Heb weer eens sinds lang een MVV voetbal wedstrijd gezien (in de kroeg), afgezien van de samenvattingen op
www.espn.nl
want ik heb sinds lang geen voetbal wedstrijd meer gezien in de Geusselt en ook geen seizoenskaart meer.
Dit Ro%$da stelde geen flikker en klootzak voor!!! maar hebben nu weer de weg naar boven....
Toen Brian Smeets uitviel wat het BRAIN van het elftal weg (Dessert heb ik niet gezien en eigenlijk ook de andere invallers niet),
Lybrici deed zijn taak wel goed want er was geen stress meer op rechts achter positie.
Hermans gaat het ook niet redden want de spelers gaan niet voor hem door het vuur (als er geen supporters zijn).
Hij wisselde wel eerder als Verberne rond 60. min, maar het is onverklaarbaar dat hij Zeegers de voorkeur geeft boven Lybrici.
Livramento was een een counter wapen om te wisselen naar 60 min. maar Verberne zag het niet.....
(de laatste 2 seizoenen hadden we kansen gehad om te promoveren .....met een beter trainer a la Jonk).
ps Sommige menen hier dat pielemenneke Schenk de beste back van de KKD is.
Vorige week was hij toch echt de schuld van de 1-1 (te ver van zijn tegenstander af) tegen Voldendam,
en uit tegen den-Bosch ging hij ook in de fout ..
en in weze ook tegen PSV (te ver van de tegentenstander weg).
Nee ik kwam alleen al voor Leroy Labylle naar de Geusselt (ooit rolde hij in zijn eentje Volendam met 6-2 op),
en samen met Esajas waren het 2 technische voetballers die de linker flank van de tegenstander helemaal zoek speelden.
Nee deze trainer zal het ook niet redden: h
et wordt weer een tussenjaar en dat we 24 jaar KKD voetballen ligt toch echt voor een deel aan de eigen fans.
Waarom moest die Amsterdamse eigenlijk vertrekken????
van Marketing hebben ze dus ook geen kaas gegeten, .....om 100k te besparen?
ik was altijd voorstander van een Belgisch CEO ..net als de technisch directeur Ronny Vergneugden...een soort tandem met een Belgisch biermerk op de borst.
Ik zet dus ook vraagtekens bij het redings collectief.
Deze wedstrijd doet mij niet beslissen om weer te komen en ook niet om een seizoenskaart te kopen halverwege.
Het antwoord van de doorsnee MVV-fan : blijf maar weg
Dan nog maar 24 jaar KKD.