>
Ontvangen bedankjes 396
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mie leef Mestreech schreef : Het is pas vroeg, maar toch wil ik eens kijken hoe jullie denken over de aflopende contracten.
Volgens MVV.nl lopen de contracten af van de komende spelers/trainers:
Trainer:
René Trost: Lijkt me duidelijk. Hij is op zijn plek bij MVV. Ik ben geen voorstander van langdurige contracten, maar om te beginnen verlengen met 2 jaar, dan eens verder kijken hoe MVV er dan voor staat.
Doelmannen:
Yannick Derix: Ik kan niet echt oordelen over hem. Als 3e doelman wel nuttig. Geen nieuw contract.
Yannick De Winter: Ik heb hem af en toe gezien in oefenpotjes. Het lijkt me niet de doelman die nr 1 kan worden in het doel. Wel geschikt voor 2e doelman. Geen nieuw contract.
Verdedigers:
Nick Kuipers: Jongen uit de regio, momenteel aan het revalideren van een zware blessure, 2e in 2,5 jaar tijd. Ik zou hem er graag bijhouden.
Antonio Stankov: Verdedigend mag het beter bij hem, maar opbouwend wel oke. Ik twijfel bij hem voor contractverlenging.
Kjell Knops: Bezig aan een uitstekend seizoen bij MVV. Een goede trap in zijn linkerbeen, verdedigend heel sterk. Hem vastleggen voor nog eens zeker 2 jaar.
Middenvelders:
Lance Voorjans: 'ne jong vaan de club'. Hij krijgt nauwelijk/geen kansen meer dit seizoen, 2 jaar geleden was hij nog basisspeler. Ik twijfel of hij het 'hogere' niveau aankan, eerlijk gezegd denk ik van niet. Conclusie: geen nieuw contract.
Bryan Smeets: Hij speelde in het begin van dit seizoen een paar aardige wedstrijden (o.a. Excelsior thuis, Cambuur uit),
maar zakte daarna weg. Hij is weliswaar pas 20 jaar, maar je kunt niet het eeuwige talent hebben. Voor mij mag die blijven.
Aanvallers:
Lloyd Borgers: Hij krijgt helemaal geen kans meer. Hij heeft nog geen 10 minuten gespeeld de eerste seizoenshelft. Ik denk dat het voor Lloyd einde verhaal is.
Malcolm Esajas: Dit seizoen zijn beste seizoen. Veel dreiging, scoort en geeft assists. Hij wou weg aan het eind van vorig seizoen. Zo'n speler als Esajas mag blij zijn dat hij bij een club als MVV mag voetballen. Conclusie: Het eens zijn dat je bij MVV mag voetballen, anders pech.
Davide Timmermans: Voor de breedte erbij houden. Een fel en aanvallend ingestelde (rechter-) vleugelspits.
Sjop schreef : lance gaat in de winterstop weg. Hij heeft een andere clup
peter ruiver schreef :
Als dit de waarheid is, dan zou ik dit jammer vinden.
Een speler, die mijn inziens, meer speeltijd verdient.
Maosbrögk schreef : Zonder 2e elftal zal dit ook gebeuren voor Borgers/Timmermans/beide reservekeepers/Mustafa/etc.
Lang leve Maastricht United/Limburg United en nog iets United!
Zonder 2e elftal geen toekomst voor onze eigen jeugd, tenzij ze héél goed zijn en meteen de basis in kunnen....
Dan zou die club wel een transfersom moeten betalen...Sjop schreef : lance gaat in de winterstop weg. Hij heeft een andere clup
middenstip schreef : Wie kan mij overtuigen waarom Smeets, wel kansen krijgt en Lance niet?
Dixi schreef :
middenstip schreef : Wie kan mij overtuigen waarom Smeets, wel kansen krijgt en Lance niet?
Trost kan je overtuigen.
Die is dag en nacht bezig met de jongens en weet als geen ander waarom Smeets ipv Voorjans op het veld staat.
Sorry, voor dit simpele antwoord.
Dixi
middenstip schreef : Bedankt houten Gerard, Trost is natuurlijk de man die bepaald wie speelt en wie niet en terecht,
maar waarom krijgt Lance geen speel minuten meer?
Ik weet haast zeker als hij die kansen kreeg die Smeets ,al heeft gekregen wij meer plezier van
Lance, hadden gehadt als van Smeets.