>
Ontvangen bedankjes 1517
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Natuurlijk niet, daarvoor moet Breur (niet te verwarren met Breurske van het UM forum), oftewel Equinox naar het stadion komen...Aswin schreef : Los van de wedstrijd, die was van ondermaats nivo (maar goed ook deze moet je winnen), vraag ik me af of de date van MVV4Life en Breurske in de Gouden Ster in het kader van de homo acceptatie is doorgegaan......
Was gezellig gister Trepke B Maakte de sfeerles rouges blancs schreef : Het was inderdaad geen spetterende wedstrijd, maar dat lag ook voor een deel aan het spel van Ally City.
Ik vond Almere af en toe zeer aardig spelen en snel de aanval zoeken (en vinden) , heb wel slechtere ploegen in de Geusselt gezien die hoger op de ranglijst staan. Dit team blijft niet onderaan staan.
Verder vond ik het jammer dat er bij ons wat (te) vaak breed gecombineerd werd ipv een pass de diepte insturen, en als die soms kwam werd het niet duidelijk begrepen.
Ook liep men vaak de eerste helft in de trechter op het middenveld en links, terwijl vaak Stankov rechts vrij stond en aanspeelbaar was.
Daar had men meer gebruik van kunnen maken om zo ook Schreurs beter te lanceren ( dan al die hoge ballen op hem).
Niettemin was de tweede helft wat beter al zag je bij de laatste pass toch nog een echte killer, goalgetter gemist wordt.
Maar als we blijven winnen is er verder niks mis mee en kan Trost verder aan een aantal zaken werken.
Over de scheids..? Breek me de bek niet open... wat een dilettant.
Wel was het enkele keren in het laatste kwartier billen knijpen toen die gasten goed uitbraken, maar is er niet de ongerustheid zoals dat ten tijde van Boffin was en Bulters soms; Castro is zeer betrouwbaar en OK !
Leuk was de sfeer in vak A en B, waar men goede steun van Opa en z'n maten kreeg en dus goed en onophoudelijk gezongen werd !
Mooi die huldiging, vooral de oud spelers en zeker om 'de Witte' weer eens in de Geusselt te zien
Vreemd is wel dat een groep die zgn een (sfeer) boycot handhaaft ( je laat je team in de steek want er is een plaats en tijd om protest aan te tekenen en niet als een mokkend kind in een hoekje te staan) ....
zeer inconsequent in hun boycot was ( en dan druk ik het maar zwak uit ) omdat diezelfde groep bij de ereronde wel massaal het team toe stond te juichen ( waar waren jullie de eerste helft...? ).
Doe dan de volgende thuiswedstrijd wel je mond de hele tijd open en zing mee
@ Serke: beter dat we elkaar niet treffen ( Opa en ik stonden buiten bij de 2de deur aan een tafel, met nog wat oude gasten), want zolang jij er niet bent, winnen we !