Aflopende contracten

15 jan 2014 08:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Aflopende contracten #76

de bok schreef : Knops gaat naar roda-jc.

Je had het vorig seizoen ook al twee keer verkeerd met je zogenaamde bron dicht bij Knops. Waarom zouden we je nu wel geloven?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2014 10:13
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Aflopende contracten #77
Ik vraag mij af waarom jullie Sjors Verdellen zo graag willen laten gaan. Is toch al jaren een stabiele en betrouwbare factor in de defensie. Daarbij: als je spelers laat gaan, moeten er ook vervangers komen. Met minder geld zie ik niet zomaar iemand komen die beter is dan Sjors.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2014 12:01
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 94
Meer
Aflopende contracten #78
Brncic, weet niet of jij met een critisch oog kijkt naar onze verdediging, maar als je dat zou doen, zou je concluderen dat verdellen heel vaak te kort komt wat betreft snelheid, en hij er zodoende vaak wordt uit gelopen door de aanvallers van de tegenpartij . Met als gevolg een reeks van tegendoelpunten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2014 18:48
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Aflopende contracten #79
Aflopende contracten worden ALLEMAAL niet verlengd.
Of er moet ineens veel geld tevoorschijn komen.
Of ze moeten ingaan op een flinke salarisverlaging.

Dus als de spelers voort willen komen in hun carrière , dan moeten ze zich aankomende maanden zich in te kijker willen en moeten spelen voor andere clubs.
Dus het kan nog een mooi slot van de competitie worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2014 21:32
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Aflopende contracten #80
Als het contract van Winkens afloopt dat is dan prima :cheer: Ben 100% overtuigd dat bij amateur clubs betere verdedigers met meer techniek rondlopen. Bij Helmond was men 3 jaar geleden blij dat hij terugging ..... dat zegt toch genoeg.

Is natuurlijk wel enorm jammer als een speler als van Hyfte ons zou gaan verlaten. zijn er echt geen bedrijven te vinden die zijn salaris voor een deel kunnen betalen. Zegt dan wel iets over de economische welvaart hier...
Mvv moet het zoeken in een mix van nieuwe amateurs en het behouden van enkele goede (bv middenveld) spelers en evtl het huren van spelers zoals secerovice.
Waarschijnlijk wordt de nieuwe trainer nog belangrijker als we al dachten (die zal zeer creatief en goed geinformeerd moeten zijn)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2014 01:08
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Aflopende contracten #81

NathanR schreef : Als het contract van Winkens afloopt dat is dan prima :cheer: Ben 100% overtuigd dat bij amateur clubs betere verdedigers met meer techniek rondlopen. Bij Helmond was men 3 jaar geleden blij dat hij terugging ..... dat zegt toch genoeg.

Is natuurlijk wel enorm jammer als een speler als van Hyfte ons zou gaan verlaten. zijn er echt geen bedrijven te vinden die zijn salaris voor een deel kunnen betalen. Zegt dan wel iets over de economische welvaart hier...
Mvv moet het zoeken in een mix van nieuwe amateurs en het behouden van enkele goede (bv middenveld) spelers en evtl het huren van spelers zoals secerovice.
Waarschijnlijk wordt de nieuwe trainer nog belangrijker als we al dachten (die zal zeer creatief en goed geinformeerd moeten zijn)


Service? Evtlwebel? Hopelijk kan de nieuwe trainer geen begaaide teksten lezen. Mag ik een ban aanvragen voor deze persoon? Als me dat zelf ook een ban kost dan heb ik dat graag ervoor over.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2014 09:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Aflopende contracten #82
Alhoewel de soep echt niet zo heet zal worden gegeten als hij wordt opgediend, vind ik het op zich niet heel erg om grote schoonmaak in de selectie te houden om zo financieel gezond te worden. Er zijn dit seizoen nog maar weinig spelers die echt consequent laten zien het niveau aan te kunnen. Volgens mij lopen deze contracten af:

Thijs de Boevere: geen mening, nauwelijks tot niet in actie gezien
Bram Castro: Bram is voor jupiler league begrippen top. Als we het kunnen betalen, graag behouden.
Yannick Derix: geen mening, nauwelijks tot niet in actie gezien
Tom van Hyfte: valt me dit seizoen heel erg tegen, is vaak onzichtbaar. Als hij echt meer dan het salarisplafond verdient, mag hij weg, geef een ander maar de kans.
Mitchel de Jong: geen mening, nauwelijks tot niet in actie gezien
Hawbir Moustafa: op zich ook nauwelijks in actie gezien. maar heeft blijkbaar al drie trainers op rij niet kunnen overtuigen, mag weg van mij.
Michael La Rosa: jongen heeft heel veel pech met blessures. Maar daar kan MVV niet op blijven wachten. Geef een ander maar de kans.
Danny Schreurs: Hier zit ik heel erg in dubio. Eigenlijk moet hier gewoon hetzelfde staan als er bij van Hyfte staat. Maar Danny heeft natuurlijk een forse blessure achter de rug. Mag zich de komende maanden bewijzen, als hij dan weer de vorm laat zien van eerste seizoenshelft vorig seizoen, mag hij alsnog blijven.
Adnan Secerovic: Ik waardeer hem steeds meer. Irritante speler voor de tegenstander met een heel goede traptechniek. Mag blijven.
Antonio Stankov: Veel inzet en strijd, maar geen uitblinker. Twijfel, maar neig naar "mag weg".
Cem Unal: geen mening, nauwelijks tot niet in actie gezien
Sjors Verdellen: met zijn ervaring stuurt hij de verdediging goed aan. Ik schat in dat we volgend jaar een erg jonge ploeg hebben, dan kunnen we hem goed gebruiken. Wordt wel vaak op snelheid geklopt en is duidelijk op zijn retour. Twijfel.
Sjoerd Winkens: komt eigenlijk gewoon te kort. Met een directe tegenstander tegenover hem is het altijd weer billenknijpen. Mag weg.

Kortom: Castro en Secerovic zijn de enigen waarvan ik het echt zonde zou vinden als ze volgend jaar niet meer bij ons spelen. Nog wel een paar twijfelgevallen maar echt geen toppers die onmisbaar zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2014 09:24 12 feb 2014 09:25 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Aflopende contracten #83
Ik kan me goed vinden in het lijstje van Jacques.
Ik mis echter Brian Smeets. Daarvan hoop ik dat hij blijft en zich tot de topper ontwikkelt die hij in potentie is. Met de juiste mentale begeleiding kan hij de eredivisie zeker halen.

En Ospitalieri, ook een blijvertje als het aan mij zou liggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2014 09:34
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Aflopende contracten #84
Smeets en Opspaliteri hebben zowiezo nog een doorliopend contract
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2014 17:38
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Aflopende contracten #85
Jacques ik ben ver met je lijst eens.
Alleen vind ik Stankov ook een blijvertje.
Vorig seizoen elke wedstrijd in basis gestaan als amateur , doet altijd zijn best toont strijd en passie.
En mocht je geen goede spits hebben of geen tweede spits heb je stankov nog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2014 19:51
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Aflopende contracten #86
Ik vind dat je blij mag zijn met het grootste deel van de selectie, maar vrees dat het alleen maar slechter wordt, zie bij andere topic mijn verhaal over het overwegen om A en B jeugd op te heffen in het kader van bezuinigen. ga er maar vanuit dat Van Hyfte , Castro, zowieso vertrekken als grootverdieners.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2014 21:13
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Aflopende contracten #87

Mienclub1902 schreef : Ik vind dat je blij mag zijn met het grootste deel van de selectie, maar vrees dat het alleen maar slechter wordt, zie bij andere topic mijn verhaal over het overwegen om A en B jeugd op te heffen in het kader van bezuinigen. ga er maar vanuit dat Van Hyfte , Castro, zowieso vertrekken als grootverdieners.


Die laatste 2 moet je juist zien te behouden, die kunnen het verschil maken (bv vorige week uit tegen Sparta): Castro met zijn vele reddingen op 2-0 en van Hyfte met het droge schot en als begeleider van de jeudigen.
Aanvullen met de andere middenvelders en Verdellen (en voor de rest goedwillende amateurs/beloftes)

Vond de analyse en Houtengerard nog altijd het beste tot nu toe.

Hou jullie vast!
Wanneer loopt het contract van Kuipers af (of willen jullie nog 15 jaar Jup-league voetballen :lachen: )

ps Ben wel bereid mijn mening over Braken gedeeltelijk te herzien (kan nog altijd niet echt goed voetballen, maar hij hoeft in weze alleen maar een neus voor de goal te hebben (dwz visier recht, goed hard schieten en als de kippen erbij zijn zoals vorige week).
Vecht in ieder geval heel hard, maar denk tegelijk dat Veldmate en Maria dit ook kunnen..... (dus hooguit 60 minute en dan wisselen).
Hoezo ban ? we zijn hier toch een OPEN Forum met verschillende meningen :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2014 21:58
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Aflopende contracten #88

Mienclub1902 schreef : Ik vind dat je blij mag zijn met het grootste deel van de selectie, maar vrees dat het alleen maar slechter wordt, zie bij andere topic mijn verhaal over het overwegen om A en B jeugd op te heffen in het kader van bezuinigen. ga er maar vanuit dat Van Hyfte , Castro, zowieso vertrekken als grootverdieners.



Mijn advies verander je naam in zwarte vogel nr 2...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2014 12:06
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Aflopende contracten #89

NathanR schreef :

Wanneer loopt het contract van Kuipers af (of willen jullie nog 15 jaar Jup-league voetballen :lachen: )


Hoezo ban ? we zijn hier toch een OPEN Forum met verschillende meningen :)


Um dit soort idiote opmerkinge. En neet eine kier, mer eg in eder beriech vaan d'ch. 't Is inmiddels wel euverdudelek totste de kots höbs vaan Limburgse voetballers, en totste dao hiel gere te koup mèt luips. Sjei toch 'ns oet mèt eders kier opnui weer tege dezelfde sjene te stampe.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tuutsje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2014 09:03 28 mrt 2014 09:05 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Aflopende contracten #90
Uit de de Limburger/Limburgs Dagblad van vandaag

CONTRACTEN

MVV zegt spelers in wachtkamer
door onze verslaggever

MAASTRICHT - Spelers van MVV die een aflopend contract hebben, blijven voorlopig in het ongewisse over hun toekomst. De Maastrichtse club neemt pas een besluit over eventuele nieuwe aanbiedingen als meer duidelijkheid is over de financiële positie van de club. MVV heeft alle aflopende contracten per 1 april formeel opgezegd. ,,Er moet eerst helderheid komen over het spelersbudget", zegt trainer Ron Elsen. ,,In een later stadium kunnen we dan gaan werken aan de selectie voor komend seizoen.
Het spelersbudget zal in ieder geval fors inkrimpen. MVV moet vijf ton bezuinigen en verlaagt de begroting van 2,9 naar 2,4 miljoen euro. De contracten van keeper Bram Castro, aanvoerder Tom van Hyfte, Michael La Rosa, Danny Schreurs, Antonio Stankov, Sjors Verdellen en Sjoerd Winkens lopen af. Als ze in aanmerking komen voor verlenging moeten ze rekening houden met een verlaagde aanbieding.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.430 seconden