>
Ontvangen bedankjes 776
Sjotelsplak schreef : Wat een ophef weer door sommigen. Maar Lambik is toch wel het toppunt. Bah!
Doe dan voor de volledigheid ook maar een stadionverbod en verplicht wandelen met bejaarden.Romadu schreef :
Sjotelsplak schreef : Wat een ophef weer door sommigen. Maar Lambik is toch wel het toppunt. Bah!
Wat 3 jaar Rinkens met sommige mensen kan doen he.. Over Rinkens gesproken, die heeft vast nog wel wat goede connecties voor een gedragscursus; die er ook nog maar bij doen?
Jacques schreef : Sorry, maar dat vind ik echt flauwekul. Ik heb de beelden er nog eens bijgepakt. De speler van Fortuna stapt uit richting de zijlijn, en op het moment dat Nathan zijn tackle inzet, stapt die speler de andere kant op om de bal te spelen. Hij stond niet stil, hij veranderde juist van richting. Dat wil niet zeggen dat Nathan onterecht rood kreeg, ik vond het een terechte rode kaart. Hij gaat er onbesuisd en met alle risico van dien in. Maar het is niet juist de indruk te wekken dat die speler stilstond en dat Nathan heel bewust een tegenstander probeerde te blesseren. De vergelijking met Bouaouzan gaat helemaal mank, die kwam juist van voren in en niet van achteren, en kon prima zien wat Kokmeijer ging doen, in tegenstelling tot Rutjes in dit geval.
Jacques schreef :
Gezien de plek van de overtreding is het dom. Dat we met een man minder komen te staan door zijn domme overtreding is inderdaad stom van hem. Maar meer dan dat is het ook niet. Het is een derby, ik kan me herinneren dat we een paar jaar geleden zaten te schelden over het gebrek aan inzet en beleving bij de derby, daar was deze vrijdag geen sprake van. Ik vind de reacties van een aantal mensen hier zwaar overdreven. Domme overtreding, terecht dat hij geschorst wordt, al vind ik het één wedstrijd te veel, maar dat is het dan ook.
Jacques schreef : Oh, en herinneren we ons Daemen tegen Telstar nog, in de play-offs? Was dat in een duel? Zoals ik dat voor me zie was dat nog stukken dommer dan Nathan. Dat was wel op een stilstaande tegenstander, en daardoor misten we Tom in de volgende ronde van de play-offs. Daemen, de speler die tegen Fortuna NOOIT thuisgaf? Vind ik ook een onterechte vergelijking. Liever een Rutjes van vrijdag dan de gemiddelde wedstrijd die Daemen tegen Fortuna speelde.
mvv4ever schreef : Het moet wel een echte derby blijven..
En daar horen overtredingen bij.
Of wil je een saaie wedstrijd waar niks in gebeurt op een goal na dan is het ook weer niet goed.
Rutjes naar Fortuna? En wat zou dan de meerwaarde zijn voor Rutjes zelf? De sportieve verbetering? De ambiance? De sfeer? Salaris?Boredass schreef : Voor wat het waard is: op het fortunaforum is iemand er heillig van overtuigd dat rutjes zijn contract wordt ontbonden en hij gesprekken met fortuna heeft gehad
Janepie schreef :
Rutjes naar Fortuna? En wat zou dan de meerwaarde zijn voor Rutjes zelf? De sportieve verbetering? De ambiance? De sfeer? Salaris?Boredass schreef : Voor wat het waard is: op het fortunaforum is iemand er heillig van overtuigd dat rutjes zijn contract wordt ontbonden en hij gesprekken met fortuna heeft gehad