Nathan Rutjes

21 juni 2012 22:34 21 juni 2012 22:35 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Nathan Rutjes #16
Jij als rotterdams jochie met een rotterdams voetbal verleden...als je werkelijk waar maakt wat je zegt nl je hebt de mentaliteit van pressie inzet en knokke dan word je hier een publiekslieveling...ZEKERS TE WETE...je zult dan gaan beseffen dat je de juiste keus hebt gemaakt...nathan in deze andere maasstad is het echt niet slecht vertoeven...welkom in het rood en wit...wat een zekerheid voor ons en voor jou 3 jaar mvv is goed bezig...nee ze zijn uitstekend bezig...verheug me op de voorbereiding van het komend seizoen...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
22 juni 2012 02:25
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Nathan Rutjes #17
AAM NATHAN RUTJES
GEB. DATUM 01-12-1983
GEB. PLAATS ROTTERDAM
NUMMER 28
LENGTE 1,85
GEWICHT 72
VOORKEURSBEEN RECHTS
POSITIE'S CENTRALE VERDEDIGER, VERDEDIGENDE MIDDENVELDER, LINKS/RECHTS MIDDENVELDER, AANVALLENDE MIDDENVELDER
VOORKEURSPOSITIE CENTRALE VERDEDIGER
CLUBS CVV CHARLOIS, ALEXANDRIA '66, SPARTA ROTTERDAM
COMPETITIE WEDSTRIJDEN 91
BEKERWEDSTRIJDEN 5
WEDSTRIJD ZILVERBAL 1

Van zijn eigen website afgeplukt. Nathan, welkom bij MVV! Hopelijk ga je het gras opvreten voor onze Rood-Witten, en gaan we nog veel plezier aan jouw beleven. Zoals eerder gezegd, als je passie toont in De Geusselt zul je al snel de publiekslieveling worden! Zet hem op.
Discussie gesloten.
22 juni 2012 06:27
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
Nathan Rutjes #18
NATHAN RUTJES welkom bij de sterredraagers vaan mestreech :thumbsup:
Discussie gesloten.
22 juni 2012 12:17
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Nathan Rutjes #19
Welkom Nathan! Prima aanwinst. Ben wel benieuwd of hij als enige 'Hollender' zijn draai vindt tussen de Limburgers en de Belgen...
Discussie gesloten.
22 juni 2012 14:03
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Nathan Rutjes #20

Brncic schreef : Welkom Nathan! Prima aanwinst. Ben wel benieuwd of hij als enige 'Hollender' zijn draai vindt tussen de Limburgers en de Belgen...


Hollenders hobbe noets meute um ziech aon te passe :daag:...die kinne zelfs un team extra motiveren en ut elftal op un hoeger niveau bringe zelfs in lestige tijje...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
22 juni 2012 14:26
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Nathan Rutjes #21

Brncic schreef : Welkom Nathan! Prima aanwinst. Ben wel benieuwd of hij als enige 'Hollender' zijn draai vindt tussen de Limburgers en de Belgen...

Denk dat dat wel goed komt en dat hij 1 van de publiekslievelingen gaat worden

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
22 juni 2012 18:00
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 325
Meer
Nathan Rutjes #22
WELKOM bij us sjoenste club oet ut zuide!
Discussie gesloten.
22 juni 2012 19:35
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Nathan Rutjes #23

Brncic schreef : Welkom Nathan! Prima aanwinst. Ben wel benieuwd of hij als enige 'Hollender' zijn draai vindt tussen de Limburgers en de Belgen...


Dat was ik me ook af aan het vragen.. Aangezien hij echt een type ''schijt aan alles'' is, vraag ik me af of of hij zich hier wel tussen weet te krijgen.. Hopelijk wel
Discussie gesloten.
22 juni 2012 20:37
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Nathan Rutjes #24
Nathan gaat zich wel thuisvoelen hier, zelfs Jonas uit noorwegen voelde zich na een half jaar een echte sjeng.

Als Nathan nog geen vriendin heeft, dan wordt dat de nieuwe functie van de maandelijkse Miss MVV.

Zodat hij zich s 'avonds ook op zijn gemak voelt.
Discussie gesloten.
22 juni 2012 22:29 22 juni 2012 22:30 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Nathan Rutjes #25
Op L1 een interview met Nathan.
Klinkt erg positief over MVV en over de toekomst.

www.l1.nl/sport/183418-rutjes-naar-mvv#.T-TVhRedBQs
Discussie gesloten.
22 juni 2012 22:47
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Nathan Rutjes #26
En hier nog de reacties van de Spartaanse tegenhanger van de MVVfans site.

www.itwm.nl/artikel.php?t=Nathan+Rutjes+verlaat+Sparta
Discussie gesloten.
22 juni 2012 23:05
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Nathan Rutjes #27

Us Clubke schreef : Op L1 een interview met Nathan.
Klinkt erg positief over MVV en over de toekomst.

www.l1.nl/sport/183418-rutjes-naar-mvv#.T-TVhRedBQs


Was inderaad een leuk interview met zoals hij zelf al aangeeft een gevoelsmens. Hij had het vorig seizoen er al over met zijn vriendin dat hij de sfeer in de Geusselt als positief had ervaren. Dit terwijl dit nog altijd beter kan bv. in de Maaskant periode. Verrassend dat hij al ruim 3 en een halve week met MVV in gesprek was maar dat dit nog niet is opgepikt. Is goed dat dit nog niet naar buiten is gelekt. Heb nu al zin in komend seizoen en hopelijk kan Nathan Rutjes zijn steentje daar aan bijdragen.
Discussie gesloten.
22 juni 2012 23:23
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Nathan Rutjes #28
De verdediging en middenveld lijkt mij toch steeds strijdvaardiger te worden, zeker na het lezen van de vele reactie's van de sparta fan's. Ik zie het komende seizoen steeds leuker worden.
Nathan, je komt hier weer helemaal in je nopjes en dan wil je niet meer terug naar spartas.....Succes :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Discussie gesloten.
22 juni 2012 23:47
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Nathan Rutjes #29

Oaktree schreef : Zie hier zijn quote:

"Als ik stil sta, voel ik me schuldig tegenover het publiek, m'n medespelers en de trainers. En dus blijf ik gaan.".

Is nu dan al een publiekslieveling lijkt mij!!!

Vind het wel kanp va het bestuur dat men dit soort jongens kan strikken!
Ook die Castro..
Hopelijk alles binnen de grenzen van het toelaatbare!
Daar bedoel ik mee, geen gekke financiele wantoestanden meer!
Maar ja beetje vertrouwen hebben natuurlijk!
Begint al met al op een goede selectie te lijken zeg!!

Inderdaad, de gooij instelling!
Welkom Nathan!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Discussie gesloten.
22 juni 2012 23:48 22 juni 2012 23:57 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Nathan Rutjes #30

Anna D. schreef : En hier nog de reacties van de Spartaanse tegenhanger van de MVVfans site.

www.itwm.nl/artikel.php?t=Nathan+Rutjes+verlaat+Sparta


Nathan Rutjes verlaat Sparta

Nathan Rutjes kiest voor nieuwe uitdaging

Nathan Rutjes zal vanaf komend seizoen uitkomen voor MVV Maastricht. Sparta Rotterdam is met de middenvelder een ontbinding van zijn contract overeengekomen. Algemeen/Technisch Directeur Wiljan Vloet heeft de afgelopen maanden diverse gesprekken gevoerd met Nathan Rutjes en zijn zaakwaarnemer.

“Nathan is altijd zeer loyaal geweest naar Sparta Rotterdam en is ook een publiekslieveling. Hij moet meer aan spelen toekomen op zijn leeftijd en die kans krijgt hij bij MVV. Het betekent een nieuwe impuls voor Nathan in zijn voetbalcarrière en die gunnen wij hem van harte. Wij wensen hem heel veel succes bij zijn nieuwe club.” Nathan Rutjes is blij met deze nieuwe stap in zijn loopbaan.

“In de afgelopen jaren ben ik nog meer Spartaan geworden. Als kleine jongen kwam ik al op Het Kasteel en dat ik dan zelf ook speler ben geweest van deze mooie club maakt het extra mooi.

15:15 21/06/2012 JB, daar begrijp ik ook niets van.

Een trouwe spartaan als Rutjes is natuurlijk niet de beste voetballer, maar zeker niet minder dan wat er nu al gehaald is.

Jammer dat hij vertrekt, ik hoop dat Nathan in Maastricht op waarde geschat wordt en wens hem daar veel succes

15:16 21/06/2012 Ik vind Rutjes een sympathieke vent, voor mij ook een echte Spartaan. Daarnaast een voetballer aan wiens mentaliteit binnen en buiten het veld door velen een voorbeeld genomen kan worden. Ondanks dat het voor hem een teleurstelling moet zijn geweest dat hij geen basisplaats had heeft hij altijd geknokt en niet noemenswaardig geklaagd. Ik gun hem echt een heel goed leven in het mooie Maastricht. Hoop ook dat hij daar een goed seizoen kan draaien. Als het daar een beetje draait zit het gelijk aardig vol. Mooie club voor hem, ik denk ook dat hij voor het niveau MVV wel een aanwinst kan zijn en ook daar best een publiekslieveling kan worden. Van mijn kant niets dan goede woorden over Rutjes die ik dan ook het beste gun.

Daarbij moet wat mij betreft dan ook wel aangetekend worden dat ik het op sportieve gronden terecht vindt dat hij weggaat. Sparta streeft voor komend seizoen het niveau na de beste te zijn van de jupiler league. Het is nu eenmaal zo dat Rutjes dat niveau niet heeft. Dan kan je beter afscheid van elkaar nemen. Sentimenten daargelaten, Sparta had sportief niet veel meer gehad aan Rutjes en het is weer wat salarismoney dat vrijvalt. Geld dat we hopelijk gaan besteden aan een deel van een salaris van een speler die wel die meerwaarde heeft. Het is goed dat Rutjes in goede harmonie vertrekt. Hij verdient ook nog een keer een mooi afscheid van het publiek.


....
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden