#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur

21 sept 2024 18:29 21 sept 2024 18:30 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 856
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #31
Um doedkraank vaan te weure! Weer de laatste minuut. Hoe kan die kleine Dzepar koppend scoren? MVV had minstens 2, misschien wel 3 of zelfs 4 keer kunnen of moeten scoren.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2024 18:35
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 397
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #32
Bah bah wederom in de laatste minuut verliezen. Het was een verschrikkelijke saaie wedstijd. Roda veel balbezit maar Mvv de beste kansen.
Voorhoede was wederom tandloos, Buifrahi maakt niet het verschil, Braken onzichtbaar, Sleegers zwak maar zijn vervanger Kassimi was nog slechter.
Wedstrijd verdiende geen winnaar, een hele zwakke start dit seizoen van Mvv, we bungelen weer onderaan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2024 18:43 21 sept 2024 18:50 door Sander70.
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 361
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #33
Pfff ik ben helemaal leeg, ik ben op, ik kan het even niet meer opbrengen. Stem kwijt alles! Wéér in die laatste minuut dat we onze belangrijkste wedstrijd van het jaar verliezen :(
Nu al zin om maandag weer ge-etterd te gaan worden door die pruusen op het werk……….. FUCK!

Dzepar ook totaal geen respect naar zijn vorige werkgever vind ik door zo te gaan juichen. Hij heeft veel aan ons te danken, maar is dat alweer vergeten blijkbaar. Die mag ook flink uitgefloten worden als we thuis tegen ze spelen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2024 18:52
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #34
Tjee weer niet gewonnen van dat kneuzenvolk. Ook nog door Dzepar. Wederom ex MVV wat weer scoort tegen MVV. En zelfs tegen het 2e van hun, niet eens een doelpunt kunnen maken. Als het toch 1x had kunnen lukken, dan was het deze keer wel. Ik denk dat inmiddels de hele 1e divisie daar wel eens gewonnen heeft (behalve MVV). En wat missen we Livramento. Adieu maar weer, volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dat ze zich maar eens achter de oren krabben. Balen zoiets.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2024 18:55
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 342
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #35
Je kon er op wachten en het gebeurt gewoon wéér.
Dit keer niet de kwaliteit van Roda (wat een matig elftal) maar eigen onkunde. Wàt een mogelijkheden en wat een slappe afwerking keer op keer. Braken mag van mij banken volgende match, brengt niets.
Hermans is niet de coach die ons verder gaat brengen, het voetbal is behoudend en zonder risico. Die gaat de Kerst niet halen. Pure middelmaat. Straalt niks uit. Haal Maaskant maar terug voor mij een part.

MVV supporters zijn sado- masochisten maar gvd ik hou zo van die club...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2024 19:04
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 228
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #36
Je staat 16e, hebt 1x gewonnen en zegt vooraf dat de basis niet wijzigt omdat ze het goed hebben gedaan…. Ben niet kapot van de trainer , maar het elftal voetbalt ook slecht. Aan Braken heb je helemaal niets met dit voetbal. Zet er dan een snelle spits naast en ga 4-4-2 spelen maar zo wordt het helemaal niets.

Vrijdag zitten we er weer….en dan moet het nog koud en winderig worden… pfffff
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2024 19:08 21 sept 2024 19:20 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1389
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #37
Braaken is een symphatieke sjeng, maar tegelijk de meest onzichtbare en waardeloze spits die ik hier ooit in de basis heb zien staan. Je zou bijna terugverlangen naar Jonas Olsen of Johnny Mutsaers. Jerry Taihuttu. Zelfs t Bies die ook geen geweldenaar was, was wel nog een balvast aanspeelpunt die toch goals meepikte en voorop ging in de strijd. Niets van dat alles! Maarja je hebt Maee achter de hand die nog slechter is.
Je ziet Smeets ook vaak de spits in lopen omdat er gewoon niemand die positie inloopt. Bufrahi heeft een goede dribble maar een slechte voortzetting, geen eindpass in huis…dus ook beperkt. Dan 3x een goede schotkans, 1x Kassimi 1x Braaken en 1x smeets. Ram die bal gewoon keihard erin, ipv halve schotjes. Als je m zelf niet maakt, dan kun je t wel overlaten aan die gore kutclub om m in de laatste minuut erin te leggen. Jammer, want denk dat gelijkspel de verhoudingen beter had weerspiegeld.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2024 19:09
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #38
Die snelle spits is alweer weg. Want in dat je die hebt, is die ook zo weer foetsie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2024 20:20
DerMister
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 13
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #39
Ja wat een wereld van verschil Livramento vs Braken.
Sorry maar ik had hoge verwachtingen toen Sven gepresenteerd werd, maar man wat zat ik er naast. Helaas is het alternatief genaamd Mmaee nog veel slechter. Tussenjaar nummer zoveel is weer een feit. Dit wordt niks meer dit seizoen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2024 20:23
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 752
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #40
Twee voetbalwetten vandaag: als je zelf niet scoort, scoort de tegenstander en voetbal is een spel van 11-11 en aan het einde winnen de Duitsers.
Het was niet goed, maar zo slecht als sommigen hier vinden, vond ik MVV ook weer niet. Er zaten best aardige aanvallen tussen maar soms werd er echt veel te slordig omgegaan met de ruimte. Desondanks vier 100 procent kansen die allemaal binnenkant voet werden genomen. Waarom niet eens een harde uithaal? Roda was echt rijp voor de sloop, nul creativiteit. Het leek soms wel of MVV twijfelde om echt door te duwen. Mogelijk zijn we toch wat lief met zoveel Limburgers en Belgisch-Limburgers. Niemand echt met het mes tussen de tanden, niet om die 0-1 binnen te rammen, en ook niet om dat gelijkspel ten koste van alles over de streep te trekken.
Achterin stond het prima, op het middenveld vond ik Kleinen erg sterk. Voorin zal Slegers nu toch echt moeten wijken voor Kassimi, die ik wel goed vond invallen. Braken hikt echt tegen die goal aan, dan ben ik ervan overtuigd dat hij nog altijd van meerwaarde is. Buifrahi vandaag weer goed, maar mag ook meer de tanden laten zien. Met Van Dessel erbij krijgen we meer keuze, we missen alleen een ander type spits dan Sven. Iemand met snelheid en een actie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2024 21:01
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 57
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #41
Het was echt geen top pot hoor. Maar je moet hem wel winnen. Je krijgt gewoon kansen die er 100% in moeten en dan is het klaar. Zijn verwend geweest met livramento en Koen, helaas op dot momemt geen afmakers
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2024 21:21
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #42
Los van dit allemaal. Als je toch weet dat zij dat daar bij een 0-0 stand, ieder jaar weer flikken, of bij 0-2 voor af wat dan ook. Dan stamp je zo'n bal toch in de 90e minuut over het dak van het stadion of ver de tribune in. Wat ga je dan nog voetballen. Slecht te begrijpen dit. Een ezel stoot zich toch geen 2x aan dezelfde steen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2024 22:11
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 927
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #43
Esajas weer geblesseerd?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2024 23:08 21 sept 2024 23:11 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 431
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #44
Denk dat deze wedstrijd wel een beetje symbolisch is voor onze seizoensstart. Het zag er bij momenten best aardig uit. We hadden dit werkelijk armetierige Roda gewoon relatief makkelijk kunnen pakken. En na afloop staan we met 0 punten, had er wederom veel meer ingezeten en blijven we achter met heel veel wat als vragen. Wat als we de kansen hadden afgemaakt, wat als we de talloze kansrijke situaties beter hadden uitgespeeld, wat als we niet wederom een onnodige tegentreffer incasseren. Het is het verhaal van het seizoen tot nu toe, en het is enorm frustrerend.

Wat ik heb gezien (en toegegeven dat is niet elke wedstrijd) zijn we geen enkele wedstrijd weggespeeld. Daarmee bedoel ik, vrijwel elke wedstrijd hadden we punten kunnen pakken, en ja ook tegen Telstar. We hebben 11 goals tegen gehad tot nu toe, maar trek je die 4 van Telstar eraf kom je op 7. Iets meer dan 1 per wedstrijd. Niet groots maar ook echt niet dramatisch. De Graafschap heeft na 6 wedstrijden al 12 tegengoals, en die staan gewoon 6e. Kijk je dan naar die tegendoelpunten van ons dan zitten er daar een heel aantal bij die voortkomen uit enorme persoonlijke blunders. Volendam thuis de 1-2 en Cambuur thuis de 0-1 bijvoorbeeld. Ik wil die bewuste spelers niet hier nu de kop van jut maken. Matthys heeft ons tegen Den Bosch bijvoorbeeld gered en zat er vandaag ook weer een aantal keer uitstekend erbij. Aktas is normaal gesproken de beste man achterin. Fouten kunnen gemaakt worden. Maar het kost ons dit seizoen veel punten. Ook vandaag was de tegengoal weer onnodig. Alleen al de vrije trap, waarom maakt Schenk daar een compleet onnodige overtreding? Ook hier weer, ik wil Schenk niet affakkelen want die jongen maakt echt een heel aardige ontwikkeling door dit seizoen.

Een veel groter probleem is de voorhoede, zoals velen al aangegeven hebben. Toen de 1-0 viel had 't allang beslist moeten zijn. En ook vandaag weer waren er talloze momenten waarop de cruciale laatste pass verprutst werd. Zelfs in blessuretijd was er nog een moment waarop we er met een paar man vrij snel uitkwamen en er behoorlijk wat ruimte lag, maar de beslissende pass werd weer eens net verkeerd gegeven. Ik vind het overigens onbegrijpelijk dat Hermans niet met Kassimi gestart is, maar goed, ik weet niet hoe wedstrijdfit die jongen is dus hier zit ongetwijfeld een goeie reden achter. Maar frustrerend is het wel. Evenals dat Esajas er niet bij was.

Het is het allemaal net niet bij MVV momenteel. En dat is frustrerend, want er zit meer in. Ook dit hebben anderen al aangegeven, maar het mag ook allemaal wat gretiger. De pure wil om te winnen mis ik. Natuurlijk is dat in zekere zin onzin, in die zin dat die 11 man op t veld echt wel willen winnen. Maar het mes tussen de tanden lijkt soms net te ontbreken, net die paar procent die het verschil maken. Maar goed, dat is allemaal makkelijk gezegd vanaf de bank voor de tv natuurlijk.

Plaats 17 na zeven wedstrijden, slechts 1x gewonnen. Geen beste start. Ook niet rampzalig met nog 31 wedstrijden te gaan. Misschien is dit te optimistisch gedacht, maar met dit elftal zouden we hoger moeten staan dan nu het geval is. Maar het wordt nu wel echt tijd voor punten. Want op deze manier wordt het een lang en frustrerend seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2024 23:10
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 193
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #45
Heb weer eens sinds lang een MVV voetbal wedstrijd gezien (in de kroeg), afgezien van de samenvattingen op www.espn.nl
want ik heb sinds lang geen voetbal wedstrijd meer gezien in de Geusselt en ook geen seizoenskaart meer.
Dit Ro%$da stelde geen flikker en klootzak voor!!! maar hebben nu weer de weg naar boven....

Toen Brian Smeets uitviel wat het BRAIN van het elftal weg (Dessert heb ik niet gezien en eigenlijk ook de andere invallers niet),
Lybrici deed zijn taak wel goed want er was geen stress meer op rechts achter positie.
Hermans gaat het ook niet redden want de spelers gaan niet voor hem door het vuur (als er geen supporters zijn).
Hij wisselde wel eerder als Verberne rond 60. min, maar het is onverklaarbaar dat hij Zeegers de voorkeur geeft boven Lybrici.

Livramento was een een counter wapen om te wisselen naar 60 min. maar Verberne zag het niet.....
(de laatste 2 seizoenen hadden we kansen gehad om te promoveren .....met een beter trainer a la Jonk).
ps Sommige menen hier dat pielemenneke Schenk de beste back van de KKD is.
Vorige week was hij toch echt de schuld van de 1-1 (te ver van zijn tegenstander af) tegen Voldendam,
en uit tegen den-Bosch ging hij ook in de fout ..
en in weze ook tegen PSV (te ver van de tegentenstander weg).
Nee ik kwam alleen al voor Leroy Labylle naar de Geusselt (ooit rolde hij in zijn eentje Volendam met 6-2 op),
en samen met Esajas waren het 2 technische voetballers die de linker flank van de tegenstander helemaal zoek speelden. :-)


Nee deze trainer zal het ook niet redden: h
et wordt weer een tussenjaar en dat we 24 jaar KKD voetballen ligt toch echt voor een deel aan de eigen fans.

Waarom moest die Amsterdamse eigenlijk vertrekken????
van Marketing hebben ze dus ook geen kaas gegeten, .....om 100k te besparen?
ik was altijd voorstander van een Belgisch CEO ..net als de technisch directeur Ronny Vergneugden...een soort tandem met een Belgisch biermerk op de borst.
Ik zet dus ook vraagtekens bij het redings collectief.

Deze wedstrijd doet mij niet beslissen om weer te komen en ook niet om een seizoenskaart te kopen halverwege.
Het antwoord van de doorsnee MVV-fan : blijf maar weg :-)
Dan nog maar 24 jaar KKD.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.324 seconden