Nathan Rutjes

19 juni 2014 04:19
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Nathan Rutjes #226
Ben eens benieuwd naar de rol van mvv bij het vertrek van rutjes ?
Discussie gesloten.
19 juni 2014 10:42 19 juni 2014 10:46 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Nathan Rutjes #227

Nao Väöre schreef : Is dus TRANSFERVRIJ vertrokken, terwijl hij nog een contract van één jaar had. Vreemd !!
Kan alleen bij MVV.


Alsof roda een transfersom zou betalen voor deze middelmatige (maar hardwerkende) speler?? Deze speler was voor MVV begrippen gewoon een dure kracht en heeft vorig jaar niet gepresteerd zoals van zo'n dure kracht verwacht mag worden en dus liever 50.000 besparen voor 1 seizoen (en dus transfervrij weg) dan een transfer eis stellen en zo zeker weten dat hij nog een jaar op de begroting drukt zal MVV denken.

Was duidelijk door MVV aangegeven dat ALLE spelers met doorlopend contract gratis weg mogen als zich iemand meldt, omdat, inderdaad (!) de nood zo hoog is. En ik zou me gunnen dat Trost echt gek geworden is en ook Mark Veldmate transfervrij ophaalt!!!

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
19 juni 2014 11:08
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Nathan Rutjes #228

Boe is dat feeske? schreef :

Nao Väöre schreef : Is dus TRANSFERVRIJ vertrokken, terwijl hij nog een contract van één jaar had. Vreemd !!
Kan alleen bij MVV.


Alsof roda een transfersom zou betalen voor deze middelmatige (maar hardwerkende) speler?? Deze speler was voor MVV begrippen gewoon een dure kracht en heeft vorig jaar niet gepresteerd zoals van zo'n dure kracht verwacht mag worden en dus liever 50.000 besparen voor 1 seizoen (en dus transfervrij weg) dan een transfer eis stellen en zo zeker weten dat hij nog een jaar op de begroting drukt zal MVV denken.

Was duidelijk door MVV aangegeven dat ALLE spelers met doorlopend contract gratis weg mogen als zich iemand meldt, omdat, inderdaad (!) de nood zo hoog is. En ik zou me gunnen dat Trost echt gek geworden is en ook Mark Veldmate transfervrij ophaalt!!!


Brian Smeets ook :ohmy:
Discussie gesloten.
19 juni 2014 14:43
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Nathan Rutjes #229
Nee niet alle spelers. Ging over Veldmate en Rutjes. Smeets doen ze echt niet gratis weg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
Discussie gesloten.
19 juni 2014 20:16
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Nathan Rutjes #230

αναρχος schreef : Nee niet alle spelers. Ging over Veldmate en Rutjes. Smeets doen ze echt niet gratis weg.


Smeets zal niet echt hard drukken op de salarisplafond. Veldmate daarentegen, maar wie zou hem nu willen halen? Ook al is het voor niks. Hij heeft slechts 3 doelpunten gemaakt het afgelopen seizoen.
Discussie gesloten.
20 juni 2014 14:26
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Nathan Rutjes #231
tja ....Rutjens naar Kerkrade, begrijp die zet niet.... heeft bij MVV weinig laten zien.
Wat dat betreft wordt Kerkrade met van Hyfte en Rutjens echt niet beter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
20 juni 2014 14:44
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Nathan Rutjes #232
Mee eens Napoleon. Dat verbaast me aan deze overstap nog het meeste. Als de ossies het van deze spelers moeten hebben in hun strijd om promotie... De nood is daar blijkbaar wel erg groot. :thumbsup:

Rutjes had een goed eerste half jaar, maar achteraf gezien lijkt dat toch vooral op de flow van de goede resultaten te zijn geweest. Daarna anderhalf jaar lang - als hij speelde - vooral uit positie gelopen waardoor hij met forse tackles moest corrigeren. En/of teamgenoten in de problemen bracht. Wel een erg sympathieke jongen overigens.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
20 juni 2014 22:01
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Nathan Rutjes #233
Ze gaan niet promoveren met deze spelers...
Ze graven hun eigen graf met mensen van ons te halen, als ze niks presteren kunnen ze niks verwachten van Hendrix ,supporters en sponsoren gaan geen seizoenskaart halen(Wat ik zo gelezen heb 200 man/sponsoren?)...

Deze spelers hebben het bij mij gedaan maar om te zien wat voor ellende het met hun meebrengt is ook weer mooi, dat verlicht de pijn van de mindere periode van MVV nu.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.294 seconden