>
Ontvangen bedankjes 1561
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Voor gek verklaren doen we niet, aangezien we dan iedereen voor gek kunnen uitmaken.Sjotelsplak schreef : Dit MVV is een kampioensploeg. Nog 3 periodes volhouden en we staan op de markt.
Iemand die had gezegd dat we na 8 wedstrijden 20 punten zouden hebben, we eerste zouden staan met een gat van 3 punten,en de eerste periodetitel zouden binnenslepen, die zou voor gek worden verklaard.
Verklaar me nu ook maar voor gek, maar wij gaan meedoen om de titel.
GVD ich krieg kippevel es ich dit laes!!Sjotelsplak schreef : Dit MVV is een kampioensploeg. Nog 3 periodes volhouden en we staan op de markt.
Iemand die had gezegd dat we na 8 wedstrijden 20 punten zouden hebben, we eerste zouden staan met een gat van 3 punten,en de eerste periodetitel zouden binnenslepen, die zou voor gek worden verklaard.
Verklaar me nu ook maar voor gek, maar wij gaan meedoen om de titel.
Schapendonk schreef : Ik zou ook niet weten wie er de titel moet verdienen buiten MVV. Ik moet er niet aan denken dat de Helmonders er straks mee vandoor gaan De enige die het misschien ook een beetje verdient is Cambuur, die toch ook al jaren meedoen om die titel(en Sparta). Maar voor de rest zie ik geen een club waarmee MVV mee zou moeten stuivertje wisselen, of voor moet onderdoen. Op dit moment zou ik de 1e plek aan niemand meer willen afstaan, en ik hoop dat ze de 1e plek ook niet meer af gaan geven.
Aswin schreef : Tsja. Hoe blij ik ook ben op dit moment met de periode titel, de eerste plaats, het team, het gat van 3 punten met de #2; ik zou dit jaar nog niet willen promoveren (dit zeggen, staat waarschijnlijk gelijk aan vloeken in de kerk). Ik ben bang dat MVV op dit moment (nog) niet mee kan met de eredivisie en dat we dan een jojo effect gaan krijgen.
Breur schreef : Laat dit svp niet verlammend werken op de ploeg
Ik kan dit nooit rijmen. Van de ene kant ben je blij met de periodetitel en hoop je altijd dat MVV het goed doet. Van de andere kant hoop je dat ze niet promoveren.Aswin schreef : Tsja. Hoe blij ik ook ben op dit moment met de periode titel, de eerste plaats, het team, het gat van 3 punten met de #2; ik zou dit jaar nog niet willen promoveren (dit zeggen, staat waarschijnlijk gelijk aan vloeken in de kerk). Ik ben bang dat MVV op dit moment (nog) niet mee kan met de eredivisie en dat we dan een jojo effect gaan krijgen.