Aflopende contracten

26 juni 2013 12:05
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Aflopende contracten #61

dreekemvvke schreef : mvv4life je heb helemaal gelijk maar er zijn mensen op dit forum die altijd op de persoon gaan maar ik geef mijn mening over dingen die met voetbal te maken hebben maar ik zal nooit persoonlijk worden en dat dit niet ieder zijn mening is begrijp ik volkomen maar je moet niet persoonlijk worden.ik bekijk dingen in het voetbal anders dan de meeste supporters maar dat komt ook omdat ik bijna 30 jaar in dit wereldje gezeten heb en heus weet waar ik over praat ik praat echt geen onzin maar kan me best voorstellen dat er supporters zijn die dat niet leuk vinden als ik het over spelers of andere dingen hebt maar dan moet je niet beledigend worden wat dat getuigd niet van volwassenheid,dat moet je maar met mensen uit je eigen niveau doen maar niet met mij .


Sorry huur Dreeke, meh noe deiste 't toch weer??

Díéch geis al 30 jaor, dus díéch wèts 't beter???

''Eige niveau''?? Dus díech bis hei vaan 't geweldige über volwasse niveau??

't Einegste datste noe ALWEER deis, is provocere.

Mesjiens deiste d'r good aon um ouch 'ns aander lui hun arguminte of zeenswijze aon te hure, zoonder 't eeders kier opnui weer aof te krake. En daan noe sjienheilig veur de gooje leve vreij goon pleite?? Stiekem steukerke :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 13:27
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Aflopende contracten #62
begrijpend lezen schijnt heel moeilijk te zijn en ik zeg ook niet dat ik het beter weet en zal ook nooit mensen beledigen of bepaalde dingen gunnen als je begrijpt wat ik bedoel ik laat mensen in ieder geval in hun waarde met hun mening die ze hebben ik geef mijn mening en meer niet en voor de schijnheilige vrede moet je maar bij andere personen aankloppen maar niet bij mij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 13:31
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Aflopende contracten #63

dreekemvvke schreef : begrijpend lezen schijnt heel moeilijk te zijn en ik zeg ook niet dat ik het beter weet en zal ook nooit mensen beledigen of bepaalde dingen gunnen als je begrijpt wat ik bedoel ik laat mensen in ieder geval in hun waarde met hun mening die ze hebben ik geef mijn mening en meer niet en voor de schijnheilige vrede moet je maar bij andere personen aankloppen maar niet bij mij.




Daar mag jij wat van zeggen . Gebruik eens leestekens .
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Bieske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 13:45
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Aflopende contracten #64
Jij zal nooit persoonlijk worden en jij roept dat je niet beledigend moet worden? Durf je dat echt met droge ogen te beweren?

Aantal quotes van jou:

danny je moet eens stoppen met je kinderachtige praatjes jij lijkt wel een kleuter ga lekker met lego spelen wordt een beetje eentonig

ben vaker in het stadion als jij maar je hoeft niet altijd vooraan te staan om in de belangstelling te staan ik heb een mening en waai niet met alle winden mee maar als het goed gaat staan jullie meestal vooraan ,maar als het niet gaat zoals jullie willen heb je altijd heb je altijd commentaar wat nergens op slaat als mvv kampioen ooit wordt zul je weer vooraan staan .


Just my 50 cents

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 14:24
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Aflopende contracten #65
Pfffffffffff meh jong wat een discussie...wissel emailadressen uit en bekut elkaar op die manier.
Deze Topic gaat over aflopende contracten.
Het word tijd dat de Moderators hier iets mee gaan doen, want deze site begint echt te lijken
op een 'zeik elkaar af' site. Ik wil graag nieuws over MVV lezen en geen geneuzel over meningsverschillen
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 15:07 26 juni 2013 15:08 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Aflopende contracten #66
ik zal het jullie makkelijk maken en geeft de moderator aan om mij een ban te geven ik heb genoeg van dit puber gedrag.en iedereen zal nu wel blij zijn. anders ik wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 21:58
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Aflopende contracten #67
Ten eerste wat een elle lange discussies...jongens kappen en doorgaan met het serieuzere werk nl elkaar zien als een verlengstuk om mvv te promoten ik word nl niet goed van die elke keer terug kerende ruzies onderling!
Moderators grijp eerder in en kap elke onzinnige discussies onderling eerder af met een pb.
Jullie doen een hoop moeite om dit forum levend te houden petje af hier voor...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 20:20
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
Aflopende contracten #68
De start van de 2e seizoenshelft staat voor de deur. Dat betekent dat clubs weer gaat praten met spelers met een aflopende verbintenis.

Bij MVV lopen er 15 contracten af: Thijs de Boevere, Bram Castro, Yannick Derix, Rick Geenen, Cor Gillis, Tom van Hyfte, Mitchel de Jong, Hawbir Moustafa, Michael La Rosa, Danny Schreurs, Adnan Secerovic (eigendom Nol Hendriks) Antonio Stankov, Cem Unal, Sjors Verdellen en Sjoerd Winkens

Van Hyfte, Schreurs, Castro, Winkens, Derix, Stankov en de Jong mogen van mij blijven. Voor de rest mag iedereen vertrekken.
Een schoon schip maken met een aantal nieuwe gezichten in de groep en in de technische staf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 23:02
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Aflopende contracten #69
Unal mag van mij ook wel blijven, die kan zich nog wel gaan bewijzen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2014 14:57 14 jan 2014 14:58 door oandegengg.
oandegengg
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
Aflopende contracten #70
Thijs de Boevere mag van mij ook wel blijven! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2014 18:26
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Aflopende contracten #71
Basis: Castro, van Hyfte, Schreurs (na grondige APK keuring + chassiscontrole)

Breedte: Stankov of Geenen, Ospitalieri, Maria, Secerovic, Boevere

Toekomst: De jong, Unal

Twijfelgeval: Smeets, Rutjes, Knops

De rest "Exit"..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2014 21:05
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 123
Meer
Aflopende contracten #72
Knops gaat naar roda-jc.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2014 21:41
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Aflopende contracten #73

de bok schreef : Knops gaat naar roda-jc.



Knops heeft nog een contract tot 2015.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2014 22:03
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Aflopende contracten #74

de bok schreef : Knops gaat naar roda-jc.


Wederom...bla...bla :thumbsdown: ..gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2014 23:15
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Aflopende contracten #75

houtengerard schreef : Basis: Castro, van Hyfte, Schreurs (na grondige APK keuring + chassiscontrole)

Breedte: Stankov of Geenen, Ospitalieri, Maria, Secerovic, Boevere

Toekomst: De jong, Unal

Twijfelgeval: Smeets, Rutjes, Knops

De rest "Exit"..


hiel god gezeen Houte !
Als mvv ooit nogeens wil promoveren dan zullen ze zulke maatstaven moeten hanteren.
Vooral geen Sjenge en Limburgers bevoorrechten, als ze niet goed genoeg zijn. Elders lopen genoeg mensen rond die goed tegen een bal kunnen trappen. In een stad met 100k inwoners zijn er simpelweg niet 11 Witte Brokamps.... :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden