>
Ontvangen bedankjes 777
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Glazen bol?Aswin schreef : en dat kan MVV niet op 1 jaar realiseren.
Ikke schreef : Laten we eerst eens even dit jaar genieten van mvv, de rest komt dan wel als het zover is. Is heel lang geleden dat we zo goed stonden en we zullen echt ook wel weer een wedstrijd gaan verliezen (hoeft wat mij betreft hiet hoor). Voorlopig staan we eerste met drie punten voor op de rest. Meeste punten, ongeslagen, minste tegendoelpunten. Voorlopig zijn wij de beste van heel Nederland. En laten we eerlijk zijn. Ook nu hebben wij niet het dikste budget, maar staan wel op de eerste plaats.
Oh ja en nog iets..... Wij hebben in ieder geval een groep supporters die eredivisie niveau aankunnen. Jongens wat waren jullie weer geweldig in Emmen.
Ik denk dat we van Almere wel winnen daarna Cambuur uit dat word een echte test al hebben we in de playoffs wel laten zien dat we daar niet hoeven te verliezen.Belgske schreef : Erg belangrijke wedstrijd toch wel. Hierna volgen allemaal toppers en daar ga je sowieso punten in verliezen. Als je echter dit soort wedstrijden blijft winnen, blijf je gewoon lekker in die top drie meedraaien.
Boer1976 schreef : Zullen we het gewoon over mvv-almere hebben en al onze dromen bewaren tot op 26 wedstrijden !!!
het is geweldig , de 1e periode winnen en zeker zijn van nacompetitie.
laat mvv nou gewoon lekker voetballen en dan zien we over 6 maanden wel hoe we er voor staan.
kom op die roeie !!
Breur schreef :
Voor gek verklaren doen we niet, aangezien we dan iedereen voor gek kunnen uitmaken.Sjotelsplak schreef : Dit MVV is een kampioensploeg. Nog 3 periodes volhouden en we staan op de markt.
Iemand die had gezegd dat we na 8 wedstrijden 20 punten zouden hebben, we eerste zouden staan met een gat van 3 punten,en de eerste periodetitel zouden binnenslepen, die zou voor gek worden verklaard.
Verklaar me nu ook maar voor gek, maar wij gaan meedoen om de titel.
Wie had dit gedacht? De eerste periode pakken waarin 5 uitwedstrijden zitten en maar 3 thuis. Daarnaast wedstrijden tegen de 2 degradanten uit de Ere. De Graafschap en Excelsior.
Veendam uit winnen, Emmen uit winnen, Agovv uit winnen; vroeger bijna ondenkbaar voor MVV. Nu gedaan.
Wie weet waar dit sprookje eindigt, maar laten we vooral realistisch blijven ( de spreekwoordelijke 'maar') we zitten nog vroeg in het seizoen en we zijn nu al zeker van deelname aan de play offs. Laat dit svp niet verlammend werken op de ploeg en vooral dat zij doorgaan met de ingezette weg. Te beginnen weer tegen Almere city fc.
Wie weet waar we dan staan op het eind van het seizoen. In ieder geval in de play offs en alles meer is meer dan welkom!
Kom op die Roeje!!!!
Dat dachten we thuis tegen Telstar ook.. Je eindigt hoog door dit soort wedstrijden te winnen en niet door eerst tegen Cambuur te winnen en dan tegen kleinere ploegen het te laten liggen. Maar goed, na de afgelopen weken heb ik er het volste vertrouwen in. Wat me vooral erg positief stemt, is dat MVV een kleine dip (in het veldspel dan) schitterend heeft overleefd zonder (veel) punten te verliezen.Danny1983 schreef :
Ik denk dat we van Almere wel winnen daarna Cambuur uit dat word een echte test al hebben we in de playoffs wel laten zien dat we daar niet hoeven te verliezen.Belgske schreef : Erg belangrijke wedstrijd toch wel. Hierna volgen allemaal toppers en daar ga je sowieso punten in verliezen. Als je echter dit soort wedstrijden blijft winnen, blijf je gewoon lekker in die top drie meedraaien.
Al hebben we daar toch al een paar keer aan de kont gekregen in voorgaande jaren
Maar mocht je ook in Leeuwarden winnen wie doet ons dan nog wat?