Aflopende contracten
28 mrt 2014 09:24
Tsja, zie andere topic. Logisch en gebeurt bij vrijwel iedere club in de Jupiler League. Even snel zoeken levert een rits nieuwsberichten van verschillende clubs op met ongeveer dezelfde inhoud als dit. Hopen dat dit bij MVV weer niet opeens in het negatieve getrokken wordt. Zoals ik al eerder zei, van dit rijtje houd ik graag Castro, de rest is vervangbaar. Als Danny het weer op zijn heupen krijgt mag hij uiteraard ook blijven.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
28 mrt 2014 12:48
En van Hyfte nog een jaar of langer behouden zou mijn voorkeur zijn. Samen met Verdellen, Castro en Schreurs. De rest kan weg.
01 apr 2014 17:02
mvv4ever
Platinum Boarder
Zelf zie ik Stankov ook nog graag blijven , er zijn inderdaad betere spelers dan hem maar kan MVV die wel betalen?
03 apr 2014 14:44
houtengerard
Administrator
Behouden: Castro, Secerovic (transfervrij, maar grootverdiener), van Hyfte, Schreurs, Ospitalieri, Smeets. Allen 40.000 euro p.j., met 10.000 euro prestatie bonus bij het behalen vd play-offs of exit.
De rest verkopen, niet verlengen, retour afzender met een NS Dal Voordeel abonnement, bedankt voor het lachen, met een groetjes uit Maastricht kaartje erbij.
En hopelijk op zoek gaan naar een creatieve aanvallende middenvelder, en twee vleugelspelers die de bal zo klaar kunnen leggen, dat de aanvaller hem alleen nog maar het doel hoeft binnen te lopen (ongeacht de sportieve kwaliteit, of het IQ van de speler). En nog belangrijker een trainer die een plan heeft dat verder reikt dan de middenstip. Augustus kan me niet snel genoeg komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SoerenBusk
03 apr 2014 15:16
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Ospitalieri en Smeets hebben nog een contract voor een jaar. Alhoewel zou het niet verkeerd zijn als er een frisse wind door de selectie gaat. Spelers als Stankov, Van Hyfte kunnen nog hogerop. Spelers als Winkens en Verdellen zijn toch aan het afbouwen, die kunnen niet meer hogerop. Als ik kijk naar keepers uit de onderste regionen van de Eredivisie
(oa. Kurto, en die 2 keepers van NEC) dan zou ik zeggen dat Castro daar nog makkelijk kan meedraaien. Secerovic zou ik ook heel graag erbij willen houden, maar ik vrees ook dat hij te duur is. Schreurs in deze vorm vind ik geen toegevoegde waarde. Daar twijfel ik nog over.
La Rosa mag van mij vertrekken. Gisteren ook weer geen enkele goede actie, hij kan zijn mannetje niet passeren. Waar is La Rosa van het seizoen 2010/2011 gebleven?
03 apr 2014 22:24
houtengerard schreef : Behouden: Castro, Secerovic (transfervrij, maar grootverdiener), van Hyfte, Schreurs, Ospitalieri, Smeets. Allen 40.000 euro p.j., met 10.000 euro prestatie bonus bij het behalen vd play-offs of exit.
De rest verkopen, niet verlengen, retour afzender met een NS Dal Voordeel abonnement, bedankt voor het lachen, met een groetjes uit Maastricht kaartje erbij.
En hopelijk op zoek gaan naar een creatieve aanvallende middenvelder, en twee vleugelspelers die de bal zo klaar kunnen leggen, dat de aanvaller hem alleen nog maar het doel hoeft binnen te lopen (ongeacht de sportieve kwaliteit, of het IQ van de speler). En nog belangrijker een trainer die een plan heeft dat verder reikt dan de middenstip. Augustus kan me niet snel genoeg komen.
Ongeacht het IQ ??? Dan kan jij onze nieuwe spits worden.
03 apr 2014 22:54
03 apr 2014 23:17 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Lambik schreef :
houtengerard schreef : Behouden: Castro, Secerovic (transfervrij, maar grootverdiener), van Hyfte, Schreurs, Ospitalieri, Smeets. Allen 40.000 euro p.j., met 10.000 euro prestatie bonus bij het behalen vd play-offs of exit.
Ongeacht het IQ ??? Dan kan jij onze nieuwe spits worden.
We zouden niet slecht staan samen in de punt, ik denk dat we net over het jubileum jaar heen zullen gaan.. en dan zijn ze bij jou nog de komma vergeten. (auwe vreigeleer)
Edit: Sorry, ik heb even niet stilgestaan bij Danny, die opmerking was niet persoonlijk gericht op hem. Maar in algemene vorm. Voetballers die alleen nog maar hoeven te doen, in plaats van te denken. Dan honds alleen in de punt zoeken naar een creatieve oplossing, terwijl hun vaardigheden daar niet liggen. Was een betere woordkeuze geweest.
04 apr 2014 00:50
Ptrecies zo zie ik het ook (50k is ook nog ok). Alleen zou ik Smeets nu al een contract verlenging aanbieden, is toch wel enorm gegroeid dit seizoen. Deze 6 volwaardige spelers dan nog aanvullen met talentvolle amateurs (ga eens kijken bij Standaard Luik). en Stef Peeters bij Sparta zien los te weken.
Vooral op Winkens ben ik totaal uitgekeken; Hoe is die in Godsnaam in het betaald voetbal terecht gekomen (zelfs bij HS waren ze blij dat ze van hem afwaren)....
04 apr 2014 12:42
NathanR schreef :
Ptrecies zo zie ik het ook (50k is ook nog ok). Alleen zou ik Smeets nu al een contract verlenging aanbieden, is toch wel enorm gegroeid dit seizoen. Deze 6 volwaardige spelers dan nog aanvullen met talentvolle amateurs (ga eens kijken bij Standaard Luik). en Stef Peeters bij Sparta zien los te weken.
Vooral op Winkens ben ik totaal uitgekeken; Hoe is die in Godsnaam in het betaald voetbal terecht gekomen (zelfs bij HS waren ze blij dat ze van hem afwaren)....
Dao is bazeleer Nathan weer huur....De reie tot heer weg is gegaange bij Helmond heet niks te make mèt zien kwaliteite. Esse niks vaan de situatie aofwèts, daan zwieg.
04 apr 2014 12:53
04 apr 2014 12:54 door Jacques.
Dat was inderdaad voor zover ik weet vanwege persoonlijke redenen. Ook was Sjoerd een hele goede linksback onder Maaskant en matchwinner in de play off-thuiswedstrijd tegen RKC destijds, dus je afvragen hoe hij in het betaald voetbal terecht is gekomen, slaat nergens op. Als Van den Ban toen niet dat knietje gegeven had, zou Sjoerd een eeuwige held zijn geworden voor alle MVVfans. Bah, als ik me nu bedenk hoe dicht bij promotie we toen waren... RKC stond in de finale tegen Den Haag, waar wij tijdens de reguliere competitie twee keer met gemak van hadden gewonnen...
Blijft wel dat Sjoerd vaker tegenvalt dan meevalt dit seizoen, naar mijn mening. Hij had het altijd al lastig tegen snelle rechtsbuitens, maar hij lijkt nog langzamer te zijn geworden. Aangezien we dit seizoen niet altijd even zeker zijn achterin ligt er vaak veel ruimte rond Sjoerd en dat kan hij dus niet belopen. Ik zou op linksachter gerust een nieuweling de kans willen geven. Desnoods Sjoerd aan een minimaal contractje als reserve houden.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
04 apr 2014 18:24
mvv4ever
Platinum Boarder
Volgens mij waren ze juist dol op hem bij Helmond speelde daar toch altijd goed.
Vind hem nu ook nog steeds goed spelen en goede verdedigende acties hebben , daar in tegen vind ik Verdellen steeds slechter spelen en dit seizoen vind ik hem zelfs erg slecht.
22 apr 2014 18:14
mvv4ever
Platinum Boarder
Vandaag gehoord dat het bestuur niet heeft gepraat met een enkele aflopende contract speler.
Waarom niet? Ze kunnen toch een speler een aanbieding doen al is het veel lager dan wat ze nu verdienen want Danny Schreurs zou voor de helft!! Zelfs hier willen blijven voetballen.
Probeer zoiets met een aantal spelers. (Natuurlijk niet allemaal sommige mogen ook gewoon strik erom en weg ermee)
Want zo hou je helemaal niks over volgend seizoen....Want waar haalt MVV nieuwe spelers vandaan ze hebben het geld niet en na dit seizoen denken sommige spelers ook 123 na om naar MVV te komen.
En de jeugd? Nee dat is een veelste grote stap.
22 apr 2014 18:51
22 apr 2014 18:52 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
MVV weet op dit moment nog niet wat het plaatje is voor volgend seizoen. Daardoor kunnen ze met niemand contractbesprekingen voeren. Men moet eerst wachten tot de seizoenskaartverkoop van start gaat. Afhankelijk daarvan kunnen ze in juni zien wat er nog van hun geschetste begroting overblijft en wat de schade is. Zolang dit niet bekend is krijgen ze ook geen goedkeuring van de KNVB om spelers vast te leggen (categorie systeem). Plus welke pakketten zullen de sponsoren kiezen, en wie zegt op. En dan moet je nog eens die 235.000 euro gaan wegsaneren op de nieuwe begroting. Dus dat is die verwachte 2,4 miljoen minus dik drie ton.
2,1 miljoen euro. (2,8 miljoen nu)
Ik verwacht dat er volgend seizoen met heel veel amateurcontracten wordt gewerkt, als overbruggings seizoen, vergelijkbaar met 2010. Hoe ga je het anders oplossen? Buiten Verdellen, is iedereen fulltime prof waar het contract van afloopt. Dat tikt door.
03 mei 2014 10:54
Roei baank
Platinum Boarder
Ook assistent-trainer Edwin Hermans weg bij MVV
Assistent trainer Edwin Hermans van MVV, moet op zoek naar een nieuwe baan. De oud-speler van o.a. MVV en Fortuna Sittard heeft te horen gekregen dat door de aangekondigde bezuinigingen voor hem geen plaats meer is bij de Maastrichtse club. Hermans was sinds het seizoen 2010-2011 assistent-trainer bij MVV. Hij was bezig met zijn cursus coach betaald voetbal, en in het algemeen werd aangenomen dat hij wel eens na het succesvol afronden van de cursus het stokje als hoofdtrainer bij MVV zou kunnen overnemen.
Voorlopig is dit dus van de baan en moet Edwin Hermans op zoek naar een nieuwe uitdaging. Zijn zaakwaarnemer is druk voor hem aan de slag om elders zijn trainersloopbaan voort te zetten.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
03 mei 2014 11:01
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
Tijd voor maken pagina: 0.339 seconden