>
Ontvangen bedankjes 1128
Iech waor d'r wel huur, maak diech mer neet druk!les rouges blancs schreef :
Aswin schreef : Los van de wedstrijd, die was van ondermaats nivo (maar goed ook deze moet je winnen), vraag ik me af of de date van MVV4Life en Breurske in de Gouden Ster in het kader van de homo acceptatie is doorgegaan......
Heb Forlaaj helaas niet gezien voor of tijdens de wedstrijd...merkwaardig was 't wel...
maar zoals hij al zelf aangaf zal ik dit in het kader van " ut maotsjappelikke vaan MVV in al zien facette" accepteren en er niet al te zeer op doorgaan ...
Per slot van rekening moeten we Forlaajf in z'n waarde laten
"Tot ouch dit soort luij gewoen op de tribuun kinne stoon en geaccepteerd weure!Dat is toch gewoen prachtig"
al is Forlaajf aoch welkom es Opa en iech us met Serke treffe
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
homoakseptaasie....? verkierde kant...?MVV4life schreef :
Iech waor d'r wel huur, maak diech mer neet druk!les rouges blancs schreef :
Aswin schreef : Los van de wedstrijd, die was van ondermaats nivo (maar goed ook deze moet je winnen), vraag ik me af of de date van MVV4Life en Breurske in de Gouden Ster in het kader van de homo acceptatie is doorgegaan......
Heb Forlaaj helaas niet gezien voor of tijdens de wedstrijd...merkwaardig was 't wel...
maar zoals hij al zelf aangaf zal ik dit in het kader van " ut maotsjappelikke vaan MVV in al zien facette" accepteren en er niet al te zeer op doorgaan ...
Per slot van rekening moeten we Forlaajf in z'n waarde laten
"Tot ouch dit soort luij gewoen op de tribuun kinne stoon en geaccepteerd weure!Dat is toch gewoen prachtig"
al is Forlaajf aoch welkom es Opa en iech us met Serke treffe
Allein geer stoont aon de verkierde kaant vaan de AngelSide (vaanwege de homoacceptaasie?).
Mer good, volgende thoeswedstrijd allemaol op tied dao, bin noe ouch wel benuijd wee dee Ser is.
Ben Salemans schreef : Mensen, houd je aan het onderwerp. Graag iets minder onderling geslijm, iets minder onderlinge grapjes en iets minder ikoontjes in de bijdragen... Misschien moeten we naast een vreigelhoek ook een knuffelhoek gaan maken (grapje, ik bedoel dit niet serieus)?
Och ja, en dan heb ik het maar niet over het oprukkende woordje 'oppe' dat hier te pas en te onpas wordt gebruikt... Daar kan ik me echt heerlijk over opwinden. Sommige mensen lijken ten onrechte te denken dat het Nederlandse voorzetsel 'op' in het Maastrichts 'oppe' is. Maar laat maar...
Ben Salemans schreef : Mensen, houd je aan het onderwerp. Graag iets minder onderling geslijm, iets minder onderlinge grapjes en iets minder ikoontjes in de bijdragen... Misschien moeten we naast een vreigelhoek ook een knuffelhoek gaan maken (grapje, ik bedoel dit niet serieus)?
Och ja, en dan heb ik het maar niet over het oprukkende woordje 'oppe' dat hier te pas en te onpas wordt gebruikt... Daar kan ik me echt heerlijk over opwinden. Sommige mensen lijken ten onrechte te denken dat het Nederlandse voorzetsel 'op' in het Maastrichts 'oppe' is. Maar laat maar...
Ben Salemans schreef : Och ja, en dan heb ik het maar niet over het oprukkende woordje 'oppe' dat hier te pas en te onpas wordt gebruikt... Daar kan ik me echt heerlijk over opwinden. Sommige mensen lijken ten onrechte te denken dat het Nederlandse voorzetsel 'op' in het Maastrichts 'oppe' is. Maar laat maar...
Jacques schreef : Ik vind het geen halszaak, maar ben het wel een beetje met Ben eens. En zal uitleggen waarom.
Ik ga naar het forum, klik "recente onderwerpen", zie dat er 8 nieuwe reacties staan bij MVV - Almere. Leuk, nog wat lezen over de wedstrijd! Maar nee, het gaat alleen maar over mensen die elkaar in de gouden ster zijn misgelopen, Ben die daar wat van zegt, en mensen die over Ben heenvallen omdat hij daar wat van zegt...
Ik ben niet de persoon om me daar echt aan te ergeren, maar zou liever wat lezen over de wedstrijd. De verhoudingen liggen hier nogal scheef, als het grootste gedeelte van de berichten gaat over de wedstrijd, de sfeer op de tribunes etc, dan is het niet erg en zelfs leuk om af en toe een berichtje te lezen over wie allemaal met wie waar wat is gaan drinken. Maar het lijkt nu andersom te zijn.
Graasvrete schreef : Trouwens ik vond het spandoek te ver gaan niet de tekst maar de duur dat het bleef ophangen, tot je kenbaar hoe je denkt over bepaalde visies van MVV daar is niks mis mee maar houdt ook rekening met de kinderen in de Geusselt.... onze toekomst.
Graasvrete schreef : Verloochen jezelf niet en schaam je, dit is een typisch voorval van "naar de bekende weg vragen".
Graasvrete schreef : "
Trouwens ik vond het spandoek te ver gaan niet de tekst maar de duur dat het bleef ophangen, tot je kenbaar hoe je denkt over bepaalde visies van MVV daar is niks mis e maar houdt ook rekening met de kinderen in de Geusselt.... onze toekomst.