MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur.

22 mrt 2024 21:57
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #91

Boschpoort schreef : Niet onwaarschijnlijk. Er waren er meer met een stadionverbod. Ze zijn er zelfs zo trots op dat ze dat met een spandoek laten weten.


Even nog een verduidelijking, want ik zie dit misverstand wel vaker langs komen;
De slogan 'Stadionverboden Present' is min of meer een figuurlijke steunbetuiging aan de jongens die er door een stadionverbod daadwerkelijk fysiek niet bij kunnen zijn. Hetzelfde dat als 'Pietje' in het ziekenhuis ligt, maar zijn vrienden een spandoekje ophangen 'Pietje present', om hem er in gedachten toch bij te hebben. Zie je overigens over de hele wereld, van Sektion Stadionverbot in Duitsland tot aan Diffidati Presenti in Italië.

Heeft dus niets te maken dat mensen met een stadionverbod met zo'n doekje een lange neus willen maken, zo van 'lekker puh', zou een beetje achterlijk zijn als je het mij vraagt.


En die individu die nu z'n bier over die speler uit schudde (hij heeft z'n beker hopelijk wel nog in kunnen leveren tegen een tegoedmuntje achteraf), die zal zich zelf wel klote genoeg voelen dat ie dit in een waas van emotie deed. Hij zal hier een sv voor krijgen, eventueel de standaard boete van de knvb, maar vooral persoonlijk die volle laag krijgen (familie, bekenden, werk, etc.). Hij dupeert zeker de club, maar om nu voor een levenslang stadionverbod te smeken gaat mij veel te ver. Het is nou ook weer niet die kerel bij PSV die de keeper van Sevilla bewust aanvalt en probeert te verwonden bijvoorbeeld. Al weet je het maar nooit bij MVV, er worden de laatste tijd toch wel aparte beslissingen genomen en straffen uitgedeeld..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brökske, InDoDoNnY, Vriethof18, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2024 12:36
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #92
En ondertussen was de pleuris uitgebroken in het parkstad stadion na afloop van Roda -Nac.

Laten we eens kijken hoeveel aandacht daar aan wordt gegeven door de media.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2024 14:02
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #93
Zoals ik al eerder zij dit tokkie volk zit bij elke club.
Wij hebben gewoon de pech dat het voor deze tokkies heel erg makkelijk wordt gemaakt zich te misdragen, namelijk door ons onveilig stadion. Hadden we een stadion waar het niet mogelijk is om langs het veld te staan, richting het uitvak te kunnen, met diepe grachten etc etc. Waren er een stuk minder incidenten geweest denk ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2024 10:14
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #94

Heugem schreef : Even nog een verduidelijking, want ik zie dit misverstand wel vaker langs komen;
De slogan 'Stadionverboden Present' is min of meer een figuurlijke steunbetuiging aan de jongens die er door een stadionverbod daadwerkelijk fysiek niet bij kunnen zijn. Hetzelfde dat als 'Pietje' in het ziekenhuis ligt, maar zijn vrienden een spandoekje ophangen 'Pietje present', om hem er in gedachten toch bij te hebben. Zie je overigens over de hele wereld, van Sektion Stadionverbot in Duitsland tot aan Diffidati Presenti in Italië.

Heeft dus niets te maken dat mensen met een stadionverbod met zo'n doekje een lange neus willen maken, zo van 'lekker puh', zou een beetje achterlijk zijn als je het mij vraagt.

Dankjewel voor de verduidelijking. Zo komt het op veel mensen wel over.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2024 13:19 25 mrt 2024 13:20 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #95

Mithrandir schreef : En ondertussen was de pleuris uitgebroken in het parkstad stadion na afloop van Roda -Nac.

Laten we eens kijken hoeveel aandacht daar aan wordt gegeven door de media.


Een heel klein stukje in de Limburger. Waarin al in de eerste zin de schuld bij de uit-supporters wordt gelegd. m.limburger.nl/cnt/dmf20240324_94805396

Wat natuurlijk best zo zal zijn.

Maar Dat zie je nou nooit eens als ze over MVV schrijven terwijl het ook in de Geusselt vaak de uitfans zijn die beginnen met misdragingen (zie fc dordrecht) waarna niet wordt opgetreden, waarna dan reactie ontstaat bij een groepje MVV fans, die dan vervolgens de volle laag krijgen in de media. In dit artikel geen woord over de r*da fans..
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, InDoDoNnY, Hier menier, Vriethof18, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2024 16:20 25 mrt 2024 16:23 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
MVV-Aachen Nord, zondag 17-3-2024, 12.15 uur. #96
Dat komt omdat ze van een feestje dromen, en graag welkom worden geheten. Niet meer, niet minder. Bij MVV valt al 24 jaar niet te feesten, dus dat boren ze de grond in. Er is een lied van: "als je wint, heb je vrienden".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.305 seconden