Ron Elsen
- jamo
-
- New Member
-
Re: Ron Elsen
18 Jun 2014 17:12Please Log in or Create an account to join the conversation.
- izzo
-
- Elite Member
-
- Roet, Roejer, Roetst!
18 Jun 2014 21:13Soms moet je vernieuwen en dan het roer helemaal omgooien. Het kan beide kanten op, kop of munt; Beter of slechter.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
19 Jun 2014 00:04izzo wrote: eerst geschrokken over dit bericht aangaande R.E... heb er even over kunnen slapen en ben me toch tot een conclusie gekomen waarbij ik van mening ben dat dit niet eens zo heel erg is. Mocht hij weg gaan gaan er deuren open voor andere. Hij is onze netwerk man op technisch gebied en vist dus uit een vijver waar hij al jaren zijn hengel in gooit. In vergelijking met andere clubs met een veel lagere begroting dan ons die uiteindelijk boven ons eindigen zegt in feite dat er andere rondlopen die met minder een beter team kan samenstellen.
Soms moet je vernieuwen en dan het roer helemaal omgooien. Het kan beide kanten op, kop of munt; Beter of slechter.
Buiten dat valt er zowiezo een hele salarispost weg.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
19 Jun 2014 08:44Kan iemand dit stukje hier plaatsen.
PS Ron zijn salaris is niet misselijk ruim 200.000 euro.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
19 Jun 2014 08:44 - 19 Jun 2014 08:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
19 Jun 2014 09:16Dit artikel klopt van geen kant. Ron heeft echt geen salaris van 2 ton!
Ze doen zich de naam "De Leugeneer" echt eer aan.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
19 Jun 2014 09:37Gamins,
Wat een onzin hier allemaal. Ik weet niet wat Ron verdiend maar ik weet wel het bedrag van de totale technische afdeling. Als Ron het genoemde zou verdienen dan komt de rest voor 2 biere et 1 boulet.
De Limburger. Een maal een leugeneer, altijd een leugeneer.
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
19 Jun 2014 09:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Huib
-
- Premium Member
-
19 Jun 2014 11:21Ik reageer ook namens Marcel.
Wij zijn woedend over de berichtgeving vandaag in De Limburger.
Een salaris van ruim 2 ton verdient Ron Elsen bij lange na niet!!! Dit past ook niet in de visie van MVV en daarmee bij het MVV waar wij ons voor willen inzetten.
Het is schandalig dat een journalist dit opschrijft zonder feiten onderzoek. Zonder hoor en wederhoor wordt Ron als geldwolf neergezet en dat is kwalijk.
Wij hebben inmiddels begrepen dat MVV rectificatie eist en juridische stappen overweegt.
Gr.
Marcel en Huib
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
19 Jun 2014 11:37 - 19 Jun 2014 11:38Roei baank wrote: Ik herhaal het hier nog maar eens voor de soixant-neufste maal.
De Limburger. Een maal een leugeneer, altijd een leugeneer.
Dat pulpblad heeft nog nooit een fatsoenlijk woord over MVV geschreven, zelfs niet in de tijd dat de hoofdvesting nog in Maastricht lag. Ze zijn net als L1 volledig gefocust op dat clubje 30 km oostwaarts.
Alleen als ze denken dat er iets broeit wordt het klakkeloos breed uitgemeten met vette in de krant geplaatst.
:puke: :puke: :puke:
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
19 Jun 2014 23:48 - 19 Jun 2014 23:49Ron, lees je effe mee,
Naam: lb
Tijd: 19-06-2014 21:49
Ik sta er versteld van dat men hier een pier aan het roer accepteert.Hoezo clubcultuur? mensen met Rodahart?
Dat is toch de armoede ten top als je het van mensen van dat dorpje an de maas moet hebben.
Allemaal van de regen en de drup. was ik het nog liever met Vlemmings /Thomasson doorgegaan.
---
Dat ze daar maar een dikke wrattel krijgen op hun pieleke, vies vollek.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
20 Jun 2014 00:08Honderden seizoenskaarthouders hebben het Platform Roda JC telefonisch laten weten hun abonnement niet te verlengen indien Ron Elsen de nieuwe technisch manager wordt. Volgens Marco van Hoogdalem, als oud-speler deel uit makend van het op 17 juni gelanceerde platform, stroomden er behoorlijk wat telefoontjes binnen van fans en sponsoren die niet achter de kandidatuur staan. Van Hoogdalem stelt dat enkele honderden mensen dreigen komend seizoen geen seizoenskaart te nemen.
De Leugeneer
Dat ie dan maar gaat, scheelt hun weer inkomen

- Boredass
-
- Platinum Member
-
20 Jun 2014 00:08Janepie wrote: Lees effe op dat forum van hun rodajcfans.nl...
Ron, lees je effe mee,
Ik sta er versteld van dat men hier een pier aan het roer accepteert.Hoezo clubcultuur? mensen met Rodahart?
Dat is toch de armoede ten top als je het van mensen van dat dorpje an de maas moet hebben.
Allemaal van de regen en de drup. was ik het nog liever met Vlemmings /Thomasson doorgegaan.
---
Dat had Elsen zich kunnen bedenken voor hij het gesprek aanging. Voor mij heeft ie afgedaan.
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
20 Jun 2014 00:19Boredass wrote:Janepie wrote: Lees effe op dat forum van hun rodajcfans.nl...
Ron, lees je effe mee,
---
Dat had Elsen zich kunnen bedenken voor hij het gesprek aanging. Voor mij heeft ie afgedaan.
Mee eens! We kunnen betere vinden dan zulke laam tuute.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
20 Jun 2014 01:01Please Log in or Create an account to join the conversation.