Aflopende contracten

21 juni 2013 11:32
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Aflopende contracten #46

dreekemvvke schreef : met graaien heb ik het niet over geld maar over persoonlijke macht er zijn wel vaker dingen gebeurd waar elzen bij betrokken was maar wist zich altijd op tijd terug te trekken,er zijn genoeg voorbeelden van uit het verleden wat niet wil zeggen dat ik daarover hoeft uit te wijden.Een goede verstaander heeft maar een half woord nodig,en hierbij laat ik het want het is mijn mening.


Dreeke de geis 't neet geluive, meh........v'r goon 't eindelek 'ns mèt ein ins zien ;) .
Um eve get veurbeelde te nùmme vaan speulers (of awwers vaan) die 't m'ch zelf gezach höbbe: Dave Hollanders, Tom Muyters (ein vaan de mies talentvolle keepers oets bij M.V.V.!!!), Ysebaert, van Dooren, Robrecht Deckers, en iech kin nog wel eve doorgoon....
Ze kinne wel eeders kier de sjöld bij de speulers lègke, meh de fout zit ech bij de begeleiding, die in han is vaan eine zekere Ron E.
Meh volgens de club ligk 't neet aon dee eine maan, meh aon áááááááááááááááál die aandere... :rolleye: Hiel realistisch jao..

En veur de dudelekheid, dat waore dus vaan die gevalle ''weg gepes''

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 11:41
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
Aflopende contracten #47
Daar noem je ook een paar spelers op. ysebaert is met patrick deckers weggestuurd omdat ze hagele vol op de training verschenen omdat ze zo nodig naar de kiezelfeesten moesten.... van Doorn, eveneens een dramatische mentaliteit... Dave hollanders was ook niet bepaald een ster en in mijn ogen kwaliteit te kort. Dus je zult me echt andere voorbeelden moeten noemen mvvke. Tom Muyters was een jonge talentvolle keeper, maar is nergens fatsoenlijk aan de bak gekomen op degelijk niveau.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 11:55
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Aflopende contracten #48
Veur dit soort reacties waor 'ch dus al bang. De moos de zaak 'ns umdreije: Eedere speuler is joonk en onbezonne. D'n eine get miejer es d'n aandere.
En boe moot Elsen en co. daan veur stoon?? Zjus jao, begeleiding! Al die awwers die iech gesproke höb gaove aon tot hun kinder gein heilige waore, meh tot dat veur 'n groet deil ouch koum door de totale oonkunde vaan Ron E, Robbie D. en nog get vaan die figure.
Dees jonges hadde talent genóg, allein moote clubs hun speulers wel motivere!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 13:31
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Aflopende contracten #49

Danny1983 schreef :
@ mvv4ever ik snap dat je denkt dat hij als vervanger voor Leroy komt maar leroy is nog niet weg dus dan kun je ook nog geen vervanger halen daarbij zal die niet in de basis beginnen en zeker niet Leroy kunnen vervangen!


Hij is nog niet weg nee maar jij denkt dat hij dit jaar nog zal blijven??
Ze kunnen beter op tijd een vervanger regelen dat dat we straks niemand hebben?
Het kan best zijn dat hij op zijn plaats terecht komt maar kan ook zijn dat iemand anders daar komt te spelen op de linksback positie denk aan Winkens maar dat ligt allemaal van de trainer!

MVVke schreef : Veur dit soort reacties waor 'ch dus al bang. De moos de zaak 'ns umdreije: Eedere speuler is joonk en onbezonne. D'n eine get miejer es d'n aandere.
En boe moot Elsen en co. daan veur stoon?? Zjus jao, begeleiding! Al die awwers die iech gesproke höb gaove aon tot hun kinder gein heilige waore, meh tot dat veur 'n groet deil ouch koum door de totale oonkunde vaan Ron E, Robbie D. en nog get vaan die figure.
Dees jonges hadde talent genóg, allein moote clubs hun speulers wel motivere!!


En daarom is Elsen niet de goede man hij kan de jonge jongens niet motiveren!
Nog beter hij jaagt ze weg en MVVke zegt bekende namen jongens wie we kenden er zijn ook genoeg jeugdspelers weg gegaan zonder dat we hun namen ooit hebben gehoord.
En die degelijk genoeg kwaliteit hebben/hadden maar in plaats van ze te motiveren en alles jaagt hij ze weg.
Op zijn lievelingtje na dan ''Braken''.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 13:43
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Aflopende contracten #50

Danny1983 schreef :

@ Dixie dag en nacht denk dat jij meer op t forum zit als ik, alleen niet zo vaak reageert. Dus je je lult ook maar wat uit je nek.
Ben nu aan t kijken heb er sinds men laatste post helemaal niet meer na gekeken heb ik de tijd niet meer voor dus vandaag pas alles gecheckt.
Heb gister een geweldige dag gehad financieel onafhankelijk :daag: dus vanaf gister weer wat meer tijd
Daarbij mag Dreeke ook zijn tijd nemen maar normaal gesproken reageerd hij meteen behalve als hij niet weet waar hij t over heeft daarom zei ik dat.



Verder gaan jullie maar lekker zeiken op hoelang en hoevaak ik volgens jullie op t forum zit :lachen: (Get A Life)
Ik ben lekker weg aan t rijden in men nieuwe Audi A8 250 pk gister gekocht 3 maandjes oud lekker met men vrouwtje , dus heb wel wat beters te doen.
En zal over een week wel weer eens kijken, of jullie nog steeds niks beters te doen hebben dan mij afkraken terwijl je beter eerst in de spiegel kan kijken, want zodra ik iets plaats zijn t vaak dezelfde die meteen reageren.
Dus hoezo dag en nacht erop, diegene die steeds reageerd ja die zit er dag en nacht op :daag:
(ik slaap iedere dag voor 00.00 uur door de week. Niet dat iemand daar wat mee te maken heeft maar dan weten jullie dat Dixe uit zijn nek lult en niet ik)
Fijne dag voor de mensen die hier wel normaal mee omgaan!


Danny, wel 'ns d'r aon gedach um 'ne eige real-life soap te goon make?? Mochste nog 'ne naom zeuke veur d'n program, daan höb iech 'ne tip veur d'ch:

Fantaseren kun je leren....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 14:38
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Aflopende contracten #51

Danny1983 schreef : @ Dixie dag en nacht denk dat jij meer op t forum zit als ik, alleen niet zo vaak reageert. Dus je je lult ook maar wat uit je nek.


Dat is dus de reden dat ik bijna niet meer op dit forum kom.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 16:38
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Aflopende contracten #52

Danny1983 schreef :
Verder gaan jullie maar lekker zeiken op hoelang en hoevaak ik volgens jullie op t forum zit :lachen: (Get A Life)
Ik ben lekker weg aan t rijden in men nieuwe Audi A8 250 pk gister gekocht 3 maandjes oud lekker met men vrouwtje , dus heb wel wat beters te doen.


Dus er is ook nog een mevrouw Danny1983? Goeie dag..

Foto's zijn altijd welkom overigens :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 21:13
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Aflopende contracten #53
@Danny1983: perfisia met je financiële onafhankelijkheid! Kun je nu niet de club kopen want aan die Audi A8 (goed voor minstens 2 basisspelers!) hebben wij niet zo veel als supporters...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2013 13:45
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Aflopende contracten #54

Danny1983 schreef : Raar dat ik vraag of men account verwijderd kan worden maar daar geen gehoor aan word gegeven.


na onderling overleg met de moderators kan ik melden dat we nu wel gehoor hebben gegeven aan Danny1983 zijn verzoek. Danny1983 is nu geblokeerd als gebruiker op dit forum.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maosbrögk, Karakter, tuutsje, αναρχος, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2013 15:33
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Aflopende contracten #55
eindelijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2013 15:43
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Aflopende contracten #56

dreekemvvke schreef : eindelijk

Denk dat veel mensen het niet erg zouden vinden als jij hem zou volgen

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u tuutsje, αναρχος

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2013 17:44
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Aflopende contracten #57
daar kun je lang op wachten want ik zal nooit mijn mond houden voor personen zoals jijen danny

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2013 20:07
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Aflopende contracten #58
Jonges estebleef, haw op met elkaar aon te valle. Veer höbbe mèt us alle gèt gemein: De sjoenste club vaan de wereld!
Dat mot toch genog zien um gèt vaan elkaar te kinne verdraage.
Straks blieve nog miejer luij weg en daan blieve d'r nog mèr e paar euver. Wat höbbe veer dao aon?

Laote veer noe ouch mèr gein nuij discussie beginne, gewoen ophawwe en ut euver MVV en voetbal höbbe.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2013 20:25
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Aflopende contracten #59
Don't shoot the messenger :lachen:

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2013 20:27
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Aflopende contracten #60
mvv4life je heb helemaal gelijk maar er zijn mensen op dit forum die altijd op de persoon gaan maar ik geef mijn mening over dingen die met voetbal te maken hebben maar ik zal nooit persoonlijk worden en dat dit niet ieder zijn mening is begrijp ik volkomen maar je moet niet persoonlijk worden.ik bekijk dingen in het voetbal anders dan de meeste supporters maar dat komt ook omdat ik bijna 30 jaar in dit wereldje gezeten heb en heus weet waar ik over praat ik praat echt geen onzin maar kan me best voorstellen dat er supporters zijn die dat niet leuk vinden als ik het over spelers of andere dingen hebt maar dan moet je niet beledigend worden wat dat getuigd niet van volwassenheid,dat moet je maar met mensen uit je eigen niveau doen maar niet met mij .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden