Ron Elsen

19 feb 2016 19:44
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #136

middenstip schreef : Elsen wordt binnenkort aangesproken door het bestuur, i.v.m. de coatsching van het team.
Hem wordt verweten hij na de winterstop, veel te passief en te weinig passie uitstraalt.
De bron, mag en wil ik jullie niet vertellen.

Wedervraag: wie spreekt het bestuur aan ivm beperkte financiele middellen en lage toeschouwers aantallen....?
Hen wordt verweten veel te passief te zijn en weinig passie uit te stralen naar fans en het bedrijfsleven...en potentielle kansen niet te hebben opgepakt...
Terwijl er toch veel mogelijheden waren, zijn en liggen.....
De bronnen hiervan kan ik julie wel onder vier ogen vertellen, maar ga ik hier niet openlijk schrijven,

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2016 21:54
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Ron Elsen #137
Ik hoop dat dit niet meer nodig is maar dat Ron per direct wordt weggestuurd......foei foei! :puke:

19 feb 2016 21:55
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #138
Pas beginnen te voetballen als je achterstaat. Angsthazen!

19 feb 2016 22:47
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #139
Ron Elsen moet je houden bij mvv als cultuurbehouder als er weet wat er speelt bij mvv is hij het wel ,de ploeg van dit jaar is te jong en hebben de pech gehad dat Kuipers en Labylle geblesseerd zijn of raakten , Vervang Coppens en Kuipers door 2 dragende spelers met ervaring , Vervang ook Knops en je bent er . Het zit bij mvv fout met 3 a 4 spelers de rest komt er wel .

19 feb 2016 22:52
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #140
Elsen moet zeker blijven, alleen niet als trainer.

19 feb 2016 23:02
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #141

Peter Pan schreef : Elsen moet zeker blijven, alleen niet als trainer.

Elsen bekleed niet voor niks de functie als hoofdtrainer. Er is gewoon geen geld. Elsen weer terug op kantoor, en een nieuwe trainer met assistent is weer 1 extra jaarsalaris erbij.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

19 feb 2016 23:41
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #142
Precies, maar moeten we dat nou continue blijven herhalen? Zo komen we nooit verder met deze patstelling of een hoofdcoach of een speler. Hopelijk kan Brepoels de benodigde investeerders meebrengen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

19 feb 2016 23:57
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #143
Elsen moet je behouden , denk meer dat er een commerciele man bij moet en wat geluk met blessures ( wie had er gerekend dat Kuipers nu al bijna een jaar afwezig is en Labylle komt er nu bij ) middenveld is oke met een type Castro in de gaol en 2 centrale verdigers kaliber Vedellen en je bent er .de aanval Polizzi , Palicios , Croix is goed en volgend jaar weer 1 jaar ouder

Jammer is dat het Bies niet uit de verf komt , kan ook aan mij liggen hou niet van dat soort voetballers ?
hAAL `die Paulissen op in sterfrade die past bij mvv .

Dit elftal van mvv heeft wel potentie ........

20 feb 2016 01:36
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #144

bokkesprongen schreef : middenveld is oke met een type Castro in de gaol en 2 centrale verdigers kaliber Vedellen en je bent er

hAAL `die Paulissen op in sterfrade die past bij mvv .

Anders nog een wens? Bazoer schijnt ook aardig te kunnen voetballen, is dat niks voor MVV?

Laten we eerlijk zijn: alle wensen die jij hier noemt zijn voor MVV onhaalbaar. We hebben met Castro geluk gehad dat Trost hem kende en hij al een tijdje in de anonimiteit was beland. 2 centrale verdedigers van het kaliber Verdellen? Je mag blij zijn als je uberhaupt één centrale verdediger kunt binnenhalen die binnen het budget past, maar ook hierbij geldt dat een club als MVV maar in een héle kleine vijver kan vissen en in die vijver nauwelijks kwalitatief goede verdedigers rondlopen. Ik blijf erbij dat we veel beter Mbende hadden kunnen vastleggen dan Pereira, als we op dat moment dan toch een gok moesten nemen.
Paulissen is helemaal onhaalbaar voor MVV. Ik denk dat hij met tegenzin al bij VVV zit en die doen bovenin vrij aardig mee. Verwacht ook wel dat hij volgend jaar een nieuwe kans krijgt bij Roda.

20 feb 2016 09:57
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #145
een trainer die na zoveel verliezen nog steeds rustig op de bank blijft zitten mag in mijn ogen weg. Voetbal is emotie en die mag best te zien zijn bij een trainer. Zelfs in de lagere klasses word er actief gecoached langs de lijn.
Deze man ( elsen ) doet het haast nooit, als hij al eens opstaat dan gaat hij ook meteen weer zitten of het is om een wissel aan te kondigen.
Vaak zijn de wissels ook veels te laat en hebben ze weinig zin.

We hebben croux die langs de zijkant kan komen, maar op 1 of andere manier word daar niet goed op getraind, de spisten worden amper bereikt voor de goal.

Ik geef elsen niet de schuld van alles, maar ik roep zeker al 2 jaar dat er een ECHTE trainer moet komen, dan heb ik liever 2 spelers minder en een echte trainer dan meneer elsen die lekker gaat bankzitten met een dikke cheque in zijn beurs.

En ook altijd zijn er smoesjes, Dan weer blessures, dan weer het veld of het weer. of het budget van de andere ploeg. SMOesjes , smoesjes en nogmaals smoesjes.....................................................

20 feb 2016 12:22
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #146
Het elftal speelt ongeïnspireerd en zonder bezieling. Als de trainer dezelfde instelling heeft of in ieder geval langs de lijn laat zien, kom je geen stap verder. Dat kun je Elsen aanrekenen. Ook zijn vreemde wissels.
Ik denk nog altijd dat we een aardig eerste elftal hebben, in de breedte hebben we te weinig kwaliteit, maar play-offs moet met dit team mogelijk zijn.
De dubbele functie van Elsen is natuurlijk uit nood geboren en is verre van ideaal. Hij hoort te sparren met de hoofdtrainer, niet deze ook nog eens te zijn.
Wat mij betreft stopt hij als hoofdtrainer en pakt hij zijn oorspronkelijke functie op. Daar doet ie het echt niet slecht in. Wie had ooit gedacht dat we spelers als Ippel, Labylle, Kuipers, Peeters en Croux konden binden?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, bokkesprongen

20 feb 2016 12:38
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #147
Bedoel het type spelers als Verdellen en Castro , dan krijg je door routine balans in het elftal vervaqng Knops is een beperkte voetballer die over z,n top is met zijn salaris bekostig je een TYPE speler als als Castro en Verdellen , Knops is een groot verdiener in de begrippen mvv salaris .

20 feb 2016 12:40
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Ron Elsen #148
Het is lastig..

Als we gewoon de afgelopen jaren even onder de loep nemen;
Maaskant, een wervelende wind door de Geusselt, gladjanus eerste klasse, maar het was wel een leuk jaar! 0-7 uit winnen bij Fortuna , maar ook 7-0 uit verliezen bij Zwolle. Ik meen dat good old dwergje in de goal ons toen de wedstrijd bij Waalwijk gekost heeft, door een rode kaart te pakken. Wat me vooral bij is gebleven was de sfeer in en rond het stadion wat er heerste! Er was weer een teken van hoop. De spelers/supporters gewoon de club in het algemeen, geloofde in iets bijzonders.. helaas werden we door Rkc uit de play-offs geknikkerd.

Fuat Capa, drama eerste klasse.. totaal geen chemie met de totale club, ik maak er verder geen woorden aal vuil.

Trost: 2x Periode kampioen geworden met MVV, zeer sympathieke koempel. Al was ik zelf ook niet bepaald een voorstander van zijn iet wat gesloten spel, en standaard wissels. Trost heeft wel het uiterste uit de selectie weten te behalen, we hadden toen wel echt een Top team op het veld staan! Dit kwam ook mede door Ron Elsen!

Tiny: Het begin van een slopende periode, deze gelukkig korte periode heeft de club wel veel schade opgeleverd, Imago en Financieel.

Ron Elsen: Noodgedwongen voor de groep komen te staan, we hebben te weinig budget voor een top JL trainer, en als we er een weten te strikken , gaat dit weer ten koste van andere dingen. Het is me veel te simpel om te roepen liever een trainer dan 2 spelers. Spelen we volgend seizoen weer kut MET een andere trainer, roepen we in de winterstop toch weer om versterkingen.
Vorig seizoen vond ik ons vrij aardig spelen, maar ontbrak het gewoon aan scorend vermogen. Tweede seizoenshelft was gewoon geweldig! Smeets die het elftal bij de hand nam, Brouwers die als rechtsbuiten wedstrijden besliste terwijl je hem de hele wedstrijd niet zag, Kuipers die zich sterk ontwikkelde.
Vanaf de wedstrijd thuis tegen Fortuna is er iets geknakt in de jongens, vooraf speel je echt hele leuke wedstrijden, met het beste voetbal sinds jaren. Volendam thuis was echt genieten! De eerste 15 minuten was dit ook het geval tegen Fortuna, maar de 1-1 heeft iets gedaan wat onbeschrijfelijk is. Het frisse MVV is zoekende geworden.

Ik denk dat we gewoon te weinig karakter spelers hebben zoals een Ippel. Door ons budget hebben we veel te maken met jonge huurlingen, en daarvan kun je niet verwachten dat ze de kar trekken. Daarbij het kwalitatieve gemis van Kuipers en Labylle ( En afgelopen wedstrijden Nys) is best een aderlating. Ron Elsen had geen andere keuze dan trainer worden, en MVV had geen andere keuze dan Ron Elsen aan te stellen als trainer. Ook het feit dat we geen jong-MVV hebben is voor een trainer niet prettig, wissels/geblesseerde spelers kunnen geen ritme meer opdoen in een ander elftal.

Ik geloof erin dat Elsen dit team weer kan laten draaien zoals vorig seizoen, en begin van dit seizoen! Die man vervult 2 heel belangrijke taken binnen MVV, trainer en dan ook nog eens de selectie samenstellen met een beperkt budget. En een andere trainer een betere oplossing? We hebben afgelopen jaren ook heel veel ellende meegemaakt onder andere trainers.

Het is belangrijk dat we achter het team blijven staan, en ja ook Elsen! Dit team heeft gewoon weer eens 3 puntjes nodig, en dan wat vertrouwen tanken en we doen weer mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, itsman, bokkesprongen

20 feb 2016 14:42
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #149

You Are schreef :
Ron Elsen: Noodgedwongen voor de groep komen te staan, we hebben te weinig budget voor een top JL trainer, en als we er een weten te strikken , gaat dit weer ten koste van andere dingen.

Ik zou graag Hans de Koning wel bij MVV willen zien. Is volgens mij in het verleden ook vaker gepolst, maar door uiteenlopende redenen nooit getekend. Heeft toevallig deze maand een contract tot het einde van het jaar getekend bij GAE, maar lijkt me niet onhaalbaar. Hij heeft afgelopen half jaar (of jaar?) gemerkt dat geen Eredivisie club zat te wachten op hem en is blij dat hij voorlopig weer een baan heeft. Waarschijnlijk daardoor bewust geworden van zijn plafond. Heeft in het verleden genoeg resultaat in de Jupiler League weten te behalen.

18 okt 2016 04:56
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #150
Na de overwinning van afgelopen zondag is MVV opgestoomd naar de tweede plek in de Jupiler League. Het enthousiasme is groot, maar trainer Ron Elsen probeert de euforie ook te temperen.

MVV staat één puntje achter koploper Jong PSV, maar die opleidingsploeg mag volgens de regels niet promoveren.

Geweldig feest

In de provinciehoofdstad wordt dan ook hier en daar al eens teruggedacht aan 1997: twintig jaar geleden promoveerde de Maastrichtse ploeg voor het laatst naar het hoogste niveau. "Dat was een geweldig feest", weet trainer Ron Elsen nog. "Deze stad verdient een Eredivisieclub." Toch klinkt er ook realisme. "Maar het is pas oktober, dan worden er nog geen prijzen verdeeld."

dromen zijn bedrog maar denk tot het uit komt dit jaar. :P

Groeten oet ; Hamburg . duitsland

Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden