>
Ontvangen bedankjes 179
Is deze 6000 mensen wel realistisch??seppo schreef : Hoe is het toch mogelijk dat er maar 6000 mensen zaten? Wat willen de spelers nog meer voor elkaar krijgen om het stadion vol te spelen? Zou het komen omdat het allemaal zo "makkelijk" gaat vanaf het begin, dat het nu heel normaal is dat we 1e staan..
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ster_Drager schreef : Zaten zeker meer mensen in het stadion, geen twijfel mogelijk!
ik vraag me af hoe ze aan die 6000 komen???
peter ruiver schreef :
Is deze 6000 mensen wel realistisch??seppo schreef : Hoe is het toch mogelijk dat er maar 6000 mensen zaten? Wat willen de spelers nog meer voor elkaar krijgen om het stadion vol te spelen? Zou het komen omdat het allemaal zo "makkelijk" gaat vanaf het begin, dat het nu heel normaal is dat we 1e staan..
Er zaten meer mensen in het stadion.
les rouges blancs schreef :
serke schreef : Tot veur de wedstrijd dan mer manne, bin benuijd of iech uch zeen
Iech kin al slech mit e blumke op miene jas goon roonloape hahaha.
Bin roond keteer noa 7 haaf 8 present in de ster, vreuger kin neet ivm mie werrek, zik mer boe geer uch verstop, daan zeuk iech wel uns, mien oage zien missjiens nog get jonger, en die zien daan beter
Tot venoavend !!
Tot venaovend !!
Kins ut blumke aoch tösse dien tan houwwe es diech diene jas neet wuls voel maake..no problem, mate !
Veer zölle wel bij de agterste deur stoon, umtot iech af en soms geer nikotien tenk en höb e awwerwetse , tradisjonele roedwitte gebreijde sjerrep aon, Opa moste wel vaan zien fotoos herkinne
Iech zaog vendaog 'n wit böske oppe Fransicus Romanusweeg met "Serke"drop gesjreeve ; zaots diech drin?
Aswin schreef : Los van de wedstrijd, die was van ondermaats nivo (maar goed ook deze moet je winnen), vraag ik me af of de date van MVV4Life en Breurske in de Gouden Ster in het kader van de homo acceptatie is doorgegaan......