Nathan Rutjes

16 juli 2013 21:53
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #151
Enkele reacties op het "Grieks avontuur".
www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/mvver-...-bod-uit-griekenland

Draan wie verkes Wullem !!
Discussie gesloten.
18 juli 2013 11:34 18 juli 2013 11:34 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Nathan Rutjes #152
Nou Nathan, lees dit advies van Danny Hesp maar even goed door. ;)

'Je schrikt je dood van wat voor soort clausules er allemaal in staan'

Door de financiële crisis komen Nederlandse voetballers tegenwoordig niet meer zo makkelijk aan de bak. Noodgedwongen kiest men vaak voor een buitenlands avontuur, met alle gevolgen van dien. Landen als Cyprus, Griekenland en Bulgarije kunnen maar beter gemeden worden, zo claimt de VVCS.

Het komt geregeld voor dat er betalingachterstanden van een half jaar of langer zijn in landen 'die nagenoeg failliet zijn'. "Je krijgt een mooi netto salaris op papier, maar op het moment dat je twee wedstrijden slecht speelt of de voorzitter stopt ermee, dan krijg je geen geld meer", schetst VVCS-preses Danny Hesp het probleem.

Als clubs in Nederland failliet gaan, kunnen spelers nog terugvallen op het UWV, die hen redelijk compenseert. "Maar spelers die naar Cyprus of Griekenland willen, adviseren wij om daar niet heen te gaan", vertelt Hesp aan BNR Nieuwsradio. "En ga je er toch heen, laat dan absoluut je contract eens zien bij ons, zodat we kunnen zien wat er allemaal in staat."
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, peter ruiver
Discussie gesloten.
19 juli 2013 19:26
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Nathan Rutjes #153
Vandaag best wel een groot artikel in het AD: clubs azen op MVV smaakmaker Nathal Rutjes, Griekenland een optie.
Discussie gesloten.
22 juli 2013 23:43
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Nathan Rutjes #154
Interview met Rutjes over mogelijke transfer en Ruijs in vergelijking met Trost.

www.l1.nl/video/presentatie-mvv-middenve...ul-2013#.Ue2mJjAazCQ
Discussie gesloten.
23 juli 2013 22:30
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #155
Na Meerssen-MVV nog even met Nathan gesproken. Nathan heeft aangegeven dat hij niet naar Griekenland gaat. Hij kan niet tegen de hitte daar. Ik ga er vanuit dat hij bij MVV blijft
Discussie gesloten.
24 juli 2013 08:53
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Nathan Rutjes #156

Mie leef Mestreech schreef : Na Meerssen-MVV nog even met Nathan gesproken. Nathan heeft aangegeven dat hij niet naar Griekenland gaat. Hij kan niet tegen de hitte daar. Ik ga er vanuit dat hij bij MVV blijft

Dat zou geweldig nieuws zijn. Het belangrijkste is ons middenveld bij elkaar te houden. Als er niemand weg gaat heb je gewoon een prima elftal. Zeker als Ospitalieri en Labylle de linkerflank samen bespelen, dat zou voor veel tegenstanders een groot probleem gaan worden.
Discussie gesloten.
24 juli 2013 09:12
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Nathan Rutjes #157
Zou zeker zeer goed nieuws zijn inderdaad. Maar vergeet wel de interesse niet van die Belgische 1e Klasser, want daar kan hij ook nog naartoe en daar is het niet zo heet normaal gesproken. Lijkt trouwens wel een grapje van Rutjes om dat als beweegreden aan te geven. ;)
Discussie gesloten.
24 juli 2013 09:12
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #158
Idd goed nieuws als Rutjes blijft, maar de voorhoede is veel te zwak, moeten zeker nog 1 of 2 spelers in de aanval erbij.
Discussie gesloten.
30 juli 2013 19:51 30 juli 2013 19:52 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Nathan Rutjes #159
rtvmaastricht.nl/tvmaastricht/programmas/weekend_lui/

De eerste 6 minuten een verslag van de Open Dag met razende reporter Nathan Rutjes.
Discussie gesloten.
26 aug 2013 23:19
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Nathan Rutjes #160
Staat op L1:
Rutjes blijft MVV trouw

Nathan Rutjes gaat ervan uit dat hij na het sluiten van de transfermarkt nog bij MVV Maastricht speelt.

"Zoals het er nu naar uitziet, blijf ik speler van MVV", aldus Rutjes. Het Griekse Levadiakos toonde concrete interesse om de middenvelder over te nemen van MVV, maar is afgeknapt op de transfersom die MVV vroeg. "MVV heeft met alle recht gezegd dat ik hier niet gratis weg te halen ben. Toen hebben de Grieken niks meer laten horen", vertelt Rutjes die het uitstekend naar z'n zin heeft in Maastricht. "Dat heb ik altijd gezegd. Ik heb met m'n volle verstand voor drie jaar MVV getekend en dat contract wil ik naleven."

MVV, Door Dik En Door Dun
Discussie gesloten.
27 aug 2013 00:35
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Nathan Rutjes #161
Ja dit is goed nieuws! en als ze slim zijn bieden ze hem over 1,5 jaar een contractverlenging aan. Ook een goede speler om jeugdige spelers te beglijden zoals Mitchel de Jong.Tegen Eindhoven heeft hij weer goed gebikkeld, en toch een sportieve speler, maar die lekker sleurd. Omdat het zo mooi is:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
27 aug 2013 09:33
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #162
Wel ietskes minder gele kaarten pakken Nathan, je loopt bijna 1 op 1 nu.

Als ie zo doorgaat moeten we hem nog vaak gaan missen dit seizoen vanwege een schorsing.

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
28 aug 2013 18:12
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #163

Boe is dat feeske? schreef : Wel ietskes minder gele kaarten pakken Nathan, je loopt bijna 1 op 1 nu.

Als ie zo doorgaat moeten we hem nog vaak gaan missen dit seizoen vanwege een schorsing.

Dat hoort erbij hij speelt bikkelhard en dan krijg je eenmaal vaak geel.
Discussie gesloten.
28 aug 2013 19:47
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Nathan Rutjes #164
Hij kan wel bikkelhard spelen maar als hij iets slimmer is pakt ie minder kaarten. Hoezo een gele kaart pakken op het middenveld. Nergens voor nodig. Ik vind hem echt een topper, maar die kaarten is gewoon een probleem.
Discussie gesloten.
28 aug 2013 22:49
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #165
Meestal als de tegenstander toch wat gevaarlijker begint te worden maakt hij zo´n overtreding.
Ik vind het vaak op goede momenten toch en dat hij het moet bekopen met een gele kaart nou het gebeurd.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.300 seconden