Ron Elsen

29 aug 2015 23:44
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #121
Respect dat u nu het contract van pereira omzet naar een 2 jarencontract. Een juiste keuze, maar vooral moedig.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2015 09:10
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #122
Ron elsen..... is nog steeds een noodoplossing. De juiste man op de verkeerde plek.
We zullen het ermee moeten doen maar er zijn betere trainers.
Hopelijk is er een van de komende seizoenen wel plaats in het budget voor een trainer.

30 aug 2015 10:14
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Ron Elsen #123

mvvke4life schreef : Ron elsen..... is nog steeds een noodoplossing. De juiste man op de verkeerde plek.
We zullen het ermee moeten doen maar er zijn betere trainers.
Hopelijk is er een van de komende seizoenen wel plaats in het budget voor een trainer.

Met het aantrekken van Dusseldorp heeft MVV wel degelijk budget gebruikt voor een veldtrainer. Ik neem aan dat de bedoeling hiervan is dat Elsen wat meer tijd heeft voor TD type werk, en Dusseldorp de veld trainingen leidt. Of het goed uit pakt, is nog maar de vraag natuurlijk, maar wat jij omschrijft is al gebeurt.

30 aug 2015 11:30
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #124

krampioen schreef : Respect dat u nu het contract van pereira omzet naar een 2 jarencontract. Een juiste keuze, maar vooral moedig.

Moedig zeker maar eerder een paniek contract, zonder 16 contract spelers mag je niet mee doen aan de competitie.
En kijken naar de prestaties van afgelopen wedstrijden lijkt mij dat er betere spelers zijn, die de wedstrijden niet vergoooien

30 aug 2015 12:06
Iech mats mvv
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Ron Elsen #125
Ben het zeker niet allemaal met Ron eens,maar ik denk wel dat hij meer respect verdient en iedereen mag voor zichzelf invullen waarom......
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, La Chouffe, bokkesprongen

30 aug 2015 12:54
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #126
Vergis je niet ik heb zeker respect voor ron! Mr mvv himself! Maar ik vind hem als hoofdtrainer niet op zijn plaats. En ook met de aanvulling aan de technische staf dit seizoen blijft hij de hoofdtrainer. Of heb ik het mis?

30 aug 2015 19:00
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #127
Missjien tied veur un nuij topic: Wanbeleid Bestuur

16 jan 2016 11:22
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Ron Elsen #128
Wordt het niet tijd voor een nieuwe man voor de groep jan van dijk is volgend seizoen beschikbaar lijkt mij de ideale man voor dit mvv

16 jan 2016 13:21
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Ron Elsen #129
het lijk mij ook niet verkeerd een anderen trainer te nemen.
Heb veel respect voor Ron Elsen maar denk dat het voor MVV beter is eens een nieuwe trainer
voor de selectie te zetten.
Alleen zal het financieel niet haalbaar zijn maar wie niet waagt dient niet wint.

16 jan 2016 14:14
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #130
Een nieuwe trainer kost geld en dat gaat wel ten koste van 1 of misschien wel 2 spelers.
Dan moet je al gaan kijken of je zoals nu een stuk of 8 spelers kunt gaan huren, want zoveel geld is er al niet voor de selectie..
En volgend jaar zal dit niet anders zijn.
En denk ook dat Jan van Dijk niet voor een habbekrats voor de groep staat.

Of je moet met Veer zien MVV geld een trainer kunnen halen?

16 jan 2016 15:58
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #131
Elsen doet het goed, ze spelen goed verzorgd voetbal......of proberen het .....en dit zal als het team bij elkaar blijft rendement gaan opleveren.

Duidelijk in de leer geweest en ook het voorbeeld behad van de successen van Vergoossen.

Daarbij dat we het met talenten moeten doen is het nog meer belangrijker dat deze groep langer bij elkaar moet blijven.

16 jan 2016 16:01
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Ron Elsen #132
Ron is hoofdtrainer omdat hem dat door de strot is geduwd!!!! Hij heeft de papieren, zit al bij de club en is de gemakkelijkste oplossing qua geld. Onzinnige discussie mensen

16 jan 2016 21:18 16 jan 2016 21:20 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #133
Denk dat er fans zijn met begrijpelijk maar helaas (veel) te hoge verwachtingen...en of moeite hebben met de teleurstellingen om te gaan....
Vooral na het positieve begin van het nieuwe MVV o.l.v. noonk Paul...
en met dus de eerste 2 Trost jaren.... toen we de wind mee hadden...

Begrijp het wel, want voor mij (en vele oudgedienden met mij) is het ook enorm zwaar om al 20 jaar klap na klap te incasseren door de teloorgang vaan us MVV-ke ...
(Vooral na 20 jaar van plezier...de "goede" jaren '60 - '80).
Ook al is geen elftal de laatste 20 jaren te vergelijken met de teams uit onze jeugdjaren ( het Brokamp of Meyer tijdperk...)
So what... who gives a -beep- ( excuse my French)
Wat telt is ....stoon veer altied weer langs de lijn en doen trow us bes... ;)

Als onze selectie zo goed was... waren er niet van dit soort wedstrijden...en waren er al heel veel spelers al lang richting Belsj of eredivisieclubs verdwenen...

Als om maar een dwarsstraat te noemen...'t Bies zo goed is , speelde hij niet voor us MVV-ke...
(vergelijking komt bij me op met bijvoorbeeld Malcolm Esajas...)

Iech begriep väöle vaan uuch wel en 't is soms good um stoom aof te laote, mer dat verdeene de technische staf en speulers neet...

Dusseldorp en Meijer
zien gein beginnelinge of prutsers...inteegedeil...dat zien MANNE met
KINNIS , ERRVAARINGK en OPLEIDING
gekombineerd met INZET en PASSIE!
:applaus:
Mie kin eine vaan us vaan hun neet vraoge....Spreek mer ins met ze...

Elsen preseteert al sinds 't eind vaan 't tiedperk Jonge-Goumans fantasties um met niks, dus geine naagel aon de kont te kretse, toch 'n elftal dao neer te zette die aon 't eind vaan 't sezoen us deiks plezeer höbbe gegeeve ( de eerste twie Trostjaore, de euverwinnink teege Aachen Nord dee 't toenmaolig sezoen good maakte veur de ECHTE fans)
En aoch in d'n tied daoveur heet heer MVV-ke noets in de stroont laote zitte ;)

Veer höbbe in de ierste twie Trost jaore gelök gehad umtot 7 maan oet de jeugs koume en dus waor dao al spraoke vaan mekaar kinne, mekaar aonveule, ingesleepe patroene en num maar op.
Dat is noets mie nao die twie jaor zoe gewees ( terwijl Ruijs en Cookie aoch gein braggeleere waore...)

Dus stop met calimereo gedrag....wees gein greeniezer mie, neet jenke en neet köpkes vaan staf en speulers wulle aofhakke ...
mer steun uzze trainer en zien staf, us matadoore! :thumbsup: :applaus: :thumbsup:

De aofgeloupe twie jaor had Elsen aoch tied nuudig um d'r 'n elftal vaan te maake. Dus gun häöm die tied noe aoch ezzebleef

zag LRB dee noets de mood verloore heet
( en nao veer operaassies in 't letste haaf jaor euver e mäöndsje of zoe weer wie 'nne jonge hoond neeve Opa steit um voloet te zinge ..dao is in Mestreech

en ein oetzonderingk...veur dee oet Marregraote

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, La Chouffe, Iech mats mvv

19 feb 2016 13:42
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Ron Elsen #134
Elsen wordt binnenkort aangesproken door het bestuur, i.v.m. de coatsching van het team.
Hem wordt verweten hij na de winterstop, veel te passief en te weinig passie uitstraalt.
De bron, mag en wil ik jullie niet vertellen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Raffalaldo

19 feb 2016 18:55 19 feb 2016 19:01 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #135

middenstip schreef : Elsen wordt binnenkort aangesproken door het bestuur, i.v.m. de coatsching van het team.
Hem wordt verweten hij na de winterstop, veel te passief en te weinig passie uitstraalt.
De bron, mag en wil ik jullie niet vertellen.

Groete kwatsj...sinds wanneer heeft het een bestuur verstand van voetbal...!
Schoenmaker blijf bij je leest zou ik zeggen.

Of je nu zoals de Koerver "enthousiast" langs de lijn rent of zoals Knobel of Elzen ingetogen en kalm langs de lijn zit, maakt geen fluit uit.
Bevestigt iedereen trouwens al jaren, dat een coach weinig invloed heeft op hetgeen er op het veld plaatsvind als een wedstrijd aon de geng is...zie Hiddink en van Gaal de laatste dagen...

Hooguit het publiek kan spelers over een dood punt heen tillen of motiveren tot grote , grootse prestaties...zoals we al sinds 1970 weten en nu ook dankzij onze uitsupporters vaak zien.

Bovendien kan je van een deusjevooke geen opel manta prestaties verwachten, laat staan een porsj...ook al heb je de monteurs van Verstappen in je garaasj....

Miljaar zow iech zegke es dit woer zow zien.....

Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden