MVV-ALMERE

06 okt 2012 08:02 06 okt 2012 08:02 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-ALMERE #1
Nog 13 dgn dat wel maar nu al leuk om uit te zien naar deze wedstrijd...nl het showen van ,,DE STIER,,...HARDSTIKKE TROTS...mvv maak er ook tegen de nr laatst een wedstrijd van en blijf alleen maar groeien...gr opa :thumbsup: ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2012 08:51
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV-ALMERE #2
MVV
Probeer deze flow vast te houden zodat de Geusselt vol komt te zitten zoals in 1997

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2012 12:32
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
MVV-ALMERE #3
Kan er helaas voor het eerst dit seizoen niet bij zijn. Baal er enorm van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2012 15:31
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV-ALMERE #4
We staan eerste, nog ongeslagen, hebben een periode, hebben de meeste doelpunten voor, de minste tegen en spelen thuis tegen de nummer laatst die de meeste doelpunten tegen hebben: met een beetje MVV-logica zou dat dus een gelijkspel (0-0) worden.

Maar bestaat die MVV-logica nog wel? Dit seizoen lijkt het er niet te zijn! Gelukkig maar.

1-0 is genoeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2012 15:37
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV-ALMERE #5
Dit MVV is een kampioensploeg. Nog 3 periodes volhouden en we staan op de markt.
Iemand die had gezegd dat we na 8 wedstrijden 20 punten zouden hebben, we eerste zouden staan met een gat van 3 punten,en de eerste periodetitel zouden binnenslepen, die zou voor gek worden verklaard.
Verklaar me nu ook maar voor gek, maar wij gaan meedoen om de titel.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2012 15:44 06 okt 2012 15:46 door Breur.
Breur
Bezoeker
Bezoeker
MVV-ALMERE #6

Sjotelsplak schreef : Dit MVV is een kampioensploeg. Nog 3 periodes volhouden en we staan op de markt.
Iemand die had gezegd dat we na 8 wedstrijden 20 punten zouden hebben, we eerste zouden staan met een gat van 3 punten,en de eerste periodetitel zouden binnenslepen, die zou voor gek worden verklaard.
Verklaar me nu ook maar voor gek, maar wij gaan meedoen om de titel.

Voor gek verklaren doen we niet, aangezien we dan iedereen voor gek kunnen uitmaken.

Wie had dit gedacht? De eerste periode pakken waarin 5 uitwedstrijden zitten en maar 3 thuis. Daarnaast wedstrijden tegen de 2 degradanten uit de Ere. De Graafschap en Excelsior.

Veendam uit winnen, Emmen uit winnen, Agovv uit winnen; vroeger bijna ondenkbaar voor MVV. Nu gedaan.

Wie weet waar dit sprookje eindigt, maar laten we vooral realistisch blijven ( de spreekwoordelijke 'maar') we zitten nog vroeg in het seizoen en we zijn nu al zeker van deelname aan de play offs. Laat dit svp niet verlammend werken op de ploeg en vooral dat zij doorgaan met de ingezette weg. Te beginnen weer tegen Almere city fc.

Wie weet waar we dan staan op het eind van het seizoen. In ieder geval in de play offs en alles meer is meer dan welkom!

Kom op die Roeje!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2012 15:48
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV-ALMERE #7

Sjotelsplak schreef : Dit MVV is een kampioensploeg. Nog 3 periodes volhouden en we staan op de markt.
Iemand die had gezegd dat we na 8 wedstrijden 20 punten zouden hebben, we eerste zouden staan met een gat van 3 punten,en de eerste periodetitel zouden binnenslepen, die zou voor gek worden verklaard.
Verklaar me nu ook maar voor gek, maar wij gaan meedoen om de titel.

GVD ich krieg kippevel es ich dit laes!! :thumbsup:

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Breur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2012 16:34 06 okt 2012 16:36 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-ALMERE #8
Ik zou ook niet weten wie er de titel moet verdienen buiten MVV. Ik moet er niet aan denken dat de Helmonders er straks mee vandoor gaan :puke: De enige die het misschien ook een beetje verdient is Cambuur, die toch ook al jaren meedoen om die titel(en Sparta). Maar voor de rest zie ik geen een club waarmee MVV mee zou moeten stuivertje wisselen, of voor moet onderdoen. Op dit moment zou ik de 1e plek aan niemand meer willen afstaan, en ik hoop dat ze de 1e plek ook niet meer af gaan geven. :thumbsup: En mocht het wel zo zijn, dan hebben we in ieder geval een periodetitel die ons niemand meer afneemt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2012 16:38
Breur
Bezoeker
Bezoeker
MVV-ALMERE #9

Schapendonk schreef : Ik zou ook niet weten wie er de titel moet verdienen buiten MVV. Ik moet er niet aan denken dat de Helmonders er straks mee vandoor gaan :puke: De enige die het misschien ook een beetje verdient is Cambuur, die toch ook al jaren meedoen om die titel(en Sparta). Maar voor de rest zie ik geen een club waarmee MVV mee zou moeten stuivertje wisselen, of voor moet onderdoen. Op dit moment zou ik de 1e plek aan niemand meer willen afstaan, en ik hoop dat ze de 1e plek ook niet meer af gaan geven. :thumbsup:


Het is natuurlijk ook even afwachten wat de gedoodverfde promovendussen gaan doen in de winter transfer periode.

Ik schat dat Graafschap, Excelsior en FS weer met hoge aankopen...

Maar da's nog steeds niet het team wat MVV momenteel is..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2012 16:44
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
MVV-ALMERE #10
Tsja. Hoe blij ik ook ben op dit moment met de periode titel, de eerste plaats, het team, het gat van 3 punten met de #2; ik zou dit jaar nog niet willen promoveren (dit zeggen, staat waarschijnlijk gelijk aan vloeken in de kerk). Ik ben bang dat MVV op dit moment (nog) niet mee kan met de eredivisie en dat we dan een jojo effect gaan krijgen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2012 16:48
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-ALMERE #11

Aswin schreef : Tsja. Hoe blij ik ook ben op dit moment met de periode titel, de eerste plaats, het team, het gat van 3 punten met de #2; ik zou dit jaar nog niet willen promoveren (dit zeggen, staat waarschijnlijk gelijk aan vloeken in de kerk). Ik ben bang dat MVV op dit moment (nog) niet mee kan met de eredivisie en dat we dan een jojo effect gaan krijgen.


Je zult in de Jupiler League nooit een team krijgen die mee kan met de eredivisie. Dat team krijg je namelijk pas bij elkaar als je promoveert.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2012 17:04 06 okt 2012 17:07 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-ALMERE #12

Breur schreef : Laat dit svp niet verlammend werken op de ploeg


Hoezo verlammend...?
Ik denk dat we moeten oppassen niet onze eigen "angsten" op de ploeg te projecteren ;)

Deze titel zo vroeg werkt m.i. eerder bevrijdend voor deze ploeg;
verzekerd zijn van de n.c. kunnen ze namelijk gewoon frank en vrij spelen
en kan Rene rustig verder bouwen en het elftal verbeteren waar nodig!

Want ondanks het uitstekende resultaat, weet iedereen ondanks de huidige euforie
(kijk maar naar de eerste 20 minuten tegen Emmen & de eerste helft tegen Excelsior)
dat er nog flink wat werk te verzetten is. Niks mis mee, gewoon de ingeslagen weg volgen !

Allons les rouges ...
Allons les rouges ....
Allons les rouges blancs. Les rouges blancs!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2012 17:10 06 okt 2012 17:12 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV-ALMERE #13

Aswin schreef : Tsja. Hoe blij ik ook ben op dit moment met de periode titel, de eerste plaats, het team, het gat van 3 punten met de #2; ik zou dit jaar nog niet willen promoveren (dit zeggen, staat waarschijnlijk gelijk aan vloeken in de kerk). Ik ben bang dat MVV op dit moment (nog) niet mee kan met de eredivisie en dat we dan een jojo effect gaan krijgen.

Ik kan dit nooit rijmen. Van de ene kant ben je blij met de periodetitel en hoop je altijd dat MVV het goed doet. Van de andere kant hoop je dat ze niet promoveren.
Als ze het zo goed blijven doen moet je dus gaan hopen dat ze gaan verliezen?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2012 17:30 06 okt 2012 17:47 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-ALMERE #14
Hoe wil je trouwens een team bij elkaar krijgen die meekan met de eredivsie. Als je dat team hebt voetbal je al in de eredivisie, anders hoef je dat niet bij elkaar te krijgen. Er zijn dan spelers die komen en gaan. De beste blijven. Zo simpel is dat. En met veel vechtlust en geluk bouw je verder. Mocht je dan weer degraderen heb je wel een jaartje meer inkomens gehad. Zo doen clubs als VVV,Rkc,Graafschap,Sparta,WillemII,Excelsior en in het verleden den Haag het ook. Heracles is een uitzondering. Dat ging in 1 keer goed na jaren en nog eens jaren eerste divisie. Dat was bijna het Telstar 2. Nac en Nec idemdito hetzelfde verhaal. Dit waren grote concurrenten van MVV in het verleden. Die clubs hebben ook heel wat keren NC gespeeld. Als MVV promoveerd zullen dit weer opnieuw de concurrenten worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2012 20:17
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
MVV-ALMERE #15
Het is meer dan alleen een team samenstellen.... Je zult ook de organisatie van MVV moeten aanpassen, je moet voldoen aan allerlei extra regels, waaronder veldverwarming en betere veiligheidsmaatregelen. Dit zijn allemaal extra kosten die MVV zal moeten dragen.

Daarnaast zal in de eredivisie geen enkele speler meer voor €50.000 euro per jaar willen spelen. Dus de salarissen van de spelers gaan ook omhoog.

Ook zijn er een aantal spelers die prima het nivo van de JL aankunnen, maar niet dat van de eredivisie. Dus je zult daar voor uitbreiding moeten zorgen. Er zal dan wel een 2de elftal moeten zijn. Dus een nog bredere selectie. Meer spelers + hoger loon = meer kosten.

Dit zijn allemaal extra kosten die MVV zal moeten dragen.

Tuurlijk, daar tegenover staat een hogere TV opbrengst, zullen de prijzen van de (seizoens)kaarten omhoog gaan én zullen de verschillende sponsoren meer (moeten) bijdragen (zover ze dat kunnen) aangezien ze meer exposure krijgen. Ook de MVV organisatie (dus niet het technisch component) zal uitgebreid moeten worden aangezien je meer inkomsten wilt hebben kun je niet meer volstaan met een x-aantal mensen die de interne organisatie draaiende houden.

Kortom het volledige budget zal (flink) omhoog moeten en dat kan MVV niet op 1 jaar realiseren.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden