat ze op 75% speelden, want ik vond ze helemaal niet zo geweldig, vond ze zeker in het begin veel ruimte weggeven achterin en ook behoorlijk wat foutjes maken. Ik denk dat je met de benodigde felheid het deze ploeg bijzonder moeilijk had kunnen maken. Echt veel uitgespeelde kansen hebben ze ook nauwelijks gecreëerd. Hoefde ook niet, dat deden wij wel voor ze. De drie goals van Roda kwamen stuk voor stuk voort uit drie enorme persoonlijke fouten (0-1 vond ik de keeper er niet goed uitzien, maar moet het nog terugzien dus misschien oordeel ik te hard). De kansen die er voor ons waren kwamen in de meeste gevallen voort uit een individuele actie van een speler (meestal Smeets) of fouten achterin bij Roda. Er zat verder geen enkele lijn in het aanvalsspel van MVV. Denk dat Roda zelden zo makkelijk de derby gewonnen heeft.

Wat op de tribune weer gebeurde, tja, wat moet je er nog van zeggen. Die wedstrijd zonder publiek gaat er zeker komen. Het stemt allemaal niet vrolijk. Het voelt alsof we naar een zinkend schip zitten te kijken. Wel gelachen om de zes of zeven stewards die geposteerd waren naast het uitvak. En laten we positief eindigen, dat heeft gewerkt, vandaag 0 problemen met het uitvak geweest!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 15:59 17 mrt 2024 16:06 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 577
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #54
Grote bak ellende was het vandaag.
Nog nooit zo een gezapig MVV gezien.
Wat een amateuristische voetbalclub zijn wij op alle facetten.
Zo wel op het veld als achter de schermen.
Ben gewoon gratis naar binnen gekomen met nog 20/30 man die achter me stonden.
Loop maar door zei meneer de steward.
Dan wil je ook gewoon dat het als club helemaal mis gaat.
En wat ik op het veld heb gezien... 0 passie en inzet.
Die Zeegers komt bij Bunde op het 3e nog te kort.
Mensen die zich niet kunnen gedragen.
De Geusselt die eigelijk voor de zoveelste keer bewijst dat het niet meer kan.
Ik kan oprecht even geen enkel positief ding meer zeggen over onze club.
Mooi dat er nog meer dan 7.000 supporters komen kijken naar dit zooitje. Maar dat is het dan ook.
Ik hoop echt dat het nog op een of andere manier goed kan komen met MVV.
Maar ben er langzaam erg bang voor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 16:09
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #55
Het gevoel van mij wordt ook steeds meer gelaten . Dat is misschien nog wel het ergste…. Het doet me weinig tot niets terwijl het slecht gaat met de club.

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 16:10
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #56
MVV heeft toch een aantal behoorlijke kansen gehad en Roda kwam in de eerste helft ook niet verder dan een vrije trap die er toevallig in vloog. Ik ben het er niet mee eens dat we volledig kansloos waren. Als die vrije trap over gaat en Smeets/Livramento maakt gewoon een van die kansen af, krijg je een hele andere wedstrijd. Maar persoonlijke fouten doen ons de das om en dan heeft dit team geen veerkracht om terug te komen in de wedstrijd. Daar ligt wel een rol voor Verberne, die Slegers natuurlijk na 30 minuten al had moeten wisselen. Roda wachtte gewoon geduldig af en maakte heel volwassen de kansen af die ze kregen.

Los van het voetbal ben ik er dit seizoen he-le-maal klaar mee. Zelfs zonder uitsupporters kunnen we ons niet eens gedragen en is de helft van de wc's en tappunten dicht. Maar gelukkig zal Stephanie B. oprotten, is Servais een 'schweinhund', zal Verberne worden ontslagen en is de KNVB de 'maffia'. Dat zal ze leren. Ben inmiddels in veel stadions/clubs in binnen- en buitenland geweest, maar het is nergens zo treurig gesteld met de faciliteiten, veiligheid en supportersgedragingen als bij ons.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 16:25 17 mrt 2024 16:25 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 297
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #57
Ook dat spandoekje over Servais en die kwetsende liederen. Wat wil je daar nou mee bereiken?
Doet het volgens mij hartstikke goed daar bij roda. Zo iemand zouden we goed kunnen gebruiken, maar daar zal Robbie nu wel 3x over nadenken in de toekomst. En gelijk heeft die.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 16:38
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 577
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #58

Sander70 schreef : Ook dat spandoekje over Servais en die kwetsende liederen. Wat wil je daar nou mee bereiken?
Doet het volgens mij hartstikke goed daar bij roda. Zo iemand zouden we goed kunnen gebruiken, maar daar zal Robbie nu wel 3x over nadenken in de toekomst. En gelijk heeft die.


Kerel wat?
Want dat kan allemaal niet of hoe moet ik dit zien?
Robbie is gewoon een verrader en zulke spandoeken horen er gewoon bij.
Van mij hoeft hij hier ook niet meer aan te kloppen.
Dit staat overigens allemaal los van de andere dingen die zijn mis gegaan.
Maar spreekkoren en spandoeken die horen er gewoon bij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 16:51 17 mrt 2024 16:53 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 297
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #59
En ik vind dat dat er dus niet bij hoort. Iemand voor van alles en nog wat uitmaken omdat diegene ook zijn brood verdient bij de aardsvijand. Nogmaals wat voegt het toe? Voel je je nu beter? Probeer het oprecht te begrijpen namelijk.

Net maar eens even de samenvatting gekeken. 0-1 is gewoon een prima vrije trap met een rot stuit, maar jezus christus bij de 0-2 Zeegers doet weer een Zeegersje.
En de 0-3 hebben de centralen zoiets van schiet maar kerel, wij vallen je verder niet lastig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 17:02
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2375
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #60

aait wief schreef : Dit is het MVV op dit moment: bestuurlijk, directioneel, operationeel, financieel, op supportersgebied en vooral op het veld: Waardeloos, hopeloos en vooral uitzichtloos.
Het terug en rondspelen stug blijven volhouden en afwachten totdat het weer fout gaat, heel sterk concept Verberne...! je ziet verdomme dat een aantal spelers zich als zoutzakken zich over het veld bewegen en grijpt weer veel te laat in. Geen greintje inzet, passie of derby gevoel bij zeker 80% van de spelers, domme persoonlijke fouten. Roda troeft MVV vervolgens met 2 vingers in de neus op alle fronten af. De slechtste derby van MVV-zijde sinds jaaaaren.


Niks aan toe toevoegen ik zeg dit na 57 jaar supporteren….mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.445 seconden