>
Ontvangen bedankjes 586
Anna D. schreef : Castro: Keeper
Kuipers: Rechtsback/centrale verdediger
Verdellen: Rechter centrale verdediger
Gillis: Linker centrale vedediger
Winkens: Linksback
Rutjes: Centrale middenvelder
van Hyfte: Centrale Middenvelder
Veldmate: Spits
Stankov: Rechtsback/middenvelder
Braken: Middenvelder/Aanvaller
La Rosa: Links/rechtsbuiten
Schreurs: Rechtsbuiten
Dan ga ik er even vanuit dat Labylle vertrekt en Kuipers zijn contract verlengd. Denk dat Knops en Smeets voorlopig niet zullen verlengen. Hopelijk blijft van Hyfte gewoon aan.
Wat we dan nog nodig hebben voor volgend seizoen in mijn ogen is sowieso een rechtsback aangezien Stankov het goed doet op het middenveld. Een linksback hopelijk Schroyen dan. En 2 buitenspelers aangezien we alleen Braken hebben nu voor begin volgend seizoen met de blessures van Schreurs en La Rosa.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Anna D. schreef : Castro: Keeper
Kuipers: Rechtsback/centrale verdediger
Verdellen: Rechter centrale verdediger
Gillis: Linker centrale vedediger
Winkens: Linksback
Rutjes: Centrale middenvelder
van Hyfte: Centrale Middenvelder
Veldmate: Spits
Stankov: Rechtsback/middenvelder
Braken: Middenvelder/Aanvaller
La Rosa: Links/rechtsbuiten
Schreurs: Rechtsbuiten
Dan ga ik er even vanuit dat Labylle vertrekt en Kuipers zijn contract verlengd. Denk dat Knops en Smeets voorlopig niet zullen verlengen. Hopelijk blijft van Hyfte gewoon aan.
Wat we dan nog nodig hebben voor volgend seizoen in mijn ogen is sowieso een rechtsback aangezien Stankov het goed doet op het middenveld. Een linksback hopelijk Schroyen dan. En 2 buitenspelers aangezien we alleen Braken hebben nu voor begin volgend seizoen met de blessures van Schreurs en La Rosa.
Mie leef Mestreech schreef : Je hebt met Verdellen en Gillis 2 goede centrale verdedigers. Knops heeft zich heel goed ontwikkeld, laat me dat voorop zeggen.
Ik hoop dat Knops blijft. Maar stel dat Kuipers ook blijft, dan heb je 4 potentiële centrale verdedigers (Kuipers tel ik als rechtsback en centrale verdediger). Dat is, in mijn ogen en wat hier ook gezegd werd, voor een Jupiler League-club veel. Dan kun je beter investeren in een andere speler waar MVV meer aan heeft. Maar als Kuipers blijft, zal die vooral rechtsback spelen. Stankov kan eventueel op het middenveld/rechtshalf spelen. Dan kan Kuipers onze nieuwe rechtsback worden.
Ik heb nauwlettend op Gillis gelet in die 2 duels met Volendam, hij maakte op mij een hele goede indruk qua verdedigend opzicht.
dreekemvvke schreef : en dat bedoel ik nou met graaiers ook ron elzen vult alleen zijn eigen zakken
Us Clubke schreef :
Mie leef Mestreech schreef : Je hebt met Verdellen en Gillis 2 goede centrale verdedigers. Knops heeft zich heel goed ontwikkeld, laat me dat voorop zeggen.
Ik hoop dat Knops blijft. Maar stel dat Kuipers ook blijft, dan heb je 4 potentiële centrale verdedigers (Kuipers tel ik als rechtsback en centrale verdediger). Dat is, in mijn ogen en wat hier ook gezegd werd, voor een Jupiler League-club veel. Dan kun je beter investeren in een andere speler waar MVV meer aan heeft. Maar als Kuipers blijft, zal die vooral rechtsback spelen. Stankov kan eventueel op het middenveld/rechtshalf spelen. Dan kan Kuipers onze nieuwe rechtsback worden.
Ik heb nauwlettend op Gillis gelet in die 2 duels met Volendam, hij maakte op mij een hele goede indruk qua verdedigend opzicht.
Ik vond nl. de spoeling achterin erg dun aan het eind van het seizoen.
Danny1983 schreef : Sorry hoor ik zou niet meer reageren, maar dat word onmogelijk gemaakt door sommige reacties hier
@Dreeke geef eens antwoord als mensen je wat vragen!
Inplaats van over dingen te lullen waar je niks vanaf weet Boer 458 stelt jou een normale vraag, Kun je ook eens normaal antwoorden?
Greun graas schreef : Danny als jij nu al weet wie er in de basis komt te staan dan ben je wel een hele goede... Je weet niet eens hoe de selectie eruit gaat zien. Vertrekken er nog jongens en wie komen erbij?? dus om nu al te zeggen dat ospitalieri niet in de basis gaat beginnen vind ik wat te voorbarig.
Dat dreeke nog niet heeft geantwoord op een vraag die gisteravond om half 11 gesteld is geworden door boer458 is toch mogelijk? Niet iedereen zit dag en nacht op het forum te koekeloere.
Dat het niet meer boterde tussen trainer en bestuur dat zal zeker kloppen alleen vind ik de manier waarop jij het overal beschrijfd een beetje overdreven. De visie van trainer en bestuur verschilde van elkaar na ruim 2 jaar goed te hebben samengewerkt. Trost heeft ambities en als mvv/bestuur daar niet aan kan voldoen dan is het jammer voor trost, maar dan moet hij het ergens anders gaan zoeken.