MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u
27 nov 2024 11:34
Helemaal mee eens Catenaccio! Wij als supporters moeten genieten van deze avond wat de uitslag ook moge worden. God weet hoe lang het duurt voor je wéér tegen een club uit de traditionele top 3 speelt. Hopelijk sneller dan we denken.
Ik vind wel dat de spelers zelf er vol voor moeten gaan. Tuurlijk, ze mogen respect hebben voor de tegenstander, maar als profclub mag het niet (zoals bij amateurs) bij genieten blijven. Hoe laag de verwachtingen ook zijn. Ik wil het elftal straks wel álles eraan zien doen om ervoor te gaan.
Een onvergetelijke avond wordt het sowieso! Benieuwd hoeveel mensen er al om 12 uur klaarzitten voor de eerste tickets.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
27 nov 2024 11:56
27 nov 2024 11:57 door Sjappie.
Ik schaf hem wel dadelijk aan, maar heb een week de tijd om mijn eigen stoel te kopen..
Tijd zat dus voor de mensen waarvoor het nu om 12:00 niet mogelijk is.
Je krijgt nu wel al deze melding:
Je zit in de wachtrij
Door de grote vraag naar tickets sta je in de wachtrij. Zodra er plek is en je aan de beurt bent, sturen we je automatisch door naar de ticketshop.
Let op: Ververs deze pagina niet, anders verlies je je plek!
27 nov 2024 13:18
en als je uit de wachtij bent is de mededeling 'not available'. tig keer refreshen, zonder resultaat.
27 nov 2024 13:20
Twee kaarten in de pocket!
27 nov 2024 13:36
Moeizaam proces maar uiteindelijk gelukt. twee kaarten besteld.
27 nov 2024 15:48
Raar systeem, als SK-houder stond mijn kaart bij mijn reservering maar de vakken C,D en E op de Angel Side waren al uitverkocht... Volgens mij zijn die vakken niet 100% SK-houders.
Het zal wel bomvol zijn in de vakken C,D en E tijdens de wedstrijd. Net als tegen Roda , lijkt alsof er dan meer kaarten zijn verkocht dan dat er stoeltjes zijn.
maar goed, aanvang 21.00 uur met verlenging en strafschoppen wordt het nachtwerk
27 nov 2024 16:02
jasonke7
Platinum Boarder
Buurke76 schreef : Raar systeem, als SK-houder stond mijn kaart bij mijn reservering maar de vakken C,D en E op de Angel Side waren al uitverkocht... Volgens mij zijn die vakken niet 100% SK-houders.
Het zal wel bomvol zijn in de vakken C,D en E tijdens de wedstrijd. Net als tegen Roda , lijkt alsof er dan meer kaarten zijn verkocht dan dat er stoeltjes zijn.
maar goed, aanvang 21.00 uur met verlenging en strafschoppen wordt het nachtwerk
Je kan als seizoenkaart houder op alle tribunes je 2de kaart aanvragen
27 nov 2024 17:03
27 nov 2024 18:09 door Ben Salemans.
We klagen veel maar in dit geval toch een compliment voor MVV: voorrang en een lagere prijs voor SK-houders en een duidelijk systeem om te bestellen (althans, dat vond ik). Plus een kaartprijs die weliswaar hoog is, maar ook wel past bij een wedstrijd tegen een topclub, zeker bij MVV dat gewoon geld moet verdienen. Chapeau!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, jasonke7
28 nov 2024 07:33
28 nov 2024 07:36 door LRB.
Boschpoort schreef :
Pierrot schreef : Zie dat André Rieu in die periode zijn kerstconcerten in het MECC heeft. Als hij écht de verbinding wil maken met MVV dan is dit de kans om het volkslied te spelen voor een volle, kolkende Geusselt, niet? Ik vind dat de club dat van hem tegoed heeft.
Waarom? Rieu heeft niks met voetbal of MVV, hij profiteert niet van MVV, het publiek dat naar zijn concerten gaat zie je - behoudens een enkele lokale uitzondering - niet in de Geusselt. Als MVV wil meeliften op de populariteit van de stehgeiger is dat prima maar Andre Rieu is MVV niks verschuldigd.
Geef miech meh John Tana !
if dees badjakkers
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
02 dec 2024 22:38
Kotspoejer
Expert Boarder
Ik heb mijn gereserveerde kaart opgehaald, betaald en gekregen. Maar kan iemand mij vertellen hoe en op welke plaats je je extra kaart kan bestellen?
02 dec 2024 22:46
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Kotspoejer schreef : Ik heb mijn gereserveerde kaart opgehaald, betaald en gekregen. Maar kan iemand mij vertellen hoe en op welke plaats je je extra kaart kan bestellen?
Exact hetzelfde nog een keertje doen.
04 dec 2024 12:38
04 dec 2024 12:42 door Mappie.
Fase 2 kaartverkoop is begonnen zojuist om 12.00 uur. Aangezien ik geen SK meer heb, kon ik nu pas een ticket kopen. Alles stond al op uitverkocht op de gamin tribune na.
MVV doet dus goede zaken.
Dan maar een keertje op de gamin tribune. Feyenoord staat er wel om bekend dat ze ook wel veel op de thuisvakken zitten (en vaak ook naast het uitvak), van mij mogen ze hoor, maar hopelijk levert het niet te veel gedoe op.
04 dec 2024 13:58
Inderdaad gunstig als de rest al is uitverkocht.
Dan zal de Gamin tribune ook wel snel gaan schat ik zo in...
04 dec 2024 14:07
Dat ging heel snel! Alle tickets zijn uitverkocht op een losse flodder na die zo nu en dan vrijkomt op de Gamintribune. Toch bijzonder om eens mee te maken dat het zó snel ging. Ik kan me de laatste keer niet heugen.
Kan iemand me uitleggen waarom vak A op de Gamintribune niet in de verkoop is gegaan? Net zoals ik het gek vind dat niet alle vakken op de Hoofdtribune in de verkoop zijn gegaan. Al zullen die vakken misschien aan sponsoren/genodigden toegewezen worden?
04 dec 2024 14:16
De_Lange
Platinum Boarder
er kunnen nog stoelen vrij komen van sk houders die geen ticket hebben gekocht, deze zijn gereserveerd tot 6 december. Er zal dus hier en daar denk ik nog wel een plaatsje vrij komen vrijdag na 12 uur.
Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden