>
Ontvangen bedankjes 4991
Je had het vorig seizoen ook al twee keer verkeerd met je zogenaamde bron dicht bij Knops. Waarom zouden we je nu wel geloven?de bok schreef : Knops gaat naar roda-jc.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
NathanR schreef : Als het contract van Winkens afloopt dat is dan prima Ben 100% overtuigd dat bij amateur clubs betere verdedigers met meer techniek rondlopen. Bij Helmond was men 3 jaar geleden blij dat hij terugging ..... dat zegt toch genoeg.
Is natuurlijk wel enorm jammer als een speler als van Hyfte ons zou gaan verlaten. zijn er echt geen bedrijven te vinden die zijn salaris voor een deel kunnen betalen. Zegt dan wel iets over de economische welvaart hier...
Mvv moet het zoeken in een mix van nieuwe amateurs en het behouden van enkele goede (bv middenveld) spelers en evtl het huren van spelers zoals secerovice.
Waarschijnlijk wordt de nieuwe trainer nog belangrijker als we al dachten (die zal zeer creatief en goed geinformeerd moeten zijn)
Mienclub1902 schreef : Ik vind dat je blij mag zijn met het grootste deel van de selectie, maar vrees dat het alleen maar slechter wordt, zie bij andere topic mijn verhaal over het overwegen om A en B jeugd op te heffen in het kader van bezuinigen. ga er maar vanuit dat Van Hyfte , Castro, zowieso vertrekken als grootverdieners.
Mienclub1902 schreef : Ik vind dat je blij mag zijn met het grootste deel van de selectie, maar vrees dat het alleen maar slechter wordt, zie bij andere topic mijn verhaal over het overwegen om A en B jeugd op te heffen in het kader van bezuinigen. ga er maar vanuit dat Van Hyfte , Castro, zowieso vertrekken als grootverdieners.
NathanR schreef :
Wanneer loopt het contract van Kuipers af (of willen jullie nog 15 jaar Jup-league voetballen )
Hoezo ban ? we zijn hier toch een OPEN Forum met verschillende meningen