Nathan Rutjes
17 dec 2012 17:15
jasonke7
Platinum Boarder
daar staat trouwens een foto op waar nathan scoort tegen castro hahaha
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
17 dec 2012 19:14
Danny1983 schreef :
www.nathanrutjes.nl/
Zoiets bedoel je Sjraveleer? Maar dan voor Leroy
Zou leuk zijn als iedere speler zoiets heeft alleen is het lastig omdat spelers altijd komen en gaan.
Tegen de tijd dat je zoiets hebt gerealiseerd zijn ze weer weg das jammer.
Hoop trouwens dat spelers als Rutjes en Veldmate hier nooit meer weg gaan
Ja, Danny zoiets bedoel ik....en het aanpassen van foto's is niet zo moeilijk.
Kijk maar naar spelers die wisselen van club....binnen no-time is alles aangepast.
Nathan gaat nooit meer weg uit Maastricht...na Fortuna weet ik dat zeker...hij is bezeten van MVV...
Na de wedstrijd ging hij helemaal los..FEESTJE..met MVV sjaal....sjiek
(Ik ga nu vlug stoppen met typen, anders komt BP-ke weer om de hoek gevlogen...och germ..ich hub meuite met um!!!!)
Discussie gesloten.
24 dec 2012 17:52
24 dec 2012 17:54 door Sandro.
Uit de Limburger/Limburgs Dagblad van vandaag
KERSTWENS
'Afghaanse kalkoen'
We hebben allemaal zo'n druk leven, dan is het fijn om even de warmte van de familie op te zoeken tijdens de kerstdagen. Mijn vrouw komt uit een Afghaans gezin dat naar Nederland is getrokken toen daar in de jaren tachtig de oorlog uitbrak. Haar vader kookt voor ons met de kerstdagen. Een prachtig recept: kalkoen, met yoghurtsaus en amandelen. Maar toen ik vorig jaar een hap genomen had, heb ik me toch maar op het rijst gestort. Ik heb ook wel eens op tweede kerstdag gevoetbald. Feyenoord tegen Sparta, in een kolkende Kuip. De dag ervoor zijn we naar de Chinees geweest. Ik kan nu wel bekennen dat ik me toen niet heb ingehouden.
Naar de kerk ga ik niet. Ik ben geen christen, maar denk absoluut wel dat er 'iets' is. Mijn credo is: laat mensen zoveel mogelijk in hun waarde. Soms heeft iemand andere denkbeelden dan jij, maar dat wil niet zeggen dat het dan slechter os.
Nathan Rutjes (MVV)
Discussie gesloten.
17 mrt 2013 11:30
17 mrt 2013 11:33 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Geweldig vanaf minuut 16 interview met Nathan Rutjes in Maastricht op de fiets het Mestreechs volks lied aan t fluiten
Het interview na de wedstrijd voor Rotterdam
Voor Radio Rijnmond
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Schapendonk
Discussie gesloten.
17 mrt 2013 14:05
17 mrt 2013 14:13 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Ze zeggen het gelukkig zelf al in het filmpje. Een Limburgse vlaai kopen bij bakkerij Bart, dat is in mijn ogen hetzelfde als een McKroket bestellen bij de MC Donalds als streekproduct.. Hoewel hoeveel bakkers zijn er nog in de binnenstad? Volgens mij kun je beter in de buitenwijken zoeken.
Leuk filmpje. Ik vind dat hij hier de rol van Tom Daemen uitstekend heeft overgenomen. Hij moet in mijn ogen minder aan de noodrem trekken bij de eigen zestien en meer de uitkomst afwachten van de verdediging, maar voor de rest 'voor JL begrippen' een geweldige voetballer, en misschien nog wel meer dan dat. Ik ben blij dat hij bij ons dit avontuur is aangegaan, we liggen nu niet bepaald naast de deur.
Tip voor Nathan: Abrikozenvlaai of Grenache taart.
Discussie gesloten.
18 mrt 2013 00:04
18 mrt 2013 00:07 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
houtengerard schreef :
Tip voor Nathan: Abrikozenvlaai of Grenache taart.
jammer tot Coenegracht, Duchateau en Rousseau d'r neet mie zien ...
mer es echte vlaoj gekoch mot weure:
de bekker oppe Steinbrök (Bisjopsmeule),
Crème de la Crème op Caberg zien mie es de meujte weert...
en um ut gans bij us MVV-ke te houwe...bekker Gerets in Smeermaos
Discussie gesloten.
18 mrt 2013 11:57
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
les rouges blancs schreef :
***10. Reclame is niet toegestaan tenzij het specifiek MVV of MVV supporters gerelateerde zaken betreft. (bijvoorbeeld aankondigingen van supportersfeesten of het vermelden van nieuwe websites) Commerciële reclame is nooit toegestaan.
let even op je woorden LRB, er zijn meer goede bakkers in Mestreech.
Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
20 mrt 2013 18:40
Discussie gesloten.
01 apr 2013 18:05
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Discussie gesloten.
02 apr 2013 12:20
Nathan vind het sjiek om in Deventer te spelen. Daar kookt het altijd lekker
Wat je sjiek vind.
Discussie gesloten.
09 mei 2013 18:50
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard
Discussie gesloten.
26 mei 2013 11:18
26 mei 2013 11:20 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Degradeer veur us laat de volksfeesten aan de Maas in Rotterdam Èn Maastricht maar uitbarsten.
Vanmiddag live met Nathan Rutjes radio rijnmond vanaf 13.00 uur!
En live om 14.30 Der untergang met commentaar van Onze Nathan
Het zou zomaar kunnen dat er vandaag 2 volksfeesten aan de maas uitbreken!
Zowel in Rotterdam Als in Maastricht laat deze droom werkelijkheid worden
Na 40 jaar word dat wel eens tijd.
Komt er vandaag mischien toch nog een feestje op de markt?
Jammer dat ik niet daar ben....
Discussie gesloten.
20 juni 2013 21:02
Onderwerp Auteur
Rutjes is uit het juiste (maatschappelijke) hout gesneden. Mooi dat hij dit ook weer doet.
De wondere wereld van Hoekschop
Hoekschop vertoefde dit weekeinde bij de G-Sportdag in Lekkerkerk en de ZuiderSterloop in Capelle. Om met het eerste spektakel te beginnen: dat verliep op rolletjes en was erg gezellig. Vooral de flitsende G-clinic van voormalig basketbalvedette Henk Pieterse en de vrijwilligers van BC Krimpen was magnifiek. In eerste instantie hadden zich zo’n twintig mensen met een verstandelijke beperking ingeschreven, maar het enthousiasme van Pieterse werkte zo aanstekelijk dat er binnen de kortste keren ruim vijftig (!) meededen, inclusief een groepje spontaan aangeworven ‘cheerleaders’.
Ook de aanwezigheid van Raemon Sluiter en Yuri van Gelder – die bijna letterlijk plat geknuffeld werden - werd als top ervaren. Hetzelfde gold voor badmintonbondscoach Annie van Daal, rolstoeltopper (wereldkampioene!) Ilse van de Burgwal en King Software-volleybalcoach Erik Gras. “Een onvergetelijke dag!”, zo stelde Gras vast. “Hier wil je elk jaar bij zijn hè”, meldde MVV-voetballer Nathan Rutjes. “Ik zie hier alleen maar sporters met mijn karakter, ha ha! Die G-ers hebben echt een fantastische instelling!”
Ook leuk was de hernieuwde kennismaking met de ZuiderSterloop. Na een afwezigheid van acht jaar was het destijds razend populaire evenement terug op de kalender. Tot een grote toeloop van runners leidde het niet. Jammer voor organisator Henny Hamers, maar Hoekschop hoopt dat hij zich niet laat ontmoedigen. Volgend jaar wordt het vast drukker!
Discussie gesloten.
14 juli 2013 22:44
Jim Cemint
Platinum Boarder
Minder goed nieuws...
Het Griekse Levadiakos heeft serieuze belangstelling voor MVV-middenvelder Nathan Rutjes. De op het hoogste niveau acterende club heeft zich inmiddels gemeld bij de Maastrichtse eerstedivisionist. Het eerste bod op de voormalige Spartaan is door MVV afgeslagen. ,,Levadiakos is zeker qua salaris voor mij een optie, maar de clubs moeten er natuurlijk wel uitkomen", aldus de middenvelder die ook laat weten in de belangstelling te staan van een Belgische eersteklasser.
Bron: DDL
Discussie gesloten.
14 juli 2013 22:53
Jim Cemint schreef : Minder goed nieuws...
Het Griekse Levadiakos heeft serieuze belangstelling voor MVV-middenvelder Nathan Rutjes. De op het hoogste niveau acterende club heeft zich inmiddels gemeld bij de Maastrichtse eerstedivisionist. Het eerste bod op de voormalige Spartaan is door MVV afgeslagen. ,,Levadiakos is zeker qua salaris voor mij een optie, maar de clubs moeten er natuurlijk wel uitkomen", aldus de middenvelder die ook laat weten in de belangstelling te staan van een Belgische eersteklasser.
Bron: DDL
Tja zo gaat dat eenmaal als ze maar een mooi bedrag voor hem krijgen dan.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.343 seconden