MVV-ALMERE

19 okt 2012 22:58
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV-ALMERE #91
We are going home :) Nog 25 wedstrijden verwijderd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2012 22:59
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV-ALMERE #92

19 okt 2012 23:08
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-ALMERE #93
Ongelofelijk dat dit soort wedstrijden maar gewonnen blijven worden. Het is in deze wedstrijden dat je een mooie eindpositie afdwingt. Wel erg opvallend dat de beste ploeg waartegen we op papier al speelden nu negende staat. We moeten nog tegen de volledige top acht! Wat dat betreft krijgen we volgende week een eerste grote test natuurlijk op het veld van Cambuur. Gunstig voor ons dat Bakens daar vanavond 2x geel kreeg, die mist dus de wedstrijd tegen ons. Ik teken voor dezelfde uitslag als in mei in Leeuwarden :thumbsup:

19 okt 2012 23:15
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-ALMERE #94
Geen goede wedstrijd van onze kant. Echte kampioenen winnen ook de wedstrijden waarin ze slecht spelen en niets lukt.
Laten we vanavond zo'n wedstrijd gezien hebben.
Echte kampioenen hebben ook heel vaak een engeltje op de lat zitten. Waarschijnlijk was het een Mestreechs Ingelke.
In de laatste 10 minuten zijn we toch een aantal keren door het oog van de naald gekropen.

Kort samen gevat: minder goede wedstrijd, drie punten in de knip, de wijze waarop deze overwinning tot stand kwam, daar spreekt straks niemand meer over en niet te vergeten 5 punten los.

Aon de géng

19 okt 2012 23:38
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-ALMERE #95
Los van de wedstrijd, die was van ondermaats nivo (maar goed ook deze moet je winnen), vraag ik me af of de date van MVV4Life en Breurske in de Gouden Ster in het kader van de homo acceptatie is doorgegaan...... :evil: :side:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

19 okt 2012 23:42
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV-ALMERE #96
In principe kan MVV volgende week in Cambuur een flinke klap uitdelen. Dat gaat wat worden :ohmy:

20 okt 2012 00:05 20 okt 2012 00:18 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV-ALMERE #97
Ik vond het geen goede wedstrijd van MVV maar nou ook weer niet echt heel slecht hoor. Bij vlagen zag ik een aantal leuke combinaties, met name in de tweede helft. Almere krijgt nog 2 grote kansen op het einde, maar al met al vind ik de uitslag niet onterecht.

20 okt 2012 00:25
Belurani
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV-ALMERE #98
Over de gehele wedstrijd bekeken was MVV de betere ploeg. Jammergenoeg lukken vaak de kombinaties net niet. Gelukkig staan er een paar backs die bijna niet te passeren zijn. Ook onze keeper stond zijn mannetje. Voorin mag vooral Malcolm de bal wat vaker afspelen aan een speler die er beter voorstaat om te scoren. Op het eind kropen we nog twee keer door het oog van de naald. Maar.......wederom drie punten en meer afstand genomen op de concurentie. :thumbsup:

20 okt 2012 00:48 20 okt 2012 00:57 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-ALMERE #99
Het was inderdaad geen spetterende wedstrijd, maar dat lag ook voor een deel aan het spel van Ally City.
Ik vond Almere af en toe zeer aardig spelen en snel de aanval zoeken (en vinden) , heb wel slechtere ploegen in de Geusselt gezien die hoger op de ranglijst staan. Dit team blijft niet onderaan staan.
Verder vond ik het jammer dat er bij ons wat (te) vaak breed gecombineerd werd ipv een pass de diepte insturen, en als die soms kwam werd het niet duidelijk begrepen.
Ook liep men vaak de eerste helft in de trechter op het middenveld en links, terwijl vaak Stankov rechts vrij stond en aanspeelbaar was.
Daar had men meer gebruik van kunnen maken om zo ook Schreurs beter te lanceren ( dan al die hoge ballen op hem).
Niettemin was de tweede helft wat beter al zag je bij de laatste pass toch nog een echte killer, goalgetter gemist wordt.
Maar als we blijven winnen is er verder niks mis mee en kan Trost verder aan een aantal zaken werken.
Over de scheids..? Breek me de bek niet open... wat een dilettant.
Wel was het enkele keren in het laatste kwartier billen knijpen toen die gasten goed uitbraken, maar is er niet de ongerustheid zoals dat ten tijde van Boffin was en Bulters soms; Castro is zeer betrouwbaar en OK !

Leuk was de sfeer in vak A en B, waar men goede steun van Opa en z'n maten kreeg en dus goed en onophoudelijk gezongen werd ! :thumbsup:

Mooi die huldiging, vooral de oud spelers en zeker om 'de Witte' weer eens in de Geusselt te zien :applaus:

Vreemd is wel dat een groep die zgn een (sfeer) boycot handhaaft ( je laat je team in de steek :thumbsdown: want er is een plaats en tijd om protest aan te tekenen en niet als een mokkend kind in een hoekje te staan) ....
zeer inconsequent in hun boycot was ( en dan druk ik het maar zwak uit ) omdat diezelfde groep bij de ereronde wel massaal het team toe stond te juichen ( waar waren jullie de eerste helft...? ).
Doe dan de volgende thuiswedstrijd wel je mond de hele tijd open en zing mee ;)

@ Serke: beter dat we elkaar niet treffen ( Opa en ik stonden buiten bij de 2de deur aan een tafel, met nog wat oude gasten), want zolang jij er niet bent, winnen we ! :lachen:
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

20 okt 2012 01:15 20 okt 2012 01:22 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-ALMERE #100
Aoch e woord vaan daank aon de gouwe ster veur hun oestekend gasthiersjap ! ;)

E good gleeske verzörgd beer (wie altied) en veur dat gratis eten ! :applaus:

Perfisia met uuch 10 jaorig zjubilee ! :applaus:

tot geer us nog laank zoe maag verzörrege en op nao de volgende 10 jaor !!! :thumbsup:

20 okt 2012 02:49
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-ALMERE #101

Aswin schreef : Los van de wedstrijd, die was van ondermaats nivo (maar goed ook deze moet je winnen), vraag ik me af of de date van MVV4Life en Breurske in de Gouden Ster in het kader van de homo acceptatie is doorgegaan...... :evil: :side:

Natuurlijk niet, daarvoor moet Breur (niet te verwarren met Breurske van het UM forum), oftewel Equinox naar het stadion komen...

100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin

20 okt 2012 02:54
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-ALMERE #102
Wedstrijd waor inderdaad neet um nao hoes te sjrieve... Mer veer höbbe wel terech gewonne.
Sjiek vaan de stiere!
Dee vaan Trost waor inderdaad 'n verrassing, heer verdeend ut ouch!

100% veur de eige club!

20 okt 2012 08:30
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-ALMERE #103

les rouges blancs schreef : Het was inderdaad geen spetterende wedstrijd, maar dat lag ook voor een deel aan het spel van Ally City.
Ik vond Almere af en toe zeer aardig spelen en snel de aanval zoeken (en vinden) , heb wel slechtere ploegen in de Geusselt gezien die hoger op de ranglijst staan. Dit team blijft niet onderaan staan.
Verder vond ik het jammer dat er bij ons wat (te) vaak breed gecombineerd werd ipv een pass de diepte insturen, en als die soms kwam werd het niet duidelijk begrepen.
Ook liep men vaak de eerste helft in de trechter op het middenveld en links, terwijl vaak Stankov rechts vrij stond en aanspeelbaar was.
Daar had men meer gebruik van kunnen maken om zo ook Schreurs beter te lanceren ( dan al die hoge ballen op hem).
Niettemin was de tweede helft wat beter al zag je bij de laatste pass toch nog een echte killer, goalgetter gemist wordt.
Maar als we blijven winnen is er verder niks mis mee en kan Trost verder aan een aantal zaken werken.
Over de scheids..? Breek me de bek niet open... wat een dilettant.
Wel was het enkele keren in het laatste kwartier billen knijpen toen die gasten goed uitbraken, maar is er niet de ongerustheid zoals dat ten tijde van Boffin was en Bulters soms; Castro is zeer betrouwbaar en OK !

Leuk was de sfeer in vak A en B, waar men goede steun van Opa en z'n maten kreeg en dus goed en onophoudelijk gezongen werd ! :thumbsup:

Mooi die huldiging, vooral de oud spelers en zeker om 'de Witte' weer eens in de Geusselt te zien :applaus:

Vreemd is wel dat een groep die zgn een (sfeer) boycot handhaaft ( je laat je team in de steek :thumbsdown: want er is een plaats en tijd om protest aan te tekenen en niet als een mokkend kind in een hoekje te staan) ....
zeer inconsequent in hun boycot was ( en dan druk ik het maar zwak uit ) omdat diezelfde groep bij de ereronde wel massaal het team toe stond te juichen ( waar waren jullie de eerste helft...? ).
Doe dan de volgende thuiswedstrijd wel je mond de hele tijd open en zing mee ;)

@ Serke: beter dat we elkaar niet treffen ( Opa en ik stonden buiten bij de 2de deur aan een tafel, met nog wat oude gasten), want zolang jij er niet bent, winnen we ! :lachen:

Was gezellig gister Trepke B Maakte de sfeer ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

20 okt 2012 09:12
the king
Bezoeker
Bezoeker
MVV-ALMERE #104
ook tekenend voor de nieuwe situatie bij M.V.V.
er is een te lange tijd geweest dat onze witte niets meer van M.V.V wilde horen
teken dat ook dit opgeklaard is,
ook tobiassen laat zich weer heel positief over M.V.V uit
zijn van die dingen waaruit blijkt dat er mooie dingen bezig zijn,
als deze mensen de weg weer terug vinden,

20 okt 2012 10:41
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-ALMERE #105
Hoe is het toch mogelijk dat er maar 6000 mensen zaten? Wat willen de spelers nog meer voor elkaar krijgen om het stadion vol te spelen? Zou het komen omdat het allemaal zo "makkelijk" gaat vanaf het begin, dat het nu heel normaal is dat we 1e staan.. :side: :S

Tijd voor maken pagina: 0.357 seconden