#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur

24 sept 2024 21:22
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 867
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #76
Webmasters forum .

De bedreigingen die Mvv supporters gedaan hebben aan het adres van Dzepar zijn ontoelaatbaar , bestrafbar , moreel suprieur , discreminerend ...

Laten we blij zijn dat MVV Maastricht hier van afstand neemt ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2024 21:27 24 sept 2024 21:35 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 640
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #77

DerMister schreef :

webmastersfm schreef :

LRB schreef :

webmastersfm schreef :

LRB schreef : Orhan vindt het ook jammer en bedankt voor ons medeleven; wordt door hem gewaardeerd !


Iemand online lastigvallen is te triest voor woorden. Maar aub zeg, als Orhan zo begaan was met ons clubje liep hij niet als reservespeler zo ontiegelijk te sarren in de 0-3 verloren match vorig jaar. Bij het warmlopen middelvinger tjes, gebalde vuisten naar de angel side, mensen wat lopen uitdagen. Jezus Christus, en de moeder terresias hier lopen hier wat met hem te slijmen en delen hem de plaatsvervangende schaamte mee. respect werkt 2 kanten.


Als je Mladic en de gebeurtenissen in Bosnië en ook Kosovo destijds afdoet met online lastigvallen, zegt meer over jouw kennis van zaken of niveau en dat is te triest voor woorden.
We hebben net 80 jaar herdacht aan soortgelijks, ga jij maar lekker door met verongelijkt te zijn


Hahahahha daar hebben we heintje davids ook weer, de labiele comeback kid. Ja ik vind het online lastigvallen, en gewoon online kleuter geblaat. Dat jij hier een compleet drama van maakt zegt meer over jou dan over mij. Misschien kun je nog namens Karremans en alle MVV supporters een bloemetje sturen.


Ho, ho, ho, beetje meer respect voor deze doorgewinterde diehard Mvv-fan!



Karremans was net zoals Couzee een schande voor wat eens het Regiment Stoottroepen Prins Bernard, later Stoottroepen Limburg in 1944 was en de gaten van het 6de US leger aanvulden richting Duitsland.
Ook hier kent dit figuur de geschiedenis niet en klets maar in het rond om zichzelf ten koste van andere te profileren.
Jammer, tja wat iemand niet van thuis heeft meegekregen, kun je hem niet verwijten...

Kan beter een slotje op, want eens zullen we het niet worden en inzicht is niet te verwachten
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, DerMister

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2024 21:45
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 573
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #78

LRB schreef :

DerMister schreef :

webmastersfm schreef :

LRB schreef :

webmastersfm schreef :

LRB schreef : Orhan vindt het ook jammer en bedankt voor ons medeleven; wordt door hem gewaardeerd !


Iemand online lastigvallen is te triest voor woorden. Maar aub zeg, als Orhan zo begaan was met ons clubje liep hij niet als reservespeler zo ontiegelijk te sarren in de 0-3 verloren match vorig jaar. Bij het warmlopen middelvinger tjes, gebalde vuisten naar de angel side, mensen wat lopen uitdagen. Jezus Christus, en de moeder terresias hier lopen hier wat met hem te slijmen en delen hem de plaatsvervangende schaamte mee. respect werkt 2 kanten.


Als je Mladic en de gebeurtenissen in Bosnië en ook Kosovo destijds afdoet met online lastigvallen, zegt meer over jouw kennis van zaken of niveau en dat is te triest voor woorden.
We hebben net 80 jaar herdacht aan soortgelijks, ga jij maar lekker door met verongelijkt te zijn


Hahahahha daar hebben we heintje davids ook weer, de labiele comeback kid. Ja ik vind het online lastigvallen, en gewoon online kleuter geblaat. Dat jij hier een compleet drama van maakt zegt meer over jou dan over mij. Misschien kun je nog namens Karremans en alle MVV supporters een bloemetje sturen.


Ho, ho, ho, beetje meer respect voor deze doorgewinterde diehard Mvv-fan!



Karremans was net zoals Couzee een schande voor wat eens het Regiment Stoottroepen Prins Bernard, later Stoottroepen Limburg in 1944 was en de gaten van het 6de US leger aanvulden richting Duitsland.
Ook hier kent dit figuur de geschiedenis niet en klets maar in het rond om zichzelf ten koste van andere te profileren.
Jammer, tja wat iemand niet van thuis heeft meegekregen, kun je hem niet verwijten...

Kan beter een slotje op, want eens zullen we het niet worden en inzicht is niet te verwachten


Maak je zelf niet compleet belachelijk LRB, ik heb het online lastig vallen allang veroordeeld. Persoonlijk vond ik de kanker verwensingen 10 x zo erg. Jij verwijt mij dat ik niet de waarde er van met jou wil delen en trekt me zelfs in 1 of ander politiek conflict waar ik achter zou staan. Dwaas. En FYI , als je zo begaan bent met de geschiedenis en probeert me hier wederom te kakken te zetten dan had je moeten weten dat Karremans een hele grote rol speelde in de oorlog rond de val van Srebrenica. De confro mladic - Karremans zeker gemist in de media , was je weer ruige verhalen aan het verzamelen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2024 23:38
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 684
Meer
#o#a - MVV, za 21 sept. 2024, 16.30 uur #79
Laten we het gezellig houden en niet zoals op het prikbord bij de buren. Op naar TOP thuis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.244 seconden