#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur

23 sept 2024 15:07
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 228
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #61
Vrijdag zal er gewonnen moeten worden, bij Oss zullen ook de mensen roepen dat het anders moet na de nederlaag gisteren.
Remans zal gebrand zijn om te scoren.
Daarna tegen Emmen, VVV, Excelsior en Helmond.... Ik hou toch een beetje mijn hart vast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2024 16:02
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #62
Uit naar Excelsior is de moeilijkste. De rest is gewoon goed mogelijk voor winst. Het zou zomaar een goede reeks kunnen worden met 12 of 13 punten? Waarom niet?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2024 17:28
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #63

opadiehard schreef :

Sander70 schreef : Pfff ik ben helemaal leeg, ik ben op, ik kan het even niet meer opbrengen. Stem kwijt alles! Wéér in die laatste minuut dat we onze belangrijkste wedstrijd van het jaar verliezen :(
Nu al zin om maandag weer ge-etterd te gaan worden door die pruusen op het werk……….. FUCK!

Dzepar ook totaal geen respect naar zijn vorige werkgever vind ik door zo te gaan juichen. Hij heeft veel aan ons te danken, maar is dat alweer vergeten blijkbaar. Die mag ook flink uitgefloten worden als we thuis tegen ze spelen.


Ik vind dit echt bull,hij heeft veel te danken aan MVV?
Hij heeft bijna gebedeld voor een nieuw contract dat hij dus niet kreeg,heeft wat aanbiedingen gehad vanuit de Oostblok maar dat sloeg nergens op!
Wat let hem dan om een contract te tekenen in Kerkrade,hij moet toch eten,we hebben het over een speler die financieel afhankelijk is van een inkomen echt niet op topniveau!

Hoeveel spelers hebben de overstap vice versa gemaakt van Kerkrade naar Maastricht en andersom?
Nogmaals het zullen kids zijn en het is internet waar je anoniem een post kunt doen en iemand verrot kunt schelden maar jeetje waar blijven de normen en waarden?….mvrgr Opa.



Dzepar is ook een broodvoetballer die even graag hier was gebleven als we hem een contract hadden aangeboden. De onderlinge rivaliteit leeft voor buitenstaanders niet zo. Als vorig jaar Livramento, Souren of Remans had gescoord tegen hen, hadden we het ook raar gevonden als ze niet hadden gejuicht uit respect voor Roda.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2024 08:14
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 640
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #64
Orhan vindt het ook jammer en bedankt voor ons medeleven; wordt door hem gewaardeerd !

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2024 09:53
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 573
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #65

LRB schreef : Orhan vindt het ook jammer en bedankt voor ons medeleven; wordt door hem gewaardeerd !


Iemand online lastigvallen is te triest voor woorden. Maar aub zeg, als Orhan zo begaan was met ons clubje liep hij niet als reservespeler zo ontiegelijk te sarren in de 0-3 verloren match vorig jaar. Bij het warmlopen middelvinger tjes, gebalde vuisten naar de angel side, mensen wat lopen uitdagen. Jezus Christus, en de moeder terresias hier lopen hier wat met hem te slijmen en delen hem de plaatsvervangende schaamte mee. respect werkt 2 kanten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2024 09:57
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 625
Meer
Onderwerp Auteur
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #66
Respect begint allereerst bij jezelf, toon je zelf respect, dan krijg je het meestal ook terug.
Is dat niet het geval, jammer maar helaas, maar dan heb je (althans de meeste dan) wel naar eigen eer en geweten gehandeld.

Ik behandel liever spelers met respect, dan op ze lopen te schelden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2024 11:04
DerMister
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 13
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #67
Dzepar had aangegeven dat er van alles onvriendelijks naar hem werd geroepen tijdens het warmlopen. Dat zal de gebaartjes verklaren, zoiets doe je niet zonder reden.
Ik zit normaal op de gamin tribune, maar zat in de play off wedstrijd tegen Roda in 2017 op de hoofdtribune aan de kant van de angel side en heb dit toen ook met eigen ogen zien gebeuren. Spelers van Roda die de bal wilden ingooien en gewoon in de rug worden gespuugd. Verschrikkelijk vond ik dat om te zien.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2024 11:28
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 573
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #68

DerMister schreef : Dzepar had aangegeven dat er van alles onvriendelijks naar hem werd geroepen tijdens het warmlopen. Dat zal de gebaartjes verklaren, zoiets doe je niet zonder reden.


Ach joh, ik heb het met mijn eigen ogen gezien, dat je wat woorden krijgt vanaf de zijlijn kan gebeuren, deels door onze gracht, deels bij de emoties die bij dit soort wedstrijden schijnbaar horen. Als profvoetballer moet je daar boven kunnen staan..en als je dat niet kunt richt je dan op de personen die dat roepen. Maar hij was tegen veel.mensen daar bezig, ook gewoon mensen die er helemaal niks mee te maken hebben. Op een gegeven moment was het gewoon puur provoceren
. De knvb is er sinds vorig seizoen ook klaar mee met het opzoeken en provoceren van de thuisvakken. Direct geel. Desalniettemin, en ik herhaal , het lastig vallen van spelers via social.media hoort niet te gebeuren. Maar Orhan nu als onschuldig slachtoffer neer te zetten is lachwekkend. Mvv zal met de mensen die uitingen deden in gesprek gaan. Prima, geef ze een kleine straf, een goed gesprek en de kous is af. Blaffende honden bijten niet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2024 11:43
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #69
thuiszender L1-045 en t thuisblad van 045 is er weer al de kippen bij om dit onderwerp uit te melken . Tuurlijk moet je van familie van n voetballer afblijven en moet je frustratie binnen de perken uiten maar och och tis weer 045 dus moet t weer groter gemaakt worden en zeker als ze mvv weer in kwaad daglicht kunnen stellen .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2024 11:50 24 sept 2024 11:51 door DerMister.
DerMister
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 13
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #70

webmastersfm schreef :

DerMister schreef : Dzepar had aangegeven dat er van alles onvriendelijks naar hem werd geroepen tijdens het warmlopen. Dat zal de gebaartjes verklaren, zoiets doe je niet zonder reden.


Ach joh, ik heb het met mijn eigen ogen gezien, dat je wat woorden krijgt vanaf de zijlijn kan gebeuren, deels door onze gracht, deels bij de emoties die bij dit soort wedstrijden schijnbaar horen. Als profvoetballer moet je daar boven kunnen staan..en als je dat niet kunt richt je dan op de personen die dat roepen. Maar hij was tegen veel.mensen daar bezig, ook gewoon mensen die er helemaal niks mee te maken hebben. Op een gegeven moment was het gewoon puur provoceren
. De knvb is er sinds vorig seizoen ook klaar mee met het opzoeken en provoceren van de thuisvakken. Direct geel. Desalniettemin, en ik herhaal , het lastig vallen van spelers via social.media hoort niet te gebeuren. Maar Orhan nu als onschuldig slachtoffer neer te zetten is lachwekkend. Mvv zal met de mensen die uitingen deden in gesprek gaan. Prima, geef ze een kleine straf, een goed gesprek en de kous is af. Blaffende honden bijten niet.


Een kleine straf en een goed gesprek? Zou je dit ook genoeg vinden als jouw gezin op deze wijze bedreigd zou worden?
Deze personen hoeven wat mij betreft de komende jaren geen stap meer in het stadion te zetten. Personen die menen dat het een goed idee is om dit soort teksten naar iemand zijn hoofd te slingeren na een verloren derby, schaden alleen maar onze club en maken onze naam als mvv-supporter ten schande.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie, jovkle, Hier menier, Sander70

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2024 12:42
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 573
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #71

DerMister schreef :

webmastersfm schreef :

DerMister schreef : Dzepar had aangegeven dat er van alles onvriendelijks naar hem werd geroepen tijdens het warmlopen. Dat zal de gebaartjes verklaren, zoiets doe je niet zonder reden.


Ach joh, ik heb het met mijn eigen ogen gezien, dat je wat woorden krijgt vanaf de zijlijn kan gebeuren, deels door onze gracht, deels bij de emoties die bij dit soort wedstrijden schijnbaar horen. Als profvoetballer moet je daar boven kunnen staan..en als je dat niet kunt richt je dan op de personen die dat roepen. Maar hij was tegen veel.mensen daar bezig, ook gewoon mensen die er helemaal niks mee te maken hebben. Op een gegeven moment was het gewoon puur provoceren
. De knvb is er sinds vorig seizoen ook klaar mee met het opzoeken en provoceren van de thuisvakken. Direct geel. Desalniettemin, en ik herhaal , het lastig vallen van spelers via social.media hoort niet te gebeuren. Maar Orhan nu als onschuldig slachtoffer neer te zetten is lachwekkend. Mvv zal met de mensen die uitingen deden in gesprek gaan. Prima, geef ze een kleine straf, een goed gesprek en de kous is af. Blaffende honden bijten niet.


Een kleine straf en een goed gesprek? Zou je dit ook genoeg vinden als jouw gezin op deze wijze bedreigd zou worden?
Deze personen hoeven wat mij betreft de komende jaren geen stap meer in het stadion te zetten. Personen die menen dat het een goed idee is om dit soort teksten naar iemand zijn hoofd te slingeren na een verloren derby, schaden alleen maar onze club en maken onze naam als mvv-supporter ten schande.


Hahaha ik voel me op geen enkele wijze schuldig, vol schaamte of whatever wat een paar kleuters roepen op internet. Zit wel vol frustratie van het uitmelken van de Limburger en een paar huilstruiken hier. En als mijn familie bedreigd wordt dan doe ik aangifte. Of ga er zelf achteraan. Orhan kiest er voor geen aangifte doen. Dan houd ook gewoon je bek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2024 14:50
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 640
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #72

webmastersfm schreef :

LRB schreef : Orhan vindt het ook jammer en bedankt voor ons medeleven; wordt door hem gewaardeerd !


Iemand online lastigvallen is te triest voor woorden. Maar aub zeg, als Orhan zo begaan was met ons clubje liep hij niet als reservespeler zo ontiegelijk te sarren in de 0-3 verloren match vorig jaar. Bij het warmlopen middelvinger tjes, gebalde vuisten naar de angel side, mensen wat lopen uitdagen. Jezus Christus, en de moeder terresias hier lopen hier wat met hem te slijmen en delen hem de plaatsvervangende schaamte mee. respect werkt 2 kanten.


Als je Mladic en de gebeurtenissen in Bosnië en ook Kosovo destijds afdoet met online lastigvallen, zegt meer over jouw kennis van zaken of niveau en dat is te triest voor woorden.
We hebben net 80 jaar herdacht aan soortgelijks, ga jij maar lekker door met verongelijkt te zijn
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Sander70

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2024 17:09
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 573
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #73

LRB schreef :

webmastersfm schreef :

LRB schreef : Orhan vindt het ook jammer en bedankt voor ons medeleven; wordt door hem gewaardeerd !


Iemand online lastigvallen is te triest voor woorden. Maar aub zeg, als Orhan zo begaan was met ons clubje liep hij niet als reservespeler zo ontiegelijk te sarren in de 0-3 verloren match vorig jaar. Bij het warmlopen middelvinger tjes, gebalde vuisten naar de angel side, mensen wat lopen uitdagen. Jezus Christus, en de moeder terresias hier lopen hier wat met hem te slijmen en delen hem de plaatsvervangende schaamte mee. respect werkt 2 kanten.


Als je Mladic en de gebeurtenissen in Bosnië en ook Kosovo destijds afdoet met online lastigvallen, zegt meer over jouw kennis van zaken of niveau en dat is te triest voor woorden.
We hebben net 80 jaar herdacht aan soortgelijks, ga jij maar lekker door met verongelijkt te zijn


Hahahahha daar hebben we heintje davids ook weer, de labiele comeback kid. Ja ik vind het online lastigvallen, en gewoon online kleuter geblaat. Dat jij hier een compleet drama van maakt zegt meer over jou dan over mij. Misschien kun je nog namens Karremans en alle MVV supporters een bloemetje sturen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2024 18:01 24 sept 2024 18:03 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #74
Hey, kunnen we het weer hebben over vrijdag, MVV tegen Top Oss. Dat moet gewonnen worden. Milliards de dieux zèg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2024 18:19
DerMister
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 13
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #75

webmastersfm schreef :

LRB schreef :

webmastersfm schreef :

LRB schreef : Orhan vindt het ook jammer en bedankt voor ons medeleven; wordt door hem gewaardeerd !


Iemand online lastigvallen is te triest voor woorden. Maar aub zeg, als Orhan zo begaan was met ons clubje liep hij niet als reservespeler zo ontiegelijk te sarren in de 0-3 verloren match vorig jaar. Bij het warmlopen middelvinger tjes, gebalde vuisten naar de angel side, mensen wat lopen uitdagen. Jezus Christus, en de moeder terresias hier lopen hier wat met hem te slijmen en delen hem de plaatsvervangende schaamte mee. respect werkt 2 kanten.


Als je Mladic en de gebeurtenissen in Bosnië en ook Kosovo destijds afdoet met online lastigvallen, zegt meer over jouw kennis van zaken of niveau en dat is te triest voor woorden.
We hebben net 80 jaar herdacht aan soortgelijks, ga jij maar lekker door met verongelijkt te zijn


Hahahahha daar hebben we heintje davids ook weer, de labiele comeback kid. Ja ik vind het online lastigvallen, en gewoon online kleuter geblaat. Dat jij hier een compleet drama van maakt zegt meer over jou dan over mij. Misschien kun je nog namens Karremans en alle MVV supporters een bloemetje sturen.


Ho, ho, ho, beetje meer respect voor deze doorgewinterde diehard Mvv-fan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.342 seconden