Mosae wrote:Buurke76 wrote:
Nu de moffen pakken
Hoe lang is het geleden dat dit in Kerkrade gebeurde. Ik kan het me niet meer heugen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Sjappie wrote:Mosae wrote:Buurke76 wrote:
Nu de moffen pakken
Hoe lang is het geleden dat dit in Kerkrade gebeurde. Ik kan het me niet meer heugen.
De laatste uit overwinning dateert van 10-09-1991 door doelpunten van Visser (4') en Thal ('78).
Daarna in 14 ontmoetingen in Kerkrade nog 2x gelijk gespeeld (Maart 2019 en Januari 2020).
De laatste deed daar extra pijn, MVV kwam in de 88e minuut op 0-2 voor waarna in de 90e en 91e de 1-2 en 2-2 viel.
Tijd voor een mooi resultaat daar.
Sjappie wrote:Mosae wrote:Buurke76 wrote:
Nu de moffen pakken
De laatste uit overwinning dateert van 10-09-1991 door doelpunten van Visser (4') en Thal ('78).
Daarna in 14 ontmoetingen in Kerkrade nog 2x gelijk gespeeld (Maart 2019 en Januari 2020).
De laatste deed daar extra pijn, MVV kwam in de 88e minuut op 0-2 voor waarna in de 90e en 91e de 1-2 en 2-2 viel.
Tijd voor een mooi resultaat daar.
Buurke76 wrote: Gisteren flitsen van *oda gezien, stelt ook geen zak voor. Rode kaart en blessure voor de linksback.
Het enige dat ik hoop is dat Hermans niet met dezelfde 11 begint maar de invallers (die in 20 minuten meer hebben laten zien dan sommige basisspelers) hem hebben overtuigd afgelopen vrijdag.
ik gok dan op een 0-0 of stiekeme 0-1 vlak voor tijd door Sven die dan mooi provocerend juicht voor de GelbSchwarzen hahaha
komt live op ESPN1, dat is wel fijn deze keer.
0-5 is nog leuker.Buurke76 wrote:
ik gok dan op een 0-0 of stiekeme 0-1 vlak voor tijd door Sven die dan mooi provocerend juicht voor de GelbSchwarzen hahaha
Sjappie wrote: Roda JC heeft een dubbele domper moeten slikken. Zowel Koen Bucker als Wesley Spieringhs is langdurig uitgeschakeld, zo meldt de Limburgse club via de officiële kanalen. De keeper en middenvelder kampen met zware knieblessures en zullen voorlopig niet terug te zien zijn op de velden.
Bron: vi.nl
donny wrote: Ik vrees een 2-0 helaas. Dat vervloekte k*t stadion heeft ons nog nooit plezier beleefd, behalve toen Roda vorig seizoen tegen NAC verloor in de playoffs natuurlijk..