De Angelsidemestreech meldt: Uitzwaaien spelersbus zaterdag 13:45 uur aan de Geusselt.
De wedstrijd wordt ook live uitgezonden in de businessclub in de Geusselt. Mvv organiseert deze middag, kosten 5 euro inclusief 1 drankje.
Mooi initiatief! Mvv spelers nog even extra aanmoedigen voor deze beladen uitwedstrijd.
Zie bijlage.
Bijlagen:
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Het is dus al een hele poos geleden dat ze daar wisten te winnen. En in de circustent nog nooit. Maarrr, ik heb er dit keer een beter gevoel over (in tegenstelling tot de negatieve berichten), want aan alles komt ooit een einde, en eens zal toch de 1e keer zijn. En als je dan toch een keer een kans krijgt, dan is het op dit moment wellicht een uitgelezen kans, in wat voor beroerde staat het elftal presteerd in Kerkrade. Het zal niet makkelijk worden maar kom op, zo moeilijk kan het toch ook weer niet zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek
donny schreef : Ik vrees een 2-0 helaas. Dat vervloekte k*t stadion heeft ons nog nooit plezier beleefd, behalve toen Roda vorig seizoen tegen NAC verloor in de playoffs natuurlijk..
Pfff ja inderdaad… als ik aan dat stadion denk, moet ik meteen weer denken aan die play off wedstrijd in 2017… man wat waren we toen dichtbij promotie naar de Eredivisie……..
Daar ga ik nooit meer naar toe! Dat zit me nog steeds héél diep.
Mij idem. Ik heb nog nooit zo gebaald als toen. Toen kwamen ze met de veldbestorming ons ook nog provoceren. Als klap op de vuurpijl kregen ze onze stadsbus niet meer gestart. We zijn toen later vertrokken dan de rest en moesten we als enige bus door de Roda menigte heen en moest zelfs de ME aan de pas komen om onze bus te beschermen.
Ik zelf ga niet naar durbie ,s tussen Mvv en Roda jc ,meestal heel slecht voetbal met te veel rode of gele kaarten veel te veel agressie en heel slechte sfeer en ga je naar huis slecht humeur ......
Doe mij maar een pot voetbal tegen oude clubs als bv Exselsior , Vitesse enz en vaak speelt MVV tegen bv Jong Psv of jong Ajax zeer mooi voetbal en je ziet vaak jonge intenationals spelen ........
Kom op Mvv! Neem de punten mee naar Maastricht, hoe maakt niet uit!!!
Het kan een mooi weekend worden als we die verschrikkelijke club uit Aken-Noord een afgang kunnen bezorgen.
Ik heb een aversie tegen dat volk daar.
21 sept 2024 11:46
21 sept 2024 11:48 door Mappie.
Mosae schreef : Het is dus al een hele poos geleden dat ze daar wisten te winnen. En in de circustent nog nooit. Maarrr, ik heb er dit keer een beter gevoel over (in tegenstelling tot de negatieve berichten), want aan alles komt ooit een einde, en eens zal toch de 1e keer zijn. En als je dan toch een keer een kans krijgt, dan is het op dit moment wellicht een uitgelezen kans, in wat voor beroerde staat het elftal presteerd in Kerkrade. Het zal niet makkelijk worden maar kom op, zo moeilijk kan het toch ook weer niet zijn.
Precies, datzelfde gevoel heb ik nu ook... Hoe anders was dat 10 maanden geleden toen zij bovenaan stonden en wij in een diep dal. Ik gaf er geen cent voor. Uiteindelijk nog bijna met een punt naar huis, maar we weten hoe het afliep...
Dit seizoen is het anders. Beiden zijn we niet geweldig aan het seizoen begonnen, het zal denk ik op mentaliteit / instelling aankomen. Laten wij overigens genoeg Mestreechse jongens in de basis hebben staan die wéten wat deze wedstrijd betekent: Smeets, Braken, Kleinen, Zeegers, Schenk en (vooruit) El Basri. Hopelijk gaat dat de doorslag geven. (Die laatste 2 ontwikkelen zich trouwens goed!)
Kom op die roeie!!
Ik vind het aanvallend wel heel armoedig wat MVV laat zien. De manier waarop Braken zo'n enorme kans in de handen van de doelman schoot zegt veel over zijn vorm en van de vleugelspitsen komt er weinig tot niets van dreiging. Dit terwijl er wel veel ruimte ligt op de tegenaanval. Ik mis het gif bij MVV om Roda ook pijn te willen doen, focus ligt vooral op het verdedigen. Jammer dat we het cadeautje net voor rust niet uitpakten, dat was lekker geweest.
MVV verdient niet beter dan dit. Hoe kun je een derby met zo weinig daadkracht spelen? Dit was onze zwakste tegenstander dit seizoen. We hebben vier enorme kansen allemaal in de handen van de keeper 'gepist'. Enorm zonde want vandaag had MVV zichtbaar meer kwaliteit op het veld, maar de angst om te verliezen was veel te groot waardoor alle focus leek te liggen op organisatie.
En het trieste is nog vooral dat je gewoon wist dat het doelpunt voor Roda nog zou vallen in de slotfase. Roda was zeer armoedig, maar die speelden wel om te winnen.