#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur

20 sept 2024 14:04
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #16
De Angelsidemestreech meldt: Uitzwaaien spelersbus zaterdag 13:45 uur aan de Geusselt.
De wedstrijd wordt ook live uitgezonden in de businessclub in de Geusselt. Mvv organiseert deze middag, kosten 5 euro inclusief 1 drankje.
Mooi initiatief! Mvv spelers nog even extra aanmoedigen voor deze beladen uitwedstrijd.
Zie bijlage.

This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2024 15:12
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 534
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #17
Het is dus al een hele poos geleden dat ze daar wisten te winnen. En in de circustent nog nooit. Maarrr, ik heb er dit keer een beter gevoel over (in tegenstelling tot de negatieve berichten), want aan alles komt ooit een einde, en eens zal toch de 1e keer zijn. En als je dan toch een keer een kans krijgt, dan is het op dit moment wellicht een uitgelezen kans, in wat voor beroerde staat het elftal presteerd in Kerkrade. Het zal niet makkelijk worden maar kom op, zo moeilijk kan het toch ook weer niet zijn.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2024 18:55
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #18

Sander70 schreef :

donny schreef : Ik vrees een 2-0 helaas. Dat vervloekte k*t stadion heeft ons nog nooit plezier beleefd, behalve toen Roda vorig seizoen tegen NAC verloor in de playoffs natuurlijk..


Pfff ja inderdaad… als ik aan dat stadion denk, moet ik meteen weer denken aan die play off wedstrijd in 2017… man wat waren we toen dichtbij promotie naar de Eredivisie……..
Daar ga ik nooit meer naar toe! Dat zit me nog steeds héél diep.


Mij idem. Ik heb nog nooit zo gebaald als toen. Toen kwamen ze met de veldbestorming ons ook nog provoceren. Als klap op de vuurpijl kregen ze onze stadsbus niet meer gestart. We zijn toen later vertrokken dan de rest en moesten we als enige bus door de Roda menigte heen en moest zelfs de ME aan de pas komen om onze bus te beschermen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2024 22:36
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #19
Ik zelf ga niet naar durbie ,s tussen Mvv en Roda jc ,meestal heel slecht voetbal met te veel rode of gele kaarten veel te veel agressie en heel slechte sfeer en ga je naar huis slecht humeur ......

Doe mij maar een pot voetbal tegen oude clubs als bv Exselsior , Vitesse enz en vaak speelt MVV tegen bv Jong Psv of jong Ajax zeer mooi voetbal en je ziet vaak jonge intenationals spelen ........

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.228 seconden