>
Ontvangen bedankjes 1550
Brncic schreef : Welkom Nathan! Prima aanwinst. Ben wel benieuwd of hij als enige 'Hollender' zijn draai vindt tussen de Limburgers en de Belgen...
Denk dat dat wel goed komt en dat hij 1 van de publiekslievelingen gaat wordenBrncic schreef : Welkom Nathan! Prima aanwinst. Ben wel benieuwd of hij als enige 'Hollender' zijn draai vindt tussen de Limburgers en de Belgen...
Brncic schreef : Welkom Nathan! Prima aanwinst. Ben wel benieuwd of hij als enige 'Hollender' zijn draai vindt tussen de Limburgers en de Belgen...
Us Clubke schreef : Op L1 een interview met Nathan.
Klinkt erg positief over MVV en over de toekomst.
www.l1.nl/sport/183418-rutjes-naar-mvv#.T-TVhRedBQs
Inderdaad, de gooij instelling!Oaktree schreef : Zie hier zijn quote:
"Als ik stil sta, voel ik me schuldig tegenover het publiek, m'n medespelers en de trainers. En dus blijf ik gaan.".
Is nu dan al een publiekslieveling lijkt mij!!!
Vind het wel kanp va het bestuur dat men dit soort jongens kan strikken!
Ook die Castro..
Hopelijk alles binnen de grenzen van het toelaatbare!
Daar bedoel ik mee, geen gekke financiele wantoestanden meer!
Maar ja beetje vertrouwen hebben natuurlijk!
Begint al met al op een goede selectie te lijken zeg!!
Anna D. schreef : En hier nog de reacties van de Spartaanse tegenhanger van de MVVfans site.
www.itwm.nl/artikel.php?t=Nathan+Rutjes+verlaat+Sparta
15:15 21/06/2012 JB, daar begrijp ik ook niets van.
Een trouwe spartaan als Rutjes is natuurlijk niet de beste voetballer, maar zeker niet minder dan wat er nu al gehaald is.
Jammer dat hij vertrekt, ik hoop dat Nathan in Maastricht op waarde geschat wordt en wens hem daar veel succes
15:16 21/06/2012 Ik vind Rutjes een sympathieke vent, voor mij ook een echte Spartaan. Daarnaast een voetballer aan wiens mentaliteit binnen en buiten het veld door velen een voorbeeld genomen kan worden. Ondanks dat het voor hem een teleurstelling moet zijn geweest dat hij geen basisplaats had heeft hij altijd geknokt en niet noemenswaardig geklaagd. Ik gun hem echt een heel goed leven in het mooie Maastricht. Hoop ook dat hij daar een goed seizoen kan draaien. Als het daar een beetje draait zit het gelijk aardig vol. Mooie club voor hem, ik denk ook dat hij voor het niveau MVV wel een aanwinst kan zijn en ook daar best een publiekslieveling kan worden. Van mijn kant niets dan goede woorden over Rutjes die ik dan ook het beste gun.
Daarbij moet wat mij betreft dan ook wel aangetekend worden dat ik het op sportieve gronden terecht vindt dat hij weggaat. Sparta streeft voor komend seizoen het niveau na de beste te zijn van de jupiler league. Het is nu eenmaal zo dat Rutjes dat niveau niet heeft. Dan kan je beter afscheid van elkaar nemen. Sentimenten daargelaten, Sparta had sportief niet veel meer gehad aan Rutjes en het is weer wat salarismoney dat vrijvalt. Geld dat we hopelijk gaan besteden aan een deel van een salaris van een speler die wel die meerwaarde heeft. Het is goed dat Rutjes in goede harmonie vertrekt. Hij verdient ook nog een keer een mooi afscheid van het publiek.