Nathan Rutjes

15 juli 2013 06:10
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #136
Daar was ik al ,,bang,, voor dat dragende spelers eventueel vertrekken.
Maar toch blijf ik zeggen iedereen is vervangbaar...rutjes en labylle je kunt het opvangen maar dan zul je heel creatief moeten zijn,maar ik ga er van uit dat ze ergens wel geld over houden bij de verkoop van deze twee.
Het spelerfonds(schuld) zal toch niet oneindig geld overgeheveld krijgen,ik dacht dat de schuld 600.000 euro bedraagt?
Maar ok eerlijk is eerlijk zonder die twee zal het een stukkie moeilijker zijn ten zij elsen en consorten goeie vervangers te voor schijn toveren.
Maar is het verstandig van rutjes om naar griekenland te gaan?...dan beter naar het belgiese denk ik...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjeng043
Discussie gesloten.
15 juli 2013 06:45
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #137
Nathan is een van de spelers waarvoor ik met veel plezier naar het stadion kom !

Ik gun hem van harte als hij zich met zijn jonge gezinnetje (financieel-) kan verbeteren.Over een jaar of drie -vier moet hij met zijn kind (-eren) weer terug in NL zijn.
En het is maar afwachten hoe het zit met de betalingsmoraal in het Griekse voetbalwereldje...
In het artikel zegt hij het al zelf : "het zal een moeilijke beslissing worden" .
Discussie gesloten.
15 juli 2013 09:02 15 juli 2013 09:03 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #138
Natuurlijk is het jammer, als Nathan zou vertrekken.
Indien het er toch van komt, dan hoop ik niet dat ze hem voor en appel en een ei laten vertrekken.
Zijn nog twee jaar doorlopend contract zal ook afgekocht moeten worden.
Het transferbedrag zal zeker dat van Leroy (mocht hij vertrekken) overstijgen of heeft hij ook en gelimiteerde transfersom ???
Laten we hopen van niet !!!!

Aon de géng
Discussie gesloten.
15 juli 2013 11:59
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #139
In tije vaan crisis nao Griekeland goon veur 'n financiele verbetering....Dat steit zoe oongeveer geliek aon 's nachs wandele in 'ne ghetto vaan New York um neet in ein geveeg te weure.
Nathan bis wies (en doeg us è plezeer) en gaank neet.
Discussie gesloten.
15 juli 2013 12:28
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #140

Nao Väöre schreef : Natuurlijk is het jammer, als Nathan zou vertrekken.
Indien het er toch van komt, dan hoop ik niet dat ze hem voor en appel en een ei laten vertrekken.
Zijn nog twee jaar doorlopend contract zal ook afgekocht moeten worden.
Het transferbedrag zal zeker dat van Leroy (mocht hij vertrekken) overstijgen of heeft hij ook en gelimiteerde transfersom ???
Laten we hopen van niet !!!!

volgens mij is zijn makelaar gewoon aan t polsen waar hij een beter contract kan krijgen, want anders zie ik de belangstelling uit Griekenland niet tot stand komen.
Maar goed dat is het moderne voetbal....
Discussie gesloten.
15 juli 2013 12:48
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
Nathan Rutjes #141
Die Grieken hebben natuurlijk gelezen dat Nathan door de lezers van deze site tot speler van het jaar gekozen is!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
15 juli 2013 13:31
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #142
Eens met Napoleon. Zo zie ik het ook. Het zou buitengewoon jammer zijn als Rutjes ons al na 1 jaar verlaat. Toch een dragende speler en iemand van het type dat je nodig hebt in een elftal. Het is nog maar afwachten of je iemand met vergelijkbare of betere kwaliteiten ervoor terug krijgt. Toch denk ik dat Nathan er nog eens heel goed over moet nadenken. Hij zou de eerste niet zijn die in Griekenland na drie maanden geen salaris meer krijgt en in abnormale omstandigheden belandt. Er zijn al heel wat spelers geweest die daar in een nachtmerrie terecht kwamen en met het allergrootste plezier kruipend terug naar Nederland zouden komen. Ik begrijp dat dit voor Nathan een mooie en misschien wel laatste kans is om een dergelijke stap te maken maar de financiën zijn niet het enige belangrijke. Maar als ik de krant zo lees, beseft hij dat heel goed. Maar ik proef toch ook wel een beetje uit zijn woorden dat hij voor deze kans wil gaan. Of dat verstandig is, zal de toekomst moeten uitwijzen.
Discussie gesloten.
15 juli 2013 17:54
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #143
Een eerste bod is gedaan op Rutjes en die heeft MVV ook niet geaccepteerd!

Geef 2 miljoen en ze mogen hem hebben.

Nou ik denk als je Rutjes,Labylle en Van Hyfthe behoud dat je dit jaar best veel kans maak op het kampioenschap.
Maar als ze een mooi bedrag kunnen krijgen voor een speler dan mogen ze hem ook van mij verkopen.
Maar dan ook echt een mooi bedrag en niet 2 ton maar.
Discussie gesloten.
15 juli 2013 18:21
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #144
Als Labylle en Rutjes verkocht worden, zijn we meteen van die schulden in dat spelersfonds verlost. :thumbsup: Ik denk dat MVv haar lijstje klaar heeft mochten deze 2 vertrekken.
Discussie gesloten.
15 juli 2013 18:44
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Nathan Rutjes #145
Positief dat het transferbeleid van MVV zijn vruchten afwerpt. Goede spelers voor 3 jaar contracteren en dan bij een succesvol jaar kan je gaan cashen. Is lang geleden dat MVV eventueel meerdere spelers kan verkopen. Nu al Labylle, Van Hyfte en Rutjes waarvoor belangstelling is gekomen om deze middels een transfersom over te nemen.

De andere kant van de medaille is natuurlijk het sportieve plaatje voor volgend jaar. Als ik snel een lijstje zou maken met de de steunpilaren van het elftal, dan staat hij na 1 seizoen al in de top 3 daarvan. Geweldige drive op het veld en ook nog technisch zeer begaafd. Tijdens de oefenwedstrijden drukte hij al meteen weer zijn stempel zoals vorig seizoen. Had ik zeker niet verwacht toen hij overkwam van Sparta.

Wat Jim Cemint terecht opmerkt wat betreft Griekenland. Het geboden salaris zal zeker lucratief zijn, maar mocht hij vertrekken zal hij niet de 1e zijn die van een koude kermis thuiskomt als de club stopt met het betalen van zijn vergoeding. Denk ook dat Nathan zo slim is om daar van bewust te zijn als is het moeilijk weigeren met die bedragen. Dan heb ik eerder vrees voor die Belgische 1e Klasser.
Discussie gesloten.
16 juli 2013 09:03
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #146
Rutjes 'in shock' toen hij salaris Levadiakos zag

Nathan Rutjes (29) van MVV Maastricht staat in de belangstelling van de Griekse club Levadiakos, dat uitkomt op het hoogste niveau. De club meldde zich een paar weken geleden in de Limburgse hoofdstad voor de stofzuiger uit Rotterdammer, maar gaf daarbij aan geen transfersom te willen betalen.

MVV veegde de belangstelling daardoor resoluut van tafel. Iets waar Rutjes begrip voor heeft, maar hopen op een transfer doet hij nog altijd.

"Mijn zaakwaarnemer heeft nu contact met Levadiakos om te kijken of ze misschien alsnog een transfersom willen betalen", zegt de voormalig speler van Sparta Rotterdam tegenover Voetbal International. Rutjes werd bij zijn eerste seizoen in Maastricht door de fans direct werd uitgeroepen tot Speler van het Jaar. "Ik heb het fantastisch naar mijn zin in Maastricht, laat dat even voorop staan. De nieuwe trainer Tini Ruijs is ook echt weer een trainer voor wie ik door het vuur wil gaan. Ik blijf graag bij MVV."

Rutjes vervolgt echter: "Maar als ik heel eerlijk ben; ik raakte bijna in shock toen ik zag wat ik in Griekenland kon gaan verdienen. Daarmee kan ik mijn gezin, ik heb een zoontje van acht maanden, financieel meer zekerheid bieden.'

"Verhuizen zal moeilijk zijn, want vertrekken uit Rotterdam vond ik in eerste instantie al een hel. Maar dat is ook goed gekomen. Ik woon heerlijk in Maastricht en ga elke dag lekker op mijn fietsje naar de club. Maar Griekenland is geen Derde Wereldland en je leeft maar één keer. Mocht die belangstelling weer concreet worden, dan sta ik daar zeker voor open."

Vanuit Griekenland zou ook een andere club, Platanias, geïnteresseerd zijn in Rutjes.

Kan me voorstellen dat Rutjes gaat twijfelen als hem een smak geld beloofd wordt.
De vraag is alleen of ie dat geld ook echt zal gaan zien, zoals wel vaker het geval is bij Griekse clubs.
Overigens: wat denken die Grieken wel, om contact op te nemen met MVV over een van onze belangrijkste spelers, te zeggen dat ze interesse hebben, maar niets willen betalen...?!
Straks toch maar ff naar de Porsche-dealer, zeggen dat ik interesse heb, maar er niet voor wil betalen...
Discussie gesloten.
16 juli 2013 09:25
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #147
Geen transfersom? :cheer: wat een grapjassen :lachen: :daag: :daag: :daag:

MVV, eis een transfersom en zorg dat dat geld binnen is of dat je in ieder geval een bankgarantie hebt, voor dat je ook maar iets tekent. Ik vertrouw ze voor geen cent.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
16 juli 2013 09:59
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Nathan Rutjes #148
Ik volg het Griekse voetbal al geruime tijd. Er komen steeds meer rijke Russen die een club opkopen. Ze hebben heel veel (maffia) geld waarmee ze mooie salarissen kunnen betalen. Maar deze club is echt niks. Als hij hier naar toe gaat dan voetbalt hij in de onderste regionen in GR. Sportief geen uitdaging denk ik. En dan geen transferbedrag willen betalen.............dat slaat natuurlijk nergens op.
Discussie gesloten.
16 juli 2013 10:15
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #149
vraag me af of veel van die rijke Russen nog wel iets met die Grieken hebben nadat ze veel geld zijn kwijt geraakt toen de Griekse banken omvielen ;-)
Discussie gesloten.
16 juli 2013 10:41
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Nathan Rutjes #150
Beetje gebazel.. Beste speler. nog twee jaar contract. Geen transfersom willen betalen. Ruikt naar proefballon van een makelaar. Een griek (lees Rus) zal wel geroepen hebben dat ze Nathan willen hebben. Eerst zien of ze de transfersom van mvv willen betalen. Mocht Nathan gaan dan houden we er altijd wat aan over. Minimaal een groot deel spelersfonds weg. Weer wat van de schuld kwijt en kunnen we eindelijk gaan bouwen. Sportief wil ik hem niet kwijt. Hij mist zijn Rotterdam al. In Maastricht voelt hij zich nog fijn. Ik ben benieuwd hoe hem zijn Grieks flatje gaat bevallen. De taal amper kunnen spreken, zijn kinderen naar een internationale school, weinig vrienden daar, het vakantiegevoel gaat snel over. Zeker als de betalingen achterblijven. Volgens mij is het sportief en sociaal maatschappelijk beter voor hem om hier te blijven. Geld is ook niet alles. :unsure: Maar begrijp hem wel. Typisch korte termijn denken! Mijn mening. Een luchtbel die nooit concreet zal worden. labylle, rutjes én van Hyfte blijven gewoon. Er komen nog enkele toppers bij en we spelen weer mee.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden