>
Ontvangen bedankjes 820
dreekemvvke schreef : met graaien heb ik het niet over geld maar over persoonlijke macht er zijn wel vaker dingen gebeurd waar elzen bij betrokken was maar wist zich altijd op tijd terug te trekken,er zijn genoeg voorbeelden van uit het verleden wat niet wil zeggen dat ik daarover hoeft uit te wijden.Een goede verstaander heeft maar een half woord nodig,en hierbij laat ik het want het is mijn mening.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Danny1983 schreef :
@ mvv4ever ik snap dat je denkt dat hij als vervanger voor Leroy komt maar leroy is nog niet weg dus dan kun je ook nog geen vervanger halen daarbij zal die niet in de basis beginnen en zeker niet Leroy kunnen vervangen!
MVVke schreef : Veur dit soort reacties waor 'ch dus al bang. De moos de zaak 'ns umdreije: Eedere speuler is joonk en onbezonne. D'n eine get miejer es d'n aandere.
En boe moot Elsen en co. daan veur stoon?? Zjus jao, begeleiding! Al die awwers die iech gesproke höb gaove aon tot hun kinder gein heilige waore, meh tot dat veur 'n groet deil ouch koum door de totale oonkunde vaan Ron E, Robbie D. en nog get vaan die figure.
Dees jonges hadde talent genóg, allein moote clubs hun speulers wel motivere!!
Danny1983 schreef :
@ Dixie dag en nacht denk dat jij meer op t forum zit als ik, alleen niet zo vaak reageert. Dus je je lult ook maar wat uit je nek.
Ben nu aan t kijken heb er sinds men laatste post helemaal niet meer na gekeken heb ik de tijd niet meer voor dus vandaag pas alles gecheckt.
Heb gister een geweldige dag gehad financieel onafhankelijk dus vanaf gister weer wat meer tijd
Daarbij mag Dreeke ook zijn tijd nemen maar normaal gesproken reageerd hij meteen behalve als hij niet weet waar hij t over heeft daarom zei ik dat.
Verder gaan jullie maar lekker zeiken op hoelang en hoevaak ik volgens jullie op t forum zit (Get A Life)
Ik ben lekker weg aan t rijden in men nieuwe Audi A8 250 pk gister gekocht 3 maandjes oud lekker met men vrouwtje , dus heb wel wat beters te doen.
En zal over een week wel weer eens kijken, of jullie nog steeds niks beters te doen hebben dan mij afkraken terwijl je beter eerst in de spiegel kan kijken, want zodra ik iets plaats zijn t vaak dezelfde die meteen reageren.
Dus hoezo dag en nacht erop, diegene die steeds reageerd ja die zit er dag en nacht op
(ik slaap iedere dag voor 00.00 uur door de week. Niet dat iemand daar wat mee te maken heeft maar dan weten jullie dat Dixe uit zijn nek lult en niet ik)
Fijne dag voor de mensen die hier wel normaal mee omgaan!
Danny1983 schreef : @ Dixie dag en nacht denk dat jij meer op t forum zit als ik, alleen niet zo vaak reageert. Dus je je lult ook maar wat uit je nek.
Danny1983 schreef :
Verder gaan jullie maar lekker zeiken op hoelang en hoevaak ik volgens jullie op t forum zit (Get A Life)
Ik ben lekker weg aan t rijden in men nieuwe Audi A8 250 pk gister gekocht 3 maandjes oud lekker met men vrouwtje , dus heb wel wat beters te doen.
Danny1983 schreef : Raar dat ik vraag of men account verwijderd kan worden maar daar geen gehoor aan word gegeven.
Denk dat veel mensen het niet erg zouden vinden als jij hem zou volgendreekemvvke schreef : eindelijk