MVV-ALMERE

20 okt 2012 19:14
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-ALMERE #121

les rouges blancs schreef :

Aswin schreef : Los van de wedstrijd, die was van ondermaats nivo (maar goed ook deze moet je winnen), vraag ik me af of de date van MVV4Life en Breurske in de Gouden Ster in het kader van de homo acceptatie is doorgegaan...... :evil: :side:


Heb Forlaaj helaas niet gezien voor of tijdens de wedstrijd...merkwaardig was 't wel...:whistle:
maar zoals hij al zelf aangaf zal ik dit in het kader van " ut maotsjappelikke vaan MVV in al zien facette" accepteren en er niet al te zeer op doorgaan ...
Per slot van rekening moeten we Forlaajf in z'n waarde laten :P
"Tot ouch dit soort luij gewoen op de tribuun kinne stoon en geaccepteerd weure!Dat is toch gewoen prachtig"
:lachen:
al is Forlaajf aoch welkom es Opa en iech us met Serke treffe :thumbsup:

Iech waor d'r wel huur, maak diech mer neet druk!
Allein geer stoont aon de verkierde kaant vaan de AngelSide (vaanwege de homoacceptaasie?).
Mer good, volgende thoeswedstrijd allemaol op tied dao, bin noe ouch wel benuijd wee dee Ser is.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2012 21:41
Breur
Bezoeker
Bezoeker
MVV-ALMERE #122
Iech waor daor ouch, en höb genoote vaan al wat MVV is. :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2012 01:23
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-ALMERE #123

MVV4life schreef :

les rouges blancs schreef :

Aswin schreef : Los van de wedstrijd, die was van ondermaats nivo (maar goed ook deze moet je winnen), vraag ik me af of de date van MVV4Life en Breurske in de Gouden Ster in het kader van de homo acceptatie is doorgegaan...... :evil: :side:


Heb Forlaaj helaas niet gezien voor of tijdens de wedstrijd...merkwaardig was 't wel...:whistle:
maar zoals hij al zelf aangaf zal ik dit in het kader van " ut maotsjappelikke vaan MVV in al zien facette" accepteren en er niet al te zeer op doorgaan ...
Per slot van rekening moeten we Forlaajf in z'n waarde laten :P
"Tot ouch dit soort luij gewoen op de tribuun kinne stoon en geaccepteerd weure!Dat is toch gewoen prachtig"
:lachen:
al is Forlaajf aoch welkom es Opa en iech us met Serke treffe :thumbsup:

Iech waor d'r wel huur, maak diech mer neet druk!
Allein geer stoont aon de verkierde kaant vaan de AngelSide (vaanwege de homoacceptaasie?).
Mer good, volgende thoeswedstrijd allemaol op tied dao, bin noe ouch wel benuijd wee dee Ser is.

homoakseptaasie....? verkierde kant...?
Diech steis bij kinde.... :woohoo:
kom ins bij egte kerels stoon ! ;)
veer höbbe Pinobel dao al zitte um 'n äögske in ut zeil te houwe, dus die kinne dao wel zoonder diech... :P
Of biste bang um tösse echte kerels te stoon....? :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2012 03:56 21 okt 2012 04:15 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 800
Meer
MVV-ALMERE #124
Mensen, houd je aan het onderwerp. Graag iets minder onderling geslijm, iets minder onderlinge grapjes en iets minder ikoontjes in de bijdragen... Misschien moeten we naast een vreigelhoek ook een knuffelhoek gaan maken (grapje, ik bedoel dit niet serieus)?

Och ja, en dan heb ik het maar niet over het oprukkende woordje 'oppe' dat hier te pas en te onpas wordt gebruikt... Daar kan ik me echt heerlijk over opwinden. Sommige mensen lijken ten onrechte te denken dat het Nederlandse voorzetsel 'op' in het Maastrichts 'oppe' is. Maar laat maar...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2012 09:51
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
MVV-ALMERE #125
Ik vond het meest opmerkelijke aan de avond de woorden van onze grootste voetballer,Willie Brokamp,hij was weer trotst op dit MVV en was zeer te spreken over onze voorzitter en het nieuwe bestuur,dit uit de mond van een man die zijn rug al omgekeerd had na MVV,maar er nu weer is hulde.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2012 15:11 21 okt 2012 15:20 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-ALMERE #126

Ben Salemans schreef : Mensen, houd je aan het onderwerp. Graag iets minder onderling geslijm, iets minder onderlinge grapjes en iets minder ikoontjes in de bijdragen... Misschien moeten we naast een vreigelhoek ook een knuffelhoek gaan maken (grapje, ik bedoel dit niet serieus)?

Och ja, en dan heb ik het maar niet over het oprukkende woordje 'oppe' dat hier te pas en te onpas wordt gebruikt... Daar kan ik me echt heerlijk over opwinden. Sommige mensen lijken ten onrechte te denken dat het Nederlandse voorzetsel 'op' in het Maastrichts 'oppe' is. Maar laat maar...


Ben,
de commentaren hebben betrekking op onze onderlinge ervaringen tijdens deze wedstrijd. Dus pis je eigenlijk wat naast de pot... want het was allemaal idd onderwerp gerelateerd.

Wat jij (zeer vooringenomen trouwens) als "geslijm" bestempeld is wat onderling "gesjamp" en humor ( misschien niet de jouwe, maar toch...).
Dus reageer a.u.b. je gebrek inlevingsvermogen niet af op ons...vooral als je de onderlinge verhoudingen niet kent.
Ik wil je niet je recht op eigen mening onthouden, maar stuur dan een PB-tje. Is toch wel wat correcter dan zgn neutraal mensen aan de schandpaal nagelen, want iedereen weet wie je bedoeld, zonder dat je namen noemt... :thumbsdown:

Bovendien kun je beter in een forum dit soort kort heen en weer gedoe hebben, dan scheldpartijen ( waarbij je overigens zelden of niet optreed..? selectieve perceptie ...? ).

Tenzij je een klinisch en "schoon" forum gericht op families e.d. wilt hebben..? Klinkt me ergens bekend van in de oren... ;)

Als je iets tegen icoontjes hebt, schaf ze dan af, maar zeur niet als mensen ze gebruiken...

Qua taalgebruik vind ik het klinkklare onzin al dat taalpuristengedoe : niemand hier slaagt voor het Veldeke dictee van de Mestreechse taol en als je dan gaat miereneuken, ben consequent!
Reageer dan ook op verkeerd gebruiken van woorden waar de letters ö, ä, ü horen te staan .. wat overigens onzin is...
Much Ado About Nothing zei Shakespeare ooit... !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2012 18:41 21 okt 2012 18:46 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-ALMERE #127

Ben Salemans schreef : Mensen, houd je aan het onderwerp. Graag iets minder onderling geslijm, iets minder onderlinge grapjes en iets minder ikoontjes in de bijdragen... Misschien moeten we naast een vreigelhoek ook een knuffelhoek gaan maken (grapje, ik bedoel dit niet serieus)?

Och ja, en dan heb ik het maar niet over het oprukkende woordje 'oppe' dat hier te pas en te onpas wordt gebruikt... Daar kan ik me echt heerlijk over opwinden. Sommige mensen lijken ten onrechte te denken dat het Nederlandse voorzetsel 'op' in het Maastrichts 'oppe' is. Maar laat maar...


Bennie,bennie,bennie...je weet hoe hoog ik je heb zitten...ligt aan het tijdstip van je typen?...of meen je het echt wat je hier boven typt?
Je zegt grapje...maar dat is nu net de opmerking waar ik een beetje van baal...ik ben 57 en hoor dit meestal als mensen iets serieus menen!...grapje word er dan gezegd?
Ik vind dit altijd een opmerking als kijk dit is mijn mening maar jeetje ik wil geen kwade blikken...voor de rest ga ik toch weer ff slijmen en sluit mij aan bij de perfecte uitleg van mijn,,vriendje,,lrb :thumbsup:...ben niet zo oubollig we zijn mensen en supporters niet nederlanditicussen(ojee gewaagd woord) maar allemaal mensen met een mestreechter geis maar dan ook in het schrijven?... want zo rampzalig is het dan toch ook weer niet!
En dat je je heerlijk kunt opwinden gun ik je op het tijdstip van het uit typen van je bericht...3.15 uur...gr opa ;).

Ps was vanmorgen heel gepikeert bij het lezen van je bericht heb verstandelijker wijs ff gewacht met reageren.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2012 09:16
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV-ALMERE #128

Ben Salemans schreef : Och ja, en dan heb ik het maar niet over het oprukkende woordje 'oppe' dat hier te pas en te onpas wordt gebruikt... Daar kan ik me echt heerlijk over opwinden. Sommige mensen lijken ten onrechte te denken dat het Nederlandse voorzetsel 'op' in het Maastrichts 'oppe' is. Maar laat maar...


Als je A zegt moet je ook B zeggen !?
Dus.. Wanneer word 'oppe' correct gebruikt?
Het is toch een samevoeging van 'op het' of 'op de' ?

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2012 09:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV-ALMERE #129
Ik vind het geen halszaak, maar ben het wel een beetje met Ben eens. En zal uitleggen waarom.

Ik ga naar het forum, klik "recente onderwerpen", zie dat er 8 nieuwe reacties staan bij MVV - Almere. Leuk, nog wat lezen over de wedstrijd! Maar nee, het gaat alleen maar over mensen die elkaar in de gouden ster zijn misgelopen, Ben die daar wat van zegt, en mensen die over Ben heenvallen omdat hij daar wat van zegt...

Ik ben niet de persoon om me daar echt aan te ergeren, maar zou liever wat lezen over de wedstrijd. De verhoudingen liggen hier nogal scheef, als het grootste gedeelte van de berichten gaat over de wedstrijd, de sfeer op de tribunes etc, dan is het niet erg en zelfs leuk om af en toe een berichtje te lezen over wie allemaal met wie waar wat is gaan drinken. Maar het lijkt nu andersom te zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maosbrögk, Nao Väöre

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2012 10:05
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV-ALMERE #130

Jacques schreef : Ik vind het geen halszaak, maar ben het wel een beetje met Ben eens. En zal uitleggen waarom.

Ik ga naar het forum, klik "recente onderwerpen", zie dat er 8 nieuwe reacties staan bij MVV - Almere. Leuk, nog wat lezen over de wedstrijd! Maar nee, het gaat alleen maar over mensen die elkaar in de gouden ster zijn misgelopen, Ben die daar wat van zegt, en mensen die over Ben heenvallen omdat hij daar wat van zegt...

Ik ben niet de persoon om me daar echt aan te ergeren, maar zou liever wat lezen over de wedstrijd. De verhoudingen liggen hier nogal scheef, als het grootste gedeelte van de berichten gaat over de wedstrijd, de sfeer op de tribunes etc, dan is het niet erg en zelfs leuk om af en toe een berichtje te lezen over wie allemaal met wie waar wat is gaan drinken. Maar het lijkt nu andersom te zijn.


Jacques, ook ik verwacht hierin stukjes over de wedstrijd, wat de supporters er van vonden etc.
Indien sommigens elkaar willen treffen in de Gouden Ster, hun goed recht zou ik zeggen, maak dan een nieuw onderwerp aan bij supporters onder het kopje meet en greet.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2012 11:25
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV-ALMERE #131
"het gaat alleen maar over mensen die elkaar in de gouden ster zijn misgelopen,"

En dit hoort in het discussieforum thuis onder homoacceptatie,


Trouwens ik vond het spandoek te ver gaan niet de tekst maar de duur dat het bleef ophangen, tot je kenbaar hoe je denkt over bepaalde visies van MVV daar is niks mis mee maar houdt ook rekening met de kinderen in de Geusselt.... onze toekomst.

en de wedstrijd ....zakelijk uitgespeeld dat hoort bij een topclub

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2012 21:49
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV-ALMERE #132

Graasvrete schreef : Trouwens ik vond het spandoek te ver gaan niet de tekst maar de duur dat het bleef ophangen, tot je kenbaar hoe je denkt over bepaalde visies van MVV daar is niks mis mee maar houdt ook rekening met de kinderen in de Geusselt.... onze toekomst.


Welk spandoek? Ik kon vanuit mijn positie niet ieder doek lezen. Ik heb geen tekst gezien die niet voor kinderen geschikt is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2012 23:51
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV-ALMERE #133
Verloochen jezelf niet en schaam je, dit is een typisch voorval van "naar de bekende weg vragen".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2012 08:20
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
MVV-ALMERE #134

Graasvrete schreef : Verloochen jezelf niet en schaam je, dit is een typisch voorval van "naar de bekende weg vragen".


Dit spandoek? M.i. is daar helemaal niets mis mee.

alturl.com/aa2wz

Er staan geen scheldwoorden of schuttingtaal op. Geloof me, kinderen (lees: ouders) die daar moeite mee hebben roepen dagelijks vast ergere dingen.......
De boodschap op het spandoek bevat precies de 2 punten die momenteel onder de supporters (en MVV) spelen:

- Homo acceptatie
- SV's (en het hele gedoe daarom heen).

Of bedoel je deze spandoeken:

alturl.com/mdw8x

Daar is m.i. nog minder mis mee.....

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2012 08:23
RiseOfTheSouth
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
MVV-ALMERE #135

Graasvrete schreef : "



Trouwens ik vond het spandoek te ver gaan niet de tekst maar de duur dat het bleef ophangen, tot je kenbaar hoe je denkt over bepaalde visies van MVV daar is niks mis e maar houdt ook rekening met de kinderen in de Geusselt.... onze toekomst.


kinderen kijken ook naar new kids dus zijn wel wat gewend. Verder het is een voetbal stadion dus dat hoort erbij anders ogen dicht houden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden