Ron Elsen
23 juni 2014 13:00
Boredass
Platinum Boarder
Vluuzak schreef : Goed dat hij blijft en het lagere salaris accepteert. De vooruitzichten zijn dus bij MVV beter als wat Roda hem kon bieden, buiten het hoger salaris.
Ik denk eerder dat hij het daar niet aandurft
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
23 juni 2014 13:04
Dat zou ook kunnen, het is bij Roda momenteel een grote chaos, zowel financieel als sportief gezien.
23 juni 2014 13:06
Boredass
Platinum Boarder
Vluuzak schreef : Dat zou ook kunnen, het is bij Roda momenteel een grote chaos, zowel financieel als sportief gezien.
plus het feit dat hij daar niet met open armen wordt ontvangen.
23 juni 2014 13:06
Met hangende pootjes weer terug is mijn eerste gedachte. Ron zal toch flink z'n best moeten doen om de imagoschade te herstellen na het openstaan voor gesprekken met Roda.
23 juni 2014 13:08
Goed nieuws!
Hebben we de trainers en TD positie ingevuld en kunnen we werken aan de selectie voor komend seizoen.
Bedankt Nol Hendriks voor het veroorzaken van een hoop onrust.
Ron succes!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, opadiehard, Vluuzak
23 juni 2014 13:08
23 juni 2014 13:10 door Punker73.
Ik ben er blij mee .... overigens heeft ie volgens mij geen verlaagde aanbieding geacepteerd (dat staat tenminste nergens in dat stuk). Ik gok eigenlijk dat ie hetzelfde salaris krijgt maar hier in ruil wel officieel meer moet doen getuige de zin:
Naast het hoofdtrainerschap zal Elsen in seizoen 2014/2015 ook de functie van manager Voetbalzaken vervullen.
Tot eind vorig seizoen was hij officieel op papier geen trainer alleen technisch manager / manager voetbal zaken. Dus nu krijgt hij officieel meer te doen.
Overigens heeft ook nooit ergens gestaan dat Ron een aanbieding gehad heeft van Roda alleen dat hij met hun gesproken heeft .....
En die imago schade heeft ie bij niet ..... dat ie met Roda praat vind ik absoluut niet sjiek maar ik denk dat nol in deze een hoop zeik heeft gebouwd om zo zelf weg te kunnen komen bij Roda.
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
23 juni 2014 13:09
Het enige wat voor hem aantrekkelijk was ishet salaris wat hij zou krijgen daar. Bij een andere club, zoals NEC, was hij allang vertrokken. Hij zat nu echter met de rivaliteit in zijn maag en zijn familie. Belachelijk hoe hier door sommige mee werd omgegaan: die man zit daar voor zijn boterham te verdienen en wij voor 90minuut amusement. Ron, ik wens je het allerbeste toe en laat deze club weer stralen!
23 juni 2014 13:10
Anna D. schreef : Met hangende pootjes weer terug is mijn eerste gedachte. Ron zal toch flink z'n best moeten doen om de imagoschade te herstellen na het openstaan voor gesprekken met Roda.[/quote
Anna, als jij word gebeld door een bedrijf waar je flink meer kunt verdienen, ga je toch ook eens luisteren wat ze je te bieden hebben, als een andere club hem had benadert was er geen ophef geweest. Die Nol Hendriks heeft dit vuurtje opgestookt, omdat hij zijn zin niet krijgt bij Roda en geen geld van MVV, met gevolg dat er bij beide clubs onrust is ontstaan, precies wat hij wilde met deze actie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Och jeh
23 juni 2014 13:18
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, MVV4life, opadiehard, Boschpoort, Vluuzak, Peter Pan
23 juni 2014 13:27
23 juni 2014 13:33 door Boschpoort.
Hier het bericht van L1 waarin wel degelijk staat dat Elsen heeft ingeleverd.
Desondanks heeft MVV hem kennelijk meer perspectief te bieden dan roda. Geweldig nieuws dus.
Ron Elsen gaat niet naar Roda JC
Ron Elsen wordt geen technisch directeur bij Roda JC. Elsen heeft besloten bij MVV Maastricht te blijven.
Volgens directeur Wim Collard van Roda JC heeft de afwijzing niks te maken met de ophef die onstond, nadat bekend werd dat Roda MVV-trainer Elsen had gepolst als technisch directeur. Zo stuurde het Platform Roda JC vorig week een brief aan Collard, de Stichting Roda JC en de Raad van Commissarissen om opheldering te vragen.
Teleurstellend
De Roda-directeur noemt het teleurstellend dat Elsen niet komt. Hij paste in de profielschets die was opgesteld. Nu wordt een nieuwe kandidaat gezocht.
Naast trainer is Elsen bij MVV ook manager voetbalzaken. Dat betekent dat hij onder meer gaat over nieuw aan te trekken spelers. Voor zijn nieuwe contract heeft Elsen financieel moeten inleveren. Over de hoogte van zijn salaris worden geen mededelingen gedaan. Maar volgens MVV-voorzitter Paul Rinkens verdient Elsen zeker niet meer dan een ton.
Sanering
In een verklaring laat Elsen het volgende weten: “Ondanks het feit dat MVV Maastricht te maken heeft met een zware sanering, slaat de club de goede weg naar boven in. Ik zie het als enorme uitdaging hieraan bij te kunnen dragen. Een nieuw team, een nieuwe staf, de samenwerking met KRC Genk én onze nieuwe trainingsaccommodatie bij Geusseltbad hebben mijn keuze voor MVV ondersteund. Ik ben ervan overtuigd dat we ook komend seizoen weer een fantastisch seizoen tegemoet gaan".”
En met dank aan Nol Hendriks weet nu elke kandidaat met wie roda in gesprek is dat hij op zijn best tweede keus was na Ron Elsen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
23 juni 2014 13:38
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Chapeau Ron dat je bij MVV blijft. Een echte clubman. Als er geen basis bij Roda jc is en je van alle kanten tegen gewerkt gaat worden kun je er beter niet aan beginnen. Nu vind ik een dergelijke stap naar een dergelijke club sowieso not done. Dus Ron, waar is die spits die ons dit jaar naar de play offs gaat schieten?
23 juni 2014 13:54
En om maar weer eens te laten zien hoe intelligent de verslaggevers zijn:
Boschpoort schreef : Over de hoogte van zijn salaris worden geen mededelingen gedaan. Maar volgens MVV-voorzitter Paul Rinkens verdient Elsen zeker niet meer dan een ton.
Hoe krijgt zo'n man het nou weer voor elkaar om die twee zinnen achter elkaar te typen?
Zeggen dat Elsen zeker niet meer dan een ton verdient, dat is dus heel duidelijk een mededeling over de hoogte van het salaris van Ron. Ik ben soms echt verbijsterd over het bedroevende niveau van de artikelen van de lokale pers. Als ik vroeger op school in een opstel twee zinnen achter elkaar zou schrijven die elkaar tegenspraken, zou de leraar de rode pen goed gebruikt hebben...
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
23 juni 2014 13:58
Roei baank
Platinum Boarder
Laten we eerlijk zijn. Ron Promotion klinkt toch beter als Ron Abstieg.
Trouwens het wordt sowieso een leuke week.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Jacques, opadiehard
23 juni 2014 14:10
Boredass
Platinum Boarder
Roei baank schreef : Laten we eerlijk zijn. Ron Promotion klinkt toch beter als Ron Abstieg.
Trouwens het wordt sowieso een leuke week.
in welk opzicht Roei baank?
23 juni 2014 14:25
Boschpoort schreef : Hier het bericht van L1 waarin wel degelijk staat dat Elsen heeft ingeleverd.
Desondanks heeft MVV hem kennelijk meer perspectief te bieden dan roda. Geweldig nieuws dus.
Ja L1 dat is idd een stuk betrouwbaarder dan pak 'm beet de Limburger
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden