#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur

21 sept 2024 23:41
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #46
Groete fout um Verberne te laote goon, sorry mer Hermans heet ut neet
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, peeke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2024 00:00 22 sept 2024 00:30 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 825
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #47
Waardeloze voetbalopvatting, te weinig vechtlust en strijd, zeer slechte balbehandeling en passing waar je pijn van aan de ogen kreeg, alsof ze pas een week samen zijn, de statische Braken met grote bombarie gehaald. al wedstrijden onder de maat. Een coach die weer met dezelfden (oa Sleegers, Zeegers) begint, typisch beginnende trainer die hoopt dat zijn beoogd basiselftal begint te draaien. Dexe heeft het vooralsnog niet, mooie praatjes bij Wat is Loos, dat wel. Ondanks dat, als je zo'n open kansen mist, voel je aankomen dat ie aan de andere kant kan vallen. Maar zij zullen wel weer vrolijk verder gaan en morgen zal Facebook wel weer schreeuwen, koop je tickets nu voor tegen Oss. Dit wordt een lang seizoen als deze trainer niet snel 3-4 man gaat wisselen zonder naar een naam te kijken. Helaas kan dat niet voor de zwakke spelers van vorig jaar achterin, linksback, linker cv. De goede rechtsback van vorig seizoen zit op de bank voor een 1e klasse voetballer.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2024 01:26 22 sept 2024 01:29 door RoedWitHart.
RoedWitHart
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #48
Zo slecht was het niet. De kritiek op de backs begrijp ik niet goed, want Schenk en Zeegers waren echt niet de minsten. En doet de trainer het zo fout? Ook dat denk ik niet. Braken, Silva, El Basri en Smeets moeten gewoon scoren. Geen zacht geplaatst schuivertje, maar rammen. Hoeveel kansen wil je krijgen?

Het meedogenloze karakter vol zelfvertrouwen ontbreekt. Als je ziet dat Librici gewoon staat te kijken als Dzepar inkopt...... Hoe ziet de organisatie daar uit in de laatste minuut. Ongelofelijk.

De trainer zal wat mij betreft de mannen van de jongens moeten gaan scheiden. Wie speelt met zelfvertrouwen en wie niet? Sleegers is zo aan het zoeken: waarom heeft deze jongen een basisplaats?

Hoeveel krediet heeft Braken; komt hij in dit systeem tot zijn recht??? Hoeveel duels wint hij? We weten allemaal wat hij kan, maar hij manifesteert zich tot nu toe als een miskoop. Maar de aanvoer vanaf de vleugels is ook matig, al speelde Buifrahi niet onverdienstelijk.

Het was niet slecht, maar ik mis verdedigend en aanvallend de over mijn lijk mentaliteit. Te slap. Te lief. Ik wil stukken krapuul in het elftal zien. Het is geen zaalvoetbal. Waar is de wil om te winnen? Om in de handen te spugen als Roda in de laatste minuut een vrije trap neemt?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, Brncic

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2024 09:19
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 135
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #49
The day after.

Wederom enorm frustrerend dat je alweer in de “dying seconds” verliest van de koempels.

Ik had het gevoel dat Roda balbezit had, maar moeite met het creëren van kansen. MVV probeerde in de omschakeling roda pijn te doen, en heeft zeker kansen gehad. Voor een spits van kaliber Braken moet die kans gewoon zitten. Verder werkt Braken zich wel een ongeluk, maar zo ongelukkig in alles wat hij doet.

Wederom vind ik het middenveld het grootste struikelblok. Alles en iedereen loopt door elkaar heen. Tweede helft had ik het idee dat Kleinen meer de man was met de punt naar achteren. Maar dan is hij net zoals de 5 vorige wedstrijden COMPLEET onzichtbaar. Je staat echt met een man minder te spelen. Kleinen moet juist de dynamische middenvelder zijn. Smeets lijkt juist diegene te zijn die het niet kan belopen. Laat hem dan het spel verdelen op die positie!!!

Sleegers staat al anderhalf jaar rechtsbuiten te spelen, maar lijkt mij nog steeds gewoon een “10”. El Basri is zeer wisselvallig. Rayan bevalt mij wel steeds meer. Komt altijd wel gevaar van af, al moet hij soms weten wanneer hij moet schieten, en wanneer hij de bal moet afgeven.

Het was kwalitatief gezien een vrij saaie, povere derby. De sfeer mist gewoon uitpubliek. Als MVV 0-1 had gemaakt hadden we ook gewonnen. Anderzijds geld dit ook voor Roda. Typische 0-0/ 1-0 wedstrijd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2024 10:06 22 sept 2024 10:07 door Sander70.
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 361
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #50
Wanneer hebben we voor het laatst van Roda gewonnen? 2019? Voelt inmiddels als een eeuwigheid… had met al die Maastrichtse jongens in de ploeg wel wat meer wil om te winnen verwacht. Jammer dit, erg jammer.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2024 10:24
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 106
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #51
Zeer teleurstellens en bovenal onnodig resultaat. Legio grote kansen gehad, maar niemand die de trekker echt overhaalde, zo zonde. Ik zie af en toe best leuk voetbal, met goede combinaties en waar de ruimte gevonden wordt. Daar kopen we alleen niks voor.

Hermans zal toch snel iets moeten bedenken om dit team effectiever te krijgen. Slegers eruit of op andere positie? Van Dessel zsm in de basis? Ik heb geen idee, maar als het gaat draaien dan kan dit team veel meer dan de ranglijst weergeeft.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2024 11:24 22 sept 2024 11:31 door DerMister.
DerMister
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 13
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #52
Nou we staan er weer mooi op! Chapeau!
Zoiets vliegt De Limburger en ook L1 natuurlijk gelijk op.

Roda JC-speler Orhan Dzepar was de gevierde man in de derby tegen MVV door een doelpunt dat hij vlak voor het einde van de wedstrijd maakte. Maar niet iedereen was blij dat hij scoorde tegen zijn voormalige club.
Emil Visser

Na de wedstrijd kreeg de 28-jarige middenvelder enkele onfrisse berichten toegestuurd op sociale media. In een van de teksten wordt zijn familie dood gewenst. ‘Ik hoop dat je hele kanker familie sterft en dat je kinderen dood vallen en de keel word gesneden’. En ander besloot om een nogal opmerkelijk scenario te beschrijven: ‘Ik hoop dat jij allebei je achillespezen afscheurd tijdens het steppen naar je lokale zwembad om je zwemdiploma te halen’.

Oorlogsmisdadiger

In weer een ander bericht wordt Dzepar ‘kanker NSB’er’ genoemd. Diezelfde persoon schrijft bovendien: ‘Mladic moest je overhoop schieten.’ Daarmee verwijzend naar de oorlogsmisdadiger Ratko Mladic, die als opperbevelhebber van het Servische leger in Bosnië genocide pleegde. Dzepar is van Bosnische afkomst.

De Roda-speler deelde de berichten die hij ontving als screenshot via zijn Instagramaccount en schreef kort maar krachtig ‘Bizar…’ als begeleidende tekst.

Eerste goal

De middenvelder speelde gedurende twee seizoenen 61 competitieduels in het shirt van MVV en scoorde acht keer in het roodwit. Nadat zijn contract in De Geusselt niet werd verlengd, tekende hij vorig jaar een tweejarig contract bij Roda JC. Tegen MVV maakte hij zijn eerste goal voor de Kerkradenaren. Die treffer betekende dat Roda de wedstrijd met 1-0 won.

Bij de wedstrijd in het Parkstad Limburg Stadion mochten geen fans uit Maastricht aanwezig zijn. De derby tussen Roda en MVV wordt de komende jaren zonder uitsupporters gespeeld, omdat het de laatste jaren regelmatig misging met supportersgroepen. Vorig jaar gooiden MVV-fans vanuit het uitvak stoeltjes op het veld in Kerkrade, nadat Roda in de laatste minuten op voorsprong was gekomen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2024 13:28 22 sept 2024 13:29 door Silverav.
Silverav
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #53

DerMister schreef : Nou we staan er weer mooi op! Chapeau!
Zoiets vliegt De Limburger en ook L1 natuurlijk gelijk op.

Roda JC-speler Orhan Dzepar was de gevierde man in de derby tegen MVV door een doelpunt dat hij vlak voor het einde van de wedstrijd maakte. Maar niet iedereen was blij dat hij scoorde tegen zijn voormalige club.
Emil Visser

Na de wedstrijd kreeg de 28-jarige middenvelder enkele onfrisse berichten toegestuurd op sociale media. In een van de teksten wordt zijn familie dood gewenst. ‘Ik hoop dat je hele kanker familie sterft en dat je kinderen dood vallen en de keel word gesneden’. En ander besloot om een nogal opmerkelijk scenario te beschrijven: ‘Ik hoop dat jij allebei je achillespezen afscheurd tijdens het steppen naar je lokale zwembad om je zwemdiploma te halen’.

Oorlogsmisdadiger

In weer een ander bericht wordt Dzepar ‘kanker NSB’er’ genoemd. Diezelfde persoon schrijft bovendien: ‘Mladic moest je overhoop schieten.’ Daarmee verwijzend naar de oorlogsmisdadiger Ratko Mladic, die als opperbevelhebber van het Servische leger in Bosnië genocide pleegde. Dzepar is van Bosnische afkomst.

De Roda-speler deelde de berichten die hij ontving als screenshot via zijn Instagramaccount en schreef kort maar krachtig ‘Bizar…’ als begeleidende tekst.

Eerste goal

De middenvelder speelde gedurende twee seizoenen 61 competitieduels in het shirt van MVV en scoorde acht keer in het roodwit. Nadat zijn contract in De Geusselt niet werd verlengd, tekende hij vorig jaar een tweejarig contract bij Roda JC. Tegen MVV maakte hij zijn eerste goal voor de Kerkradenaren. Die treffer betekende dat Roda de wedstrijd met 1-0 won.

Bij de wedstrijd in het Parkstad Limburg Stadion mochten geen fans uit Maastricht aanwezig zijn. De derby tussen Roda en MVV wordt de komende jaren zonder uitsupporters gespeeld, omdat het de laatste jaren regelmatig misging met supportersgroepen. Vorig jaar gooiden MVV-fans vanuit het uitvak stoeltjes op het veld in Kerkrade, nadat Roda in de laatste minuten op voorsprong was gekomen

Te schandalig voor woorden
Als ze weten wie hoop ik dat ze levenslang stadion verbod krijgen wat een krapuul
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen, LRB

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2024 13:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1882
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #54
Op de eerste plaatst moeten we niet vergeten dat Roda met een spelersbudget van 2,7 miljoen euro werkt ! Dat is 3 keer ( bijna)zoveel als dat van ons !

MVV had gewoon de beste kansen , we hadden moeten scoren , dat gebeurd niet en daarmee kun je eigenlijk ophouden met analyseren .

Heel erg jammer , we hadden daar kunnen en moeten winnen ! Maar het seizoen is nog lang onze tijd komt nog wel !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2024 13:48 22 sept 2024 13:49 door Olzie.
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #55
Deze wedstrijd MOET je gewoon winnen. Opmerkingen over “geen wil om te winnen”, of “geen inzet” gaan eigenlijk niet samen met de hoeveelheid 100% kansen die gemist worden. Die krijg je juist door de inzet en wil om te winnen. Scoren daar zit bij dit MVV het probleem. Allemaal verschillende spelers ook nog missen die de 100% kansen.

Onze voorhoede heeft met deze basis veel te weinig scorend vermogen. Slegers heeft in 40 wedstrijden 4 goals gemaakt, Boufrahi heeft leuke acties maar mist power (ook pas 1 goal in 34 wedstrijden) en van Braeken zie je nu waarom die vorig jaar maar 2x scoorde in 21 wedstrijden. Volgens mij ligt voorin wisselen mogelijke sleutel.

Verder lijkt Hermans nu niet de juiste man op de juiste plek. Laat voetballers die telkens teleurstellen staan. Lijkt ook niet echt motiverend als je wisselspeler bent en dit ziet gebeuren. Straalt op dit moment ook weinig uit. Hopelijk een paar wissels en valt het ineens goed, anders kan het wel eens een pijnlijk jaar worden. En hopelijk ook snel weer voorzieningen in de Geusselt, anders blijven supporters straks structureel weg.

Vrijdag dan maar 3 punten en positief vooruit!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2024 14:05 22 sept 2024 14:06 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 684
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #56
We kunnen er een heel verhaal aan wijden.
Je had gister 4 of 5 100 procent kansen die er in MOETEN.

Als die er niet in gaan is het gewoon wachten totdat je zelf er eentje van de moffen binnen krijgt.
En die voelde je al aankomen in minuutje 90.
Blijf het ongekend vinden hoe dit kan.

Je had gister gewoon kunnen en misschien wel moeten winnen op basis van de grote kansen die je krijgt.

Mensen die hier Hermans naar de exit praten.
Zal jullie uit je droom helpen.
Spelers staan zwaar achter Hermans en een speler die ik gesproken heb die zei dat Verberne vorig jaar zeker niet het wondermiddel was maar Hermans zelf.
Dat je bepaalde spelers hebt die niet presteren en blessures hebt waardoor je ze niet kan vervangen daar kan hij niks aan doen.

Kassimi had namelijk gewoon gespeeld als hij helemaal fit was. Maar die is pas net terug van een blessure en kan geen hele wedstrijd spelen.
Braken verder ongekend ongelukkig en maakt onnodig veel fouten.
Maar hij past niet in een counter systeem.
Hij past in een systeem waarbij de ballen voorgezet worden vanuit de flanken en dat gebeurd ook veel te weinig.

Er zit echt wel potentie in de ploeg maar we moeten ook niet vergeten dat we nog steeds maar een laag budget hebben vergeleken andere clubs.
Dan blijf je zo presteren.

Hopelijk volgende week een driepunter tegen TOP Oss.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2024 17:00
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 434
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #57

Napoleon schreef : Op de eerste plaatst moeten we niet vergeten dat Roda met een spelersbudget van 2,7 miljoen euro werkt ! Dat is 3 keer ( bijna)zoveel als dat van ons !

MVV had gewoon de beste kansen , we hadden moeten scoren , dat gebeurd niet en daarmee kun je eigenlijk ophouden met analyseren .

Heel erg jammer , we hadden daar kunnen en moeten winnen ! Maar het seizoen is nog lang onze tijd komt nog wel !


Zo is dat...
Onder andere wordt Aken noord middels stadion, reeds jarenlang, gefaciliteerd. Per jaar zijn dat enkele goede spelers en hierdoor kunnen ze ieder jaar een blik opentrekken.
Hopelijk denkt de politiek in Mestreech mee met onze volksclub en niet alleen zieltjes winnen in verkiezingstijd en wordt door mee te denken over een nieuw stadion een goede basis gelegd voor de toekomst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2024 22:35 22 sept 2024 22:52 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2462
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #58

Sander70 schreef : Pfff ik ben helemaal leeg, ik ben op, ik kan het even niet meer opbrengen. Stem kwijt alles! Wéér in die laatste minuut dat we onze belangrijkste wedstrijd van het jaar verliezen :(
Nu al zin om maandag weer ge-etterd te gaan worden door die pruusen op het werk……….. FUCK!

Dzepar ook totaal geen respect naar zijn vorige werkgever vind ik door zo te gaan juichen. Hij heeft veel aan ons te danken, maar is dat alweer vergeten blijkbaar. Die mag ook flink uitgefloten worden als we thuis tegen ze spelen.


Ik vind dit echt bull,hij heeft veel te danken aan MVV?
Hij heeft bijna gebedeld voor een nieuw contract dat hij dus niet kreeg,heeft wat aanbiedingen gehad vanuit de Oostblok maar dat sloeg nergens op!
Wat let hem dan om een contract te tekenen in Kerkrade,hij moet toch eten,we hebben het over een speler die financieel afhankelijk is van een inkomen echt niet op topniveau!

Hoeveel spelers hebben de overstap vice versa gemaakt van Kerkrade naar Maastricht en andersom?
Nogmaals het zullen kids zijn en het is internet waar je anoniem een post kunt doen en iemand verrot kunt schelden maar jeetje waar blijven de normen en waarden?….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2024 08:21 23 sept 2024 08:23 door RoedWitHart.
RoedWitHart
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #59
In de nabeschouwing op L1 vroeg Rick Plum zich af of die vrije trap in de 90e minuut wel gegeven had moeten worden. Hij vond het zeer discutabel. En als je de beelden terugkijkt, zie je dat er eigenlijk niets aan de hand is. De Rodaspeler loopt tegen de rug aan van de MVV -verdediger (Schenk?). Wel slim gedaan natuurlijk..

De nederlaag blijft wel heel zuur. Maar MVV creëerde wel kansen. Dat biedt wel degelijk perspectief. Boudewijn Zenden zal de spelers moeten leren rustiger te blijven oog in oog met de keeper. En om niet alleen met de binnenkant van de voet af te werken met een schuivertje. Hoog in de touwen!.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2024 10:39
ErikOranje
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #60
Ik ben er nog niet goed van. Je weet het van te voren, je ziet het gebeuren en we trappen er wéér in.
We kunnen uren over de wedstrijd praten. Roda was erg matig. MVV niet veel beter. Maar dat hoort ook weer bij een derby. En we hebben genoeg kansen gehad om het naar ons toe te trekken. We hadden wéér kunnen winnen en hebben het niet gedaan. Pijnlijk!

We moeten door! Op naar vrijdag. Dan de punten in eigen huis houden en weer verder.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.295 seconden