MVV-ALMERE

20 okt 2012 10:43
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV-ALMERE #106

seppo schreef : Hoe is het toch mogelijk dat er maar 6000 mensen zaten? Wat willen de spelers nog meer voor elkaar krijgen om het stadion vol te spelen? Zou het komen omdat het allemaal zo "makkelijk" gaat vanaf het begin, dat het nu heel normaal is dat we 1e staan.. :side: :S

Is deze 6000 mensen wel realistisch??
Er zaten meer mensen in het stadion.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2012 10:45
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV-ALMERE #107
Zaten zeker meer mensen in het stadion, geen twijfel mogelijk!
ik vraag me af hoe ze aan die 6000 komen???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2012 10:52
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
MVV-ALMERE #108
wedstrijd was niet echt super..
maar aan het eind van de competitie is het enigste dat staat, de punten..

ik heb genoten van rutjes, terechte MOTM..
voor de rest viel mij op dat esajas, ondanks wat foutjes, tov vorig jaar toch echt een team player is geworden en heel hard werkt.

wat wij ons afvragen hoe ze aan 6000 toeschouwers komen.. ik weet niet waar de overige 3-4 duizend moeten gaan zitten als het uitverkocht is..

ik heb ondanks de (in mijn ogen) terechte bronzen stier voor rene toch een minpuntje..
waarom het laatste gedeelte zo achteruit rennen??
door zo defensief te wisselen, roep je de problemen op jezelf af..
breng gewoon voorjans voor smeets en breng wat snelheid in de ploeg door timmermans dan voor danny te brengen (als danny er op dat moment uit moet)..
en laat bij een corner het liefst 2 man halverwege de eigen helft..


nu nog maar ff genieten van de deun in mijn hoofd....
veer stoon boovenaon, veer stoon boovenaon!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2012 10:52
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV-ALMERE #109
Het was een hele povere wedstrijd. Maar als de aanval van MVV 'nuchter' was geweest (ook die van Almere) dan had er een hele andere uitslag op het bord gestaan. Mijn god Esajas, dat zijn geen voorzetten meer, dat zijn doeltrappen van een keeper. En Schreurs, hoe wil je zo´n bal op de volley in de driehoek rammen, als je hem aanneemt sta je vrij voor de keeper... Maak dat werk van je team genoten eens beheerst af en ga dan pas over op powerplay.

We hebben weer een paar keer goed gezwijnd. Goed, Almere heeft veel ingekocht, zitten toch een paar goede talenten tussen. Dit was zeker niet een hekkensluiter. Maar het moet allemaal veel nuchterder.

Dan volgde de huldiging. Iedereen in extase, de sfeer was goed.., totdat dhr. Thal de microfoon oppakt... Mijn god Reginald. Begin je nu werkelijk te openen met: 'We hebben in 100 jaar nog nooit iets gewonnen, we moeten de kracht halen uit de kleine dingen..' Nee dat is een lekkere binnenkomer...

Nog een paar puntjes van kritiek aan de sfeer. Ik begin langzamerhand in te zien wat de Ultra's al langer aankaarten. De cultuurverandering binnen MVV naar het familieclubje. Vooral het artistieke gedeelte met het radio verslag uit Emmen (kan ik doelgericht wel waarderen), de erehaag van kinderen en het geforceerde 'Sjeng aon de geng' na een doelpunt vind ik een aderlating. Voetbal is masculien en dat moet het blijven. De geusselt is een amfitheater, geen circustent. Expressie in een stadion komt uit de supporter zelf.

Daarnaast begrijp ik de standpunten van de Ultra's. Maar door stil te zijn, gaat echt niemand kijken naar jullie spandoeken, jullie duwen jezelf op deze manier in de vergetelheid. Domineer die wedstrijd met jullie geluid, dan wordt jullie mening ook gehoord.

Vijf punten los wie had dat gedacht, super. :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjraveleer, Schapendonk, de bok

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2012 11:00
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV-ALMERE #110

Ster_Drager schreef : Zaten zeker meer mensen in het stadion, geen twijfel mogelijk!
ik vraag me af hoe ze aan die 6000 komen???


Betalende toeschouwers was 6000, ik dacht ook dat het er meer waren.
Vergeet niet dat er veel genodigde gasten waren alleen al in de vorm van alle jeugdspelers met begeleiders.
En bij de bobo's zullen ook de nodige personen uitgenodigd zijn, die er nu wel weer willen komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2012 11:08 20 okt 2012 11:10 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-ALMERE #111

peter ruiver schreef :

seppo schreef : Hoe is het toch mogelijk dat er maar 6000 mensen zaten? Wat willen de spelers nog meer voor elkaar krijgen om het stadion vol te spelen? Zou het komen omdat het allemaal zo "makkelijk" gaat vanaf het begin, dat het nu heel normaal is dat we 1e staan.. :side: :S

Is deze 6000 mensen wel realistisch??
Er zaten meer mensen in het stadion.


Echt niet pierke...wij schatten van uit waar wij stonden ook zo rond de 6000 en als ik eerlijk ben zelfs wat lager.
Dan ffies over de wedstrijd het was indd niet geweldig...mvv had moeite met het spel van de tegenstander die het speelveld(met medewerking van mvv) constant heel compact maakte nl met 20 man werd al direct bij een uittrap de opstelling gemaakt.
Verder heb ik mij enorm plezierig vermaakt daar ergens op vakkie b :thumbsup:.
Het was weer eens verademend om bij de ,,harde,,kern van 30 jaar en eerder te staan(waarvan vele net als ik oud angelsiders zijn).
Heerlijk die sfeer daar en er word wel eens gesproken over het gemis op dit moment van sfeer acties bij de ultraas...door een discussie waar ik mij absoluut niet in ga mengen...komt tijd komt raad :thumbsup:...maar ik heb nu zelf meegemaakt dat onder aanvoering van de man met de grote trom(jozef)...het legertje oud angelsiders met vele anderen er een geweldig gezellige sfeer werd gecreeerd...en laot die ouwe mer sjuive...de wieker hofzengers motte ergens toch een traantje weg gepinkt hebben bij het horen van zoveel muzikale samen zang...waaronder ik ook zelf de nodige invulling mocht geven :lolno:.
Mensen van vakkie b bedaank veur dn gezellige sfeervolle avond...toppijoppi :thumbsup:...en ook ondervond ik dat zelfs lrb familie bij zich had zitten die het wel met hem konden vinden :daag:ik dacht dat hij op dat gebied door al zijn geschrijf hee oppe site allang zijn coulantie verspeeld had...maar het tegendeel bewees zich :thinking:.
Verder hoop ik zeker dalijk op 5 en 9 november dezelfde gezellige avonden te beleven :thumbsup:...het enigste nadeel vond ik het lopen nao de beerkraom...boe iech normaal neve staon :lolno:...en helaas toch een negatieve opmerking...wat gaat dat allerlangzaamst kwa uitgifte van drank en andere spijs...het mag toch wel zo zijn dat voor die twee euro je iets meer tempo bij de bediening mag verwachten :thumbsdown:...en mag het iets minder schuim zijn?...nu krijg je een (te) kleine beker half schuim half bier...hopenlijk weet dalijk als het contract afloopt de nieuwe cateraar er wel commercieeler mee om te gaan en dan vooral klant gerichter...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2012 12:07 20 okt 2012 12:09 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV-ALMERE #112
MVV viert periodefeestje met drie punten.
www.maastrichtaktueel.nl/mvv-viert-perio...tje-met-drie-punten/


Nipte zegen voor MVV vlak voor de huldiging.
www.maastricht.dichtbij.nl/regio/nipte-zegen-mvv-vlak-huldiging

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2012 13:14
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV-ALMERE #113
Heerlijk dat we nu 5 punten los staan. Ben zo benieuwd of we volgende week in Leeuwarden opnieuw stand kunnen houden. Een gelijkspel daar in het hoge noorden teken ik nu voor.

Wat mij betreft was de MOTM verkiezing van Rutjes terecht, echt aanjager gisteren. Toen hij hoorde dat hem die eer toekwam zette hij meteen nog een vliegende tackle in. Op Esajas valt geen pijl te trekken. In de 1e helft geen pepernoot goed geraakt in mijn ogen, teveel voor eigen succes gegaan het eerste deel van de wedstrijd. Maar je weet met zo'n onvoorspelbare speler als hij is dat het bij de volgende poging wel opeens raak is. Normaal dat je aan hem gaat ergeren wanneer hij een bal verliest, maar je bejubelt hem weer bij zo'n bal die hij dan plots erin schiet en wat later bleek de wedstrijd beslist. Was geen grootste wedstrijd, maar zoals zo vaker dit seizoen, herinner Apeldoorn en Eindhoven bv., winnen we die ook. Was nog wel billenknijpen op het laatst met die bal die rakelings langs de paal scheerde en de daarop volgende corner. Mooi om te zien hoe Veldmate professioneel de bal vasthield waardoor de extra tijd gelukkig zonder kleerscheuren werd doorstaan. Opvallend dat we onder scheidsrechter Bekebrede zovaak winnen, vond hem ook niet slecht fluiten opnieuw.

Sfeer was leuk op Trepke B, alleen kan nog veel beter natuurlijk. Vak C kan ook eens opstaan wanneer de jongens het moeilijk hebben zo rond de 60e minuut. Ik heb in ieder geval geen stem meer. Ook leuk de huldiging na de wedstrijd al ben ik geen fan van muziek uit de stadionspeakers, veel mooier als het publiek het geluid produceert. Die zin van Thal die HoutenGerard aanhaalt heb ik niet gehoord, maar vind hem al meteen meer uistralen in zijn stem als Raymond 'hallo stadion de Geusselt' Boileau. Wat mij betreft maken ze hem stadionspeaker al zal hij dat zelf wel niet willen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2012 13:28
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV-ALMERE #114

Schapendonk schreef : In principe kan MVV volgende week in Cambuur een flinke klap uitdelen. Dat gaat wat worden :ohmy:


Benuijd wie väöl bösse riechting Leeuwarden goon.
Iech bin in eder geval present !!!

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2012 13:33
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV-ALMERE #115
Tevreden over het spel, krijgen in het begin een aantal kansen, maar de bal wil er niet in. De tegengoal valt uit het niets, en bezorgd ons automatisch een moeilijke avond. Almere vond ik niet slecht spelen, maar mist wel kwaliteit in de voorhoede.Wij hebben het geluk, dat er veel scorend-vermogen in onze ploeg zit. Een "bevlieging" van Esajas is goud waard. Hij was er een aantal keer dichtbij, en als het dan lukt is het fantastisch. Schreurs dichtbij een doelpunt, Veldmate dichtbij maar als het niet wil lukken, hebben we ook nog altijd Tom. :applaus:
Bram maakt een paar mooie reddingen, en zorgt ervoor dat de punten in Maastricht blijven. B) Het spel was niet altijd goed, maar we hebben wel terecht gewonnen. Persoonlijk had ik Almere zwakker ingeschat, en daarom valt de uitslag misschien iets tegen?
Stankov weer goed vanavond, een contract in de winterstop, zou mooi zijn. :applaus:
Labylle ook erg goed, neemt constant veel risico, door aanvallend te staan. Toch is hij bij gevaar altijd op tijd terug...Het is natuurlijk fijn als je een "turbo" in de benen hebt. Klasse speler,zijn motoriek valt constant op, dit zie je weinig in de J.L
(Merci Leroy, et s.v.p un saison MVV)

"Uzze Mattie" Nathan, in 1 woord "TOP". Ongelofelijke inzet, niet normaal. Ook zijn speelstijl is mooi, legt veel gevoel in zijn passes. En streelt de bal , bij een aanname. "MOTM is dik verdiend" Klasse Nathan, een echte winnaar.

Sjors&Kjell waren weer degelijk....bedankt mannen.....op een paar afstandschoten na geen grote problemen voor Bram. Het "alles of niets" offensief van Almere in de laatste 10 minuten goed doorstaan...klasse mannen
Bryan goed gespeeld kerel, minder opvallend dan voorheen, maar wel nuttig.
René proficiat met de mooie prijs, het is je gegund.
Bij de volgende huldiging, hoeven we Thal geen microfoon meer te geven, we horen hem zonder ook wel. "Meh jong, wat 'n geblaire...." . Tja , en dat we nog nooit grote prijzen gewonnen hebben, is ook deels zijn schuld. "Thal in zijn gloriedagen als laatste man, was voor de mvv-supporter regelmatig zenuwslopend."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2012 13:36
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 94
Meer
MVV-ALMERE #116
Denk ook houten gerard dat de ultras nu hun standpunt duidelijk hebben gemaakt, het is nu weer tijd voor de jongens toe zingen en schreeuwen want dit verdienen ze.
Zeker zo fanatiek zij dit kunnen, ik mis het wel

Komop ultras laat jullie horen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2012 13:52 20 okt 2012 14:02 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV-ALMERE #117
Gister was een leuke wedstrijd maar het was ook weer super gezellig voor de wedstrijd nog even met LRB en Opadiehard
op Serke gewacht maar ja zoals LRB al zei als we maar blijven winnen :P

Normaal gesproken sta ik altijd vak F G Angelside tribune.
Maar na 15 minuten ben ik toch maar gister op Trepke B Gaan staan omdat de de sfeer daar gister leuker en beter was en geen liedjes rot op die of wat dan ook denk dat ik er vaker ga staan ben tenslotte ook al bijna 30 en leeftijdsgenoten worden steeds minder op Vak F G
Volgende week naar Leeuwarden ben erg benieuwd of we dat uitvakje vol krijgen?
Want kom op we staan 5 punten los als je in Leeuwarden wint kun je toch echt een feestje gaan bouwen, dus kom op meld je aan en laat dat Ajax publiek zien wie er boven aan staat :thumbsup:

Huldiging MVV 19-10-2012



Huldeging 1e periode kampioen na MVV Almere City 19 10 2012



MVV - Almere City



MVV Almere City opkomst & Volkslied 19 10 2012


Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2012 15:07
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV-ALMERE #118

les rouges blancs schreef :

serke schreef : Tot veur de wedstrijd dan mer manne, bin benuijd of iech uch zeen B)

Iech kin al slech mit e blumke op miene jas goon roonloape hahaha.
Bin roond keteer noa 7 haaf 8 present in de ster, vreuger kin neet ivm mie werrek, zik mer boe geer uch verstop, daan zeuk iech wel uns, mien oage zien missjiens nog get jonger, en die zien daan beter :thumbsup:

Tot venoavend !!


Tot venaovend !! :thumbsup:
Kins ut blumke aoch tösse dien tan houwwe es diech diene jas neet wuls voel maake..no problem, mate ! :lachen:
Veer zölle wel bij de agterste deur stoon, umtot iech af en soms geer nikotien tenk en höb e awwerwetse , tradisjonele roedwitte gebreijde sjerrep aon, Opa moste wel vaan zien fotoos herkinne


Iech zaog vendaog 'n wit böske oppe Fransicus Romanusweeg met "Serke"drop gesjreeve ; zaots diech drin?


Joamer genog weer gemis, meh kin noe ut snuutske achter de noam, en deh vin iech wel de volgende kier :lachen:
Iech zoat in de ster meh weet noe boe dat geer stoat, volgende thoeswedstrijd stel iech miech veur :woohoo:

En nein, iech zoat neet in dat buske, hub dat oach wel uns zien rije, meh been dat neet B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2012 16:24 20 okt 2012 16:25 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-ALMERE #119

Aswin schreef : Los van de wedstrijd, die was van ondermaats nivo (maar goed ook deze moet je winnen), vraag ik me af of de date van MVV4Life en Breurske in de Gouden Ster in het kader van de homo acceptatie is doorgegaan...... :evil: :side:


Heb Forlaaj helaas niet gezien voor of tijdens de wedstrijd...merkwaardig was 't wel...:whistle:
maar zoals hij al zelf aangaf zal ik dit in het kader van " ut maotsjappelikke vaan MVV in al zien facette" accepteren en er niet al te zeer op doorgaan ...
Per slot van rekening moeten we Forlaajf in z'n waarde laten :P
"Tot ouch dit soort luij gewoen op de tribuun kinne stoon en geaccepteerd weure!Dat is toch gewoen prachtig"
:lachen:
al is Forlaajf aoch welkom es Opa en iech us met Serke treffe :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2012 19:11
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV-ALMERE #120
Onder (fan )foto heb ik nog wat fotos geplaatst voor de liefhebber van de huldiging en de wedstrijd...
Dit is voorlopig mijn laatste post voor vandaag, daar zal ik wel heel wat mensen blij mee maken :lachen:
Hoop alleen dat niet iedereen er zo over denkt. :lolno:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden