Ron Elsen

23 okt 2016 17:06
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Ron Elsen #166
Op de eerste plaats wordt er helaas op verschillende fronten samengewerkt met dat zooitje uit het oosten. Hoewel ik het liever anders zou zien, is het dan normaal dat je ook met elkaar spreekt. Je zult moeten ageren tegen die samenwerking met die club. Zoniet moet je niet raar opkijken van dit soort ontmoetingen.

Daarbij, hoe erg vonden we het dat diezelfde gek afgelopen seizoen in De Geusselt rond liep? Toen hoorde je nauwelijks protest. Iemand met het cv van deze man zou bij ons uit het stadion moeten worden geweerd, maar nee wij bieden hem zelfs een podium. Gezien de lakse houding van ons als supporters is het logisch dat er zich incidenten blijven voordoen met bandieten als Vergoosen en Knops.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2016 10:45
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #167

Tuor schreef : . Lijkt me eerder dat Elsen tips geeft hoe je een elftal aan het voetballen krijgt, of hoe je een club runt zonder overal schulden te maken.

Dat is nou juist iets wat hij NIET moet doen !!! :dry:

24 okt 2016 10:55 24 okt 2016 10:55 door Zwegel.
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #168

Snuf schreef : Op de eerste plaats wordt er helaas op verschillende fronten samengewerkt met dat zooitje uit het oosten. Hoewel ik het liever anders zou zien, is het dan normaal dat je ook met elkaar spreekt. Je zult moeten ageren tegen die samenwerking met die club. Zoniet moet je niet raar opkijken van dit soort ontmoetingen.

Daarbij, hoe erg vonden we het dat diezelfde gek afgelopen seizoen in De Geusselt rond liep? Toen hoorde je nauwelijks protest. Iemand met het cv van deze man zou bij ons uit het stadion moeten worden geweerd, maar nee wij bieden hem zelfs een podium. Gezien de lakse houding van ons als supporters is het logisch dat er zich incidenten blijven voordoen met bandieten als Vergoosen en Knops.

Volledig mee eens Snuf. Het liefste zag ik dat ze hier niemand meer binnen lieten die pro FC Limburg is. Tevens moet iedereen wat werkzaam is bij Aachen -noord, de toegang hier ontzegd worden, en uiteraard iedereen wat hier werkzaam is, verbieden om achter de wahwah linie te komen.

24 okt 2016 11:14
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #169
Maar als Werker een jaar langer was gebleven, hadden we op de banken gestaan. Beetje hypocriet, niet?
Elsen is geen man die mee zou werken aan FC Limburg en zou het ook wel merken als Vergoossen hem daarom zou uitnodigen. Dit is waarschijnlijk gewoon een afspraak tussen twee vrienden/collega's.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, La Chouffe, Lijnsje@tappunt, ASR

24 okt 2016 11:47
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #170

Karakter schreef : Maar als Werker een jaar langer was gebleven, hadden we op de banken gestaan. Beetje hypocriet, niet?
Elsen is geen man die mee zou werken aan FC Limburg en zou het ook wel merken als Vergoossen hem daarom zou uitnodigen. Dit is waarschijnlijk gewoon een afspraak tussen twee vrienden/collega's.

Karakter, volledig met je eens! Ik stelde dit ook al in mijn eerdere post. Als ik met een vriend een verschillende denkwijze heb betekend dat niet dat wij geen vriendin zijn. Dat mensen alleen door een rood-witte bril kijken, overal iets achter zoeken en niets over de achtergrond van Elsen weten kan ik niks aan doen, maar bekijk dan ook eens de andere post en zet de bril eens een keertje af ( of juist op )

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Karakter, La Chouffe

24 okt 2016 12:26
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #171

Karakter schreef : Maar als Werker een jaar langer was gebleven, hadden we op de banken gestaan. Beetje hypocriet, niet?

Als Werker een jaar langer had gebleven had ik dus niet op de banken gestaan. Ben het met je eens dat Werker zeker een meerwaarde zou zijn voor ons, echter ik kots op alles wat van daarachter komt. Liever nog 5 jaar juup league dan met spelers van 045 promoveren. Ik heb het helemaal gehad met dat volk. Als er nu nog steeds mensen zijn die niet begrijpen dat ze ons in 045 liever kwijt dan rijk zijn (en hebben ze alles voor over), dan snap ik het niet meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Janepie

24 okt 2016 17:14
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Ron Elsen #172
Wat Ron Elsen in zijn vrij-tijd doet moet hij helemaal zelf weten. Hij zit daar (waarschijnlijk) zonder de MVV pet op. Ik kan me zinvollere tijdsbestedingen bedenken, maar als hij gelukkig is om met 'vriend/oud mentor' Vergoossen naar die wedstrijd te kijken, wie zijn wij dan om dat te verbieden? Vergoossen gaf ook advies aan hem over MVV spelers, toen hij nergens in dienst was. Het concurrentiebeding is hopelijk contractueel vastgelegd. Zolang hij zich daaraan houdt mag hij van mij een seizoenskaart kopen bij Aachen Nord, zolang dat maar niet ten koste gaat van de prestaties van MVV.

Mocht hij toch overstappen naar de aartsrivaal, dan zou dat een aderlating zijn voor MVV. Meer dan 25 jaar ervaring weg en waarschijnlijk extra kosten doordat de positie van de trainer direct moet worden ingevuld. Harder kun je ons momenteel niet raken. Om nog maar te zwijgen over de psychische schade die enkele forumleden hierdoor zullen oplopen, hun vertrouwen in de medemens zal nooit meer hetzelfde zijn. Ron heeft al eerder nee gezegd tegen Roda, ik hoop niet dat de komst van Vergoossen zijn beeld veranderd heeft over zijn toekomst. Maar iemand moet wel heel hard onderuit zijn gegaan in de douche, wilt hij een contract voor onbepaalde tijd bij een stabiel draaiend bedrijf inruilen voor een wankel bedrijf, in een functie waar niemand zijn vingers aan durft te branden. Tenzij daar natuurlijk je uitdaging ligt en je privé niets te verliezen hebt, zoals bij Vergoossen het geval is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, De Zwarte Vogel

24 okt 2016 17:54
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #173
Iedereen kan wel beamen dat die club uit het oosten, als de dood is dat MVV promoveert.
Het zou mij niks verbazen dat ze op een slinkse wijze dit willen voorkomen.
Stel je voor, ze proberen Elsen binnen te halen voor een functie bij hun Verein. en hij zegt ja. !!??
Dan is hun missie al geslaagd, dat hoeven ze zelf nog alleen maar te zorgen dat ze niet degraderen.
Het klinkt allemaal misschien een beetje paranoya, maar ik vertrouw ze daar voor geen meter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Janepie

24 okt 2016 18:25 24 okt 2016 18:33 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #174

houtengerard schreef : Wat Ron Elsen in zijn vrij-tijd doet moet hij helemaal zelf weten. Hij zit daar (waarschijnlijk) zonder de MVV pet op. Ik kan me zinvollere tijdsbestedingen bedenken, maar als hij gelukkig is om met 'vriend/oud mentor' Vergoossen naar die wedstrijd te kijken, wie zijn wij dan om dat te verbieden? Vergoossen gaf ook advies aan hem over MVV spelers, toen hij nergens in dienst was. Het concurrentiebeding is hopelijk contractueel vastgelegd. Zolang hij zich daaraan houdt mag hij van mij een seizoenskaart kopen bij Aachen Nord, zolang dat maar niet ten koste gaat van de prestaties van MVV.

Mocht hij toch overstappen naar de aartsrivaal, dan zou dat een aderlating zijn voor MVV. Meer dan 25 jaar ervaring weg en waarschijnlijk extra kosten doordat de positie van de trainer direct moet worden ingevuld. Harder kun je ons momenteel niet raken. Om nog maar te zwijgen over de psychische schade die enkele forumleden hierdoor zullen oplopen, hun vertrouwen in de medemens zal nooit meer hetzelfde zijn. Ron heeft al eerder nee gezegd tegen Roda, ik hoop niet dat de komst van Vergoossen zijn beeld veranderd heeft over zijn toekomst. Maar iemand moet wel heel hard onderuit zijn gegaan in de douche, wilt hij een contract voor onbepaalde tijd bij een stabiel draaiend bedrijf inruilen voor een wankel bedrijf, in een functie waar niemand zijn vingers aan durft te branden. Tenzij daar natuurlijk je uitdaging ligt en je privé niets te verliezen hebt, zoals bij Vergoossen het geval is.

Ron mag gaan en staan waar hij wil. Zowel prive als professioneel. Daar heeft niemand iets mee te maken.
Daarnaast zei miene Peer : " jong...ut kerrekhof ligk vol met onmisbaare...." En raad nu eens waar miene Peer nu zelf ligt.

Desnoods gaat Ron Promotion naar *oda...so what !
Laat onze Trots... Rene dus ...dan maar de omgekeerde weg maken en terugkomen daarvoor in de plaats.
Nu we mogen promoveren, zal die dat wel zien zitten en is er niks mis met die man!

Anders is de bloedfanatieke Dusseldorp een uitstekend alternatief...met Hansje Visser als assistent toch!?

En psychische schade...? We hebben vander Luer en Schreurs ook overleefd!

Maar ik zou echt wel euver de roeje gaan als Pinobel of Roei Baank of Opa deze stap zouden maken.
Maar daar is geen denken aan, dus waar maken we ons druk over ...?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, Boschpoort

25 okt 2016 08:50 25 okt 2016 08:51 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #175
verdomme, die IT'er van het bedrijf waar ik werk heeft MVVfans.nl op zwart gezet! En laat die nou net een seizoenkaart hebben bij de moffen.

Dat gezegd hebbende, Ron wil maar 1 ding, en dat is met MVV promoveren! Net als wij. Standbeeld voor deze man als het hem lukt!

RON PROMOTION!!

Boe is dat feeske?

27 jan 2018 13:00
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #176
Elsen gaat dit niet meer op de rit krijgen. Het is niet meer om aan te zien. Chemie lijkt helemaal weg. Hij heeft het goed gedaan tot aan afgelopen seizoen. Ik zeg terug naar zijn oude functie en vers bloed als trainer. Als er niet nu gehandeld wordt gaat dit seizoen als een nachtkaars uit, als die niet al helemaal gedoofd is. Ik hoop dat MVV dit risico wilt nemen, al ben ik ben bang van niet.....

27 jan 2018 15:53
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Ron Elsen #177
Dat Chemie verhaal vind ik echt een dooddoener. Hoe kan de Chemie nou zijn uitgewerkt als er ieder seizoen er bijna een geheel nieuw team staat? Als er nou 3 jaar lang met een nagenoeg zelfde selectie werd gespeeld.. aleh.

Ik denk dat de spelwijze van Elsen gewoon niet meer verassend is.. tegenstanders weten steeds de pijnlijke plekken bloot te leggen. Elsen is in mijn ogen een geweldige trainer geweest, ontwikkeling van de spelers, goed voetbal gezien, heel dichtbij de Eredivisie, maaaar het is wellicht weer eens tijd voor wat anders. Kan gebeuren niks mis mee.

Maar ik heb niks anders dan respect voor Dhr Elsen en zijn prestaties!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Schapendonk, Robin, Boschpoort

27 jan 2018 19:24
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Ron Elsen #178

Zakelijk schreef : Dat Chemie verhaal vind ik echt een dooddoener. Hoe kan de Chemie nou zijn uitgewerkt als er ieder seizoen er bijna een geheel nieuw team staat? Als er nou 3 jaar lang met een nagenoeg zelfde selectie werd gespeeld.. aleh.

Ik denk dat de spelwijze van Elsen gewoon niet meer verassend is.. tegenstanders weten steeds de pijnlijke plekken bloot te leggen. Elsen is in mijn ogen een geweldige trainer geweest, ontwikkeling van de spelers, goed voetbal gezien, heel dichtbij de Eredivisie, maaaar het is wellicht weer eens tijd voor wat anders. Kan gebeuren niks mis mee.

Maar ik heb niks anders dan respect voor Dhr Elsen en zijn prestaties!

100% gelijk!

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard

28 jan 2018 10:54
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Ron Elsen #179
ieder jaar voor 70% een nieuw team is niet de manier om hogerop te komen. Je moet kunnen bouwen op spelers en op het team.
Wat elsen en consorten doet is ieder jaar een nieuw team proberen. nou daar hebben we een keer geluk mee gehad. nu hebben we er pech mee.
Play off hebben we niks te zoeken.

28 jan 2018 11:44
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Ron Elsen #180
Ik heb wel wat moeite met de kritiek op Elsen. Ben ik het altijd met zijn beslissingen eens. Nee, zeer zeker niet. Ook ik ben 1 van die 5000 coaches op de tribune die het altijd beter weten. Maar we moeten niet vergeten dat hij in moeilijke tijden MVV veel geld heeft bespaard door dubbele functies te vervullen. En ja, ook ik vind het tijd voor een nieuwe trainer maar puur uit het oogpunt dat Elsen dan weer in zijn oude functie kan komen waarin hij ons vaak heeft verrast met leuke spelers.

Overgangsjaar: Ook hier heb ik een afwijkende mening over. Natuurlijk hoop ik dat MVV elke wedstrijd wint, maar aan de andere kant moet je er toch niet aan denken dat we promoveren. Wil je dat, dan moeten er aan het begin van het seizoen minimaal 8 eigen spelers staan met een langdurig contract die het niveau van top jupiler league / rechter rijtje eredivisie aankunnen. Met huurlingen red je het niet, deze lopen zeker na een succesvol seizoen de deur uit omdat ze dan immers goed hebben gepresteerd. Nou kan wel gezegd worden dat er iets los komt bij promotie, maar daar geloof ik niet in. Waar is dat geld dan nu? Een andere vraag; wie van deze selectie is een sterkdrager in een eredivisie team? Volgens mij niemand, dus dat betekent bij een promotie dat er minimaal 15 spelers moeten worden aangekocht. Mocht willen dat we daar de financiën voor hadden.

Met andere woorden, pas denken over promotie als we daar als club klaar voor zijn en voor mijn gevoel zijn we dat nu nog zeker niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden